WHITE MUSK by The Body Shop

Bienvenue!!!
Είναι κάποιες μυρωδιές/αρώματα που όσα χρόνια και αν περάσουν
θα μας ξυπνάνε πάντα αναμνήσεις....
Σε αυτήν την κατηγορία ανήκει το White Musk by The Body Shop
Όσο και αν μας εκπλήσει ευχάριστα η εταιρεία 
με κυκλοφορίες νέων προϊόντων και νέα αρώματα
το άρωμα που κυκλοφόρησε πριν 33 χρόνια είναι αξεπέραστο.
Προσωπικά το έχω συνδέσει με τα σχολικά χρόνια,
τα πρώτα πάρτυ, τα πρώτα ραντεβού, τις πρώτες διακοπές...
Αξέχαστα χρόνια, αξέχαστη και υπεραγαπημένη μυρωδιά!!!
Ευτυχώς συνεχίζει ακόμα να κυκλοφορεί, αν και ίσως
οι "παλιές" όπως εγώ ίσως συμφωνήσουν μαζί μου
πως είναι λίγο πιο light και με μικρότερη διάρκεια
από τα πρώτα χρόνια.
Γι αυτόν τον λόγο εγώ χρησιμοποιώ μαζί όλα τα προϊόντα
της σειράς έτσι ώστε το άρωμα να κρατάει περισσότερο.
Ξεκινάω με το White Musk Sumptuous Silk Shower Gel που με χαλαρώνει..
.Μετά το μπάνιο απλώνω το White Musk Smooth Satin Body Lotion
που ενυδατώνει απαλά και αρωματίζει υπέροχα...
....και κλειδώνω με το White Musk Eau de Toilette.
Έτσι έχω αυτη την αξεπέραστη μυρωδιά επάνω μου για ώρες.
Κάνω όμως ακόμα ένα κολπάκι...
Χρησιμοποιώ αυτή τη διαδικασία ως βάση για να φορέσω αρώματα
που παραείναι floral και girly -για τα οποία δεν τρελαίνομαι-
Έτσι καταφέρνω να τους δώσω το βάθος που θέλω
και αποκτούν έναν πιο προσωπικό χαρακτήρα.
Κάνω τις μυρωδιές δικές μου ;o)
'Οσες αποφεύγετε το White Musk γιατί το θεωρείτε
πολυφορεμένο, κάντε τη δοκιμή που σας λέω
και είμαι σίγουρη πως θα συμφωνήσετε μαζί μου
Classic is Fantastic!!!
Αυτά για σήμερα....
à bientôt bisous 

Read  Disclaimer Info for more

4 σχόλια:

  1. Πολυφορεμένο????!!!
    Πλάκα κάνεις???
    Προσωπικά, θα μπορούσα να έχω κιβώτια ολόκληρα με αυτό το άρωμα!!! Σοβαρά!!!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου Ιωαννίτσα μου, αλλά προσωπικά έχω ακούσει και την άλλη άποψη....
      Σε φιλώ ;o))XXX

      Διαγραφή
  2. Υπέροχο άρωμα! Σταθερή αξία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool