♛KEEP CALM AND TELL ME...OneAndBeloved and one surprise for you.... *C L O S E D*


Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη που εγκαινιάζω αυτή την ενότητα
με μια πολύ πιστή follower του blog, 
blogger και η ίδια την evonita δείτε το blog της belovedideas...
Είναι ένα χαρισματικό και δημιουργικό κορίτσι
που νομίζω πως πρέπει να γνωρίσετε και εσείς....
Η σημερινή μας φιλοξενούμενη  θα μας παρουσιάσει
την δουλειά της που ονομάζει όχι άδικα
Πάμε να την γνωρίσουμε καλύτερα???
  1. Πόσο καιρό ασχολείσαι με χειροποίητες κατασκευές? Τι σε ώθησε να ασχοληθείς με αυτές?
Με τις χειροποίητες κατασκευές ασχολούμαι από πολύ μικρή, σε ηλικία.
 Οι δημιουργίες και γενικότερα η καλλιτεχνία 
ήταν μπορώ να πω πάντα στο αίμα μου!
Αυτό που πάντα με ωθούσε ήταν η μαγεία τους αυτή καθ’αυτή. 
Από το τίποτα να δίνεις ζωή σε κάτι, να το μεταμορφώνεις. 
Αυτή η ικανοποίηση και συνάμα η ευχαρίστηση με γεμίζει ευτυχία!

  1. Είναι το χόμπυ σου ή η βασική σου απασχόληση?
Δεν ξέρω πώς θα φανεί αυτό, αλλά είναι το χόμπυ μου! 
Το επάγγελμά μου δεν έχει απολύτως καμία σχέση με το αντικείμενο. 
Αυτό όμως που θέλω να πω είναι πως το χόμπυ μου το αγαπώ πολύ, 
μη σου πω και περισσότερο!

  1. Από που αντλείς τις ιδέες των δημιουργιών σου?
Κάποιες ιδέες προέρχονται από το εξωτερικό, άλλες πάλι από το μυαλό μου!
Μου αρέσει να πειραματίζομαι με κάθε υλικό που θα βρω μπροστά μου 
και να του δίνω ζωή.

  1. Ξεκινώντας να δημιουργείς κάτι νέο έχεις οραματιστεί ήδη το τελικό αποτέλεσμα ή σε οδηγούν τα υλικά?
Τις περισσότερες φορές με οδηγούν τα υλικά, 
όσο και αν εγώ οραματίζομαι από πριν. 
Πάντα κάτι θα αφαιρέσω, κάτι θα προσθέσω, 
μέχρι το αποτέλεσμα να με ικανοποιεί πλήρως.

  1. Αν σου δώσω ένα φτερό, ένα κομμάτι σύρμα και πολύχρωμα νήματα τι θα μου φτιάξεις?
    Υλικά δώσε μου και την ψυχή μου πάρε! Τι θέλεις να σου φτιάξω? 
    Το’χω! Θέλεις κορδέλα για τα μαλλιά, βραχιόλι, κολιέ, δαχτυλίδι 
    ή θέλεις ένα διακοσμητικό μπολάκι, ένα καλαθάκι? 
    Πες μου τι έχεις περισσότερο ανάγκη κι εγώ θα στο φτιάξω, 
    με ότι μου δώσεις, με ότι έχεις!

    1. Το να απασχολείς τα χέρια σου και το μυαλό σου εκτός από το να σου δίνει την ικανοποίηση της δημιουργίας είναι μέσο έκφρασης?
    Σαφώς και είναι μέσο έκφρασης! Η τέχνη πάντα ήταν μέσο έκφρασης, 
    ένα μέσο που οδηγεί στην πληρότητα, την εσωτερική πληρότητα τουλάχιστον.

    1. Δεν ξέρω αν συμφωνείς ...αλλά τελευταία βλέπω μια στροφή προς το χειροποίητο που νομίζεις ότι οφείλεται?
    Αυτό δε μπορώ να το πω με βεβαιότητα μιας και η ενασχόλησή μου με την πώληση του χειροποίητου είναι σε πρώιμο στάδιο. 
    Όμως, πιστεύω ότι οι άνθρωποι δεδομένης της οικονομικής κρίσης
     έχουν αρχίσει να κατανοούν πολλά πράγματα 
    και να τα αξιολογούν διαφορετικά από ότι στο παρελθόν, 
    έχουν αρχίσει να στρέφονται προς τις αξίες,
     να αναγνωρίζουν περισσότερο.
    Το χειροποίητο είναι φτιαγμένο με αγάπη και μεράκι 
    και με όσα βιομηχανοποιημένα και αν προσπαθήσεις 
    να το συγκρίνεις, δε συγκρίνεται.

    1. Πως μπορούμε να αποκτήσουμε κάποια από τις δημιουργίες σου?
    Τις δημιουργίες μου μπορείτε να τις αποκτήσετε είτε μέσω της κοινότητας etsy που με φιλοξενεί, στη διεύθυνση www.etsy.com/shop/OneandBeloved 
    χρησιμοποιώντας τον προσωπικό σας λογαριασμό, 
    είτε στέλνοντάς μου e-mail στο t_eyh@hotmail.com 
    λέγοντάς μου τι επιθυμείτε να παραγγείλετε, 
    από δείγματα που θα δείτε στο etsy ή στο facebook (http://www.facebook.com/OneAndBeloved).
    Πέραν των δειγμάτων που θα δείτε, 
    μπορείτε να κάνετε και το δικό σας request 
    για κάποιο αντικείμενο που θα θέλατε βάση των δικών σας γούστων 
    ή κάτι που ακόμα έχετε δει και σας αρέσει, 
    στα χρώματα που σας αρέσει, με τα υλικά που σας αρέσει. 
    Χαρά μου μεγάλη να σας βοηθήσω και να σας εξυπηρετήσω.

    Κάτι τελευταίο.....Πως σου φάνηκε η εμπειρία της συνέντευξης αυτής???

    Η εμπειρία ήταν μοναδική! 
    Η πρώτη μου συνέντευξη και μάλιστα από έναν άνθρωπο που εκτιμώ, με ένα καταπληκτικό blog! 
    Σε ευχαριστώ πολύ Έλενα!!!

    Δική μου η χαρά να παρουσιάζω στο blog μου δημιουργικούς ανθρώπους!!!
    Και σε ευχαριστώ πολύ γι αυτή τη συνέντευξη γνωριμίας και τα καλά σου λόγια!!!

    Και τώρα μια έκπληξη για εσάς...

    Ένα giveaway με δώρο 
    μια καταπληκτική, μοναδική, χειροποίητη δημιουργία OneAndBeloved
    αυτή της φωτογραφίας

    που παραχωρήθηκε πολύ ευγενικά από την evonita 
    για μία από εσάς...
    Διεκδικήστε την συμπληρώνοντας την φόρμα που ακολουθεί...
    Το giveaway ξεκινάει σήμερα 1/4 και λήγει 14/4
    Η κλήρωση θα γίνει μέσω random.org
    Τα αποτελέσματα θα ανακοινωθούν 15/4
    και το δώρο θα αποσταλεί απευθείας από
    το OneAndBeloved στην τυχερή!!!
    Καλύτερη αρχή δεν θα μπορούσαμε να κάνουμε!!!

    Καλή τύχη σε όλες!!!


    20 σχόλια:

    1. Ευχαριστούμε για την ευκαιρία συμμετοχής!!! Καλή αρχή στη νέα ενότητα & πολύ όμορφη δουλειά!!!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    2. ΚΑλό μήνα σε όλες μας!!!και καλή επιτυχία....
      kisses
      Mary

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    3. Καλο μηνα, μπραβο στην κοπελα για το ταλεντο της και ευχαριστουμε για το δωρακι!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    4. Πολύ όμοφη η νέα ενότητα! Τα καλύτερα εύχομαι γιατί πρέπει να στηρίζουμε τους καλιτέχνες μας. :))

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    5. Καλό μήνα και καλή αρχή στη νέα ενότητα!!!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    6. Δυο λατρεμένες μου bloggers σε μία ανάρτηση!!!
      Super!!!
      Ευχαριστούμε το Ευάκι για την ευκαιρία κ' εσένα για την πρωτοβουλία!!!
      ;-)
      Καλή εβδομάδα κ' καλό μήνα!!!
      Φιλάκια πολλά-πολλά!!!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    7. @Girls σας ευχαριστούμε πολύ πολύ!!!❤❤❤
      Καλή τύχη σε όλες σας!!!! ΧΧΧ

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    8. Καλησπέρα και καλό μήνα!
      Μπράβο για την πρωτοβουλία να εγκαινιάσεις τη στήλη σου με το Ευάκι που είναι καταπληκτική στο να φτιάχνει υπέροχες χειροποίητες δημιουργίες!
      Εχω αγοράσει ήδη την τσάντα και πραγματικά είναι σούπερ!!
      Καλή συνέχεια!!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    9. Ελενάκι μου καταρχήν να σε ευχαριστήσω πολύ για τη φιλοξενία και την πρωτοβουλία αυτή. Με τιμά ιδιαίτερα που ανοίγουμε μαζί αυτή τη νέα σου στήλη! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ από καρδιάς! Επίσης θέλω να ευχαριστήσω και όλες τις φίλες και φίλους (αν υπάρχουν) για τη στήριξη και εύχομαι καλή επιτυχία σε όλους!! :) φιλάκια πολλά και καλό μήνα!!!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    10. Τέλεια η συνέντευξη της Εύης!!! Ακόμη και σε δύο σειρές, φαίνεται το μεράκι της, πόσο αγαπάει αυτό που κάνει και τι υπέροχος άνθρωπος που είναι!!! Υπέροχα εγκαίνια της στήλης σου!!!
      Καλό μήνα να έχεις και καλή εβδομάδα!!!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    11. Ευχαριστώ και τις δυο σας για την ευκαιρία συμμετοχής!!! Η Εύη είναι πραγματικά ταλαντούχα!!!
      Καλώς σε βρήκα και σένα Ελενα!!!
      Καλή συνέχεια, φιλιά πολλά!!!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    12. Σκάλισα λίγο τη σελίδα στο etsy. Τι όμορφα πραγματάκια! Ομολογώ πως μετά την τσάντα το μάτι μου τράβηξαν τα μπλουζάκια. Ωραία ήταν και τα βραχιόλια με φελτ.

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    13. Υπεροχα! ευχαριστουμε! καλο μηνα ❤ :)

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    14. Υπέροχη δουλειά, συγχαρητήρια και στις δύο!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    15. Η Εύη είναι πολύ ταλαντούχα και μία από τις αγαπημένες μου μπλογκοφίλες!
      Πολύ ωραία η συνέντευξη και το δώρο καταπληκτικό!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    16. teleiaaaaaaaa!!elpizw na ta ekana ola swsta!!ta ekana ola ta vhmata ektos apo ayto poy leei favorite giati dn kserw ti na kanw!!prepei na to kanw kai ayto?

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    17. @Maria Papavasileiou ναι!!! λυπάμαι αλλά είναι στα απαραίτητα βήματα για να είναι έγκυρη η συμμετοχή σου...
      Απλό είναι μπαίνεις στο etsy από το link που δίνω και κάνεις favorite το OneAndBeloved...καλή τύχη...

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    18. Πολύ ωραίες οι δημιουργίες της στο Etsy!!!
      Ευχαριστούμε για το Giveaway!!!
      Κορίτσια, σας εύχομαι καλή συνέχεια !!!!!!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    19. ευχαριστούμε πολύ..:*

      έκανα favorite στο etsy με το όνομα Lydia Anastasiadou

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    20. Πολύ όμορφη παρουσίαση γλυκιά μου!! Απίθανη η ιδέα δημιουργίας ενός τόσο ενδιαφέροντος μπλογκ!! Χρόνια σου πολλά!! Χριστός Ανέστη!Να περνάτε υπέροχα!! φιλάκια.

      ΑπάντησηΔιαγραφή

    Thanks for stopping by!!!
    I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


    Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool