LUSH CHRISTMAS HAUL

 

Γειά σας, γειά σας!!!
Σας έχω ξαναμιλήσει για τα LUSH σε άλλο haul εδώ 
είναι από τα αγαπημένα μου προϊόντα και το ότι είναι δύσκολο 
να τα αποκτήσω τα κάνουν πιο ποθητά όπως γίνεται συνήθως....
Φέτος είχα την ευκαιρία να ψωνίσω απευθείας από Lush store
και το ευχαριστήθηκα πολύ!!!

BLACKBERRY BATH BOMB
Όσο και αν ακουστεί περίεργος ο συνδυασμός το πάντρεμα του περγαμόντου
και του λιβανιού ξεκουράζουν αναζωογονούν και χαλαρώνουν 
μου το σύστησαν ως ιδανικό γι αυτές τις ημέρες 
που γυρνάμε σπίτι κουρασμένες και με νεύρα τεντωμένα...
Κάτι μου λέει πως θα μου φανεί ιδιατέρως χρήσιμη...
price 4.95€
SEX BOMB BATH

Απίστευτο άρωμα!!!! Sexy, αισθησιακό και χαλαρωτικό!!!
Την έχω δοκιμάσει ήδη και πραγματικά δεν έχω λόγια!!!!
Διαβάστε και φανταστείτε άρωμα...φασκόμηλο -εξού και το relax-
γιασεμί -το αγαπώ- και ylang ylang -που λατρεύω-
και όλα αυτά σε βάση musk -ακαταμάχητο-
ανακατεμένα με γάλα σόγιας για απαλό δέρμα!!!!
Καταραμένο υπέρβαρο έπρεπε να τις πάρω όλες!!!!
price 5.35€
TWILIGHT BATH BOMB
Σας έχω ήδη πει πόσο μου αρέσει το shower gel Twilight
και αυτή είναι η bath bomb με το ίδιο υπέροχο άρωμα...
Φυσικά λοιπόν μου αρέσει πολύ και όπως
και στο αφρόλουτρο το έλαιο λεβάντας εξασφαλίζει ήρεμο ύπνο
και όνειρα γλυκά....
price 5.45€
FATHER CHRISTMAS
Με αυτή τη μπάλα γέλασα τόσο πολύ μέσα στο μαγαζί!!!
Για κάποιον λόγο ανεξήγητο αλλά πολύ διασκεδαστικό,
όποτε κάποιος πωλητής την άγγιζε φώναζε Ho, ho, ho -like Santa's voice-
μετά την έδινε στον πελάτη να την μυρίσει
και τον παρότρυνε να κάνει το ίδιο....
Ίσως ακούγεται γελοίο αλλά εκεί μέσα ήταν τρομερά αστείο...
Περιέχει έλαια μανταρινιού και ευωδιάζει άρωμα
ανθών πορτοκαλιάς...
Surprise!!! Το νερό γίνεται κόκκινο και μετά πράσινο!!!
Δεν είχα πάρει την περσινή αλλά ξέρω πως βγαίνει
κάθε χρόνο την περίοδο των χριστουγέννων
σε αυτό το shape αλλά με άλλο άρωμα...
price 5.95€
MELTING SNOWMAN
Τα λάτρεψα αυτά τα χιονανθρωπάκια!!!
Το άρωμα της βανίλιας ανακατεμένο με αυτό της αμυγδαλόπαστας,
μαζί με πορτοκάλι και τριαντάφυλλο.....
Ευωδιάζει ο τόπος μόλις αρχίσει να λιώνει....και τότε βγαίνει 
στην επιφάνεια το βούτυρο κακάο και carite 
που αφήνει το δέρμα τρομερά απαλό και ενυδατωμένο...
price 3.95€
SNOW FAIRY

Ήθελα πολύ να το δοκιμάσω καθώς είχα ακούσει πολλά
για το τσιχλοφουσκέ άρωμά του....
Ομολογώ πως δεν με ξετρέλανε και μου μύρισε
όπως το σιρόπι φράουλα που μου έδιναν οι γονείς μου
για τον βήχα όταν ήμουν μικρή....
Γύρισα πίσω όμως με αρκετά Snow Fairies για φίλες μου
και όλες το λάτρεψαν!!! Οπότε μάλλον το δικό μου γούστο είναι περίεργο....
Επίσης όπως με ενημέρωσαν αν και κυκλοφορεί
μόνο τα Χριστούγεννα ως Limited Edition 
υπάρχει σαπούνι και μάλιστα αντιβακτηριδιακό 
με ακριβώς το ίδιο άρωμα στην κανονική σειρά 
που λέγεται Godmother.
Όντως μυρίζει ίδια ακριβώς καθώς είχα την ευκαιρία
να τα συγκρίνω επι τόπου...
price 6.95€/100ml
Η μαύρη κυλινδρική θήκη μεταφοράς και φύλαξης που βλέπετε
στις φωτό λέγεται LUSH FIZZ TANK
και είναι φτιαγμένη από ανακυκλωμένα black pots
τις μαύρες συσκευασίες της εταιρείας δηλ. που επιστρέφουν
οι πελάτες με κίνητρο κάθε 5 συσκευασίες
να αντιστοιχούν σε μια free fresh face mask....
Δυστυχώς εγώ αν και είχα και τις 5 και το ήξερα
δεν τις πήρα ποτέ μαζί μου για να επωφεληθώ
και να συνεισφέρω οπότε το αγόρασα.....
price 3.25€

Τα υπόλοιπα που αγόρασα ήταν τα Twilight Bath Gel,
η Volcano foot mask και το Rub Rub Rub shower scrub
για τα οποία μπορείτε να διαβάσετε στο περσινό Lush haul
με λεπτομέρειες.....
Προσπάθησα να σας μεταφέρω τις απίθανες μυρωδιές
αν και είναι δύσκολο να τις περιγράψω...
Ελπίζω να έχετε την ευκαιρία να μυρίσετε σύντομα κάποια από κοντά....
και τότε είμαι σίγουρη πως θα συμφωνήσετε μαζί μου....
με τα LUSH ΚΟLUSH!!!!
Αυτά για σήμερα....θα τα πούμε σύντομα....
Kisses XXX
P.S. Μπορείτε να τα προμηθευτείτε online από το LUSH.uk
με μεταφορικά ανάλογα του βάρους της παραγγελίας....
U P D A T E Jan 2016 Αν θέλετε να δοκιμάσετε προϊόντα LUSH Cosmetics 
μπορείτε να τα προμηθευτείτε από το eshop LUSH Bulgaria
 με 5 ευρώ μεταφορικά και paypal ή αντικαταβολή!
http://www.lushbg.com/
Το post δεν είναι διαφημιστικό είναι ενημερωτικό!!!!

14 σχόλια:

  1. Τέλεια όλα,αχ αυτές οι συσκευασίες είναι εκπληκτικές!Είχα σταμπάρει ένα κουτί με προιόντα,αλλά συγκρατήθηκα γιατί έχω ήδη πολλά προιόντα για το μπάνιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Theodota Banti καταλαβαίνω ακριβώς τι εννοείς... και εμένα φίσκα είναι το μπάνιο αλλά πως να κρατηθείς??? Εγώ μόνο ένα κουτάκι έτοιμο πήρα για την αδελφή μου τα υπόλοιπα τα πήρα χύμα για να τα βολέψω καλύτερα , γιατί τα κουτιά έχουν όγκο.... ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ψοφάω γι' αφρόλουτρα και bath bombs!! όταν ημουν μωρο κατάπια όλο το μπουκαλακι με το ροζ σιρόπι για το βηχα και με τρέχανε για πλύση στομάχου, οποτε, μετά το σχόλιό σου, θελω ακόμη πιο πολύ να το αποκτήσω το καταραμένο snow fairy!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σλουρπ και ξανασλούρπ! Φέρτε lush στην Ελλάδα.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ℳata xaxxxa οk λοιπόν!!! Go for it girl!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @NatalieDouka έλα ντε!!!! Τι φοβούνται μήπως μείνουν απούλητα??? αφού λυσσάμε!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ζηλεύωωωωω!!!! τέλεια μοσχομυριστά!!!! με γεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ακουω τοσα για τα Lush και θελω να αποκτησω πολλα προϊοντα..εχω ηδη βαλει καποια στο καλαθι μου απο το online store..αναρωτιεμαι ομως αν οντως αξιζουν τοσο πολυ γιατι τα μεταφορικα ειναι πολυ τσιμπημενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αχχχχ τα LUSH είναι μία από τις μεγάλες μου αγάπες! Επικό haul τολμώ να πω. Τι ωραίο post, νοιώθω λες και ήμουν κι εγώ μαζί σου όταν τα πήρες ^_^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @evonita ευχαριστώ κορίτσι γλυκό!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @vasiliki vaso το γούστο είναι υποκειμενικό..... δεν μπορώ να σου πω εγώ αν θα σου αρέσουν.... όπως γράφω και το snow fairy αρέσει στους πάντες και σε εμένα όχι.... αν δεν τα έχεις δοκιμάσει ποτέ θα σου έλεγα να κάνεις μια μικρή παραγγελία.... ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Cel άκι γλυκό Ho, ho, ho!!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Με 'γεια! Με 'γεια!
    Μοιάζουν τόσο... λαχταριστά(!) όλα!!!
    Θερμή παράκληση: Μη μας ξαναδείξεις αυτά τα χιονανθρωπάκια!! (Όχι μέχρι να τα αποκτήσω κι εγώ τουλάχιστον!!!)
    ;-) χαχα!!!
    Φιλάκια, κούκλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @syros2js ok Ιωαννίτσα it's a deal!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool