My Summer 2015 in pics

 Bienvenue!!!
 Το φετινό καλοκαίρι ήταν ιδιαίτερο από πολλές απόψεις...
Οι κοινωνικο-οικονομικο- πολιτικές εξελίξεις έφεραν τα 
πάνω κάτω στα σχέδια των περισσοτέρων για τις καλοκαιρινές διακοπές...
Για άλλη μια φορά επιβεβαιώθηκε το 
"όταν ο άνθρωπος κάνει σχέδια ο Θεός γελάει"
Τι και αν είχα σχεδιάσει ένα μεγάλο ταξίδι 
στην Αγία Πετρούπολη από τις αρχές του χρόνου,
ας όψονται τα capital controls ούτε την προκαταβολή 
δεν μπορούσαμε να δώσουμε...Ακύρωση πρώτη
Αποφάσισα να κάνω κρατήσεις σε δύο διαφορετικά νησιά
αλλά τότε προέκυψε το θέμα των εκλογών...Ακύρωση δεύτερη
Δεν το διακινδύνεψα να πάω και με την ανακοίνωση
να πρέπει να επιστρέψω άρον άρον καθώς
οι άδειες των δημοσίων υπαλλήλων ανακαλούνται αυτόματα
με την ανακοίνωση των εκλογών.
Ακόμα και έτσι όμως, είμαι αρκετά τυχερή -ευτυχώς-
 να έχω το "λιμάνι" του πατρικού σε μια πανέμορφη 
παραθαλάσσια πόλη της Πελοποννήσου.
15 ημέρες εκεί ήταν αρκετές για να απολαύσω τη θάλασσα,
τον ήλιο, την φροντίδα της μανούλας και του πατερούλη ας μην τον αδικώ,
 -τουτέστιν να φάω καλά και πολύ-
να ηρεμήσω, να χαλαρώσω και να ξεκουραστώ, να δω αγαπημένα πρόσωπα
να κοιμηθώ όσο δεν έχω κοιμηθεί αθροιστικά τους υπόλοιπους μήνες του χρόνου
και γενικά να κάνω όσα μου λείπουν και αδυνατώ να κάνω λόγω
έλλειψης ελεύθερου χρόνου και πίεσης τον υπόλοιπο καιρό.
Έτσι κύλησαν οι διακοπές μου...μα όσο και αν τις ευχαριστήθηκα
-και ας μην έκανα ότι είχα σχεδιάσει- ψέμματα δεν θα σας πω
πέρασαν γρήγορα και μου φάνηκαν σύντομες...
Ελπίζω να δραπετεύσω σύντομα ξανά...η ελπίδα σώζει...
Με την γεύση του καλοκαιριού ακόμα στο στόμα και τους ήχους του
στα αυτιά μου.... Καλώς σας βρήκα!!!!



à bientôt bisous 

4 σχόλια:

  1. Μεσα απο τις εικονες φαινεται να ειχες πολυ ξεγνιαστες διακοπες κι ας μην πηγες εκει που σχεδιαζες!!!Ελπιζω του χρονου να ερθει ενακαλυτερο Καλοκαιρι για ολους μας!!!
    Καλο Φθινόπωρο!!!!
    Αθανασια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν λίγο, εγώ για αλλού ξεκίνησα και αλλού τα capital controls με πήγαν, οι διακοπές μου φέτος...
      αλλά δεν παραπονιέμαι πέρασα όμορφα και γέμισα μπαταρίες για το Χειμώνα...
      Καλό και ήρεμο Φθινόπωρο Αθανασία! ;o)) XXX

      Διαγραφή
  2. Καλό Φθινόπωρο να έχουμε όλοι και πάνω από όλα ήρεμο...αν και δεν ξέρω κατά πόσο θα το πετύχουμε αυτό με τις κοινωνικοπολιτικές εξελίξεις που έρχονται!!!
    Οι φωτογραφίες σου είναι υπέροχες και οι διακοπές σου πρέπει να ήταν κι αυτές πολύ ωραίες ακόμα και αν δεν ήταν ακριβώς αυτό που είχες στο μυαλό σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως, ξεπερνώντας την αρχική απογοήτευση ήταν όμορφες!
      Όλοι ελπίζουμε σε ένα ήρεμο Φθινόπωρο... ;o)) XXX

      Διαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool