Easter Mystic Beauty Box Review by Irida

Γειά σας, γειά σας!
Ναι λοιπόν εγώ είμαι η νικήτρια του Easter Mystic Beauty Box
και είμαι τόσο χαρούμενη γι’αυτό.
Επειδή φαντάζομαι ότι όλες θα είστε περίεργες για το περιεχόμενο θα μπω κατευθείαν στο θέμα!!!!!
Sephora Collection Monoi Bubble Bath & Shower Gel 
Είναι ένα ενυδατικό αφρόλουτρο δύο σε ένα δερματολογικά 
ελεγμένο για όλους τους τύπους δέρματος. 
Αχ μακάρι να μπορούσα να σας μεταφέρω τη μυρωδιά… 
Όταν το απλώνεις στο σώμα βυθίζεσαι σε κύμματα αρωμάτων monoi
και όσο αυτό μετατρέπεται σε αφρό εσύ συνεχίζεις το ταξίδι σου
 σε υπέροχα αρωματικά άνθη γαρδένιας…..
Το δοκίμασα και σε συνδυασμό με το γλυκούλικο φουντωτό διχτάκι ….. 
και το αποτέλεσμα ήταν: περισσότερος αφρός και ακαταμάχητη μυρωδιά!!!!!
Πραγματικά ήταν από τα πιο χαλαρωτικά και ταξιδιάρικα ντους που έχω κάνει!!!!!
Sephora Collection Monoi Moisturizing Body Lotion 
Ενυδατικό γαλάκτωμα σώματος που δεν περιέχει parabens 
και είναι και αυτό δερματολογικα ελεγμένο. Κορίτσια το ερωτεύτηκα σας λέω!!!!!!!!!!!!
Eίναι μη λιπαρό με λεπτή υφή που απορροφάται άμεσα,
 αλλά αφήνει το δέρμα ενυδατωμένο όλη μέρα!!! 
Την ώρα που το απλώνεις το πρώτο που σου κάνει εντυπώση,
 είναι η αίσθηση φρεσκάδας που σου αφήνει,
και μετά δίνει δυναμικά το παρόν ξανά το άρωμα monoi
Νιώθεις σαν να έφτασε το καλοκαίρι…. στο σώμα σου γιατί ο καιρός το έχει ξεχάσει.

Για να κλείσω με τα προϊόντα αυτό που τα κάνει να αξίζουν μια δόκιμη,
 είναι το απίστευτο άρωμα και η υφή τους. 
Κάνουν καλά αυτό που υπόσχονται και είναι σίγουρα μια αγορά που δεν θα μετανιώσετε.

Helen μου γλυκό, σε ευχαριστώ πολύ γιατί εκτός από τα υπέροχα προϊόντα 
 μου έστειλες ένα κουτί τέλεια στημένο. 
Με λεπτομέρειες από το κλίμα τον ημερών του Πάσχα . 
Να πω ότι μας έκανες χαρούμενους οικογενειακώς τον καθένα μας για διαφορετικούς λόγους...
Εμένα για τα σούπερ προϊόντα, τον μπέμπη μου για το υπέροχο αμπαλάζ και τα διακοσμητικά 
(ειδικά το γρασίδι και τα παπάκια) 
και τον άντρα μου για το χρώμα τους (ΑΕΚ….τι να πεις)

Και τέλος να σου πω ότι παρότι δεν είμαι beauty blogger,
απολαμβάνω στο έπακρο τις στιγμές που κάθομαι και διαβάζω τα reviews, 
ανακαλύπτω καινούργια προϊόντα, άσχετα αν δεν τα αγοράζω όλα. 
Είναι το ευχάριστo διάλειμμα μιας νέας μαμάς από τις υποχρεώσεις της.
Keep blogging girl!!!!!
Πολλά φιλάκια
###########
Ιριδάκι, σε ευχαριστώ πολύ για το υπέροχο review και
πολύ χαίρομαι που σου άρεσαν τα προϊόντα!
Ξετρελάθηκα με την τελευταία φωτό με τον μπέμπη σου! Έλιωσααα!!!
Πολλά φιλιά σε σένα αλλά και στον μπέμπη!!!!

P.S.* Όλα τα reviews των νικητριών στα Mystic Beauty Boxes
αναρτούνται όπως ακριβώς μου τα στέλνουν χωρίς να προστεθεί ή να αφαιρεθεί το οτιδήποτε. 
P.S. **Το περιεχόμενο του κουτιού αγοράσθηκε με δικά μου χρήματα
***Not sponsored***

3 σχόλια:

  1. Πόσο ομορφο κουτί και τόσο ωραία παρουσίαση! Μπράβο για μία μη blogger το post είναι υπέροχο.....και η φωτογραφία με τον μικρό. "follower" δεν έχω λόγια. Καλοφορετα και πάντα τυχερή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραία πραγματάκια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολύ όμορφα!!!!! σίγουρα ήταν μοσχομυριστά!!!!! :) μρπάβο Ελενάκι μου, κάνεις πάντα εξαιρετικές επιλογές δώρων!!!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool