Weekly Beauty Summary #8


Γειά σας, γειά σας!!!
Χωρίς να μακρηγορήσω θα σας πω μόνο, πως η περασμένη εβδομάδα
να πάει και να μη ξαναγυρίσει...
Τρέξιμο, άγχος επαγγελματικές αλλαγές τα πάντα είχε ο μπαξές...
Μη σας κουράζω όμως...πάμε στα δικά μας....
Ίσως αποτέλεσμα όλων των παραπάνω να ήταν μια μικρή αφυδάτωση
που εντόπισα -εντάξει δεν έπινα καν το νερό που επιβάλλεται-
αλλά ούτε τον χρόνο είχα, ούτε το κουράγιο να κάνω τίποτα παραπάνω από το
να εντάξω στη βραδινή μου περιποίηση την Hera Enriching rose cream by Fresh Line....
Ευτυχώς για άλλη μια φορά με έσωσε...
Είναι βαριά για ημέρας το έχω ξαναπεί, αλλά για νυκτός κάνει θαύματα.
Είπα να τελειώσω το Sephora smoothing primer και σχεδόν το πέτυχα...
έχω ακόμα ένα κλειστό και έτσι θα μείνει, γιατί προηγούνται πολλά άλλα που πρέπει να χρησιμοποιήσω και να τελειώσω...
Για το Nude Magique eau de teint by L'oreal σας τα έχω πει, μου αρέσει ως αποτέλεσμα
με δυσκολεύει στην εφαρμογή γιατί θέλει το χρόνο του...
Αν και κάνω μεγάλη προσπάθεια να χρησιμοποιώ όλα τα καλλυντικά μου
κάποια μου ξεφεύγουν και τα θυμάμαι από καιρό σε καιρό...
Το W7 Secret Concealer Kit 2 Colour Loose Powder όμως μου το θυμήσατε εσείς 
-δηλ.κάποιες από εσάς- που μπήκατε και διαβάσατε το review,
 όπως είδα από τα στατιστικά του blog...έτσι το ξαναθυμήθηκα οπότε αυτή την εβδομάδα ήταν το concealer που χρησιμοποίησα σχεδόν αποκλειστικά.
Συνεχίζω να πιστεύω τα ίδια που είχα γράψει στο review δηλ. πως δουλεύει μια χαρά!!!
Ξέθαψα την Deluxe Pure Color Eye Shadow palette από το  Professional Makeup Artist Color Collection by Estée Lauder και πολύ την ευχαριστήθηκα...όχι τέλειες σκιές ως απόδοση,
 αλλά τα χρώματα ήταν αυτά που ήθελα...
Τις συνδύασα με τα μωβ Sephora crayon jumbo waterproof και KIKO long lasting
stick eyeshadow...Μωβ επίσης και η KIKO mascara...ταίριαξαν πολύ!!!
Χρησιμοποίησα και το famous X First date blusser in Scarlet και συνειδητοποίησα
πως με light hand είναι πολύ καλό dupe του Rockateur by Benefit...dupe alert
To famous X στα 6€ το Rockateur στα 34€...να τα λέμε και αυτά...
Από την αφυδάτωση που προανέφερα δεν ξέφυγαν τα χείλη μου...
Το Apivita lip balm with propolis όμως έκανε καλή δουλειά...
με συχνές επαναλήψεις κατά την διάρκεια της ημέρας τα επανέφερε άψογα!!!
Από όσα lip balms από την Apivita έχω δοκιμάσει είναι το πιο αποτελεσματικό για μένα...
Έπαιξα με το Estée Lauder Pure color lipstick in Blushing Creme 
-πολύ ενυδατικό και εντυπωσιακά long lasting- και το ERRE DUE lipgloss in 322
που είναι rose salmon και κάνει το lipstick πολύ ιδιαίτερο και φωτεινό!!!
Άνοιξα το τελευταίο back up του Tesori d'Oriente Orchidea della Cina...
Δυστυχώς έχω μόνο την body cream και το shower cream...
Το άρωμα όσο και αν έψαξα δεν το βρήκα πουθενά...
 Εσείς το έχετε εντοπίσει κάπου??? Μήπως είναι discontinued όλη η σειρά???
Μου κάνει μεγάλη εντύπωση γιατί είναι απίθανα προϊόντα....
Με την ελπίδα η νέα εβδομάδα να είναι ήσυχη...σας αφήνω...
Καλή Κυριακή!!!
Kisses XXX
Το post δεν είναι διαφημιστικό είναι ενημερωτικό!!!!

14 σχόλια:

  1. για ακόμη μια φορά φοβερές επιλογές...αυτό το magic nude να ξέρεις μου έχει καρφωθεί εκεί στην ακρούλα και θα το δοκιμάσω λίαν συντόμως...όμορφο post!!!φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελενακι καταρχήν εύχομαι η νέα βδομαδα να είναι ήσυχη και να ηρεμήσεις. ... Για άλλη μία βδομάδα πολύ μου άρεσαν όλα τα προϊόντα αλλά θα ήθελα να δοκιμάσω το famous x first data blusser in Scarlet αλλά που θα το βρω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμήν!!! Σε ευχαριστώ πολύ!!! Είναι συνδεσμός με το review και από εκεί στο site....αλλά για πιο εύκολα μπες από εδώ... http://famousmakeup.co.uk/ έχουν και 50% τώρα θα το πάρεις με £2.49!!! ;o))XXX

      Διαγραφή
    2. Πως φαίνεται ότι είμαι νέα στο κουρμπέτι ( λέμε στο χωριό μου).... θα διαβάσω το review και μετά θα επισκεφτώ το site. Σε ευχαριστώ γλυκιά μου

      Διαγραφή
    3. xaxxaxa δεν πειράζει βρε!!!! αν βρεις κάτι που σου αρέσει happy shopping!!! ;o))XXX

      Διαγραφή
  3. Το W7 φαίνεται τέλειο, θα το ψάξω :) Καλή (και ήρεμη) εβδομάδα εύχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ βρε κούκλα!!! Μακάρι.... Το W7 θα το βρεις στο ebay.uk εδώ http://www.ebay.co.uk/itm/W7-W-Seven-Secret-Concealer-Kit-2-Colour-Loose-Powder-/320538354399?pt=UK_Health_Beauty_Make_Up_Cosmetics_Mascara_PP&hash=item4aa19322df ;o))XXX

      Διαγραφή
  4. Πανέμορφα όλα <3 Η κρέμα Tesori d'Oriente Orchidea della Cina πρέπει να μυρίζει θεϊκά! Καλή εβδομάδα να έχεις Έλενα! :) Και πάνω απ΄ όλα ήρεμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ γλυκειά μου!!! Να είσαι καλά!!! ;o))XXX

      Διαγραφή
  5. Ευτυχώς πάει, πέρασε! Σου εύχομαι αυτή η βδομάδα να είναι απείρως καλύτερη.. ;) Κι εγώ την έπαθα έτσι φέτος, ήταν δύσκολοι οι προηγούμενοι μήνες και τα χείλη μου ήταν κι αυτά μέσα στα θύματα των side effects. Αν βρεις κάπου το Ole Henriksen African Red Tea exfoliating lip salvation, προτείνω να το δοκιμάσεις - ανήκει μάλιστα στην αντιγηραντική σειρά, εγώ το έχω ερωτευτεί. Αν θέλεις, ρίξε μια ματιά στο review μου: http://audreysglams.blogspot.gr/2014/02/the-lip-project-beautybay-mini-haul-ole.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από lip scrubs αγαπώ πολύ το Bubblegum από Lush και δεν το αλλάζω....εμένα σκάνε σπάνια και όσες φορές έχει συμβεί είναι από υπερβολικό κρύο ή πυρετό....δυστυχώς όμως την περασμένη εβδομάδα κινδύνεψα να πάθω αφυδάτωση....οπότε το δικαιολογώ απολύτως... Πολύ ωραίο το post σου πάντως και ενδιαφέροντα προϊόντα!!! ;o))XXX

      Διαγραφή
  6. καλά φοβερή η παλέτα σου και τα κραγιόν!!!! dupe του rockateur????? ααα τρελάινομαι!!!! :) καλή εβδομάδα Ελενάκι μου, φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα ναι με ελαφρύ χέρι είναι πολύ πολύ κοντά!!! ;o))XXX

      Διαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool