SEROZINC by La Roche Posay WORTH THE HYPE?

Βienvenue!!!
Μετά από πολύ καιρό ούτε και εγώ δεν θυμάμαι πόσο, σήμερα αποφάσισα να σας γράψω για ένα προϊόν που το βλέπαμε παντού, αλλά δυστυχώς δεν υπήρχε διαθέσιμο στη χώρα μας μέχρι πρόσφατα
το SEROZINC by La Roche Posay  
Το χρησιμοποιώ πάνω από ένα χρόνο καθώς το αγόραζα από το εξωτερικό και όπως καταλαβαίνετε έχω διαμορφώσει άποψη...
Ας ξεκινήσουμε με τις ερώτησεις που έχω λάβει ήδη πολλές φορές μέσω μηνυμάτων, τι είναι αυτό το spray, τι κάνει και που απευθύνεται???
Αρχικά λανσαρίστηκε ως ένα spray mist για λιπαρές επιδερμίδες που μειώνει/απομακρύνει τη γυαλάδα και τη λιπαρότητα και κάνει λιγότερο ορατούς τους διεσταλμένους πόρους. Στην πορεία όμως πολλές από εμάς που το χρησιμοποιήσαμε βρήκαμε πολλές άλλες χρήσεις.
Προσωπικά το χρησιμοποιώ ως toner μετά τον καθαρισμό του προσώπου μου πρωί-βράδυ.
Το χρησιμοποιώ επίσης ως setting spray μετά το μακιγιάζ μου, καθώς είναι τόσο φίνο που δεν το παρασύρει, αντιθέτως το σταθεροποιεί και το δείχνει πολύ πιο φυσικό και καθόλου cakey,ενώ ταυτόχρονα είναι matte όπως το αγαπώ.
Με τη βοήθειά του όταν θέλω να έχω γυαλάδες αρκεί ένα μικρό ψέκασμα στο πινέλο και τα highlighters απογειώνονται. 
Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο το χρησιμοποιώ όταν θέλω να κάνω wet κάποιες baked σκιές ματιών ή pigments. Για όλες τις παραπάνω χρήσεις είναι εξαιρετικό, αλλά η χρήση που προσωπικά με έχει ενθουσιάσει είναι να το χρησιμοποιώ ως καταπραϋντικό και δροσιστικό spray κατά τη διάρκεια της ημέρας σε υψηλές θερμοκρασίες. 
Γι αυτή τη χρήση για εμένα είναι αξεπέραστο αφήνοντας πίσω του με διαφορά όλα τα υπόλοιπα νεράκια σε spray, που συνήθιζα να χρησιμοποιώ ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες.  Αυτό που έχω διαπιστώσει, είναι πως δροσίζει το πρόσωπό μου, απομακρύνει ανεπιθύμητες κοκκινίλες με αποτέλεσμα να "μικραίνουν" οπτικά οι πόροι, που όλες γνωρίζουμε πως σε ερεθισμένο δέρμα φαίνονται τεράστιοι.
Δεν έχω λιπαρή επιδερμίδα, αλλά κρίνοντας από το αποτέλεσμα που δίνει όσον αφορά τη matte όψη  και τη μείωση των ερεθισμών, πιστεύω πως μπορεί να λειτουργήσει ευεργετικά σε όλους τους τύπους επιδερμίδας. Για όσες έχετε ακνεϊκά προβλήματα καλό θα ήταν να μιλήσετε με το δερματολόγο σας πριν τη χρήση του, όπως σας προτρέπω πάντα.
Εγώ το αγαπώ, είναι πια μέρος της καθημερινής μου ρουτίνας περιποίησης και ειδικά το καλοκαίρι δεν πάω πουθενά χωρίς αυτό. Άλλωστε η βολική συσκευασία του στα 150ml χωράει σχεδόν παντού.

Βαθμολογία 10/10


à bientôt bisous 
P.S. Η καλύτερη τιμή που έχω βρει  online είναι εδώ

1 σχόλιο:

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool