CLARINS SUN WRINKLE CONTROL CREAM UVB/UVA 15

Κάθε χρόνο λίγο πριν από το καλοκαίρι η αντιηλιακή προστασία ειδικά του προσώπου μας είναι ένα θέμα που μας απασχολεί πολύ και έτσι πρέπει!!!
Επιβάλλεται να φοράμε αντιηλιακή κρέμα προσώπου σε καθημερινή βάση, επιλεγμένη πάντα ανάλογα με το τύπο δέρματος που διαθέτουμε.
Η χρήση της αντιηλιακής δεν είναι μόνο για την παραλία αλλά και για μέσα στην πόλη όπου κινούμαστε καθημερινά.
Άρα δεν περιμένουμε να ξεκινήσουμε τα μπάνια για να φορέσουμε και αντιηλιακή!!!
Την χρησιμοποιούμε σαν βάση, όπως χρησιμοποιούμε μια οποιαδήποτε ενυδατική μας κρέμα και την ανανεώνουμε, ακόμη και αν είναι αδιάβροχη.
Εγώ αν και με ανθεκτικό στον ήλιο δέρμα ξεκινάω να εφαρμόζω αντιηλιακή απο αρκετά νωρίς!!! Βεβαίως (για άλλη μια φορά) έχω ένα δικό μου τρόπο...
Οι ειδικοί συστήνουν να ξεκινάμε την αντιηλιακή προστασία με μεγάλο δείκτη UVA/UVB και σταδιακά όσο πλησιάζουμε στην καρδιά του καλοκαιριού να τον μειώνουμε...
Από αυτά που λένε οι ειδικοί εγώ κάνω τα ακριβώς αντίθετα...lol
Επαναλαμβάνομαι το ξέρω...αλλά για μια ακόμα φορά σας λέω πως δεν σημαίνει πως αυτό που κάνω εγώ είναι το σωστό και σας το συστήνω αλλά εμένα αυτό μου ταιριάζει....
Η δική μου αντιηλιακή προστασία προσώπου είναι κάπως έτσι
Απρίλιος δείκτης προστασίας 15
Μάιος-Ιούνιος δείκτης προστασίας 30
Ιούλιος-Αύγουστος δείκτης προστασίας 50+

Μπερδευτήκατε??? 
Η λογική στην πρόοδο αύξησης του δείκτη είναι  η αύξηση της έκθεσής μου στον ήλιο...
Ξεκινώντας λοιπόν από τον Απρίλιο θα σας μιλήσω για την αντιηλιακή αυτού του μήνα

CLARINS SUN WRINKLE CONTROL CREAM UVB/UVA 15


Τα Clarins τα δοκίμασα πρώτη φορά πέρυσι όλο το καλοκαίρι και έμεινα πολύ ευχαριστημένη!!!
Μου αρέσουν γιατί δεν είναι λιπαρά. Πρόβλημα που αντιμετώπιζα με τις περισσότερες κρέμες...
Έχουν εξαιρετική υφή με συστατικά όπως το σησαμέλαιο η αλόη και το ελαιόλαδο,που δεν αφήνουν αυτές τις ενοχλητικές ασπρίλες όπως οι περισσότερες αντιηλιακές.
Προστατεύουν και χαρίζουν ομοιόμορφο μαύρισμα χωρίς πανάδες.
 Η συγκεκριμένη συνιστάται για κανονικούς τύπους δέρματος.
 Παρέχει ενισχυμένη προστασία από τον ήλιο με φωτοσταθερά και ανθεκτικά στη θερμότητα UVB-UVA φίλτρα και επίσης προστατεύει από την αφυδάτωση. 
Βοηθά στην πρόληψη των ορατών σημαδιών της πρόωρης γήρανσης του δέρματος.
Έχει όλα όσα θέλω δηλαδή....
Γι αυτό και  θα είμαι πιστή στη Clarins για δεύτερη συνεχή χρονιά!!!
Εκτός απο την SUN WRINKLE CONTROL CREAM UVB/UVA 15
έχω την SUN WRINKLE CONTROL CREAM HIGH PROTECTION UVB 30 και την
 SUN WRINKLE CONTROL CREAM VERY HIGH PROTECTION UVB 50+
(θα σας μιλήσω και γι αυτές τους επόμενους μήνες....)
Εδώ να σας πω, πως είχα προμηθευτεί τις αντιηλιακές μου με τους 3 διαφορετικούς δείκτες πέρυσι τον Σεπτέμβριο από το Feelunique με σημαντική έκπτωση οπότε είμαι έτοιμη!!!!
Οι τρείς μαζί μου κόστισαν τότε 42€!!! Τώρα κοστίζει περίπου 22€ η μια με free shipping!!!
Επίσης όσες δεν χρησιμοποιείτε αντιηλιακή όλο το χρόνο και έχετε κάποια μισοτελειωμένη από το προηγούμενο καλοκαίρι καλό θα ήταν να την τσεκάρετε.
Αυτό το έκανα και εγώ και ας τις είχα σφραγισμένες...ποτέ δεν ξέρεις...

Αυτός είναι ο κωδικός που περνάτε...

Χρησιμοποιήστε το Cosmetic calculator!!!!
Αυτά και ετοιμαστείτε γιατί το καλοκαιράκι έρχεται!!!

Kisses XXX

P.S. Εσείς ποιά εταιρεία χρησιμοποιείτε για την αντιηλιακή σας προστασία???
U P D A T E
PS Λόγω προβληματοσ του feed burner to κανω repost με ενσωματωμένα τα σχολια
8 ΣΧΌΛΙΑ:
Daydreamer είπε...
Kάθε χρόνο αλλάζω εταιρεία γιατί και εγώ ψάχνω μια όχι λιπαρή. 42 ευρώ 3 κρέμες?! Τσάμπα είναι!
Να σου πω και μένα καλύτερα μου κολλάει το δικό σου που το αυξάνεις σταδιακά παρά των ειδικών που τα μειώνουν.. βέβαια εξαιτιάς ευαίσθητης επιδερμίδας μόνο με υψηλό δείκτη κυκλοφορώ. :P
@Daydreamer Tσάμπα δεν λες τίποτα!!! Άσε που μου είχαν στείλει μαζί ένα nécessaire ροζουλί με 3 προιόντα clarins σε travel size!!!Ήταν εξαιρετική ευκαιρία!!! Aν έχεις ευαίσθητη επιδερμίδα ο υψηλός δείκτης είναι απαραίτητος!!! ΧΧΧ
Adele είπε...
Clarins is reputed to be one of the best suncare creams on the market! Lancaster is another good brand for suncare.
Would love you to stop by my blog & check out my latest post!
Happy Wednesday hun xoxo
http://www.intotheblonde.com/
FashionSugarBubbles είπε...
polu enimerwtiko k kalo review! thank u doll! <3

kisses

fashionsugarbubbles.blogspot.com
Lila είπε...
Nice review, θα με βάλεις στον πειρασμό να ψάξω clarins φέτος! Αυτό το "μη-λιπαρή" το βρίσκω άκρως ενδιαφέρον! Όσο για την "ανάποδη" λογική, με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνη!
Maria είπε...
Η μη λιπαρή σύνθεση μου ακούγεται τέλεια!!! Οι περισσότερες αντηλιακές κρέμες κάνουν το πρόσωπο να γυαλίζει!!! Χάλια αίσθηση!!! Εγώ χρησιμοποιώ της Frezyderm και είμαι πολύ ικανοποιημένη!!! Φιλάκια!!
beauty str είπε...
Πω πω τις πήρες σε πάρα πολύ καλή τιμή! Κάθε καλοκαίρι αλλάζω αντηλιακές κρέμες γιατί δεν θέλω να είναι λιπαρές.
Rafalena είπε...
πολυωραια η αναρτηση σου,μυρισε καλοκαιρι!:)
θα τα κοιταξω τα clarins,ευχαριστω για την προταση.πολλα φιλια.

8 σχόλια:

  1. Χρόνια Πολλά.Και εμένα η σειρά που χρησιμοποιείς την αντηλιακή μου φαίνεται πιο λογική. Πέρσι την άνοιξη ξεκίνησα να χρησιμοποιώ (κακώς, ξέρω ,ξέρω έχω αργήσει)και θα ψάξω αυτήν που προτείνεις.Είναι και σχετικά καλή η τιμή στους καιρούς που ζούμε.!!!Σε ευχαριστούμε για την ενημέρωση.!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ χρησιμοποιώ πάντα αντηλιακή με υψηλό δείκτη και σε πρόσωπο και σε σώμα γιατί βγάζω και κάτι φωτοαλλεργίς στο ηλιακό φως και με ταλαιπωρεί πολύ. Για πιο συνεφιασμένες μέρες ανοιξιάτικες προτιμώ την ενυδατική μου ή τη bb cream μου που έχει πάντα δείκτη τουλάχιστον 15. Φαίνονται όμω πολύ ωραία αυτά της clarins

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Lovely blog :)

    http://petitemini.blogspot.se/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Nice Review !

    Dear, I am hosting Lotus Mendes international giveaway currently, where 3 winners will win $180 worth of Rings...Would mean a lot...Just click the link below to enter :)

    Enter 3 winner Lotus Mendes ($180) Giveaway
    ♡ StylishByNature.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ελενα μου,ακόμη δεν έχω ξεκινήσει να χρησιμοποιώ αντιηλιακή κρέμα,περιμένω να μου συστήσει κάποια η δερματολόγος.....πάντως τα χρήματα που έδωσες για 3 κρέμες είναι μια χαρά!!42 ευρώ τζάμπα την απέκτησες όταν εγώ πέρσι είχα δώσει για μια clinique 33 ευρώ!!!!την έχω σε εκτίμηση την εταιρεία πάντως,έχει φοβερά προιόντα....με γειά σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. polu kala ta xrhmata pou edwses gia treis kremes! egw xrhsimopoiw monima me deikth 50!(auta pathaineis otan sunanastrefesai kai douleueis me dermatologo!!:)) polu kalh krema!kai polu wraio post!
    polla filia!
    http://styleflakes.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Βραβειάκι από μένα! Φιλιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX