✿THREE GIRLS THREE NEW FRUCTIS SHAMPOOS✿Review


Γειά σας, γειά σας !!!
Πριν από λίγο καιρό έφτασαν στα χέρια μου 3 νέα shampoos Fructis...
Επειδή όμως δεν έκαναν και τα 3 για τον δικό μου τύπο
μαλλιών σκέφτηκα να επιστρατεύσω 2 φίλες μου για να δοκιμάσουν
τα αντίστοιχα που ταίριαζαν στο δικό τους τύπο...
Το τρίτο το δοκίμασα εγώ....
Ελάτε να δείτε πως μας φάνηκαν...
Η πρώτη φίλη μου "Ε" με πολύ μακριά σε άριστη όμως κατάσταση μαλλιά
αντιμετωπίζει θέμα με τη λιπαρότητα...
Το κατάλληλο γι αυτήν ήταν το 
GARNIER FRUCTIS CITRUS MINT FRESH*
Αυτό το σαμπουάν με κύρια συστατικά του το λεμόνι και την μέντα
έχει μια μυρωδιά που προσωπικά δεν συγκαταλέγεται στις αγαπημένες μου
αλλά η φίλη μου είχε διαφορετική άποψη...
Η μυρωδιά του ήταν αυτή που της άρεσε περισσότερο από όλα...
Την ενθουσίασε επίσης η αίσθηση δροσιάς μετά το λούσιμο
και καθ'όλη την ώρα του styling...
Όχι δεν της εξαφάνισε τη λιπαρότητα αλλά είδε βελτίωση...
Well done "E"!!!

Δεύτερη η "M" με μαλλιά βαμμένα έντονα κόκκινα και κοντά...
Tα έχει περάσει όλα τα χρώματα του ουράνιου τόξου...
Όπως καταλαβαίνετε έχουν περάσει τα πάνδεινα τα καϋμένα....
Το κόκκινο στα κόκκινα λοιπόν...
GARNIER FRUCTIS GRAPEFRUIT TONIC*
Στα κύρια συστατικά του το εκχύλισμα γκρεϊπφρουτ.
Με άρωμα έντονο, φρουτένιο και δροσερό και εδώ θα συμφωνήσω 
απόλυτα με την φίλη μου υπέροχο....
Η αλήθεια είναι πως τα κοντά μαλλιά είναι εύκολο
να δείξουν λαμπερά...αλλά της φίλης μου παραέδειξαν...
Κατά δήλωσή της ερωτεύτηκε...
Well done "M"
Εκ των υστέρων σκέφτηκα πως έπρεπε να το είχα δοκιμάσει και εγώ...
Ζήλεια ψώρα!!! :P
GARNIER FRUCTIS FRUITY PASSION*
Νάμαι και εγώ!!!!
Σας έχω ενημερώσει ήδη για τα δικά μου μαλλιά...
Τα έχω ταλαιπωρήσει πολύ στο παρελθόν και έχω προσπαθήσει
και σε ένα βαθμό καταφέρει, να τα έχω σε μια normal κατάσταση...
Σύμμαχος σε αυτή μου την προσπάθεια ότι τους προσφέρει ενυδάτωση
γιατί εκεί εντοπίζεται το πρόβλημα...
Γι αυτό και αποφάσισα να δοκιμάσω το συγκεκριμένο...
Τα φρούτα του πάθους ευθύνονται για το εξωτικό άρωμα,
και είναι η καρύδα για τη δουλειά της ενυδάτωσης...
Μόνο που σε αντίθεση με τη φίλη μου "E" που δεν χρησιμοποιεί
μαλακτική κρέμα λόγω λιπαρότητας,
και της "M" που δεν της είναι απαραίτητη λόγω
του κοντού μήκους, εγώ δεν μπορώ να διανοηθώ 
να αφήσω τα μαλλιά μου χωρίς μαλακτική ή μάσκα....
Καθώς δεν είχα κάποια με τα ίδια συστατικά 
χρησιμοποίησα μια άλλη της εταιρείας που είχα...
Το αποτέλεσμα καλό, τα μαλλιά μου ενυδατωμένα και ανάλαφρα
αλλά ήταν το σαμπουάν υπεύθυνο μόνο γι αυτό ή 
ο συνδυασμός με τη μάσκα???
Θα σας γελάσω....
 Και οι τρείς μείνανε ευχαριστημένες και σε αυτό που συμφωνήσαμε
απόλυτα είναι τα ωραία αρώματα...
Η απουσία σιλικόνης και parabens προστέθηκαν στα συν...
Many thanks girls!!! ♥ U !!!

Kisses XXX

*Ευχαριστώ πολύ την Garnier για την δωρεάν διάθεση των προϊόντων...

Το post δεν είναι διαφημιστικό είναι ενημερωτικό!!!!


17 σχόλια:

  1. Καταπληκτικά και τα τρία δεν το συζητώ, πιο πολύ μου άρεσε το γκρειπφρουτ.. Φιλία και πολύ ωραίο το review κούκλα!!
    xxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έτυχε κι εγώ να τα μυρίσω (όχι να τα δοκιμάσω, ακόμη) και μου άρεσαν το άρωμα που είχαν! Κι εγώ δεν μπορώ να διανοηθώ να λούζω τα μαλλιά μου και να μην βάζω κρέμα. Δύσκολα, μακριά, πλούσια, βαμμένα... δεν υπαρχει περίπτωση να μην χρησιμοποιώ και κρέμα και μάσκα μέσα στην εβδομάδα! Πολύ ωραίο post και συγχαρητήρια και στις τρεις σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολύ ωραία ιδέα να τα μοιραστείς με τις φίλες σου!! δεν τα έχω δοκιμάσει, αν το κάνω θα επιλέξω σίγουρα αυτό με την καρύδα, το δικό σου δηλαδή!! χι χι.. τώρα με τη μάσκα δίκιο έχεις και μένα θέλουν απαραίτητα!!! :) φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γειά σου Έλενα! Μου αρέσουν τα reviews σου, με βάζεις σε πειρασμό όταν σου αρέσει κάτι. Θα τα ψάξω τα fructis, ελπίζω να τα έχει και σε μεγαλύτερο μέγεθος εδώ :)
    Φιλιά, καλή σου μέρα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. I haven't tried them really, but I have smell them and I like the smell, I also like that they are paraben and silicon free.
    Great review doll

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Blushingloves Irene Greece xaxaxa το grapefruit εεε??? το ματάνιωσα που δεν το δοκίμασα τελικά...
    Σε ευχαριστώ πολύ.... ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ΜΑΡΙΑ Π. (BeautyGirl)σε ευχαριστούμε!!! Και εγώ νόμιζα πως δεν υπάρχει γυναικα που να μη χρησιμοποιεί μαλακτική...αλλά τελικά για τους δικούς τους λόγους τις αποφεύγουν πολλές.... συμφωνώ δεν υπάρχει περίπτωση να μη χβάλω και μαλακτική και μάσκα....;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @evonita σε ευχαριστώ κοριτσάκι μου... μα δεν υπήρχε άλλος τρόπος να γράψω και για τα 3...μάλλον δηλ για τα 2 τελικά θα μπορούσα, αλλά για το κατά της λιπαρότητας με τίποτα... νομίζω και εγώ πως είχε πιο ενδιαφέρον έτσι...;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Lyriel B μπισκοτάκι στα 400ml είναι...δεν τα λες μικρά... λες να υπάρχουν μεγαλύτερα εκεί??? Δεν ξέρω.... Σε ευχαριστώ!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Adeola Naomi Thank U sweetie!!! Give them a try!!!;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. αχ και εμενα μου αρεσε το πρασινο με τη μεντα.... οχι οτι ειδα διαφορα στην λιπαροτητα αλλα μου δινει πολυ φρεσκαδα, βεβαια τα αλλα δεν τα δοκιμασα ουτε τα μυρισα....!!!
    φιλια
    Μαιρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Fairy {oo} Mary Μμμ συμφωνείς με την "E" λοιπόν...εμένα δεν μου αρέσει η μέντα και ότι την περιέχει με απωθεί....ψυχολογικό πρέπει να είναι... ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. τα ειδα στο σουπερ μαρκετ,τα μυρισα αλλα δεν ενθουσιαστηκα με τις μυρωδιες τους και τελικα επελεξα κατι αλλο.χαιρομαι που ταιριαξαν σε εσας.φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Rafalena αφού δεν ενθουσιάστηκες...καλά έκανες Rafalenaki...;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΚΑΛΉΜΕΡΑ μετά την συμβουλή σου θα προτείνω στη κόρη μου την μεγάλη να δοκιμάσει το πρώτο επειδή υποφέρει πολύ με το θέμα της λιπαρότητας , όσο για μένα που ανήκω στην κατηγορία της φίλης Υ θα δοκιμάσω σήμερα κιόλας την πρόταση σου δεν σου κρύβω πως η τελευταία μου επιλογή με το INNOVATION πασίγνωστης εταιρείας κομμωτηρίων με απογοητευσε πλήρως σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @marilise για το κατά της λιπαρότητας ότι μου είπε η φίλη μετέφερα και δεν συμβουλεύω... ενημερώνω... χαχαχχα η φίλη Υ ποιά είναι???
    Εγώ η "Ε" και η "Μ" είμαστε.... δεν το ξέρω αυτό που αναφέρεις...αν θέλεις γράψε μου εταιρεία.... Πολλά φιλιά...;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Όόόόταν αποφασίσω να τα ξανακάνω κόκκινα, θα δοκιμάσω οπωσδήποτε το γκρέιπφρουτ!!!
    Φιλάκια πολλά-πολλά!!!
    Καλό μήναααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool