My e.l.f. order just arrived!!!!! ✿Review✿

Θυμάστε την παραγγελία που είχα κάνει στα e.l.f.??? (αν όχι δείτε τη εδώ ).
Σήμερα την παρέλαβα , νάτη


Κάποια προϊόντα τα παρήγγειλα για πρώτη φορά και είναι :
  • το 2 in1 Conditioning Gloss in va va voom πολύ ωραίο χρώμα με κάλυψη και πολύ καλή συσκευασία με ενθουσίασε.
  • οι σκιές απο τη φθηνή σειρά in Drama και Day 2 Night ωραία βασικά χρώματα με καλό pigmentation great value for money!!!!
  • το Lip Lock pencil είναι διάφανο και αφήνει τα χείλη ματ μετά τη χρήση για να εφαρμόσετε το lipstick ή το gloss εγώ είδα πως απλώνονται πιο σταθερά αν παρατείνεται και η διάρκεια πρέπει να το τεστάρω καλύτερα.
  • τα ρούζ Blushing rose και Pink passion και τα δύο απίθανα!!!Ειδικά το pink passion αν και το είχα φοβηθεί γιατί φαίνεται πολύ έντονο είναι καταπληκτικό και για μαυρισμένη επιδερμίδα ότι πρέπει.
  • το Eyelid Primer Collection δεν μου άρεσε κ α θ ό λ ο υ  γιατί είναι πολύ παχύρευστα και δύσκολα στην εφαρμογή.
  • το Waterproof Eyeliner Pen είναι εύκολο στην εφαρμογή έχει ωραία μύτη και καλή πυκνότητα.
Τα υπόλοιπα τα είχα ξαναπάρει και έχω αναφερθεί σε άλλα posts.
  • Μαζί παρέλαβα και το  Mineral Lipstick in Cheerful cherry το χρώμα είναι πολύ καλό  αλλά δεν είναι  σε καλή κατάσταση και είμαστε στα emails με την e.l.f. για να δω τι θα γίνει.

Η αλήθεια είναι πως σε τόσες παραγγελίες που έχω παραλάβει είναι η πρώτη φορά που μου συμβαίνει να μην έρθουν όλα σε άψογη κατάσταση αλλά πάντα υπάρχει η πρώτη φορά!!! 


Το post δεν είναι διαφημιστικό είναι ενημερωτικό!!!!



5 σχόλια:

  1. Πηρα και εγώ απειρα elf πραγματάκια με το 50% που ειχε...ο,τι δοκιμασα μου αρεσε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kαι εμένα μου αρέσουν και είναι great value for money αλλά όχι όλα!!! Βεβαίως όμως δεν συγκρίνονται με no name προϊόντα που κυκλοφορούν στην Ελλάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Great honest review!!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. wow μεγάλη παραγγελία!!τα blushes φαίνονται πολύ ωραία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μεγάλη???έχω κάνει και "χειρότερα"...ΧαΧαΧα
    Ναι τα blashes είναι τέλεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool