Weekly Beauty Summary #10-2013


Γειά σας, γειά σας!!!
Ελπίζω να περνάτε μια υπέροχη Κυριακή....
Πάμε να δούμε τη Beauty Summary της εβδομάδας....
Το maquillage αυτής της εβδομάδας κινήθηκε στα 
χρώματα της Lavish palette by Anastasia Beverlly Hills
για την οποία θα σας μιλήσω με λεπτομέρειες 
μέσα στις επόμενες ημέρες....
Σήμερα θα σας πω μόνο πως αγαπώ τα φθινοπωρινά χρώματά της πολύ!!!
Τη συνδύασα με το ρουζάκι από H&M που μου αρέσει
πάρα πολύ και δεν θυμάμαι αν σας έχω πεί πως είναι 
exactly dupe του Anna Sui Rose Cheek Color 
το ξαναείδα τελευταία στα H&M οπότε αν το βρείτε αρπάξτε το....
Τα Colorburst Revlon  lipsticks τα θεωρώ top και είναι από τα πιο
πολυφορεμένα μου....Aυτή την εβδομάδα κόλλησα με το Peachy
απαλό χρώμα, ωραία διάρκεια το έχω καταευχαριστηθεί...
Για τον Pure Active by Garnier* σας έχω μιλήσει και πιο
παλιά....έναν αφρό καθαρισμού που είναι  πολύ αναζωογωνητικός 
για να ξεκινήσετε ή να κλείσετε με καθαρό φρέσκο 
και μυρωδάτο πρόσωπο τη μέρα σας!!!
Χρησιμοποίησα την  Deep Repair Masque by Macadamia αυτή την εβδομάδα και αν και την θεωρώ αρκετά καλή 
δεν ξέρω αν θα την ξαναγοράσω τώρα που τελειώνει......
Ίσως με μια καλή προσφορά να το σκεφτώ...
Για τη No tangle brush by Macadamia δεν σας έχω κάνει post
και ο λόγος είναι πως την έχω εν αχρηστία, 
γιατί πραγματικά δεν μου άρεσε καθόλου....
Ξέρω πως πολλές beauty bloggers έχουν αντίθετη άποψη 
αλλά εγώ το σκυλομετάνιωσα που την αγόρασα,
αν και ευτυχώς την πήρα μόνο 7,5 ευρώ από το beautybay 
την περασμένη άνοιξη.... 
Δεν με βόλεψε καθόλου αν και έχει λαβή,  αντιθέτως με δυσκόλευε στη χρήση
και μου έκανε πολύ χαμηλής ποιότητας προϊόν.....
χωρίς υπερβολές μου θύμισε  παιδικό παιγνίδι.
Για μένα δεν αξίζει ούτε τα 7,5 ευρώ που έδωσα.....
Όσο για  τα 17,5 ευρώ που στοιχίζει Ελλάδα.ούτε που το συζητώ.
Είπα μιας και την πήρε το μάτι μου αυτή την εβδομάδα
πως ήταν ευκαιρία να σας πω την άποψή μου...
Την κρέμα λείανσης Sunsilk την έχω από το καλοκαίρι αλλά 
δεν την είχα χρησιμοποιήσει... Πραγματικά με ενθουσίασε
το αποτέλεσμα που αφήνει στα ατίθασα κατσαρά μαλλιά μου!!!
Ένα πολύ οικονομικό προϊόν -μόνο 2,5ευρώ- πολύ αποτελεσματικό
με ωραίο άρωμα που σας προτείνω να δοκιμάσετε....
Εγώ πάντως θα την αγοράσω σίγουρα ξανά.
Έχω αποφασίσει να τελειώσω και όλα τα λαδάκια μαλλιών
από διάφορες εταιρείες, που έχω στην κατοχή μου...
Ένα από αυτά είναι το Gliss Hair Repair Oil 
από τα πολύ καλά λαδάκια που έχω δοκιμάσει, 
δεν λαδώνει καθόλου αφήνει τα μαλλιά απαλά και αρωματισμένα 
και είναι ένα ακόμα προϊόν 
Gliss που με άφησε απολύτως ικανοποιημένη....
Θυμήθηκα και το Garnier Body Ultimate Beauty Oil*
αυτή την εβδομάδα που έχει εξαιρετικό άρωμα, 
που για μένα είναι floral και musky,
ενυδατώνει βαθιά, χωρίς λιπαρότητα, χωρίς να κολλάει το
σώμα μετά την εφαρμογή και αφήνει την επιδερμίδα απαλή και λαμπερή.
Το χρησιμοποίησα άλλες φορές μόνο του και άλλες προσθέτοντας 
λίγες σταγόνες σε lotion ή body butter της επιλογής μου...
Με όλους τους τρόπους χρήσης μου αρέσει....
Για το Signorina by Salvatore Ferragamo θα σας πω
να το μυρίσετε.... είναι ένα άρωμα φρέσκο , classy, θηλυκό που δεν περνάει
απαρατήρητο αλλά χωρίς μεγάλη -σε εμένα τουλάχιστον- διάρκεια...
Αυτό δεν με εμποδίζει να το φοράω και ας χρειάζεται να το ανανεώνω....
Αυτά για σήμερα....μέχρι το επόμενο Weekly Beauty Summary
Να περνάτε τέλεια!!!

Kisses XXX

*PR sample

Το post δεν είναι διαφημιστικό είναι ενημερωτικό!!!!

1 σχόλιο:

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool