❂Entries & Empties Nov❂

Γειά σας, γειά σας!!!
Τον περασμένο μήνα κατάφερα να τελειώσω αρκετά προϊόντα
και πραγματικά δεν φαντάζεστε τη χαρά μου!!!
Ποτέ δεν περιμένω να τελειώσει κάτι για να το αντικαταστήσω
αντίθετα αγοράζω συνεχώς νέα προϊόντα
και έτσι αφήνω στην άκρη κάποια άλλα...
Αυτόν το μήνα όμως είπα "θα τελειώσω κάποια για να ανοίξω νέα"
 και έτσι τα κατάφερα...
Empties λοιπόν...ελάτε να τα δούμε...

1. BETTINA BARTY MUSK HAND & BODY LOTION
Είναι υπέροχο είναι ενυδατικό και σε συνδυασμό με το αφρόλουτρο 
το άρωμά του έχει μεγάλη διάρκεια αλλά αργεί τόσο 
να τελειώσει η τεράστια συσκευασία του που με κουράζει...
Θα το αγοράσω και πάλι αλλά σε πιο μικρή συσκευασία...
2. AKUA αυτή την κρέμα την αγάπησα και πραγματικά
στεναχωρήθηκα που μου τελείωσε γιατί δεν θα μπορέσω να την 
ξαναβρώ.Δείτε γιατί μου αρέσει εδώ
3. POSSIBILITY VANILLA CREME BRULEE
Μου άρεσε πολύ αυτό το αφρόλουτρο και θα το ξαναπάρω 
με την πρώτη ευκαιρία....
4. VENTUS BODY MILK GARDENIA & WHITE LILLY
Αυτό το body milk μου το έδωσε η κολλητή μου, η οποία τυχαία
το βρήκε σε κάποιο SM και ήταν σε σετ των δύο με πολύ καλή τιμή.
Πολύ ενυδατικό και με πολύ έντονο άρωμα που κρατάει εντυπωσιακά πολύ!!!
Θα το ξαναπάρω...ή θα μου το ξαναπάρει η κολλητούλα μου ;o))


1. NECTAR HAIR MASK by FRESH LINE
Γι αυτή τη μάσκα σας το έχω πει πως είναι η αγαπημένη μου ever
δείτε γιατί εδώ
Αν θα την ξαναπάρω???Έχω ήδη 2 back up!!!
2. HYDRA CHRONO + by LIERAC
Αν το πρόσωπό σας χρειάζεται ενυδάτωση σας τη συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!
3. ANTHELIOS XL 50+ TINTED CREAM
Όχι δεν τρελάθηκα ούτε ήμουν στη Sahara Νοέμβριο μήνα ..:ο))
Η μαμά μου σε μια κρίση προστατευτικότητας μου την αγόρασε πριν το
ταξίδι μου το καλοκαίρι εγώ την έβαλα λίγες φορές
γιατί με το μαύρισμα που είχα δεν μου ταίριαζε και έτσι είπα να την
τελειώσω τώρα γιατί δεν θέλω να αφήνω μισοτελειωμένες αντιηλιακές...
Αν θα την ξαναπάρω??? Όχι δεν μου άρεσε...
Αν θέλετε να σας πω γιατί πείτε μου να κάνω review...
4. WHITE MUSK PERFUME OIL by THE BODY SHOP
Το λαδάκι που θέλω να έχω πάντα...Το αγαπώ και το θεωρώ κλασσικό...
Μου αρέσει πολύ το άρωμά του...και μου θυμίζει πολλά...
Λογικό το φοράω από το σχολείο...
Πιστεύω πως το έχετε δοκιμάσει οι περισσότερες....
ENTRIES
Από Entries τώρα τι να σας πρωτοδείξω???
Πραγματικά δεν ξέρω....
Πάρτε μια γεύση από photos και θα σας τα δείχνω λίγα-λίγα
γιατί αλλιώς αυτό το post δεν θα τελειώσει ποτέ...

Ναι η αλήθεια είναι πως ξεσάλωσα το Νοέμβριο!!!!
Ψωνίσα πολύ, έλαβα και πολλά προϊόντα και δοκίμασα πάρα πολλά....
Κάποια τα αγάπησα κάποια τα μίσησα αλλά αυτά προσεχώς...
Γράφω πυρετωδώς και σας υπόσχομαι πως θα σας μιλήσω για όσα βλέπετε
και δεν το έχω κάνει, καθώς και για κάποια ακόμα
πρίν να φύγει το 2012 γιατί δεν θέλω να αφήσω εκκρεμότητες...για τη νέα χρονιά.....
Αυτά για σήμερα....Θα τα πούμε πολύ σύντομα....
Kisses XXX
Το post δεν είναι διαφημιστικό είναι ενημερωτικό!!!!

12 σχόλια:

  1. Την ενυδατική της akua,την λατρεύω κι εγώ!
    Έχει αυτό το ιδιαίτερο άρωμα,που ακόμη δεν μπορώ να περιγράψω!
    Δεν σου θυμίζει λίγο κάτι από παιδικά χρόνια?

    thewillbyds.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Fairy {oo} Mary Νομίζω ελάχιστοι είναι αυτοί που δεν το αγαπούν...;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @despoina s δεν μπορώ και εγώ να εντοπίσω τι είναι ακριβώς αλλά μου αρέσει τόσο πολύ!!!! Από που την αγόρασες???Γιατί εγώ ξέρω πως δεν κυκλοφορεί...Ενημέρωσέ με!!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με γεια σου :)
    Από την Mac βλέπω πήρες πολλά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι ωραιο ποστ!!!

    Και εγω η αληθεια ειναι του εδωσα και καταλαβε το Νοεμβριο :Ρ
    Με γεια σου και να τα ευχαριστηθεις ολα, περιμενουμε αναλυτικα στη συνεχεια να μας τα πεις ολα!!

    http://beautyincrisis.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ε χμ το entries part μου άρεσε περισσότερο xaxa
    Αυτό το vanilla creme brulee τι είναι? Τι? Πως? Που? το θέλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Claire D. T Xμ ναι!!! Δεν κρατήθηκα πήρα...;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @beautyincrisis κάθε χρόνο το Νοέμβριο το ίδιο κάνω ψωνίζω για μένα.... και το Δεκέμβριο δώρα για άλλους αλλά και για μένα ;oP XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @smugnificent εγώ τα είχα βρεί τυχαία στη Βαρκελώνη και είχα ενθουσιαστεί (όπως θα έχεις καταλάβει είναι dupes των philosophy αλλά πολύ πιο οικονομικά...) online τυχαία πάλι τα βρήκα στο newlook http://www.newlook.com/eu/ αλλά από ότι είδα τώρα δεν τα έχει...έχουν σελίδα στο fb εδώ https://www.facebook.com/Possibilitybathandbody/info και η διέθεση γίνεται από αυτούς http://www.gaughansales.co.uk/index.php?main_page=index&cPath=13 Όσα πάντως έχω δοκιμάσει είναι εξαιρετικά!!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. όλα ωραία μου φαίνονται!! έτσι πολλά που τα βλέπω όλα!!! και τα τελειωμένα και τα καινούρια!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @evonita πιο πολύ για τα τελειωμένα χαίρομαι εγώ!!! Πρέπει να τελειώσω πολλά ακόμα...;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool