Weekly Beauty Summary #12-2013


Γειά σας, γειά σας!!!
Πάει και ο Νοέμβριος!!!!
Τα Χριστούγεννα είναι μια ανάσα WoooHoo!!!
Πάμε να δούμε πως ήταν η τελευταία εβδομάδα του μήνα....
Αποφάσισα να κάνω διαφορετικούς συνδυασμούς κάλυψης αυτή την εβδομάδα
χωρίς να συντρέχει κάποιος συγκεκριμένος λόγος...
Απλά είπα να χρησιμοποιήσω και κάποια άλλα πράγματα
που έχω αλλά τα ξεχνώ...
Χρησιμοποίησα λοιπόν το Paint Stick από KRYOLAN σε κάποιες 
βραδινές εξόδους και όντως η full κάλυψή του είναι
εξαιρετική. Επιμένω πως δεν είναι το πιο ευκολοφόρετο make up,
αλλά αν ψάχνετε full coverage να το έχετε υπόψην σας....
Αυτήν την παλέτα από e.l.f με τα Corrective Concealers
την είχα ξεχάσει εντελώς δεν είναι και άσκημη... κάνει δουλίτσα.
Σας έχω ξαναπεί πως το Maximum Coverage Concealer από e.l.f
είναι πολύ καλό και αυτή την εβδομάδα θυμήθηκα πόσο....
Για τα λεφτά του -ειδικά αν το πετύχετε με έκπτωση-
θα σας εκπλήξει.
Έβγαλα από το σεντούκι :p την TOO FACED INDULGENCE PALETTE 
και πολύ το χάρηκα... Δεν ξέρω αν το παθαίνετε και εσείς
αλλά συχνά ξεχνάω να χρησιμοποιήσω προϊόντα....
Με τα δύο departments που έχει με σκιές ,
αλλά και όλα τα υπόλοιπα με κάλυψε απόλυτα.
Έτσι αυτή την εβδομάδα ήταν η πρωταγωνίστρια
σε καθημερινή βάση και την ευχαριστήθηκα.
Τα κραγιόν που φόρεσα πολύ αυτήν την εβδομάδα
έπαιξαν χρωματικά ανάμεσα σε ροζοκαφέ-κερασί και plum......
Συγκεκριμένα ήταν το Pleasure me Red #547 από Maybelline,
το L22 από UNE  και το αγαπημένο μου 010 Plum από Revlon.

Σας έχω ξαναπεί πόσο μου αρέσουν κάποια προϊόντα PRIORITIES
Το υπέροχο άρωμα της Magnolia με συντρόφεψε αυτή την εβδομάδα.....
Εκτός των άλλων είναι και πολύ χαλαρωτικό!!!
Με το ίδιο άρωμα και η κρέμα χεριών που χρησιμοποίησα....
Ενυδατική και με γρήγορη απορρόφηση 
Ανακάλυψα όμως επιτέλους και ένα τρόπο να χρησιμοποιήσω
αυτό το απογοητευτικό προϊόν από NIVEA που είχα πάρει 
κάποιους μήνες πριν από zampple.....
Για conditioner σώματος που προοριζόταν ούτε λόγος.....
πολύ κακό για το τίποτα, οπότε το χρησιμοποιώ αντί για αφρό
στην αποτρίχωση των ποδιών...έτσι κάτι γίνεται....

Για το Wood Mystique από Estee Lauder σας έχω πεί πόσο πολύ μου
αρέσει και πόσο ιδιαίτερο το θεωρώ....
Χειμωνιάτικο, ζεστό, μυστηριώδες και πολυτελές,
αποκλείεται να περάσει απαρατήρητο...
Αυτή ήταν my beauty week in summary girls!!!
Να έχετε έναν υπέροχο Δεκέμβριο!!!
Θα τα πούμε σύντομα....
Kisses XXX

Το post δεν είναι διαφημιστικό είναι ενημερωτικό!!!!
P.S. Μπορείτε να δείτε τις υπόλοιπες εβδομάδες του Νοεμβρίου εδώ

10 σχόλια:

  1. αχ αγαπω την too faced...πολυ ωραια προϊοντα..σμφωνω για το conditioner της Nivea...και γω το χρησιμοποιω για τα ποδια..αλλα δεν προκειται να το ξαναπαρω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @vasiliki vaso και εγώ κάποια too faced προϊόντα τα αγαπώ.... σιγά μην το ξαναπάρω το Nivea!!! Μια τελευταία ευκαιρία του έδωσα πριν τον σκουπιδοντενεκέ..... ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δεύτερη φορά που γράφω, δεν κράτησε το σχόλιό μου!! :) όμορφα Ελενάκι μου!! συμφωνώ με αυτό που λες, ξεχνάμε να χρησιμοποιήσουμε μερικά προϊόντα για καιρό!!! προσωπικά έχω μερικά "καθημερινά" και τα άλλα άμα τύχει κάτι τα ξεθάβω!! :) φιλάκια πολλά, καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ εμενα το conditioner με είχε υπέρ ενθουσιάσει ! Αυτήν την κρέμα με τη μανολια ΠΡΕΠΕΙ να τη δοκιμάσω !!!! Καλό μηνα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @evonita μάλλον έχει πάθει εγκεφαλικό ο blogger την περασμένη εβδομάδα βρήκα 3 σχόλια στα ανεπιθύμητα!!! Ναι μωρέ τα παίρνουμε και μετά κολλάμε σε κάποια και τα ξεχνάμε.... Καλό μήνα κοριτσάκι μου!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Χαρά Σωτηροπούλου αλήθεια??? Εμένα με κουράζει η όλη διαδικασία και δεν μου άρεσε το αποτέλεσμα για να πω πως θα την κάνω.... είναι εξαιρετική η magnolia!!! Καλό μήνα!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. χάλια το conditioner σώματος! καλά τα λες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αχ αυτό το Wood Mystique!!!
    Μόνο Αχ, μπορώ να πω!!!
    ;-)
    Φιλάκια, ομορφιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool