Weekly Beauty Summary #8-2013

Γειά σας, γειά σας!!!
Καλό μήνα να έχουμε!!!
Πάμε να δούμε τι ξεχώρισα αυτή την εβδομάδα...

Για βάση χρησιμοποίησα το DiorSkin Forever Compact in 040 που
είναι το μόνο προϊόν κάλυψης από αυτή τη brand που έχω 
αγοράσει ήδη δυό φορές και δεν έχω κλάψει τα λεφτά μου....
Μου αρέσει η κάλυψή του και το τελείωμά του, μου ταιριάζει
η απόχρωσή του, δεν είναι αναντικατάστατο
αλλά είναι πολύ καλό.
Παρέλαβα με μεγάλη χαρά και αγωνία
την Hourglass Ambient Lighting palette
την οποία και δοκίμασα φυσικά,
μαζί με το Hourglass Veil  primer που την συνόδευε,
αλλά το πως μου φάνηκαν θα σας το πω μέσα στην επόμενη εβδομάδα.
Θυμήθηκα από την e.l.f. το Contouring Blush & Bronzing Cream που 
πραγματικά σας συμβουλεύω να δοκιμάσετε με την πρώτη ευκαιρία.
Υπέροχες αποχρώσεις μεγάλη διάρκεια και πολύ οικονομικό!!!
Το maquillage των ματιών μου κινήθηκε σε φθινοπωρινές αποχρώσεις
από την Sleek Sunset palette που για μένα
 είναι η απόλυτη φθινοπωρινή παλέτα.
Για mascara λίγο πριν την αποχωριστώ αποτελείωσα
την They're Real by benefit
που αν και οι πρώτες εντυπώσεις μου δεν ήταν οι καλύτερες,
όταν άρχισε να στεγνώνει επιβεβαίωσε και τις φήμες 
πως είναι μια πολύ καλή mascara.
Ξέρετε πόσο mascara junkie είμαι....
οπότε φυσικά έχω ήδη αγοράσει back up....
Τα χείλη τα ήθελα εντελώς φυσικά αυτήν την εβδομάδα
και το πέτυχα χρησιμοποιώντας το Burt's Bees 
lip balm with pomegranate oil 
το οποίο είναι χωρίς χρώμα μη σας ξεγελάει η φωτό
και πολύ πολύ ενυδατικό...
Όταν ήθελα όμως χρώμα το Ceramide Ultra lipstick in Rose
by Elizabeth Arden τόνιζε απλά το φυσικό χρώμα των χειλιών μου
τόσο όσο να παίρνουν την famous απόχρωση "my lips but better" ;o))
Επίσης χρησιμοποίησα πολύ αυτό το εξαιρετικό προϊόν
από την Clarins το Baume Beaute Eclair 
που είναι ενυδατικό αλλά και primer μαζί.
Αφήνει το δέρμα ενυδατωμένο, απαλό,δροσερό 
και προσωπικά βρίσκω πως δίνει λάμψη υγείας.
Τα μαλλιά μου τα άφηνα στο φυσικό τους και αυτό το προϊόν
το L'Oreal Matt & Messy Salt Spray
με βοήθησε να πετυχαίνω beach wave look μέσα στο φθινόπωρο.
Κρατάει τις μπούκλες μου χωρίς να τις βαραίνει
διατηρώντας τον όγκο αλλά χωρίς φριζάρισμα.
Plus μου αρέσει πολύ το άρωμά του!!!
Για mani σχεδόν όλη την εβδομάδα είχα το Bill Bronze Orchid
από τα Priti NYC που είναι non toxic και με μεγάλη διάρκεια.
Ίσως πρέπει να σας μιλήσω κάποια στιγμή γι αυτή την εταιρεία...
Συνεχίζω με κάτι που δοκίμασα αυτή την εβδομάδα και δεν μου άρεσε καθόλου 
Το έλαβα με το glowbox Oct και πρόκειται για το Ultra Colour
Lip Crayon by AVON in notice me nude.
Πέρα από το ακατάλληλο για εμένα χρώμα, βρήκα απαίσια την απόδοσή του
και πολύ ενοχλητικά τα χοντροκομμένα gliter που έχει.
Δεν μπορώ να σας μιλήσω για διάρκεια, γιατί μια δοκιμή με έπεισε
πως δεν μου αρέσει καθόλου και όλο αυτό δεν κράτησε πάνω από ένα λεπτό....
Αγαπημένο άρωμα της εβδομάδας το Musk
και η σειρά από τα Priorities με αυτά τα τρία προϊόντα
το foam bath, το dry oil και το eau de toilette
που όμως μου τελείωσε και δεν το βρίσκω πια στα sephora... :o((
Αλήθεια μήπως το έχετε δει τελευταία σε κάποιο κατάστημα
sephora εκτός Ερμού??? Αν ναι αφήστε comment...
Αυτά για σήμερα...θα τα πούμε σύντομα...
Να περνάτε όμορφα...
Kisses XXX
To post δεν είναι διαφημιστικό είναι ενημερωτικό


16 σχόλια:

  1. Πολύ ενδιαφέρον το προϊόν της Clarins. Kαι τα βερνίκια αυτά τα εχω δει εδώ αλλά δεν έτυχε να τα δοκιμάσω, θα τους ρίξω μια ματιά. Κατα τ' άλλα αααχ <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ω Ελενάκι μου εγώ αγωνιώ για το review της καταπληκτικής παλέτας hourglass.. από τα υπόλοιπα που παρουσίασες δεν έχω δοκιμάσει κάποιο.. νομίζω τα priorities τα έχουν και στα Hondos (δεν είμαι και πολύ σίγουρη, αλλά σα να τα χει πάρει το μάτι μου).. φιλάκια πολλά!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @smugnificent ναι είναι πολύ ενδιαφέρον προϊόν!!! Πως σου ξέφυγαν τα Priti NYC ??? Με εκπλήσεις!!!! Σώπα βρε σε λίγες ημέρες θα την κρατάς.... ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @evonita έρχεται το review έβγαλα σήμερα τις photos μπορεί και Τετάρτη... Όχι δεν υπάρχουν σε Hontos τα Priorities...βασικά μόνο sephora υπάρχουν.... ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΛΑ, να συντομεύουμε το ποστ με τα HOURGLASS παρακαλω!!!!!!!!!! (σαλια τρεχουν, ματια εχουν πεταχτει εξω, τριχα καγκελο κτλ) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ℳata xaxaxa έρχεται λέμεεεε θέλει λίγη δουλίτσα ακόμα και θα ανέβει!!!! ;o)) XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολυ ωραια αναρτηση κριμα που δεν σου αρεσε το μολυβι-κραγιον της avon , το περιμενω να ερθει και σε μενα και τωρα φοβαμαι μηπως εχει γκλιτερ και το δικο μου μπουχου...ξερεις αν ολες οι αποχρωσεις εχουν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αν και περιείχε και μανό η ανάρτηση, εγώ θα σταθώ στα priorities!
    Λατρεύω λέμε!!! (Δεν θυμάμαι να με έχει απογοητεύσει ποτέ κάποιο προϊόν...)
    Και δεν έχουμε και Sephora στη Σύρο... Σκέψου!!!
    ;-)
    Φιλάκια, κούκλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Gen Emman τώρα πια και εγώ!!! ;o)) XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Kate Letivaki xmmm μάλλον έχουν όλα δες εδώ φωτό http://www.reallyree.com/2013/07/avon-ultra-colour-lip-crayons-review.html αλλά μην απογοητεύεσαι προκαταβολικά μπορεί εσένα να μην σε ενοχλεί το glitter και να σου αρέσει...;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @syros2js xaxaxa ναι εγώ δεν δείχνω συχνά μανό... μου αρέσουν και εμένα τα priorities χρησιμοποιώ πολλά προϊόντα αλλά ειδικά τη σειρά musk την λατρευω!!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αχ και βαχ για την παλέτα της hourglass! περιμένω το review να ξέρεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Olga το ξέρω το ξέρω!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Όλα υπέροχα αλλά κ εγώ ανυπομονώ να μάθω για τα καλούδια από hourglass!! :P
    Καλή εβδομάδα! =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ααααααχ η hourglass!!τη θελωωωω! Περιμενω το review πως και πως! Η they'real ειναι holy grail material girl!οσο για την πουδρα την εχω κι εγω στο 010 το διαφανο και ειναι παρα πολυ καλη.επισης για καποιο λογο εχω και τη δικη σου αποχρωση που ειναι πολυ σκουρη για μενα-αγνωστο πως βρεθηκε στα πραγματα μου!για τα avon δεν θα μπορουσα να συμφωνησω περισσοτερο!φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool