ΔΙΦΑΣΙΚΟ MICELLAIRE ALL in 1 by GARNIER

  • Mε ρωτάτε πολλές γι αυτό το προϊόν και επειδή όπως θα έχετε καταλάβει χρόνος μηδέν για κανονικό review στο blog διαβάστε ένα instant speedy review εδώ. 

  • Το προϊόν ειναι για εμένα το καλύτερο διφασικο της Ελληνικής αγοράς από όσα κυκλοφορούν και κάνει εξαιρετικό demaquillage στα μάτια. 

  • Αφαιρεί εύκολα χωρίς τρίψιμο σκιές και μολύβια και με λίγη παραπάνω επιμονή τη μάσκαρα.

  •  Για το υπόλοιπο πρόσωπο δεν μου άρεσε τόσο. 

  • Δεν είναι λιπαρό αλλά δεν είναι και αποτελεσματικό. 

  • Δεν πέρασε το τεστ του bioderma που πάντα κανω για να είμαι σίγουρη για την αποτελεσματικότητα των προϊόντων demaquillage που χρησιμοποιώ. 

  • Για εμένα λοιπόν είναι πολύ καλό για αφαίρεση μακιγιάζ ματιών και μονο.

  •  Αν χρειάζεστε κάτι μόνο γι αυτή την περιοχή του προσώπου να το δοκιμάσετε. 

  • Αν ψάχνετε ενα προϊόν για όλο το πρόσωπο όχι, γιατί σίγουρα θα χρειαστείτε κατι ακόμα μετα τη χρήση του για να έχετε καθαρό πρόσωπο. Βαθμολογία 7/10

4 σχόλια:

  1. Ευχαριστούμε Ελενάκι..εγώ δοκίμασα πρόσφατα της bioten ένα αντίστοιχο...μέτριο όμως, πολύ λαδίλα!! Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Evonitaki μου, κατάλαβα για ποιό λες και έχεις απόλυτο δίκιο. Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  2. Ίσως να το αγοράσω μόνο για χρήση στα μάτια, γιατί μου έχει κινήσει την περιέργεια. Στο υπόλοιπο πρόσωπο εννοείται ότι θα το αποφύγω, γιατί έχω και λιπαρή επιδερμίδα. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Λίλα μου, για demaquillage ματιών να το δοκιμάσεις. Φιλιά

      Διαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool