Let's talk about Catrice Products part I


Γειά σας, γειά σας!!!
Όλες χαρήκαμε όταν επιτέλους τα προϊόντα της εταιρείας Catrice
ήρθαν και στην Ελλάδα...Αν και αυτό συνέπεσε με την επιστροφή μου
από ένα ταξίδι στο Βερολίνο όπου είχα εφοδιαστεί με αρκετά,
και μόνο που δεν θα έχω το άγχος μήπως κάποιο από αυτά που έχω και  μου αρέσει πολύ τελειώσει και πρέπει να ταξιδέψω για να το ξαναποκτήσω ήταν αρκετό για να χαρώ ιδιαίτερα...
Πολλά κορίτσια με έχουν ρωτήσει τι θα τους πρότεινα για να δοκιμάσουν
είπα να κάνω αυτό το post για να σας μιλήσω για όσα έχω....
Λείπουν μερικά ακόμα προϊόντα που τα έχω αφήσει στο πατρικό μου
και θα τα συμπληρώσω εν καιρώ...
Ξεκινάω λοιπόν.... 
Catrice Photo Finish 18h liquid foundation in caramel beige 30ml/7.50€
Από τα most wanted προϊόντα της εταιρείας στο εξωτερικό τουλάχιστον...
Κρίνοντας από το ότι εγώ δυσκολεύτηκα να το βρω, αν και 
στη Γερμανία δεν είναι και τόσο δημοφιλής η απόχρωση που μου ταιριάζει.
Έχει light to medium κάλυψη, με φυσικό τελείωμα ιδανικό για πρωί
σε εμένα δοκιμασμένο 12h+ ήταν ακριβώς όπως τη στιγμή που το εφάρμοσα.
Είναι oil free, δεν έχει τελείως matte τελείωμα και περιέχει μικροσφαιρίδια
που αντανακλούν το φως. Έτσι καλύπτει ενώ ταυτόχρονα φωτίζει την επιδερμίδα.
Catrice All Matt plus shine control make up in 020 nude beige 30ml/6.50€
Πολύ καλή κάλυψη medium to full, matte τελείωμα αλλά όχι θαμπό και oil free.
Πολύ σταθερό το δοκίμασα σε δύσκολες συνθήκες και έμεινε αμετακίνητο.
Το τελειώνω και σίγουρα θα το αγοράσω ξανά για καλοκαίρι σε σκουρότερη απόχρωση.

Και τα δύο είναι σε γυάλινη αμμοβολημένη συσκευασία με pumb.
Πολύ βολικό!!! Διαλέξτε σκεπτόμενες τις ανάγκες σας.
Αν δηλ. θέλετε light to medium ή medium to full κάλυψη.
Όσες έχετε κανονική επιδερμίδα πιστεύω θα σας ταιριάξουν και τα δύο.
Όσες έχετε ξηρή επιδερμίδα στραφείτε στο πρώτο.
Όσες έχετε λιπαρή επιδερμίδα στραφείτε στο δεύτερο.
Catrice All Around Concealer palette 6gr/3.50€
Από τα πρώτα προϊόντα Catrice που έχω δοκιμάσει και από τα πιο αγαπημένα μου....
Φανταστείτε πως γύρισα με 5 palettes από το ταξίδι...
Ξέρω πως δεν έχουν όλες οι φίλες μου την ίδια άποψη,
 αλλά εμένα μου αρέσει πραγματικά πολύ!!!
Το πλεονέκτημά της είναι πως έχει 5 διαφορετικές αποχρώσεις τις οποίες
μπορείτε να αναμείξετε-χρησιμοποιήσετε βάσει των αναγκών σας....
Οι τρεις είναι σε beige για κάλυψη ατελειών, μία σε pink για αποχρωματισμό
των μαύρων κύκλων και μία green για εξουδετέρωση της ερυθρότητας.
Όλα είναι αρκετά κρεμμώδη, προσοχή στην ποσότητα για να αποφύγετε
το cakey αποτέλεσμα, κρατηθείτε όμως μακρυά αν έχετε λιπαρή επιδερμίδα
θα σας δυσκολέψει...
Catrice Camouflage Cream in 030 rosy beige 3gr/3.30€
Πολύ κρεμμώδες και καλυπτικό επιτυγχάνει κάλυψη χωρίς να στοκάρει 
τα σημεία που εφαρμόζεται...Είναι buildable, αλλά δώστε λίγο προσοχή
στην επιλογή του shade που θα διαλέξετε.
Αν είστε πολύ πολύ ανοικτόχρωμη προτιμήστε το 010,
αν είστε απλά ανοιχτόχρωμη πηγαίνετε στο 020, ενώ αν είστε σταρένια όπως εγώ
πιστεύω πως θα σας ταιριάζει το 030, αν και θα σας φοβίσει γιατί φαίνεται σκούρο.
Το βρίσκω βαρύ για κάτω από τα μάτια γι αυτό το συνιστώ για τοπική κάλυψη
π.χ. κάποιο σπυράκι απαραίτητο το καλό "σβήσιμο" αλλά θα σας αποζημιώσει.
Catrice Re-Touch Light-Reflecting Concealer 4.50€
Ξεκινάω από την συσκευασία του που είναι twist up και με πινελάκι.
Πιθανόν να θορυβηθείτε την πρώτη φορά που θα το χρησιμοποιήσετε
γιατί αργεί πολυυυυύ να βγάλει προϊόν...
Εγώ φανταστείτε πως φοβήθηκα πως ήταν άδειο...θέλει 15-20 twists!!!
Η υφή του είναι κρεμμώδης και ελαφριά, αλλά πρέπει να δουλευτεί
σχετικά γρήγορα. Έχει light  κάλυψη, όχι ιδανικό αν έχετε
έντονους μαύρους κύκλους καθώς δεν είναι ιδιαίτερα pigmented.
Εγώ χρησιμοποιώ το 001 Porcelain για φως και το 010 Ivory για ελαφριά κάλυψη.
Δεν μου μαζεύει κατά την διάρκεια της ημέρας, αλλά πιστεύω πως
δεν αντέχει πολύ ενυδάτωση πριν την εφαρμογή...
Σας συμβουλεύω να μην βάλετε μεγάλη ποσότητα στην αρχή,
αλλά να την αυξήσετε σταδιακά κατά το blending.
Catrice Prime & Fine smoothing refiner 14gr/4.99€
Είναι ένα λειαντικό face primer με ελαφριά σύνθεση που στόχος του είναι να γεμίσει τους πόρους και να λειάνει την επιδερμίδα πριν την εφαρμογή του foundation.
Μου θύμισε πολύ σε υφή και αποτέλεσμα το L'oreal Studio secrets....
το οποίο όμως αν θυμάμαι καλά κόστιζε γύρω στα 20€ και δεν ξέρω καν αν κυκλοφορεί ακόμα.
Είναι silicon based γεγονός που πρέπει να απασχολήσει όσες αποφεύγουν
τέτοιας σύνθεσης προϊόντα.
Όχι το καλύτερο από όσα έχω δοκιμάσει, αλλά αρκετά καλό για τα χρήματά του.
Δεν μου αρέσει το ότι είναι σε βαζάκι καθώς προτιμώ τα primers που είναι
σε σωληνάριο η με pumb.
Catrice Prime & Fine eyeshadow base 4ml/3.99€
Οπτικά θα σας θυμίσει το Soft Ochre by MAC ως απόχρωση.
Στην υφή όμως διαφέρει αρκετά....Είναι πιο ξηρό και δεν αποχρωματίζει όσο το Soft Ochre.
Πρέπει να χρησιμοποιήσετε την απειροελάχιστη ποσότητα
για να μπορέσετε να το απλώσετε όπως πρέπει.
Αρχικά θα το δείτε να κολλάει το περισσότερο προϊόν σε ένα σημείο....
Μην πανικοβληθείτε!!! Κάντε μαλακές κινήσεις και απλώστε το...
Όλα αυτά σας τα αναφέρω γιατί είμαι σίγουρη πως θα τα αντιμετωπίσετε
και ίσως σας τρομάξουν τόσο που να μην ολοκληρώσετε τη δοκιμή...
Το εντυπωσιακό λοιπόν σε αυτή τη βάση είναι πως μπορεί να αδιαβροχοποιήσει τις σκιες ματιών....
Το κάνει??? Ας το τεστάρουμε....
Η φωτό είναι τραβηγμένη με νερό να τρέχει πάνω στο χέρι μου...
Όπως βλέπετε το νερό δεν παρασύρει τίποτα στο πέρασμά του.
Άρα αν όχι waterproof, γιατί αν τρίψετε έντονα μεταφέρεται, water resistant 100%.
Για την ένταση χρώματος είδα διαφορά, αλλά όχι τεράστια.
Για την διάρκεια όμως όντως σε εμένα κρατάει τις σκιές στην θέση τους
χωρίς να μαζεύουν αντιαισθητικά στις πτυχές των βλεφάρων.
Δεν έχω όμως λιπαρά βλέφαρα!!! Σας το τονίζω γιατί κρίνω από την συμπεριφορά του στα δικά μου.
Καλό και φθηνό προϊόν -όχι the best- αλλά κάνει δουλειά....

Αύριο θα συνεχίσουμε με το part II....

Καλή σας ημέρα!!!
Kisses XXX
Το post δεν είναι διαφημιστικό είναι ενημερωτικό!!!!

27 σχόλια:

  1. Μμμμ!! Ωραία πραγματάκιαα..αυτήν την concealer palette την έχω καιρό στο μάτι, να σαι καλά ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Eλενα μπράβο γιά την ακριβέστατη ενημέρωση! Εάν δεν είναι αυτό το επάγγελμά σου,η κοσμητολογία έχασε μία φοβερή ΤΟP CHEF αισθητικό!Σου το λέει μία παλιά κοσμητολόγος,Εάν πάλι είσαι,ΕΙΣΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ! Φιλιά πολλά Ιωάννα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι δεν έχω καμμία επαγγελματική σχέση... Κάνω άσχετο επάγγελμα και έχω κάνει ακόμη πιο άσχετες σπουδές... χαχχαχα αλλά είμαι addicted!!! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το σχόλιο σου!!! ;o)) XXX

      Διαγραφή
  3. Με έχεις ιντριγκάρει! Ανυπομονώ και για το δεύτερο μέρος!!!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συμφωνώ σχεδόν σε όλα.To primer ματιών εμένα μου αρέσει λιιιγο περισσότερο. ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σεβαστές όλες οι απόψεις αγαπητή!!!! Είναι πως θα κάτσει στην καθεμιά μας και με ποια άλλα που έχουμε δοκιμάσει το συγκρίνουμε πιστεύω.... Φιλιά ΧΧΧ ;o))

      Διαγραφή
  5. Με έπεισες!
    Η παλέτα και το photo finish μπήκαν στη λίστα!
    Μενει μόνο να πάω να τα πάρω!
    Πολύ ωραία ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μπραβο. μ'αρεσε ΠΟΛΥ η παρουσίαση.πραγματικά διαφωτιστική και ξεκάθαρη, 1+1 κανουν 2. περιμένω και την άλλη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mmmm άλλες μάλλον...ίσως χρειαστούν 3 τελικά... χαίρομαι που σου άρεσε!!!! Σε ευχαριστώ πολύ!!! ;o))XXX

      Διαγραφή
  7. καταπληκτικά!!!! από εσένα τα άκουσα τα συγκεκριμένα προϊόντα! επίσης να προσθέσω πως έχουν εξαιρετική τιμή!!! σίγουρα όλο και κάτι θα δοκιμάσω!!! ευχαριστούμε Ελενάκι!!! φιλάκια!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σχέση ποιότητας τιμής εξαιρετική Ευάκι!!! Κάποια fails υπάρχουν βέβαια όπως σε όλες τις εταιρείες... Φιλιά ΧΧΧ ;o))

      Διαγραφή
  8. Εξαιρετικο ποστ. Παίζει να μην έχω δει ούτε τα μισά από αυτά στην Ελλάδα αλλά έχω να επισκεφθώ Catrice δύο μήνες σχεδόν. Ανυπομονώ για το δεύτερο μέρος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλω να πιστεύω πως αυτά ήρθαν Ελλάδα γιατί είναι στη βασική σειρά...επίσης ελπίζω να μην έχω πέσει πολύ έξω στις τιμές... γιατί κάποια στιγμή που τα είδα στο Hontos ήταν ίδιες με Γερμανία.
      Αύριο θα ανέβει... ;o)) XXX

      Διαγραφή
  9. Θέλω και εγώ Catrice ... Δυστυχώς δεν υπάρχουν πουθενά στην Λάρισα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακόμα??? Τι στο καλό??? Πάντως και στην Αθήνα χαμός γίνεται.... ;o))XXX

      Διαγραφή
  10. τέλειο ποστ!!!εγώ έχω το photo finish και το camouflage και πραγματικά τα λατρεύω! αυτήν την παλέτα με τα concealer την κυνηγάω σαν τρελή και δε μου κάθεται, δεν υπάρχει ποτέ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία!!! Χαίρομαι που σου άρεσε και που εχεις προϊόντα που σου ταιριάζουν... Είναι δυσεύρετη η παλετίτσα μου το έχουν πει πολλές φίλες.... ;o))XXX

      Διαγραφή
  11. πολύ καλά πραγματάκια!! σίγουρα θα αγοράσω την βάση για τις σκιές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Έχω τρία από τα παραπάνω προϊόντα - το All matt plus το έχω καταευχαριστηθεί και ταιριάζει γάντι η απόχρωση που έχω διαλέξει στο πρόσωπό μου.
    Έχω ξετρελαθεί με την παλέτα, είχε εξαντληθεί από την αρχή στο Χόντο της Ερμού και την βρήκα το καρναβάλι στην Πάτρα (!).
    Με το Re-Touch Light-Reflecting Concealer έπαθα όντως αυτό που περιγράφεις, στην αρχή νόμιζα ότι ήταν χαλασμένο. Το χρησιμοποιώ για φως κάτω από τα μάτια, κυρίως πρωί, μια χαρά και αυτό.

    Ανυπομονώ για το 2ο μέρος - έχω περιέργεια για τα κραγιόν :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xaxxxa στο καρναβάλι??? ok!!! μια χαρά!!! Μμμμ μπορεί και να είναι στο part III τα lipsticks....;o))XXX

      Διαγραφή
  13. Πολύ καλό και χρήσιμο post, πολύ ενδιαφέρουσα η βάση για τα μάτια που αδιαβροχοποιεί τις σκιές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!! Εντυπωσιάστηκα και εγώ με το πείραμα!!! ;o)) XXX

      Διαγραφή
  14. ΑνώνυμοςΜαρτίου 14, 2014

    Το Photo Finish το έχω κλειστό και περιμένει στωικά τη σειρά του. Έχω ήδη 4 ανοιχτά, δε με βλέπω να τελειώνω κάποιο σύντομα, μήπως να το άνοιγα και αυτό να μου φύγει η περιέργεια; Χμμ
    Τα concealer δεν τα έχω δοκιμάσει (δεν έχω κύκλους οπότε μόνο λίγο φως στην περιοχή χρειάζομαι) αλλά την παλέτα τη βρίσκω εξαιρετική για τα λεφτά της.
    Παρόμοιο face primer έχω πάρει από τα MUA, ήταν και εκείνο σε βαζάκι και το βρήκα αρκετά καλό.
    Τη βάση για τις σκιές μάλλον θα πάω να την πάρω σήμερα κιόλας, άρχισε να ζεσταίνει ο καιρός οπότε θα είναι χρήσιμο. Μεγάλη εντύπωση μου έκανε το πείραμα.
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θες να ξέρεις πόσα έχω ήδη ανοικτα...Μην το συζητήσουμε κσλύτερα αυτό ζήτημα... Ναι είναι εντυπωσιακό ου δεν φεύγουν κάτω από το νερό... Φιλιά πολλά ΧΧΧ ;o))
      (Σημείωση Σωκράτη τι ψυχή έχει ένα eyeshadow primer....) xxxaxxaa

      Διαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool