Xmas Mystic Beauty Box Review by Sofia T.


Επιτελους εφτασε η ωρα για να σας αποκαλυψω το 
ΥΠΕΡΟΧΟ MYSTIC BOX της Ελενας!!
Δεν ειναι τυχαιο γεγονος ο ενθουσιασμος μου!!και για αυτο εχω 3 λογους!!!
Πρωτον γιατι η Ελενα εχει ξοδεψει προσωπικο χρονο και πολυ αγαπη 

για να γεμισει αυτο το κουτι!!!
Δευτερον τα καλουδια που περιεχει ειναι ενα&ενα!!!
Τριτον μερικα προιοντα ηθελα πολυ να τα δοκιμασω,
 αλλα επειδη δεν κανω αγορες απο ξενα σαιτ αυτο ηταν κατι αδυνατον.
Να ομως που ηρθε η Ελενα σαν καλη "νεραιδα" χαχαχα!! 
και μου πραγματοποιησε αυτη την επιθυμια!
Ας ξεκινησουμε λοιπον. . .
Αυτο που μου τραβηξε το ενδιαφερον αμεσως και οχι αδικα,
 ηταν το "smile brightening lip treatment" της εταιριας Sally Hansen.
Εχει την ιδιοτητα να δειχνει τα δοντια  πιο φωτεινα και οχι κιτρινισμενα,
 να ενυδατωνει και να μαλακωνει τα χειλια σε μεγαλο βαθμο για lip gloss,
 περιεχει βιταμινες Α,C,E εχει υπεροχο αρωμα βανιλιας και δεν κολαει!
Δευτερο προιον ειναι παλι για τα χειλια το οποιο απλα το εχω λατρεψει!!!
Ειναι το balmi moisturising lip balm.
Περιεχει βιτ Ε, shea butter, jojoba oil,
 εχει το πιο φουτουριστικο σχημα για balm εναν υπεροχο κυβο! 
Αρωμα καρυδας και spf 15!!!!
Τριτο προιον ειναι μια παλετα σκιων της W7 sexy eyes
σε υπεροχες μωβ λιλα γκρι αποχρωσεις αρκετα σταθερες με ενα καλο primer!!
Τεταρτο προιον τα γνωστα προιοντα της Essence 
με τα υπεροχα και πολυ οικονομικα γκλιτερ μανο.
Αυτο που εχω εγω εχει μια μπρονζε μωβ αποχρωση,
 γραφει υπεροχα πανω σε σκουρο μανο!
Πεμπτο προιον που ηταν η αιτια που μοσχοβολουσε το κουτι οταν το πρωτανοιξα,
 ηταν μια luxury hand&body cream η οποια μυριζει θεικα,
 περιεχει cocoa/shea butter, πρωτεινες μεταξιου και αφηνει τα χερια ενυδατωμενα και απαλα!!
Σε ευχαριστω Ελενα αλλη μια φορα για το υπεροχο
Xmas Mystic Beauty Box!!!!
Φιλια πολλα xxx


Εγώ σε ευχαριστώ για το υπέροχο review σου Sofia μου!!!
Να έχεις μια υπέροχη και τυχερή χρονιά!!!
Kisses XXX


P.S.* Όλα τα reviews των νικητριών στα Mystic Beauty Boxes
αναρτούνται όπως ακριβώς μου τα στέλνουν
χωρίς να προστεθεί ή να αφαιρεθεί
το οτιδήποτε. 
P.S. **Το περιεχόμενο του κουτιού αγοράσθηκε με δικά μου χρήματα
***Not sponsored***

5 σχόλια:

  1. πολύ όμορφα!!! εντυπωσιακό πρέπει να είναι αυτό το lip gloss!! μπράβο Ελενάκι -νεραϊδάκι!!! :) φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφο review!
    Μπράβο, Ελενάκι, έδωσες πάλι τον καλύτερό σου εαυτό και αυτό φαίνεται από τον ενθουσιασμό στα λόγια της κοπέλας!
    Να το χαρεί το κουτί!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @evonita σε ευχαριστώ πολύ κούκλα μου!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @syros2js σε ευχαριστώ πολύ γλυκό κορίτσι!!!
    Το έχει η Sofia πρέπει να κάνει blog!!! ;o)) XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχα καλούδια! Τα κουτάκια της Έλενας είναι πράγματι μοναδικά <3 Να τα χαρείς όλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool