I love...babble baths+body butters ✿Review

Γειά σας, γειά σας!!!
Το ότι έχω θέμα με τις μυρωδιές ξέρω πως το έχετε καταλάβει...
Με εξαίρεση την μυρωδιά της μέντας την οποία δεν αντέχω με τίποτα,
δεν αποκλείω άλλες αν δεν τις δοκιμάσω....
Με αυτό το σκεπτικό και έχοντας ακούσει πολλά 
για την αγγλική εταιρεία I love... και τα προϊόντα της 
παρήγγειλα πριν λίγες ημέρες τα προϊόντα που ακολουθούν...

I love.... coconut & cream
 babble bath & shower creme
Όσες αγαπάτε την καρύδα αυτό το προϊόν πρέπει να το δοκιμάσετε.
Απόλυτα καλοκαιρινή η μυρωδιά θυμίζει παραλία, αντηλιακό,
διακοπές, κάτι εξωτικό.... με καταλάβατε ε??
Δεν ταιριάζει με την εποχή που διανύουμε και τον χειμώνα 
που πλησιάζει απειλητικά κατ' εμέ,
αλλά αν είστε all seasons coconut lover 
πιστεύω πως θα σας αρέσει πολύ!!!
Με το ίδιο άρωμα και το I love....coconut & cream body butter
ότι πρέπει για να "κλειδώσετε" το άρωμα καρύδας στην επιδερμίδα σας.
I love...lemons & limes 
babble bath & shower creme
Ένα ιδιαίτερο άρωμα που ή θα το λατρέψετε ή θα το μισήσετε...
Δεν είναι συνηθισμένο και προσωπικά το έχω συνδέσει 
με φρεσκάδα και άρωμα καθαριότητας.
Το βρίσκω ιδανικό για τα πρωϊνά μου showers καθώς η 
δροσερή του μυρωδιά με ξυπνάει και μου δίνει
την αίσθηση φρεσκάδας που αποζητώ για να αρχίσω τη μέρα μου...
Και μετά το ξύπνημα διατήρηση του φρέσκου αρώματος με το 
I love ... limes & lemons body butter 
αν αγαπάτε την φρεσκάδα του λεμονιού βρήκατε το κατάλληλο.
I love...raspberry & blackberry 
babble bath & shower creme
Φρουτένιο άρωμα κόκκινων και μαύρων βατόμουρων.
Το πιο έντονο άρωμα από όλα.... αλλά νομίζω πως πρέπει να αγαπάς
τις φρουτένιες yammy μυρωδιές γιατί πραγματικά
μυρίζει σαν smoothie κόκκινων & μαύρων βατόμουρων....
Στην ίδια μυρωδιά και το I love... raspberry & blackberry 
body butterπου με το ροζ χρώμα του και την υφή του
θα είναι σαν να απλώνετε το smoothie που σας είπα....
 I love...vanilla & ice cream
body butter
Σε αυτή τη μυρωδιά δυστυχώς δεν ήταν διαθέσιμο και το
αφρόλουτρο οπότε για αρχή το πήρα μόνο του και το συνδυάζω
με ένα άλλης εταιρείας με άρωμα Crème brûlée....
H αλήθεια είναι πως μόνο του μου αρέσει λιγότερο από όλα,
αλλά με τον συνδυασμό που σας είπα αφήνει το ζεστό άρωμα vanilla
που είναι από τα αγαπημένα μου...
Για πείτε έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω???
Αυτά για σήμερα...θα τα πούμε σύντομα....
Kisses XXX

Prices :  I love...babble baths 6.90€/500ml
              I love...body butters 6.90€/200ml
       from glowbox eshop
To post δεν είναι διαφημιστικό είναι ενημερωτικό

11 σχόλια:

  1. Αχχχ δε μπορώ να διαβάζω για προϊόντα περιποίησης σώματος, είναι αδυναμία μου!!!
    Το τελευταίο προϊόν και μόνο που έχει βανίλια το θέλω!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αχ θελω πολυ να τα δοκιμασω...ειμαι μεταξυ της βανιλιας και του βατομουρου...πολυ ομορφο ποστ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μα, δε φταίει κανένας άλλος: Εγώ φταίω!
    Αφού από τον τίτλο και μόνο, κατάλαβα πού το πας! Τί ήθελα και μπήκα εδώ μέσα?
    Πφφφφφφφφφφ!
    Αφήνω πολλά κιλά ζήλιας (και 2-3 φιλάκια!) και αποχωρώ!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Claire D. T μωρέ και εμένα!!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @vasiliki vaso xmmm ναι ε??? πέρνα μια βόλτα το ΣΚ!!! Σε ευχαριστώ!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @syros2js xaxaxxa το μυρίστηκες το post ε??? πολλά πολλά φιλιά και από εμένα Ιωαννίτσα!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πιστεύω ότι θα τα αγαπήσω όλα!!
    Εννοείται αγαπάω καρύδα...αλλά είμαι σίγουρη ότι θα μ'αρέσει και το lime/lemons και το βατομουρί!!χιιχχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τα berries θέλω!! Μου αρέσουν πολύ οι συσκευασίες τους :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @beauty and the food beast! χαχχαχ όλα δηλ?? σαν εμένα και εσύ....;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @NatalieDouka ναι είναι όμορφες!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ola ola!!αγαπάω οτιδήποτε μυρίζει όμορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool