AZADE COSMETICS ✿ Review


Πρίν να ασχοληθώ "επαγγελματικά" lol... με το online shopping
και να ανακαλύψω έτσι εταιρείες τύπου e.l.f., nyx, sleek κ.α.,
είχα βρεί κάποιες οικονομικές εταιρείες,που κινούνταν
 στην εγχώρια αγορά με εισαγόμενα προϊόντα.
Μια απο αυτές ήταν η AZADE
Τα προϊόντα της είναι made in Italy,
πιθανόν να τα έχετε δεί ή και να έχετε αγοράσει
accessories, bijoux ή τσάντες της...
Εκτός όμως από αυτά  έχει και value for money καλλυντικά...ειδικά σκιές!!!
Εγώ έχω κάποιες singles και loose eyeshadows που μου αρέσουν πολύ... 
Στις singles μου αρέσει πολύ η υφή τους που είναι βελούδινη και  θυμίζει κρέμα
 και το αποτέλεσμα που είναι έντονο δείτε...
41 Royal Brown * 31 Black Velvet * 707 Silver Metal * 30 Emerald Stone
αλλά και οι loose έχουν πολύ καλή απόδοση χρώματος
Δείτε swatches...
203 Magic Sparkle * 206 Comic Sparkle
Στην τελευταία μου επίσκεψη στα HC είδα πολλά ανανεωμένα προϊόντα
και πολύ καλές τιμές που λόγω εκπτώσεων είναι ακόμα καλύτερες,
αν σκεφτείτε πως οι αρχικές τους τιμές 
κυμαίνονται στα 4-6€ δεν είναι και άσκημα!!!!
Άμα σας βγάλει ο δρόμος προς τα εκεί ρίξτε μια ματιά!!!

Kisses XXX


Το post δεν είναι διαφημιστικό είναι ενημερωτικό!!!!

11 σχόλια:

  1. Ειχα δοκιμασει πιο παλια 2 σκιες αλλα δεν μου αρεσαν.
    Miss Starshiny

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είχα δοκιμάσει μια σκιά παλιότερα αλλά δεν είχα ασχοληθεί παραπάνω αυτή η Emeraldπου δείχνεις είναι τέλεια! Πολύ ωραίο ποστ Έλενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα Azade ήταν από τα πρώτα μου καλλυντικά! Είχα πάρει τόοοτε ένα τρίο από μίνι lipgloss, τι ωραία που ήτανε, μου τα θύμισες τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ Azade.Μάλιστα δεν σταμάταγα καν στο stand της εταιρείας. Δεν έχω ιδέα πως και έτσι...μήπως να το ξανασκεφτώ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τελικά η κρίση θα μας κάνει να δούμε με άλλο μάτι πολλά πράγματα. Εταιρείες με προσιτές τιμές, που ίσως άλλοτε να μην τις πρόσεχα, τώρα τους δίνω μια ευκαιρία. Μια δοκιμή θα δείξει αν είναι φθηνές ή φθηνιάρικες.
    Τα συγκεκριμένα Έλενα δεν τα είχα ψαχουλέψει ποτέ, δεν ξέρω γιατί. Ευκαιρία να τα δω λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Κορίτσια εγώ μια πρόταση κάνω εσείς αποφασίζετε και διαλέγετε... ΧΧΧ

    @Ελένη μου πρέπει να προσαρμοστούμε!!!
    Δεν τα κόβουμε όλα μαχαίρι τα έχουμε πει αυτά, αλλά αν π.χ. θέλω να πάρω μια καφέ σκιά high end και λόγω κρίσης δεν μπορώ , να έχω εναλλακτική χωρίς να προβληματιστώ...αυτός είναι ο στόχος αυτού και παρόμοιων posts...Aν σας δείξω 2-3 σκιές που σε λίγο θα πλησιάζουν το βασικό μισθό είναι άκαιρο νομίζω...όχι πως δεν θα το κάνω αλλά σίγουρα λίγο πιο προσεκτικά... Δεν θέλω να έχω τύψεις βρέ...και τα μακαρόνια παχαίνουν;Op Φιλιά πολλά ΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το emerald είναι υπέροχο!!! ...απόδοση χρώματος πολύ καλή και μ' αρέσει που είναι κρεμώδη...αν έχουν και καλή διάρκεια μια χαρά τα βρίσκω τα azade :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εγώ πάλι ποτέ μα ποτέ δεν τα έχω δοκιμάσει,απλά τα κοιτούσα όποτε πήγαινα Hondos.....θα τους ρίξω μια προσεκτική ματιά την επόμενη φορά!!Καλό σ/κ,γλυκιά μου,φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ...traigo
    sangre
    de
    la
    tarde
    herida
    en
    la
    mano
    y
    una
    vela
    de
    mi
    corazón
    para
    invitarte
    y
    darte
    este
    alma
    que
    viene
    para
    compartir
    contigo
    tu
    bello
    blog
    con
    un
    ramillete
    de
    oro
    y
    claveles
    dentro...


    desde mis
    HORAS ROTAS
    Y AULA DE PAZ


    COMPARTIENDO ILUSION
    ELENA

    CON saludos de la luna al
    reflejarse en el mar de la
    poesía...




    ESPERO SEAN DE VUESTRO AGRADO EL POST POETIZADO DE SIÉNTEME DE CRIADAS Y SEÑORAS, FLOR DE PASCUA ENEMIGOS PUBLICOS HÁLITO DESAYUNO CON DIAMANTES TIFÓN PULP FICTION, ESTALLIDO MAMMA MIA, TOQUE DE CANELA, STAR WARS,

    José
    Ramón...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Jose Ramon Santana Vazquez
    Μuchas gracias!!! Bienvenido a un blog puramente MUJERES aquí la esperanza de encontrar algo que te interesa!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool