✿Dior Diorling Diorific Lipstick✿Review


Γειά σας, γειά σας!!!
Όταν πρωτοείδα τη συλλογή Grand Bal από τον Christian Dior
εκτός από το ότι είπα Woww ξεχώρισα αμέσως το κραγιόν για το οποίο θα σας μιλήσω σήμερα...
Το DIORLING 037
Λατρεύω το έντονο κόκκινο-κερασί με μπλε υποτόνους χρώμα του 
και την ελαφριά γυαλάδα του.
Είναι σταθερό με μεγάλη διάρκεια
 -δεν χρειάστηκε να το ανανεώσω όλο το βράδυ όταν το φόρεσα-
και ενυδατικό όσο πρέπει.
 Η κρεμώδη σύστασή του βοηθάει στο να απλώνεται εύκολα 
και είναι έντονο και καλυπτικό με ένα μόνο πέρασμα.

Είναι μία από τις τέσσερις αποχρώσεις που κυκλοφορούν από την σειρά 
Grand Bal

είναι limited edition και μου αρέσει τόσο πολύ
η χρυσή vintage συσκευασία του!!!
Το αγόρασα από το feelunique 29€ από 32€ που κόστιζε κανονικά
λόγω μιας έκπτωσης που έχω -10% στα Christian Dior...
Εγώ το σέταρα  με το Marylin μανώ από την ίδια συλλογή
το οποίο και περιμένω από μέρα σε μέρα...
Σίγουρα θα είναι το κραγιόν και το μανώ που θα φορέσω περισσότερο 
στις βραδινές  εξόδους μου τις γιορτές που έρχονται....
Kisses XXX

Το post δεν είναι διαφημιστικό είναι ενημερωτικό!!!!

17 σχόλια:

  1. Είναι σούπερ αυτή η σειρά! Με γεια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αχ το πήρες ε; με γεια! εγώ θα αντισταθώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυ όμορφο χρωμα και φαινεται να σου πηγαίνει! Ακριβοοοο ομως. Να το χαρεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Andriana Σε ευχαριστώ πολύ!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ShoppingTherapy Eυχαριστώ!!! Εγώ πάλι θα αντισταθώ για δεύτερο....;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @the-beauty-nerd Σε ευχαριστώ!!! Η αλήθεια είναι πως είναι πολύ....αδυναμίες...;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχο είναι!!! Ζηλεύω τρελά!!!
    Πρέπει να σου πηγαίνει και τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αχ αχ αχ! Το Βερνίκι (Diva) μου έφερε ο Αι Βασίλης... έχω την εντύπωση ότι θα μου φέρει και το Diva κραγιόν. ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ουαου!!! Υπέροχο κόκκινο!!Με γεια σου...χθες ειδα τη φωτογραφια που ανεβασες στο φβ και ειπα να μην μπω να διαβασω την ανάρτηση (ξέρεις τώρα...αποφεύγω τους πειρασμούς ΙοΙ)..αλλα δεν καταφερα να αντισταθω! Πραγματικά πανεμορφο!!! αχ αχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καμιά φορά που βλέπω τις καμπάνιες των εταιριών επιλεκτικής σκέφτομαι αν αξίζουν τα προϊόντα τα λεφτά τους ή απλά δημιουργούν μια αίσθηση πολυτέλειας ,περισσότερο με απασχολεί ότι κάποιες φορές περιέχουν πολλά χημικά .οπω ς και να έχει καλοφορέτα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Demy allaboutbeauty Eίναι πολύ όμορφο!!! Σε ευχαριστώ!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Marie E ναι!!! Μη κάνει μισή δουλειά...να στα φέρει σετάκι!!! ;oP XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Κερασία Σε ευχαριστώ!!! Χαίρομαι που δεν αντιστάθηκες....;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @emma Δεν θα διαφωνήσω για την αίσθηση πολυτέλειας.Tη φάση να ψάχνω σε σημείο εμμονής τα χημικά συστατικά την έχω περάσει και την έχω προσπεράσει όπως βλέπεις...Αν κάποιο έχει λιγότερα χημικά βέβαια ακόμα καλύτερα....
    Σε ευχαριστώ!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Απο συσκευασια και μονο ειναι ονειρεμενο, και το χρωμα του πολυ εντυπωσιακο!!! Με γεια λοιπον!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Hey you´ve a wonderful blog!
    So please check out mine
    And if you want we can follow each other
    here and on bloglovin ! :)
    Let me know !!!!!
    xoxo
    <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. τι όμορφα που είναι όλα!!! καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool