Dive into Blue...by Erre Due


Γειά σας, γειά σας!!!
Αγαπάτε το μπλέ? Ποιός Έλληνας δε το αγαπάει?
Είναι το χρώμα του ουρανού μας, της θάλασσας που μας περιβάλλει,
το εθνικό χρώμα που μας αντιπροσωπεύει που φωνάζει Ελλάδα....
Κάπως έτσι η Erre Due  εμπνεύστηκε φέτος από τα χρώματα της Εθνικής Ελλάδος...
και φρόντισε να ομορφήνει το καλοκαίρι μας....
 H Erre Due Wet & Dry Sparkler for Eyes in 452*  θα δώσει στα βλέφαρά μας γαλάζιες διαβαθμίσεις χρώματος που μπορούν να είναι απαλές αν χρησιμοποιηθεί στεγνή
ή με ασημί λάμψεις αν την χρησιμοποιήσετε βρεγμένη....
Αν την συνδυάσετε δε με κάποιο από τα μολύβια σε μπλέ και γαλαζοπράσινες αποχρώσεις
το look θα είναι πολύ πολύ καλοκαιρινό.
Το Erre Due Lasting Contour Eye 25* με πολύ καλή διάρκεια και μπλέ electric χρώμα 
πολύ μαλακό και εύκολο στην εφαρμογή, το Erre Due Silky Pencil Eye 94* αφήνει το απίθανο
γαλαζοπράσινο χρώμα του με ένα άγγιγμα, αλλά αν και είναι διαίτερα κρεμμώδες και μαλακό
είναι εντυπωσιακά σταθερό γι αυτή του τη σύνθεση.
Το Erre Due Luxury Waterproof Pencil Eye 29* θα μείνει αμετακίνητο και θα εντυπωσιάζει για πολλές ώρες με το απίστευτο και πιο ιδιαίτερο για μένα χρώμα του από τα τρία.
Αν θέλετε τώρα να ολοκληρώσετε το maquillage με αποκλειστικά μπλέ χρώματα πιστεύω 
πως η Erre Due Volumising Waterproof Mascara 02 in Electric Blue* θα κάνει τη διαφορά.
Ωραίο καθαρό μπλέ  electric με πολύ καλό λαστιχένιο βουρτσάκι
που πετυχαίνει διαχωρισμό, δίνει μήκος και καμπυλότητα και αν επιμείνετε και όγκο.
Μου άρεσε που δεν κομπιάζει και είναι πραγματικά αδιάβροχη,
αλλά χωρίς δυσκολία στο demaquillage.
Εγώ θα έχετε καταλάβει πως αγαπώ τις mascaras με χρώμα και πιστεύω πως
είναι ιδανικές για καλοκαίρι. Πολλές φορές τις φοράω ακόμα και χωρίς να προσθέσω άλλα
προϊόντα στο maquillage των ματιών μου.
 Ποιά δεν θα κάνει mani & pedi σε αποχρώσεις του μπλέ κατά την διάρκεια του καλοκαιριού?
Ακόμα και όσες δεν το συνηθίζουν τους υπόλοιπους μήνες του χρόνου
(είμαι μία από αυτές) το καλοκαίρι απλά επιβάλλεται!
Τα Erre Due Last Minute 438 Havana Beach* & Erre Due Exclusive 250 Monkey Cool*
είναι εξαιρετικές επιλογές.
Πολύ καλή σύνθεση και τα δύο και τόσο opaque που ακόμα και ένα coat είναι αρκετό.
Μεγάλη και η διάρκειά τους, αλλά εγώ θα δώσω κάποιους πόντους παραπάνω στο
Exclusive 250 Monkey Cool γιατί βρήκα καταπληκτικό το πινελάκι του.
Πιστεύω όσες δεν έχετε τις ικανότητες expert -όπως εγώ- θα εκτιμήσετε πολύ
το πόσο διευκολύνει την εφαρμογή!
Για πείτε.... αγαπάτε το μπλέ όσο και εγώ???

à bientôt bisous

*PR samples
To post δεν είναι διαφημιστικό είναι ενημερωτικό

9 σχόλια:

  1. Axxx θέλω τα μολυβάκιαααααα!!Ειδικά το μπλε ελεκτρικ και το τρίτο!!Θα πάω να τα πάρω!
    Τέλειο review και φανταστικές φωτό για ακόμα μια φορά!!
    Φιλάκια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι πολύ όμορφα!!! Το τρίτο είναι το αγαπημένο μου και εμένα!! Σε ευχαριστώ πολύ!!!! <3 ;o))XXX

      Διαγραφή
  2. Λατρεύω μπλε και ειδικα σε μολύβια ματιών !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγω! Ειναι τελειο ειδικα για καλοκαιρι! ;) ΧΧΧ

      Διαγραφή
  3. Είναι πολύ ωραία τα μολύβια της συγκεκριμένης εταιρείας. Και όσον αφορά το γαλάζιο και το μπλε χρώμα στα προιόντα ματιών, εγώ είμαι φαν!!! Ευχαριστούμε για το review, ήταν πολύ καλό όπως πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πραγματικά το μπλε ελεκτρικ μολύβι φαίνεται υπέροχο!!
    Μου αρέσουν γενικά πάρα πολύ τα μολύβια της Erre Due και μάλλον θα φροντίσω να δοκιμάσω και αυτό!!
    φιλιά xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ωραίο χρώμα και πολύ καλό στο γράψιμο. Άντε περιμένω εντυπώσεις! Γράψτες μου εδώ όταν το δοκιμάσεις!!! ;o)) XXX

      Διαγραφή
  5. Αχ! Αυτά τα μολύβια της Erre Due! Λατρεμένα! Τι υπέροχες φωτογραφίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool