MARC JACOBS Kiss Pop

Γειά σας, γειά σας!!!
Θα είμαι ειλικρινής εξαρχής.
 Ο λόγος που πόθησα το Marc Jacobs Kiss Pop lipstick
 από την πρώτη στιγμή που το είδα στο sephora.com ήταν η συσκευασία.
Ο επόμενος ήταν το logo Marc Jacobs πάνω σε αυτήν...
Μετά είδα τις υπέροχες αποχρώσεις ε αυτό ήταν....
Διάλεξα αυτή που μου άρεσε περισσότερο την 604 Wham 
χωρίς να ασχοληθώ καθόλου 
με reviews που μιλούσαν για απόδοση και διάρκεια...
Αυτά ήταν τα τελευταία που με ενδιέφεραν...
 I am a sucker for a nice bit of packaging? Let's see...
Από την στιγμή που το πήρα στα χέρια μου ενθουσιάστηκα ακόμα πιο πολύ
με την πανέμορφη και πρωτότυπη συσκευασία και το Marc Jacobs logo
είναι ένα plus χωρίς αμφιβολία...
Το χρώμα του είναι ένα φωτεινό coral rose από τις αποχρώσεις που αγαπώ
και φοράω πολύ όλο το χρόνο, αλλά με μεγαλύτερη συχνότητα
 από άνοιξη και μετά.
Οπότε τι μένει? να ασχοληθούμε και με τα υπόλοιπα....
Είναι πολύ pigmented και opaque με πολύ καλή απόδοση στα χείλη.
Έχει πολύ καλή διάρκεια 4-6 ώρες σε εμένα και τελείωμα satin matte.
To περίεργο όμως είναι πως ενώ στην πρώτη επαφή στα χείλη το νιώθω
πολύ ενυδατικό στην πορεία αυτή η αίσθηση χάνεται.
Σαν να στεγνώνει...Ενώ δεν φαίνεται στεγνό εγώ το νιώθω έτσι.
Δεν είναι κάτι που δεν διορθώνεται αν προηγηθεί η εφαρμογή
lip balm, αλλά για ένα ακριβό προϊόν Marc Jacobs
θα ήθελα αυτή η υποβοήθεια να μην είναι απαραίτητη.
Πάντως ακόμα και τώρα που ξέρω πως δεν έχει την πιο ενυδατική formula ever,
γι αυτό το packaging, την απόδοση και την απόχρωση πάλι θα το διάλεγα.
Αναμφισβήτητα είναι από τα ομορφότερα "κομμάτια"
της συλλογής μου και είμαι πολύ πολύ χαρούμενη που το έχω.
Ακόμα ένα απόκτημα που έφτασε στα χέρια μου
 μέσω του swap με τη Polymnia.
Αν τα προϊόντα Marc Jacobs υπήρχαν εδώ στην Ελλάδα
έχω μια μεγάλη wish list από αυτά που θα ήθελα να δοκιμάσω.
Από μιά άποψη λοιπόν καλύτερα που δεν κυκλοφορούν.... lol
Αυτά για σήμερα...
 à bientôt bisous
 To post δεν είναι διαφημιστικό είναι ενημερωτικό 

5 σχόλια:

  1. Φανταστικό χρώμα και εννοείται εντυπωσιακή συσκευασία!!Είμαι και εγώ sucker για όμορφες και πρωτότυπες συσκευασίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τραβάνε σαν μαγνήτες οι άτιμες!!! Αλλά χαλάλι τους!!! ;o))XXX

      Διαγραφή
  2. φοβερή συσκευασία!!!! κρίμα που δεν υπάρχει εδώ!!! πόσο κοστίζει αλήθεια? φιλάκια Ελενάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι πολύ όμορφη!!! Κοστίζει $31 σε USA δηλ 25€ ... Φιλιά πολλά ΧΧΧ ;o))

      Διαγραφή
    2. ευχαριστώ Ελενάκι μου!!! :) φιλάκια

      Διαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool