✿NIVEA ✿Review✿ !!!

Oι περισσότερες  -με εξαίρεση κάποιες τυχερές-, έχουμε χρησιμοποιήσει διάφορες μάρκες προϊόντων σώματος για να καταφέρουμε την πολυπόθητη σύσφιξη που ζηλεύουμε στις σελίδες των περιοδικών.
Η αλήθεια είναι πως οι κρέμες χωρίς σωστή διατροφή και άσκηση δεν κάνουν θαύματα!!!!
Από την άλλη μια χείρα βοηθείας την δίνουν.... οπότε δοκιμάζουμε και ξαναδοκιμάζουμε κρέμες,λοσιόν και όλα τα συναφή...
Έχοντας δοκιμάσει διάφορες κρέμες δίνοντας παράλληλα ένα "σκασμό" λεφτά σε πανάκριβες εταιρείες κατέληξα τα τελευταία χρόνια να χρησιμοποιώ κρέμες φθηνές μεν αλλά πολύ πιο αποτελεσματικές.
Nivea φίλες μου και συγκεκριμένα τη Firming Lotion Q10plus και την Reshaping Massage Cream Q10plus.

Τη μεν Firming Lotion Q10plus  την χρησιμοποιώ το πρωί  και την Reshaping Massage Cream Q10plus το βράδυ.
Η λοσιόν δεν είναι καθόλου λιπαρή και έχει υπέροχο άρωμα και αμέσως νιώθω το δέρμα μου ενυδατωμένο και πιο ελαστικό.
Το ίδιο και η  κρέμα  μόνο που είναι περισσότερο λιπαρή (εγώ αντικατέστησα τo body butter) και σας συστήνω να τη χρησιμοποιήσετε μετά το βραδινό ντους μιας και συνήθως το βράδυ έχουμε περισσότερο χρόνο στη διάθεσή μας.
Η τιμή τους είναι πολύ οικονομική κάτω απο 10€ πολύ σημαντικό!!! και η ποσότητα τους ικανή να σας καλύψει ένα μήνα με καθημερινή χρήση.
Εσείς ποιά προϊόντα σύσφιξης χρησιμοποιείτε και πόσα χρήματα διαθέτετε συνήθως???
Πάντως σας  συνιστώ να τις δοκιμάσετε και περιμένω εντυπώσεις!!!

Το post δεν είναι διαφημιστικό είναι ενημερωτικό!!!!

2 σχόλια:

  1. Gia na eimai eilikrinis den xrisimopoiw proionta sisfiksis! An pigaina gimnastirio kai etrwga kai ligo pio ygieina isws na to ekana, alla twra mou fainetai ligo askopo, hahah :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Y μου αν είσαι από τις τυχερές γιατί να μπείς στη διαδικασία??? Εγώ μια "γενική" προσπάθεια κάνω και με τις συγκεκριμένες έχω αντικαταστήσει την ενυδατική και τα body butter...έτσι και αλλιώς μια κρεμούλα θα την άπλωνα η τεμπέλα οπωσδήποτε, άμα μου κάνει και σύσφιξη ακόμα καλύτερα ;o)!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool