HERA ENRICHING ROSE CREAM and more by Fresh Line ✿Review


Κάθε χρόνο με το τέλος του Χειμώνα ακολουθώ 
ένα πιο ενισχυμένο πρόγραμμα περιποίησης προσώπου και σώματος
 κατά τη διάρκεια της Άνοιξης, για να είμαι έτοιμη να υποδεχτώ το Καλοκαιράκι!!!
Μη φανταστείτε τίποτα εξαιρετικό λίγα παραπάνω από τα βασικά....
Στα πλαίσια λοιπόν του ενισχυμένου προγράμματος που προανέφερα, 
στην τελευταία επίσκεψή μου στα Fresh Line εκτός από τα προϊόντα επανόρθωσης που πήρα για τα μαλλιά (δείτε σχετικό post) πήρα και μια ενισχυμένη κρέμα ενυδάτωσης την
 HERA ENRICHING ROSE CREAM
50ml / 35,90€
Είναι μια πλούσια κρέμα με λεπτή όμως υφή που προορίζεται για  ηλικίες +25.
Τα συστατικά της ελαιόλαδο, αλόη αιθέρια έλαια τριαντάφυλλου και πολλά άλλα...
Το άρωμα του τριαντάφυλλου είναι έντονο αλλά καθόλου ενοχλητικό.
Συνήθως οι ενισχυμένες κρέμες είναι παχύρρευστες 
και μια δυσκολία στην απορρόφηση την έχουν....
Η συγκεκριμένη όμως απορροφάται αμέσως και νιώθω το πρόσωπό μου 
ενυδατωμένο αλλά όχι λιπαρό.

Παρατήρησα διαφορά στις λεπτές γραμμές (απαγορευμένη λέξη οι ρυτίδες lol)
και πως κάνει αυτά που λέει....
Είδα το πρόσωπό μου ενυδατωμένο, ήρεμο και απαλό και πολύ μου αρέσει!!!
Βεβαίως προορίζεται για κρέμα ημέρας και για καθημερινή χρήση, 
αλλά εγώ τη χρησιμοποιώ 3 φορές την εβδομάδα και βράδυ μόνο.
Αυτή είναι η προσωπική μου αγωγή  για ενισχυμένη ενυδάτωση. 
Δεν σημαίνει πως είναι η σωστή και συνιστώμενη αλλά εμένα αυτή μου ταιριάζει.

Μαζί με την κρέμα μου έδωσαν και κάποια δείγματα 
από προϊόντα της ίδιας σειράς τα οποία δοκίμασα, 
οπότε θα σας πω την άποψή μου και για αυτά...


Hera Eye Cream βρήκα την υφή της παραπάνω παχύρρευστη από όσο έχω συνηθίσει να είναι οι κρέμες ματιών που έχω δοκιμάσει και το άρωμά της αρκετά έντονο για κρέμα ματιών.
Με τα 2ml χρήσης δεν μπορώ να συμπεράνω περισσότερα για την αποτελεσματικότητά της...
Νομίζω πως αν κάποια θέλει να ενυδατώσει την περιοχή των ματιών είναι ιδανική, αλλά γι αυτές με λιπαρά βλέφαρα δεν θα κάνει...
Από απροσεξία μπήκε λίγη κρέμα μέσα στο μάτι μου 
και με ενόχλησε πολύ  ίσως  από τα αιθέρια έλαια που περιέχει....οπότε προσοχή σε αυτό!!! 

Hera Skin Regenarating Oil mix ξηρό λαδάκι που το εξαιρετικό άρωμά του με ξετρέλανε!!!
Το χρησιμοποίησα εναλλάξ με την Enriching  rose cream και μου άρεσε πολύ!!!
Σε περιπτώσεις έντονης αφυδάτωσης πιστεύω πως θα βοηθούσε αποτελεσματικά....

Hera Serum Botox Like έχει μορφή τζελ και είναι ενυδατικός και συσφυκτικός ορός τύπου botox!!!απορροφάται αμέσως και το αποτέλεσμα είναι τελείως ματ.
Συνιστάται για συστηματική χρήση σε απαιτητικές επιδερμίδες μεγαλύτερων ηλικιών....
Θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και ως primer. 
Εγώ έτσι το δοκίμασα και το foundation έστρωσε όμορφα και χωρίς σπασίματα.
Αυτή βεβαίως είναι η προσωπική μου γνώμη για όλα τα παραπάνω που δοκίμασα και χρησιμοποιώ.

Εδώ θέλω να σας πω, πως δεν είμαι από τις γυναίκες που στην καθημερινότητά τους  χωρούν οι περίπλοκες και χρονοβόρες περιποιήσεις τύπου κρέμα α+β+γ ....και γιατί δεν έχω το χρόνο, 
αλλά και γιατί πιστεύω πως τα πολλά προϊόντα περισσότερο επιβαρύνουν παρά βοηθούν.
Δεν είμαι αντίθετη στις προληπτικές αγωγές αλλά μακρυά από υπερβολές!!!
Βέβαια μιλάω και κινούμαι εκ του ασφαλούς,
 μιας και δεν έχω ιδιαίτερα προβλήματα με την επιδερμίδα μου....
 Ξέρω όμως πως εκτός από αυτές που χρησιμοποιούν άπειρα βαζάκια κρεμών,
serum κλπ απο hobby, είναι και αυτές που οι ανάγκες της επιδερμίδας τους
 το επιβάλουν και το κατανοώ...
Πιστεύω πως οι συνδυαστικές αγωγές πρέπει να ακολουθούνται για
 πραγματικές ανάγκες της επιδερμίδας και μόνο....
Θεωρώ την καλή ενυδάτωση απαραίτητη και φυσικά η πάροδος του χρόνου
επιβάλει την χρήση προϊόντων με αντιγηραντικά συστατικά,
αλλά όταν ακούω κοπέλες στα είκοσί τους να ρωτάνε "για μια κρέμα για ρυτίδες"
τρελαίνομαι...το θεωρώ υπερβολή....

Θα ήθελα να μάθω όμως και την δική σας άποψη σχετικά ....
Αυτά για σήμερα...θα τα πούμε σύντομα....
Kisses XXX

Το post δεν είναι διαφημιστικό είναι ενημερωτικό!!!!  

15 σχόλια:

  1. Χα, κι εγώ μέχρι πρότινος δεν μπορούσα να καταλάβω γιατί μερικές γυναίκες βάζουν ενυδατική κρέμα ΚΑΙ λάδια ΚΑΙ ορούς στο πρόσωπό τους... Μέχρι που φέτος, για ένα ανεξήγητο λόγο, το πρόσωπό μου αφυδατώθηκε και χρειάστηκε να αναζητήσω μια ενίσχυση για την ήδη ενισχυμένη ενυδατική μου! Αυτό που όμως δε μπορώ να χωνέψω είναι πώς γίνεται πλύση εγκεφάλου σε μικρά κοριτσάκια, που δεν έχουν τέτοιες ανάγκες, να έχουν από όλα αυτά τα προϊόντα skincare... Αφού δε χρειάζεσαι 5-6 ορούς και κρέμες η μια μετά την άλλη, άστο καλή μου! Lol το μυαλό μου πάει σε μια συγκεκριμένη youtuber...
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Evi ακριβώς αυτό εννοώ...έχεις πρόβλημα-ανάγκη κάντο...αν δεν έχεις γιατί να φορτώνεσαι???
    Η youtuber δεν μου έρχεται...give me more info!!! XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συμπτωματικά αγόρασα πριν 1 βδομάδα την συγκεκριμένη κρέμα ματιών.Την χρησιμοποιώ καθημερινά-μόνο βράδυ, μέχρι στιγμής είμαι ευχαριστημένη ως προς την ενυδάτωση-χωρίς να είναι λιπαρή και μη απορροφήσιμη.Όσο για τις λεπτές γραμμές ακόμα δεν έχω δει κάτι θεαματικό...σε δείγμα δοκίμασα και την κρέμα ημέρας,τέλειο άρωμα και πολύ καλή ενυδάτωση επίσης, όπως και όλα τα προϊόντα Fresh line (βλέπε ό,τι έχω δοκιμάσει για ενυδάτωση σώματος)

    Κατά τα άλλα είμαι και εγώ κατά του "φορτώματος", ειδικά το βράδυ.Πολλές φορές δεν χρησιμοποιώ απολύτως τίποτα πριν κοιμηθώ, νιώθω ότι "αναπνέει" το δέρμα μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συμφωνώ απόλυτα, το "πάστωμα" όπως συνηθίζω να το λέω δεν είναι και ότι καλύτερο, για μένα τουλάχιστον..δεν ξέρω σε ποια youtuber αναφέρεται η Evi :) αλλά αν πως να το παίξεις expert αν δεν αραδιάσεις και 15 προϊόντα στη μούρη σου :))) για να εντυπωσιάσεις ...
    σχετικά με τα Fresh Line και από το προηγούμενο review σου έχω σημειώσει κάποια πραγματάκια που θέλω να δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. σκέψεις: χμμ... εμένα τώρα το σχόλιο πέρασε;
    δεν ξέρω οπότε το ξαναγράφω! :Ρ

    Την έχω δοκιμάσει κ γω τη κρέμα αυτή σε δειγματάκι όπως και των ματιών.. πολύ κλή! Αυτή την περίοδο εγώ χρησιμοποιώ τη ΝΕΚΤΑΡ που κατα-ευχαριστιέμαι! =) εκεί να δεις άρωμα...
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Argyrousa κρίνοντας από τη μυρωδιά της μάσκας μαλλιών ΝΕΚΤΑΡ καταλαβαίνω απόλυτα!!!καλά έκανες και το ξαναέγραψες το 1ο δεν ήρθε ποτέ!!! :Ο)) ΧΧΧ

    @Despina@MaquillageGr oι expert το φωνάζουν λίγα και καλά...οι αληθινές!!! ΧΧΧ

    @Dimpet χαίρομαι που σου έκανε... ενυδατικές είναι και οι δύο αλλά των ματιών νομίζω δεν θα ταιριάζει σε λιπαρά βλέφαρα...ναι πρέπει να αναπνέει το δερματάκι μας !!!ΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αυτο το Hera Serum Botox Like να το δοκιμασω?οταν λες μεγαλυτερες ηλικιες τι εννοεις?δεν εχω ιδαιτερο θεμα με ρυτιδες,τωρα αρχιζουν να σκανε μυτη που βαδιζω καρφωτη για τα δευτερα αντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Rafalena μου εσύ ξέρεις τις ανάγκες της επιδερμίδας σου...δεν μπορώ εγώ να σου πω αν κάνει ή όχι για σένα. Αν νομίζεις πως το έχεις ανάγκη πέρνα να το δεις και να πάρεις ίσως ένα δείγμα...ΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. λες να φταίνε τα αιθέρια έλαια που είχαν ερεθίσει τα δικά μου μάτια? Δεν αρέσουν ούτε σ εμένα οι παχύρρευστες ενυδατικές και είναι πολύ ευχάριστο που αυτή δεν είναι έτσι. Πιθανότατα θα ξαναδοκιμάσω κάποιο face pproduct από fresh line αφού μου αρέσουν τόσο πολύ τα body products τους.
    Ούτε εγώ έχω κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα με την επιδερμίδα μου αλλά μου αρέσει να παίρνω κάποια προληπτικά μέτρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @smugnificent αν σου πω πως έψαχνα να βρώ που είχα διαβάσει review για την eye cream...ναι εγώ σε αυτά εντόπισα την αιτία του τσουξίματος μπορεί να κάνω και λάθος αλλά τα υπόλοιπα συστατικά δεν βρίσκω το λόγο να δημιουργήσουν θέμα...στην πρόληψη μαζί σου απο την υπερβολή απέχω!!! ΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΑνώνυμοςΜαρτίου 25, 2012

    Θα ήθελα πολυ να δοκιμάσω την συγκεκριμένη κρέμα,μιας και την έχει μια ξαδέλφη μου και είναι πολύ ενυδατική χωρίς να της κάθεται ιδιαίτερα λιπαρή.....αλλά στην συγκεκριμένη στγμή της ζωής μου ακολουθώ θεραπεία και ίσως αργότερα προς καλοκαιράκι που θέλω μια ενυδάτωση χωρίς να τίθεται θέμα λιπαρότητας,θα την έχω στα υπόψιν μου......φιλιάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Natasa ολοκλήρωσε με το καλό τη θεραπεία σου και οι κρέμες δεν χάνονται!!!! ΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΑνώνυμοςΜαρτίου 25, 2012

    Τη γνώμη μου για τα Fresh Line την έχουμε ξαναπεί, στο Cosmos πια ούτε από έξω δεν περνάω. Αν σου άρεσε πάντως η κρέμα θα σου πρότεινα να δοκιμάσεις και κάποιο έλαιο τριαντάφυλλου (έχει ένα η Apivita, εγώ πήρα ένα της Rosalia βιολογικό), το φοράς μόνο βράδυ σαν σέρουμ και κάνει πολύ καλή δουλίτσα σε διχρωμίες και λεπτές γραμμές (είδες πόσο προσέχω τα λόγια μου ε :) )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Ελένη Κερσένογλου για Αpivita δεν το βλέπω γιατί εκτός του καθαριστικού πήρα και άλλη απογοήτευση...τα rosalia είναι bio και οικονομικά είχα πάρει argan oil πέρυσι...θα τα κοιτάξω ξανά...ευχαριστώ για την κατανόηση για τις απαγορευμένες λέξεις!!!;o))) XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. http://rossiebeauty.blogspot.com/2012/03/blog-post.html Ανοιξιάτικο βραβειάκι για σένα!!!Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool