Tangle Teezer Compact Styler Starlet Limited Edition


Γειά σας, γειά σας!!!
Πολύ καιρό είχα βάλει στο μάτι αυτό για το οποίο θα σας μιλήσω σήμερα...
Ο λόγος για το...

Για όσες δεν το ξέρετε είναι μια θαυματουργή βούρτσα μαλλιών
που τα ξεμπλέκει εύκολα και χωρίς να τα σπάει...
Είχα ακούσει και δει πολλά καιρό τώρα αλλά κάποια στιγμή εντόπισα πως θα κυκλοφορούσε το
Νοέμβριο ένα limited edition λόγω Χριστουγέννων και έτσι προτίμησα να περιμένω...
Μαζί με κάποια άλλα πράγματα που παρήγγειλα από το Beautybay την Black Friday  και επωφελούμενη της έκπτωσης -20% το πήρα...
Tangle Teezer Compact Styler Limited Edition Starlet



Αυτό που διάλεξα είναι compact -μικρότερο μέγεθος από τα υπόλοιπα- 
πολύ βολικό για τη τσάντα και ταξίδια,
με προστατευτικό που κουμπώνει και το προστατεύει
από φθορά και σκόνη.
Μου αρέσει πολύ το ασημί chrome καπάκι που το κάνει luxury...
Έρχεται σε ένα black gift box και είναι πολύ καλό για δωράκι...

Εγώ πάντως το μετάνιωσα που δεν παρήγγειλα άλλα δύο...για να τα δωρίσω...
Δυστυχώς αυτή την στιγμή είναι out of stock στο BeautyBayαλλά υπάρχει στο Feelunique....
Με βόλεψε πολύ και το χρησιμοποιώ καθημερινά.
Ξεμπερδεύει αμέσως τα μαλλιά μου χωρίς κόπο και στις δύο εκδοχές -σγουρά και ίσια-.
Η αρχική του τιμή ήταν 19€ αλλά με την έκπτωση μου κόστισε 14,80€.
Σκέφτομαι να αγοράσω και το Tangle Teezer Aqua Splash
για να το χρησιμοποιώ αποκλειστικά για μάσκες μαλλιών, θεραπείες κλπ.
Είμαι πολύ ευχαριστημένη και είναι από τις καλύτερες αγορές μου το 2012.
Εσείς το έχετε δοκιμάσει??? 

Αν όχι δείτε περισσότερα στο video που ακολουθεί...



Αυτά για σήμερα...τα λέμε σύντομα...


Kisses XXX

Το post δεν είναι διαφημιστικό είναι ενημερωτικό!!!!



20 σχόλια:

  1. Το έχω βάλει και εγώ εδώ και πολύ καιρό στο μάτι αλλά δεν το πήρα. Αφού θες να πάρεις κ άλλο, μάλλον πρέπει να το τιμήσω και εγώ... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Marie αξίζει κάθε cent που θα δώσεις!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. είναι τέλειοοο. Εγώ πήρα το μωβ με τα Glitter που είναι just perfect for me αλλά και αυτό είναι υπέροχοοοοο και απίστευτη συσκευασία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @smugnificent παρήγγειλα και εγώ ένα μωβ για την αδελφή μου που λύσσαξε!!! Ξέχασα να παραγγείλω το Aqua Splash αλλά θα το κάνω μετά τις διακοπές...Thank U doll!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ναι εχω το φουξ και ειμαι τοσο ευχαριστημενη!ειχα κανει και review στο blogaki.ειναι ιδανικη για δωρο τωρα τις γιορτες.ονειρεμενη αυτη που πηρες.να την χαρεις ομορφο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Rafalena Nαι ναι το είχα διαβάσει το review σου Rafalenaki...από ότι θυμάμαι ήσουν ενθουσιασμένη και εσύ και τα μικρά σου... και εγώ πολύ ευχαριστημένη πραγματικά σώθηκα!!! Thank U!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. κι εγω τοτε το πήρα κι ακόμα να έρθει :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ℳata Ooops περίεργο για το beautybay δεν αργεί συνήθως...δεν κάνεις μια βόλτα από ΕΛΤΑ μήπως έχει χαθει η ειδοποίηση??? ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. katapliktiki ayti pou pires!!!
    Perna an theleis kai apo to blog mou,exw BOBBI BROWN GIVEAWAY!!
    φιλιά
    www.fashionrailways.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το χέρι μου είναι πολύ κοντά στο ''buy'' του feelunique.
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ήταν μια από τις αγορές που έκανα χωρίς να πολυψάξω. Είχα διαβάσει τόσα πολλά ενθουσιώδη σχόλια από φίλες μπλόγκερς που δεν άντεχα να μην πάρω και εγώ το δικό μου. Είμαι περήφανη κάτοχος ενός στρασωτού μωβ και πλέον στη φαμίλια tangleριάζουμε κάθε πρωί με αυτό τα μαλλιά μας. Ωραία χτενίζει , ωραία απλώνει και μασκες και τέτοια στα μαλλιά. Φιλάκιααααα

    (ναι, ναι καλά το κατάλαβες, έσκασα από τη ζήλεια μου που το δικό σου είναι μπλινγκ μπλινγκ χαχαχα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. θα συμφωνησω με την Ελενη κι εγω ζηλεψα που το δικο σου ειναι ασημενιο και το δικο μου ενα ταπεινο τσιχλοφουσκι :(
    δεν πειραζει θα παραγγειλω και το μωβ με τα γκλιτερ οπου να ναι να κανουνε παρεα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ναι κι εγώ πήρα το τσιχλοφουσκί, το είχα δει από τη Rafalena!! τέλειο δεν είναι??? :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @VιcκyBeL Σε ευχαριστώ!!! πέρασα!!!;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Ελένη Κερσένογλου missticklemepink.blogspot Zηλιαρόγατα!!! Xaxaxa ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Stella Zηλιαρόγατα Nr2!!!! Xaxaxa ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Lydia Eίναι καλό ελπίζω να σε βολέψει!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @evonita Nαι είναι πολύ καλό!!! ;O))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool