Products I Regret Buying Part I - Makeup


Bienvenue!!!
 Κάθε χρόνο μαζεύω τις απογοητεύσεις της χρονιάς και 
μπαίνουν όλες μαζί σε ένα post...
 Συνήθως δοκιμάζω προϊόντα και ξεχωρίζω για ποια
θα  μιλήσω αναλυτικά μέσω reviews και ποια θα μπουν black list.
 Όταν αποφάσισα να γράψω το post ούτε και εγώ δεν πίστευα
πόσα προϊόντα με είχαν απογοητεύσει...
Αναγκάστηκα να ξεχωρίσω τις μεγαλύτερες απογοητεύσεις,
αλλά και πάλι είναι πολλές...τόσες που ούτε ο blogger
δεν τις άντεξε σε ένα post...
 Ξεκινάμε ένα τριήμερο μαραθώνιο γκρίνιας λοιπόν
και ελπίζω σε κάποιες να φανούν χρήσιμα όσα διαβάσουν.
Για ακόμη μια φορά θα πω πως όσα γράφω είναι
η προσωπική μου άποψη και προσπάθησα να εξηγήσω
που δεν κάλυψαν εμένα.
Σεβαστή η οποιαδήποτε διαφωνία,άλλωστε το έχω πει πολλάκις 
δεν γίνεται να μας ταιριάζουν όλα,
δεν γίνεται να μας ικανοποιούν όλα,
δεν γίνεται να συμφωνούμε σε όλα...
Καλή ανάγνωση!
Part 1-Makeup
1. Maybelline The Falsies Push Up Drama mascara
Είναι η πιο καινούργια mascara της εταιρείας και ίσως έχει 
πάρει το μάτι σας πως συγκρίνεται το αποτέλεσμά της με εφαρμογή
ψεύτικων βλεφαρίδων τις οποίες νικάει στα σημεία.
Πέρα του υπερβολικού της σύγκρισης...ας μην κοροϊδευόμαστε...
η mascara αυτή είναι μια έντονη μαύρη mascara.
   Αυτό και μόνο! Βάφει έντονα γιατί έχει "πυκτή" σύνθεση
και αυτή η πυκτή σύνθεση σε συνδυασμό με το
κάτω του μετρίου βουρτσάκι πιστεύω πως δεν δουλεύουν
όπως πρέπει και δεν κάνουν ότι υπόσχονται.
Για  push up aka  ανόρθωση των βλεφαρίδων ούτε λόγος,
αντίθετα τις βαραίνει οπότε καμπύλη μηδέν.
Επιπλέον αυτό το βάρος το νιώθεις και αυτό δεν μου αρέσει.
Άρα μιλάμε για πολύ χρώμα/προϊόν πάνω στις βλεφαρίδες
αλλά πολύ προϊόν δεν σημαίνει και όγκος.
Για μήκος πάλι και εκεί τίποτα. 
Αν θέλετε έντονες μαύρες βλεφαρίδες, αλλά χωρίς καμπύλη και χωρίς μήκος
σημαίνει πως έχουμε διαφορετικές απαιτήσεις.
2. Max Factor False Lashes Effect mascara
Γενικά από τις mascara της Max Factor δεν θυμάμαι
να έχω μείνει ποτέ ευχαριστημένη. Αν και έχω κάποια κλασσικά
προϊόντα της εταιρείας στη συλλογή μου που τα αγαπώ.
Στη συγκεκριμένη πιστεύω πως το βουρτσάκι κάνει πολύ δύσκολη
την εφαρμογή και απαιτεί μεγάλη προσοχή...
Λυπάμαι, δεν έχω το χρόνο να βάζω για 15' mascara
για ένα μέτριο μάλιστα αποτέλεσμα.
Ίσως φταίει το μέγεθός του, ίσως παραείναι σκληρό
πάντως ακόμα και τις φορές που διέθεσα παραπάνω χρόνο
εκτός του ότι με ενοχλούσε -σχεδόν με πονούσε- 
στην βάση των βλεφαρίδων μου τις κολλούσε πάρα πολύ
και ήθελε 4-5 εφαρμογές...δυστυχώς με λιγότερες δεν φαινόταν.
Στο τετράωρο πολλά κομματάκια προσγειώνονταν στα μάγουλά μου.
Πρέπει να δω κάτι πολύ εξαιρετικό για να ξαναγοράσω mascara της εταιρείας.
3. L'Oreal False Lash Superstar mascara
Εξαρχής μου έφερε στο μυαλό την L’Oreal double extension carbon black mascara.
Σε εκείνη νομίζω πως η λευκή πλευρά ήταν primer
και απαιτούσε αυξημένη ταχύτητα για να μη στεγνώσει το primer.
  Γιατί αν στέγνωνε τότε οι βλεφαρίδες δεν θα γίνονταν μαύρες ποτέ
...άντε μέχρι γκρι και τέλος...πόσο fail προϊόν!
Αυτή τη φορά η λευκή πλευρά έχει fibers... προσωπικά τα fibers
μου αρέσουν και τα χρησιμοποιώ.
Στην συσκεκριμένη όμως δεν τα είδα να δουλεύουν.
Για όγκο λοιπόν ούτε λόγος! Για καμπύλη επίσης!
Για μήκος κάτι γίνεται, αλλά οι βλεφαρίδες από τα fibers κολλάνε και 
φαίνονται λίγες αντί να παίρνουν ωραίο όγκο
και το μήκος δεν τις σώζει, μάλλον κάνει την έλλειψη
όγκου πιο έντονη... Επιπλέον κατά την διάρκεια της ημέρας κατεβαίνει
και αυτό είναι κάτι που μισώ να συμβαίνει με τις mascara που χρησιμοποιώ.
Ευτυχώς την πήρα από το zampple και δεν έδωσα
τα 18€ που κοστίζει γιατί θα τα έκλαιγα.
4. Essence Quatro eyeshadow palettes
Τα χρήματα που έδωσα γι αυτές τις παλέτες
δεν ήταν πολλά όπως και οι απαιτήσεις μου εννοείται.
Τα χρώματα είναι πανέμορφα στη συσκευασία,
μέτρια στα swatches και αόρατα στα βλέφαρα.
Όταν εφαρμοστούν δεν αντέχουν το ελάχιστο blending
και πολύ γρήγορα απλά εξαφανίζονται.
Κάπως καλύτερες από διάρκεια με eyeshadow primer
αλλά σίγουρα όχι με τη διάρκεια που θέλω.
Φυσικά δεν τις συγκρίνω με πολύ ακριβότερες σκιές
αυτό θα ήταν άδικο...τις συγκρίνω όμως με οικονομικών
εταιρείων που είναι δέκα φορές καλύτερες.
Αν και έχω δει ενδιαφέρουσες οπτικά παλέτες της εταιρείας
μετά από αυτές, απλά τις προσπέρασα.
5. Maybelline Brow Drama 
Αυτό το σκαντζοχοιρέ βουρτσάκι με προβλημάτισε εξαρχής,
αλλά δεν με σταμάτησε στο να μην αγοράσω το προϊόν...
γιατί είμαι αυτός ο άνθρωπος, που θέλει να δοκιμάσει
ότι καινούργιο βγαίνει...
Τέλος πάντων...ρίξτε μια ματιά στο βουρτσάκι και πείτε μου
αν δεν έχετε δασώδη φρύδια πως θα τα βάψετε με αυτό?
Εγώ δεν μπόρεσα ποτέ να το χρησιμοποιήσω!
Έχω δει πως κάποιες μπήκαν στην διαδικασία trimming 
για να το λεπτύνουν, αλλά πραγματικά γιατί να αλλάξω
ένα προϊόν για να το κάνω να δουλέψει?
Από τη στιγμή μάλιστα που πλασσάρεται ως ιδανικό
γι αυτό ακριβώς που δεν μου κάνει, το βουρτσάκι χάλι?
Σε μια κρίση τύπου "δεν θα πας αχρησιμοποίητο στα σκουπίδια"
χρησιμοποίησα το προϊόν με άλλο πινελάκι και δεν ήταν κακό.
Αλλά τελικά αποφάσισα να πάει στα σκουπίδια.
6. Maybelline Master Sculpt
Όταν διαλέγω ένα προϊόν που προορίζεται για conturing και highlighting
αν μη τι άλλο θέλω να το κάνει.
Γιατί αν ήθελα να αγοράσω bronzer θα το αγόραζα.
  Η συσκευασία περιέχει 2/3 contouring powder και 1/3 highlighter.
Το προϊόν contouring δεν κάνει  αυτό που υπόσχεται 
γιατί απλά δεν το βοηθά η απόχρωση...
Πορτοκαλίζει και δεν πετυχαίνεις  αυτό που θέλεις
όσο και αν προσπαθείς. 
Επειδή στο contouring στόχος είναι η σκίαση και η σμίλευση 
και όχι το χρώμα, το ότι είναι pigmented είναι μειονέκτημα.
Το δε highlighter  άχρωμο και ούτε καν μπορεί
"να αιχμαλωτίσει το φως" εφαρμοστεί δεν εφαρμοστεί το ίδιο και το αυτό.
7. Art Deco eyeshadow base
Αυτή είναι μια  eyeshadow base για την οποία είχα ακούσει τα καλύτερα.
Δεν έχω λιπαρά βλέφαρα και χρησιμοποιώ  eyeshadow base
περισσότερο το καλοκαίρι για να μένουν οι σκιές μου στη θέση τους
και να μην επηρρεάζονται από την ζέστη.
Το προϊόν για τα χρήματα που κοστίζει (γύρω στα 10€) δεν είναι για 
πέταμα, αλλά έχει δύο μειονεκτήματα πολύ ενοχλητικά.
Το πρώτο είναι η μυρωδιά του, η οποία είναι πολύ δυνατή για προϊόν
που χρησιμοποιείται στα βλέφαρα.
Έτσι λίγα δευτερόλεπτα μετά την εφαρμογή δακρύζουν τα μάτια μου.
Το δεύτερο είναι πως είναι shimmery και αυτό δεν θα με ενοχλούσε
αν δεν έκανε shimmery ακόμα και τις matte σκιές μου.
Όταν επιλέγω να βαφτώ με mattes  σκιές θέλω να παραμένουν mattes,
 αλλιώς θα επέλεγα shimmery εξαρχής.
Επαναλαμβάνω δεν είναι αναποτελεσματικό αλλά πρέπει 
να έχετε κατά νού αυτά που αναφέρω. Για εμένα δεν κάνει.
8. theBalm How bout them Apples 
Lip & Cheek cream palette
Αυτή την παλέτα την ήθελα σαν τρελή!
Γενικά τα κρεμμώδη blushes δεν είναι από τα αγαπημένα μου,
αλλά το concept της συγκεκριμένης και η συσκευασία 
μου έκλεισαν το μάτι από την πρώτη στιγμή που την είδα.
Γνωρίζοντας την ποιότητα των προϊόντων thebalm
ήμουν σίγουρη πως δεν θα απογοητευτώ.
"Μηδένα προ του τέλους μακάριζε". Απογοητεύτηκα και μάλιστα πολύ!
Η συσκευασία ιδιαίτερα όμορφη, όχι πρακτική, όχι travel friendly,
 αλλά αυτό ήταν κάτι που το γνώριζα εξαρχής.
Το πολύ ενοχλητικό είναι πως την αγόρασα καλοκαίρι
και μέχρι τα χριστούγεννα σχεδόν τα μισά blushes 
είχαν ξεκολλήσει από τη συσκευασία.
Τα κόλλησα, αλλά στη συνέχεια ξεκόλλησαν και τα υπόλοιπα.
Για μια παλέτα που έβγαλα από το συρτάρι ελάχιστες φορές
δεν ήταν καθόλου ευχάριστη εξέλιξη.
Στην χρήση δεν με βόλεψαν, αλλά ok ήξερα τι αγόραζα...
Δεν τα αγόρασα για καθημερινή χρήση και ήξερα πως
ενώ μπορούν να χρησιμοποιηθούν και ως lips stain
δεν θα τα χρησιμοποιούσα .
Ως κρεμμώδη blushes είχαν καλή απόδοση και ωραίες αποχρώσεις.
Για διάρκεια δεν ξετρελάθηκα, έχω χρησιμοποιήσει και καλύτερα.
Αυτό που με εκνεύρισε όμως πιο πολύ από όλα ήταν
πως φέτος το καλοκαίρι τα προϊόντα "ίδρωσαν" περίεργα.
Αυτό ήταν και το κερασάκι  στην τούρτα αυτής της αποτυχημένης αγοράς.
9. H&M Cream Blush
 Είδα, άκουσα και διάβασα πολλά για την  beauty line  των H&M
και αποφάσισα να δοκιμάσω το προϊόν που μου φάνηκε πιο ενδιαφέρον...
 Η απόχρωση Peachy Rose στη συσκευασία πανέμορφη!
Η συσκευασία μια μέτρια προσπάθεια να δικαιολογηθεί
η ελαφρώς τσιμπημένη τιμή.
Όμορφη με την πρώτη ματιά, φτηνιάρικη αν την πιάσεις στα χέρια
σου και την περιεργαστείς λίγο παραπάνω...
Στο σχεδιασμό το πέτυχαν στην επιλογή του υλικού το έχασαν για εμένα.
Το blush  -που αυτό μας αφορά- γράφει πολύ ωραία στο χέρι
αλλά στο πρόσωπο δεν γράφει.
Η απόχρωση που διάλεξα και σίγουρα δεν την λες απαλή εξαφανίζεται.
Καθόλου ευχαριστημένη δεν έμεινα και ευτυχώς
που δεν πήρα και άλλα προϊόντα από την σειρά.
Ελπίζω να βελτιωθούν στο μέλλον....
10. Vichy Dermablend Setting Powder
Δεν είναι μια πούδρα για απομάκρυνση της λιπαρότητας και της γυαλάδας.
Είναι μια setting powder  που μπαίνει πάνω από το foundation
για να σετάρει το maquillage.
 Δεν έχει απόχρωση είναι διαφανής και έχει  spf30.
 Αυτή η πούδρα λοιπόν δουλεύει καλά με foundations
που έχουν πλήρη κάλυψη, τα "βαριά" όπως συνηθίζουμε να λέμε,
αλλά δεν δίνει καθόλου όμορφο αποτέλεσμα σε οτιδήποτε άλλο.
Την δοκίμασα με foundations light/medium κάλυψης και 
με  BB/CC/DD creams και με όλα το αποτέλεσμα ήταν χάλια.
 Effect baby powder όσο και αν την δούλευα.
Επιπλέον το  spf30 την κάνει εντελώς ακατάλληλη για φωτογραφίες με flash. 
Οπότε και με τα "βαριά" που δουλεύει πόσες συνηθίζουμε
να φοράμε foundation πλήρης κάλυψης πρωί?

Έχετε δοκιμάσει κάτι απο τα παραπάνω?
Θα ήθελα να μάθω τη γνώμη σας...
Ραντεβού αύριο
à bientôt bisous 
Read  Disclaimer Info for more

14 σχόλια:

  1. H L'Oreal False Lash Superstar mascara μου άρεσε για το primer Και μόνο. Εδινε όγκο με τα fibers στις δικές μου μικρές βλεφαρίδες, αλλά ομολογώ ότι η μάσκαρα (βήμα2) δεν με ξετρέλανε. Απλά συνδυάζω το Primer Με άλλες μάσκαρα και έχω το αποτέλεσμα που θέλω. Το brow drama το είχα πάρει και εγώ. Συμφωνώ για το βουρτσάκι, το είχα παρατήσει όμως γιατί το είχα σε λάθος απόχρωση (dark blonde) Τώρα που έβαψα ξανθά τα μαλλιά μου έχω αρχίσει και το χρησιμοποιώ, αλλά είναι ένα θέμα αυτό το βουρτσάκι. Θα προσπαθήσω να το τριμμάρω όπως λες μπας και...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι πως δεν δοκίμασα τα fibers της superstar με άλλη mascara, αφού μου λες όμως πως δουλεύουν με άλλες θα τα δοκιμάσω. Βέβαια το καλύτερο θα ήταν να τα κυκλοφορούσαν μόνα τους...γιατί ο συσνδυασμός ήταν αποτυχία. Το brow drama δοκίμασέ το και με λοξό πινελάκι ή με ότι πινελάκι σε βολεύει γιατί πόσο να τον τριμμάρεις τον σκατζόχοιρο πια...και αυτή που το έκανε δεν με έπεισε δες εδώ https://www.youtube.com/watch?v=D3_PI6dVvCI χαχχαχ ;o)) XXX

      Διαγραφή
  2. Καλέ, αυτά τα post είναι ακόμη πιο χρήσιμα!
    Ασφαλώς και δεν είναι όλα τα προϊόντα ιδανικά!
    Εγώ "κόλλησα" στο Brow Drama βουρτσάκι! Πρέπει να είναι ό,τι πιο δύσχρηστο έχω δει!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κορίτσι μου! Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Ιωαννίτσα μου! Είναι όντως χάλι! Καλό ΣΚ! Φιλιά πολλά ΧΧΧ ;o))

      Διαγραφή
  3. Πολύ ενδιαφέρον ποστ! Μ'αρέσει πολύ ο τρόπος που τα λες, η επιχειρηματολογία σου, το ότι χρησιμοποιείς ακριβείς λέξεις για να καταλαβαίνουμε τι ακριβώς δεν σου άρεσε κι όχι απλώς ότι "ήταν άθλια". Περιμένω με χαρά και τα επόμενα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κούκλα μου! Ελπίζω να σου αρέσουν και τα υπόλοιπα! ;o)) XXX

      Διαγραφή
  4. Συμφωνώ απόλυτα για την push up!! Έβλεπα βίντεο για τη "σύγκριση" με ψεύτικες βλεφαρίδες που την παίνευαν και σκεφτόμουν "καλά μας κοροϊδεύουν;"....απαίσια!
    Πολύ ενδιαφέρον post! Φιλιά!

    Εύα x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! Ακριβώς αυτό αναρωτήθηκα και εγώ όταν είδα τα videos γιατί την είχα ήδη δοκιμάσει και ήξερα... ;o)) XXX

      Διαγραφή
  5. έχεις δοκιμάσει την clump defy από ΜF? Εχω δοκιμάσει την αντίστοιχη cover girl και την αγαπώ αλλά η αντίστοιχη αυτής που δείχνεις δε μου άρεσε καθόλου. Τρόμαξα με αυτά που διάβασα για την παλέτα της the balm. H δική μου είναι εντελώς αρτιμελής αλλά προφανώς υπάρχουν σημαντικές διαφορές θερμοκρασίες ανάμεσα σε Ελλάδα και Ελβετία. Για τη χρήση συμφωνώ, εμένα μου αρέσουν τα κρεμώδη ρουζ μόνα τους αλλά και ως βάση για powder αλλά και πάλι τίποτα τρελά ιδιαίτερο. Τα προϊόντα Η&M δεν με έχουν τρελάνει για τη σχέση ποιότητας και τιμής ελπίζω και γω να αλλάξουν μερικά πράγματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι δεν την έχω δοκιμάσει..γενικά δεν θυμάμαι να έχω δοκιμάσει κάτι από covergirl αλλά ξέρω πως είναι η οικονομική σειρά των max factor... Στα υπόψην αυτή που λες... Είναι πολύ πιθανό γαι την παλέτα να φταίνε οι υψηλές θερμοκρασίες που έχουμε εδώ, αλλά στον χώρο που αποθηκεύω τα καλλυντικά μου το καλοκαίρι τις περισσότερες ώρες έχω A/C. Αλλά ok, είναι μια λογική εξήγηση. Δεν μου άρεσαν καθόλου ως απόδοση περίμενα περισσότερα. Ναι τα h&m ενθουσίασαν στην αρχή, αλλά από σχέση ποιότητας τιμής zero! Φιλιά πολλά ΧΧΧ ;o))

      Διαγραφή
  6. Ευτυχώς δεν έχω δοκιμάσει τίποτα από όλα αυτά που μας έδειξες. Δεν ξέρω γιατί, από την αρχή δεν μου γέμισε το μάτι η σειρά καλλυντικών των H&M και αυτός ήταν ο λόγος που δεν αγόρασα τίποτα :) xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...και καλά έκανες αν θες τη γνώμη μου! Δεν έχασες κάτι... ;o)) XXX

      Διαγραφή
  7. Για να πω και εγω τι γνωμη μου... Είχα αγοράσει επίσης την Maybelline The Falsies Push Up Drama αλλά μιλάμε για πολύ δράμα... Απογοητεύτηκα. Όπως και για άλλα προϊόντα που αν είχα δει αυτό το ποστ θα είχα γλιτώσει από κόπο... Δεν μου αρέσει αυτό το πολύ έντονο χρώμα. Πάντα θέλω ένα απαλό χρωματάκι και να έχω όγκο στις βλεφαρίδες μου. Εντελώς αντίθετο από αυτήν την μάσκαρα δηλαδή..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ τα θέλω όλα και τα χρειάζομαι όλα...αλλά αυτή μόνο από χρώμα τα πήγε καλά... ;o))XXX

      Διαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool