✿My AVON gifts❣❣❣ Review


Γειά σας, γειά σας!!!
Όπως σας είχα πει σε προηγούμενο post εδώ πριν από λίγο καιρό
 κέρδισα σε ένα giveaway από τo blog Doyouspeakgossip
σε συνεργασία με την Elena Avon Girl
τα προϊόντα Avon της φωτό...
Ήρθε η ώρα λοιπόν να σας πω πως μου φάνηκαν...
AVON PLANET SPA 
MEDITERANNEAN OLIVE OIL
Είναι το μόνο προϊόν που είχα ξαναδοκιμάσει 
και ομολογώ πως έχω αγοράσει αρκετές φορές...
Συνήθως το χρησιμοποιώ καλοκαίρι στην παραλία γιατί μου αρέσει
το αποτέλεσμα που αφήνει αλλά και γιατί βρίσκω πολύ
πρακτική τη μικρή συσκευασία του.
Να σας πω και ένα tip επειδή συστήνεται να χρησιμοποιηθεί αφού έχει 
θερμανθεί πρώτα, το αφήνω στον ήλιο και μετά το εφαρμόζω...
Εμένα μου αρέσει αν και δεν είναι πολύ πυκτό, έχει όμως ωραίο άρωμα 
 και αφήνει τα μαλλιά μου ενυδατωμένα και no frizz....
AVON FOOT WORKS beautiful
heel softening cream & all in one pedicure
Ενδιαφέροντα προϊόντα και τα δύο...
Χρησιμοποίησα πρώτα το all in one pedicure το οποίο είναι ένα
scrub που απομακρύνει τα νεκρά κύτταρα και αφήνει τα πέλματα απαλά.
Το δεύτερο βήμα ήταν να τα ενυδατώσω με την heel softening cream
και ακολουθώντας τις οδηγίες χρήσης φόρεσα καλτσούλες
κοιμήθηκα και ξύπνησα με πόδια πολύ ενυδατωμένα και πολύ απαλά.
Μου άρεσαν πολύ και τα δύο και τα χρησιμοποιώ συστηματικά αυτόν τον καιρό...
✿AVON SENSES REFLECTION
PEACEFUL Oriental Orchid & Rasbery
Πολύ αφρώδες gel douche με χαλαρωτικό και  ευχάριστο άρωμα...
Δεν διέκρινα άρωμα oriental orchid ή raspberry αλλά αναγνώρισα
το άρωμα της λεβάντας που προσωπικά μου αρέσει
και με χαλαρώνει...μου άρεσε πολύ για το βραδινό μου douche...
AVON SOFT PINK BUBBLE BATH
Ένα αφρόλουτρο με απαλό άρωμα σε οικονομική συσκευασία.
Το άρωμά του παραείναι λουλουδάτο για τα γούστα μου
αλλά πέρα από αυτό θα ήθελα να είχε μεγαλύτερη διάρκεια...
Νομίζω όμως πως άνετα μπορεί να γίνει το αφρόλουτρο της οικογένειας...
AVON NATURALS BODY STRAWBERRY
Αυτό το body mist έχει έντονο άρωμα φράουλας που δυστυχώς
δεν είναι από τα αγαπημένα μου...
Παραείναι φρουτώδες για τα γούστα μου αλλά
έχει διάρκεια...αν εσείς αγαπάτε το άρωμα φράουλας
πιθανολογώ πως θα σας αρέσει...
AVON SKIN SO SOFT BODY LOTION
Με λάδι Argan, το οποίο είναι γνωστό πως αποκαθιστά και ανανεώνει 
την απαραίτητη υγρασία του ξηρού δέρματος.
 Απλώνεται στο δέρμα εύκολα και λειτουργεί 
πολύ καλά στα φρεσκοξυρισμένα πόδια. 
Έχει ένα πολύ ελαφρύ άρωμα το οποίο μου αρέσει,
χωρίς να αφήνει λιπαρότητα ενώ είναι πολύ ενυδατικό και αφήνει το δέρμα απαλό.
AVON SKIN SO SOFT HAND CREAM
Με λάδι Argan επίσης, ενυδατώνει πολύ καλά στεγνώνει γρήγορα
και αφήνει ένα film στα χέρια χωρίς όμως να είναι  greasy...
Έχει το ίδιο άρωμα με το body lotion 
που όπως σας είπα μου είναι ευχάριστο...

Ευχαριστώ πολύ τo blog Doyouspeakgossip
και  την Elena Avon Girl για την ευκαιρία που είχα να δοκιμάσω τα παραπάνω
προϊόντα και να σας πω την ειλικρινή άποψή μου....
Αυτά για σήμερα....τα λέμε σύντομα...
Kisses XXX

11 σχόλια:

  1. Έλενα μου το λαδάκι για τα μαλλιά τι ακριβώς είναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Έλενα ενυδατικό λαδάκι είναι όπως πολλά άλλα που κυκλοφορούν...εγώ όμως δεν το χρησιμοποιώ το χειμώνα αλλά μόνο το καλοκαίρι στην παραλία και μόνο δηλ. μπάνιο θάλασσα -λαδάκι- λούσιμο δεν το έχω χρησιμοποιήσει ποτέ και να κάνω styling μετά...;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Xmmm... Αυτό το SOFT PINK BUBBLE BATH, κάτι μου έκανε!!!
    Στα... υπ' όψιν!!!
    Φιλάκια!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. polu omorfa pragmatakia!!den exw dokimasei kanena!!
    to ladaki omws mou fanike polu endiaferon! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αχ αυτό για τα μαλλιά θα ήθελα να το δοκιμάσω !!! φιλάκια Ελενάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το λαδάκι για τα μαλλιά είναι από τα αγαπημένα μου! Το είχα αγοράσει παλιότερα κανά δυο φορές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @syros2js καλό τριήμερο κούκλα!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @beauty and the food beast!το λαδάκι είναι το μόνο που χρησιμοποιώ καιρό...;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @evonita mmmm έχει σουξέ τελικά!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ΜΑΡΙΑ Π. (BeautyGirl) χαίρομαι που συμφωνούμε...;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αν και δεν είμαι και εγώ λάτρης της φράουλας το συγκεκριμένο body mist μου αρέσει απίστευτα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool