♛BENEFIT BLUSHES♛ DUPES

Here comes the dupes again!!!! This time Benefit blushes!!!
The dupes are with the symbol   !!!
Dupe it Girls!!!

SUGARBOMB Benefit Blush
♛Hard Candy's Smooth Talker 
 e.l.f blush Glow

CORALISTA Benefit Blush
PEACH Korres Blush
DAINTY MAC Blush
PINK SORBET Rimmel Blush
DALLAS Benefit Blush
MULBERRY Max Factor Blush


THRRROB Benefit Blush


NATURAL NYX Blush
Bella Bamba Benefit blush


 Inglot AMC face blush #59
 Kisses XXX


Το post δεν είναι διαφημιστικό είναι ενημερωτικό!!!!  

photos: web

9 σχόλια:

  1. ποσο τα λατρευω αυτα τα ποστ!!! θενκς :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑνώνυμοςΜαρτίου 14, 2012

    χε χε αυτό του Κορρέ το έχω! Για άλλη μια φορά μας σώζεις με τα dupes!(πόσα έξοδα να αντέξει ακόμη ο έρμος που με παντρεύτηκε;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Joten3 ;o)))!!!XXX

    @Ελένη Κερσένογλου και πόσα μακαρόνια???pXaxax XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑνώνυμοςΜαρτίου 15, 2012

    Αγαπάω ποστ με dupes!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑνώνυμοςΜαρτίου 15, 2012

    @elena @Ελενη Κερσενογλου ρε κοριτσια γιατι μονο μακαρονια? Υπαρχουν και οι πατατες για ποικιλια! Τωρα ειναι και της μοδας! Εγω παντως τα θελω οοοοολα! Dupes και μη! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αχ τα αγαπω αυτα τα τοπικ.Το bella bamba ηθελα τρελα να αγορασω προχτες στα sephora αλλα συγκρατηθηκα εγω ξερω πως.θα παρω το dupe γιατι το πορτοφολι μου μου κραταει μουτρα.:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αχ τελιο τοπικ <3 ομολογώ οτι δεν έχω καπιο απο αυτά αλλα μου δυνεις την ευκαιρια ωα δοκιμάσω καπιο. Με της Benefit ειμαι ερωτευμένη εδο και πολυ καιρο αλλα λόγο τιμής δεν αγοράζω κάτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πολύ χρήσιμο ποστ ειδικά τα 2 τελευταία φαίνονται πολύ ενδιαφέροντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πάρα πολύ ωραία δουλειά!! Μπράβο Έλενα!!:) Το Dupe της Mac το Dainty Blush ποιό είναι;Και κάτι άλλο...που υπάρχουν οι φθηνές αυτές μάρκες;Στα Χόντος είναι;Πάντως τα ΙNGLOT τα βρίσκω... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool