❥❥SUMMER MYSTIC BEAUTY BOX ® ❥❥REVIEW BY BEAUTYANDTHEFOODBEAST

Γεια σας κορίτσια!!!!!!!
Είμαι σίγουρη ότι όλες γνωρίζετε τα Mystic beauty boxes της Έλενας!
Το καλοκαιράκι λοιπόν,ετοίμασε ένα ακόμα υπέροχο κουτάκι με πολύ αγάπη και φροντίδα για όλες εμάς που την ακολουθούμε και διαβάζουμε "ευλαβικά".
Αποφάσισα λοιπόν να λάβω μέρος για πρώτη φορά..
και η ΤΥΧΗ ήταν με το μέρος μου!!
ΝΑΙ...ναι...είμαι η νικήτρια του καλοκαιρινού κουτιού...Yeaaah!!!!!!!
Φαντάζομαι καταλαβαίνετε την χαρά μου!!!!!!!!!!! :D :D
Ηξερα πριν καν το δω...ότι θα είναι υπέροχο και πανέμορφο τόσο το εσωτερικό,όσο και το εξωτερικό!
Η "εμμονή" της Ελενας με την τελειότητα είναι παραπάνω από εμφανής κοιτάζοντας το μοναδικά καλαίσθητο κουτάκι!Δεν έχω ξαναδεί πιο όμορφο δέμα!!!
Και μόνο το κουτάκι να λάμβανα θα ήμουν χαρούμενη!!


Μα δεν είναι πολύ γλυκούλι???

Μόλις το άνοιξα λοιπόν εξεπλάγην ευχάριστα 
γιατί αντίκρυσα 3 πολύ χρήσιμα και απαραίτητα προιόντα,
ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες!!
Αφρόλουτρο,γαλάκτωμα σώματος και body spray της εταιρείας
 Avon, καθώς και ένα κατακόκκινο σφουγγαράκι!
Είναι από την σειρά Avon Naturals και μυρίζουν καταπληκτικά!!!
Strawberry and Guava!
Η αλήθεια είναι ότι η μυρωδιά της φράουλας δεν με τρελαίνει...
λατρεύω τις πιο βαριές,αισθησιακές,γλυκές μυρωδιές..
οπότε δεν ήμουν σίγουρη αν θα με ικανοποιήσουν απόλυτα από θέμα μυρωδιάς!
Ολα αυτά...μέχρι την στιγμή που απλωσα στο σώμα μου 
το γαλάκτωμα και ψέκασα το body spray!
Δεν μου μύριζε σαν καθαρή φράουλα..είχε μέσα 
και κάτι άλλο που δεν μπορούσα να εντοπίσω!
Αυτό το κάτι που του δίνει μια πιο γλυκειά και ιδιαίτερη νότα
 είναι το φρούτο guava,το οποίο για κάποιο λόγο δεν είχα δει 
στην ετικέτα των προιόντων!
(οπως βλέπεται η εικόνα του guava ειναι πολύ μικρή και κάτω από την φράουλα)..
Anyway,σημασία έχει ότι μου άρεσε πολύ!!!!
Το Body Conditioning shower gel είναι ένα παχύρευστο ροζ gel 
που κάνει αφρό με πολύ μικρη ποσότητα.
Καθαρίζει το δέρμα ιδανικά,χωρίς να το ξηραίνει αφήνοντας μια πολύ γλυκειά μυρωδια!
Σειρά έχει το Body Conditioning body milk ...
ένα ελαφρύ και λεπτόρευστο γαλάκτωμα σώματος, που απορροφάται αμέσως 
και προσφέρει αρκετά καλή ενυδάτωση!
Και τέλος,το αγαπημένο μου Body Conditioning body spray,
το οποίο χάρηκα τόσοοο πολύ!!
Το ψέκαζα από τα μαλλιά μέχρι τα πόδια κάθε βράδυ μετά το ντουζ..αλλά και μετά την θάλασσα, για να νιώθω δροσερή και ενυδατωμένη!♥ 
Οταν συνδυαστούν και τα 3 μαζί,το άρωμα διαρκεί ώρες!!
Ηταν η πρώτη φορά που δοκιμάζω προιόντα σώματος της Avon 
και μπορώ να πω ότι μου άρεσαν αρκετά!
Εσείς έχετε δοκιμάσει???
Ποιο είναι το αγαπημένο σας???

Ευχαριστώ πολύ και πάλι την Ελενα για το υπέροχοοο δώρο της!!
♥♥♥ 
http://beautyandthefoodbeast.blogspot.gr/

 Eγώ σε ευχαριστώ Vicky μου για το υπέροχο review σου.....
 Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν...
Να είσαι καλά κορίσι και πάντα τυχερή στη ζωή σου!!!
;o)) XXX

P.S.* Όλα τα reviews των νικητριών στα Mystic Beauty Boxes
αναρτούνται όπως ακριβώς μου τα στέλνουν
χωρίς να προστεθεί ή να αφαιρεθεί
το οτιδήποτε. 
P.S. **Το περιεχόμενο του κουτιού αγοράσθηκε με δικά μου χρήματα
***Not sponsored***

13 σχόλια:

  1. Μα τι ωραία που λες βρε Ελενα; Έτσι μου έρχεται να τα πάρω και εγώ που στο μπάνιο χρησιμοποιώ μόνο πράσινο σαπούνι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μυρισε όλος ο τόπος φράουλα!! Τελεια τα δωράκια της Ελενας για ακόμη μια φορα, και η Beauty and the food beast μου μετεδωσε τον ενθουσιασμό!!Bisous girls!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυ ωραιο review Βικυ μου, φαινονται υπεροχα...λατρευω την φραουλα σιγουρα θα μου αρεσουν εμενα! Μπραβο Ελενα υπεροχο το κουτακι με τα προιοντα του σκετη γλυκα ολα τους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είμαι σίγουρη ότι μυρίζουν φανταστικά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Την λατρεύω αυτή τη σειρά!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @marilo δεν τα λέω εγώ ωραία αλλά η Vicky που υπογράφει και το post!!! Σε αυτήν τα εύσημα...;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Blushingloves Irene Greece σε ευχαριστούμε doll!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Kate Letivaki ευχαριστούμε!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Claire D. T επιβεβαιωνω όσα γράφει η vicky!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αχχχχ τι ωραίο που φαίνεται το review μου στο blog σου!!!χιχιχι!!
    σε ευχαριστώ πολύ και πάλι!!χάρηκα πάρααααα πολύ τα προιόντα!!Σίγουρα θα τα δεις και σε κάποιο empties!! :D :D
    Φιλάκιααααααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @beauty and the food beast!
    To review σου θα έδειχνε πολύ ωραίο οπουδήποτε!!! Γιατί είναι ένα πολύ καλό review!!! Φιλάκια ;o)) XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool