♛Νail polish remover pump dispenser Sephora vs Dupe♛

Πολλές φορές βάφοντας τα νύχια μας ,προσπαθούμε να κάνουμε διορθώσεις 
και καταλήγουμε να τα καταστρέφουμε....Πείτε πως το παθαίνετε και εσείς....
Ναι??? Ωραία τότε αυτό το post σας ενδιαφέρει!!!!
Αντί λοιπόν να χρησιμοποιείτε το καπάκι του ασετόν για να βουτάτε 
το διορθωτικό στυλό (αυτό έκανα εγώ..)
ευτυχώς 
κάποιοι έξυπνοι άνθρωποι σκέφτηκαν αυτό!!!!
Μπουκαλάκι με αντλία !!!!
Πρώτη φορά το είδα σε επαγγελματία και ενθουσιάστηκα...αλλά
 δεν κατάφερα να το προμηθευτώ....
Μετά σε κάποια επίσκεψη στα Sephora πήρε το μάτι μου αυτό 
Sephora nail polish remover pump dispenser
Κόστιζε 8,70€ και θα το έπαιρνα
αλλά είχα επιστρέψει ήδη σπίτι όταν το ξαναθυμήθηκα....
Ώσπου τυχαία σε μια επίσκεψή μου στα Lidl 
(μετά από πολύ πολύ καιρό....ας όψεται το μποϋκοτάζ 
σε οτιδήποτε γερμανικό κυκλοφορεί σε super market)
έπεσα πάνω σε αυτό!!!!


Είναι απο τα προϊόντα Cien και κοστίζει μόνο 1,49€ 
Υπάρχει με ασετόν και χωρίς ασετόν.
Εγώ όπως βλέπετε πήρα το χωρίς....με βολεύει πολύ και θα σας έλεγα να το δείτε....
Το μόνο μείον είναι πως πρέπει να αποθηκεύεται σε όρθια θέση οπότε
 για να το παίρνετε μαζί σας σε ταξίδια είναι δύσκολο!!!!
Για χρήση στο σπίτι όμως είναι μια χαρά...πρακτικό και φθηνό!!!!
Αφήνοντας για λίγο στην άκρη το μποϋκοτάζ...Σκεφτείτε το συμφέρει!!!



Το post δεν είναι διαφημιστικό είναι ενημερωτικό!!!!


9 σχόλια:

  1. Αντίστοιχο μπουκάλι χωρίς ασετόν μέσα έχει και στα Jumbo και το σκέφτομαι να το πάρω τώρα που το ανέφερες και εσύ! x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σπάνια ψωνίζω πλέον από τα Lidl αλλά για αυτό το ασετόν (εγώ παίρνω το μπλε που έχει ασετόν γιατί καθαρίζει καλύτερα τις πλακέτες για στάμπες νυχιών που έχω) κάνω τα στραβά μάτια. Είναι τρελά βολικό και μυρίζει και ανεκτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα γλυκιά μου...έχω ακούσει και εγώ τα καλύτερα για το συγκεκριμένο προιόν!!!Ήθελα μόνο να σε ρωτήσω αν έχει έντονη μυρωδιά???γιατί παλιότερα είχα πάρει κάποιο και μύριζε τόσο έντονα που αναγκαζόμουν να ξεβάφω νύχια στο μπαλκόνι......χαχαχαχα!!πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kαλημέρα κορίτσια!!!!

    @Natasa makeup-nails Για μένα είναι μια χαρά η μυρωδιά...
    @Ελένη Κερσένογλου σίγουρα με ασετόν θα είναι πιό δυνατό απλά όταν μπορώ το αποφεύγω...
    @Stavroula@drugstoreandbargainlover Α ναί??? Jumbo δεν το έχω δεί...όταν πάω θα ριξω μια ματιά!!!!
    χχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. poooooooooooo t spaei teleiaa..alla se t super market??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. An kai to exo dei pote den fandastika oti eixe teteio 'pump' tha to paro opos dipote ala oti kai na ginei sephora express remover pandote tha einai favorite !! xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @glittermeup συμφωνώ απόλυτα για το sephora express!!! Mέχρι να βρώ dupe βέβαια!!! ;o)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. latreuw ayti ti stili me ta dupes kai fysika olo to blog sou!
    synexise na kaneis ti zwi mas pio eykoli kai pio oikonomiki! filia

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool