Disappointing Products #3



Γειά σας, γειά σας!!!
Ένα χρόνο σχεδόν μετά το προηγούμενο Disappointing Products #2 να'μαι πάλι εδώ...
Φέτος ανάμεσα στα προϊόντα που αγόρασα θα δείτε και κάποια που
διάλεξα με την συνδρομή μου από zampple και κάποια που παρέλαβα από συνδρομητικά κουτιά.
Όλα όσα δείχνω με απογοήτευσαν το καθένα για διαφορετικό λόγο...
Φυσικά όπως και στα προηγούμενα παρόμοια posts κάθε διαφωνία καλοδεχούμενη
άλλωστε εγώ σας γράφω γιατί απογοήτευσαν εμένα δεν σημαίνει 
πως θα απογοητεύσουν και εσάς....
Warning!!! Eίναι τιτανοτεράστιο το post αλλά επέλεξα να μην το χωρίσω....
Καλό κουράγιο!!!
Ξεκινάω με το  βαρύ πυροβολικό του post...
Les Perles de Chanel Pearl Face Effects in 89 Surprises 
Ένα πολυχρηστικό -και καλά- limited edition προϊόν για ζυγωματικά, μάτια και χείλη....
που το βλέπετε αχρησιμοποίητο  γιατί είναι απαράδεκτο.
Παραμένει όμορφο, αλλά και στο συρτάρι μου για συλλεκτικούς λόγους
 και μόνο.... καμία χρησιμότητα!!!
Το έλαβα με το glowbox Oct '13 και πρόκειται για το Ultra Colour
Lip Crayon by AVON in notice me nude.
Πέρα από το ακατάλληλο για εμένα χρώμα, βρήκα απαίσια την απόδοσή του
και πολύ ενοχλητικά τα χοντροκομμένα gliter που έχει.
Δεν μπορώ να σας μιλήσω για διάρκεια, γιατί μια δοκιμή με έπεισε
πως δεν μου αρέσει καθόλου και όλο αυτό δεν κράτησε πάνω από ένα λεπτό....
Τα Lip Butters by Korres ξέρω πως πολλές ελληνίδες και ξένες youtubers & bbloggers τα αγαπάνε....
Εγώ θα αφήσω στην άκρη το cute packaging και το ότι είναι μια ελληνική εταιρεία
που προσπαθεί.... και τότε μένει ένα ανεπαρκές για εμένα ενυδατικό χειλιών
που αντί να μου ενυδατώσει τα χείλη κατάφερε να τα κάνει πιο ξηρά.
Δυστυχώς αυτό ισχύει και με τα τρία της φωτό το Κυδώνι, Mango και Δαμάσκηνο
αλλά και το Γιασεμί που έφυγε νωρίτερα για το ταξίδι χωρίς επιστροφή.
Όσο για το cute packaging, τελικά όπως και πολλά άλλα ενυδατικά χειλιών μέσα σε βαζάκια
είναι μόνο για χρήση εντός σπιτιού, καθώς δεν είναι πάντα εφικτό να 
συνδυάσεις την ανάγκη για ενυδάτωση των χειλιών με το να έχεις την δυνατότητα 
να πλύνεις τα χέρια πρίν και μετά την χρήση.
Ίσως εκπλήσεστε που απογοητεύτηκα από ένα MAC lipstick...
Πρόκειται για το Patiserie by MAC, και εδώ δεν μπορώ να ενοχοποιήσω την εταιρεία για την κακή επιλογή απόχρωσης που έκανα εγώ.
Αλλά το σίγουρο είναι πως είναι το ακατάλληλο για εμένα χρώμα καθώς δεν 
διακρίνεται καν...και δεν υπήρχε κανένας λόγος να δώσω 12€  ευτυχώς το είχα πάρει
με -35% για ένα lipstick που έχει αποτέλεσμα διάφανου lip balm σε μένα.
Seventeen The stylist waterproof mascara
Με το χέρι στην καρδιά η χειρότερη mascara που έχω δοκιμάσει ανάμεσα σε πολλές
με χρώμα αλλά και μαύρες.
Καθόλου φθηνή στα 12€ έτσι και αλλιώς, αλλά γι αυτό που είναι ένας λόγος παραπάνω.
Ελεεινό βουρτσάκι, απαράδεκτη σύνθεση που κομπιάζει χωρίς μεγάλη προσπάθεια
και ένα χρώμα που για να βγεί χρειάζεται 10 στρώσεις.
Κατάληξη? Κολλημένες βλεφαρίδες σε χρώμα γκαζόν...
Το δε waterproof το αποδεικνύει μόνο στο demaquillage γιατί απαιτεί ένα πακέτο
βαμβακάκια και μισό μπουκάλι bioderma για να αφαιρεθεί....
Κατά τα άλλα όσο την φοράτε κατεβαίνει σαν waterfall....
Όταν κυκλοφόρησε έγινε χαμός για το πόσο πρωτοποριακή mascara είναι...
Ως γνήσια beauty addict την αγόρασα αλλά και την παρέλαβα από συνδρομητικό κουτί...
Με δύο πρωτοποριακές λοιπόν Mega effects mascara by Avon ένα έχω να σας πω
Απογοήτευση!!! Το αποτέλεσμά της απολύτως φυσικό και μόνο για πρωί...
Αλλά ποιά έχει το χρόνο να κάθεται μια ώρα να βάφει βλεφαρίδες ενώ ταυτόχρονα
καθαρίζει τις μουντζούρες που αφήνει πίσω του το wonder brush βουρτσάκι της?
Αν σε αυτό προσθέσετε και την υγρή σύνθεσή της....ίσως αναρωτηθείτε όπως και εγώ
τι ήθελε να πει ο κατασκευαστής με το "mega effects"....
Lancome Le Crayon Sourcils blonde cendre
Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί αυτό το προϊόν είναι τόσο απαράδεκτο...
Είναι ένα μολύβι φρυδιών που μου κόστισε 20€ και απλά δεν γράφει!!!
Με τίποτα όμως! Όση ποσότητα λείπει είναι γιατί το έξυσα ξανά και ξανά μήπως και....
Πολύ χάλια προϊόν για μια high end εταιρεία σαν την Lancome.
Αυτό το 2-Phase eye & lip remover by SEVENTEEN υποτίθεται πως είναι για αδιάβροχο maquillage...εντάξει, το σκέτο νερό κάνει καλύτερη δουλειά.
Μου το είχαν δώσει δωρεάν με κάποιες αγορές μου ευτυχώς
και έτσι δεν κλαίω τα λεφτά μου. Απαράδεκτο!!!!
Solutions Complete Balance Toner by Avon
Από τις χειρότερες εμπειρίες μου με προϊόν της κατηγορίας του.
Αν το πλησιάσετε στην περιοχή των ματιών -προσοχή όχι να το περάσετε από αυτή-
τα μάτια σας θα καίνε και θα δακρύζουν για ώρες...
Έντονη η μυρωδιά alcohol και σε συνδυασμό με το χρώμα του αναρωτήθηκα
σοβαρά αν πρόκειται για φωτιστικό οινόπνευμα και όχι για toner...
Το είχα βρεί σε μια καλή προσφορά, αλλά και τσάμπα να μου το δώσουνε το δικό μου
πρόσωπο δεν το ξανακουμπάει τέτοιο προϊόν.
Μεγάλη απογοήτευση το L'oreal Elnett Satin το οποίο στα δικά μου
 μαλλιά δεν λειτούργησε όπως υπόσχεται...
Όντως διευκολύνει το ίσιωμα , το οποίο και γίνεται επαρκώς sleek, 
αλλά ίσιωμα που να κρατάει 3 ημέρες όπως λέει δεν είδα...
ούτε καν την δεύτερη ημέρα δεν κράτησε ίσιο το μαλλί μου.
 Με το που κοιμήθηκα κατσάρωσε σαν να μην είχε ισιωθεί ποτέ.
Αυτό δεν θα με ενοχλούσε -γιατί μου έχει ξανασυμβεί και με άλλα προϊόντα- 
αν δεν ήταν πραγματικά πολύ δύσκολο να ξαναφορμαριστεί το μαλλί την δεύτερη
κιόλας ημέρα....άρα για 3 ημέρες που πλασάρεται ούτε συζήτηση.
Για την Aussie 3 minute miracle είχα ακούσει πολλά και δυθιραμβικά...
Θα συμφωνήσω για το πολύ ωραίο άρωμα, αλλά κατά τα υπόλοιπα δεν ξετρελάθηκα....
μάλλον απογοητεύτηκα....
Ένα conditioner της σειράς με αποτέλεσμα κάτω του μετρίου που 
ενυδατώνει μεν, μυρίζει ωραία, αλλά κάτι wow δεν διαπίστωσα.
Κοστίζει ακριβά για τα τόσα λίγα που προσφέρει και υπάρχουν πολύ καλύτερα 
και πιο οικονομικά στην αγορά...

Baylis and Harding Great Hair Shampoo with Moroccan Argan oil Extract

Εδώ τα πράγματα περιπλέκονται λίγο... Αυτό το σαμπουάν το αγόρασα με στόχο να ενυδατώσω
τα μαλλιά μου σε μια φάση έντονης ξηρότητας που περνούσαν....
Μαζί είχα αγοράσει και το condiioner της ίδιας σειράς που τελείωσε νωρίτερα και δυστυχώς
δεν προέβλεψα να κρατήσω για φωτό...
Όταν το παρέλαβα άρχισα να το χρησιμοποιώ συνδυασμένο με άλλα conditioners και
hair masks και ήταν πολύ χάλια. Είναι ένα shampoo που δεν κάνει αφρό και ενώ δεν είναι φθηνό
δεν έχει καν το αποτέλεσμα ενός shampoo από το Super Market.
Όλα αυτά αλλάζουν όμως αν το ακολουθήσει το conditioner της ίδιας σειράς.
Επειδή όμως όταν λούζομαι δεν είμαι σίγουρη πως τα μαλλιά μου είναι καθαρά
και από την άλλη παραείναι δεσμευτικό το να πρέπει να έχω και το conditioner που κοστίζει επίσης ακριβά για να δω αποτελέσματα... δεν το θεωρώ καλή αγορά...
Για τη No tangle brush by Macadamia δεν σας έχω κάνει post και ο λόγος είναι πως την έχω εν αχρηστία, γιατί πραγματικά δεν μου άρεσε καθόλου....
Ξέρω πως πολλές beauty bloggers έχουν αντίθετη άποψη, αλλά εγώ το σκυλομετάνιωσα που την αγόρασα, αν και ευτυχώς την πήρα μόνο 7,5 ευρώ από το beautybay την περασμένη άνοιξη.... 
Δεν με βόλεψε καθόλου αν και έχει λαβή,  αντιθέτως με δυσκόλευε στη χρήση
και μου έκανε πολύ χαμηλής ποιότητας προϊόν.....χωρίς υπερβολές μου θύμισε  παιδικό παιγνίδι.
Για μένα δεν αξίζει ούτε τα 7,5 ευρώ που έδωσα.....
Όσο για  τα 17,5 ευρώ που στοιχίζει Ελλάδα, ούτε που το συζητώ.
Το Moringa Body Scrub by The Body Shop είναι ένα scrub που έχω αγοράσει πολλές φορές.
Επειδή όμως όπως θα έχετε καταλάβει χρησιμοποιώ πολλά προϊόντα περιποίησης σώματος
ποτέ δεν θα ανοίξω μια συσκευασία και θα την χρησιμοποιήσω κατά αποκλειστικότητα
από την αρχή μέχρι το τέλος... Αφήνοντάς το λοιπόν στην άκρη για δύο μήνες μετά το άνοιγμα
όταν πήγα να το χρησιμοποιήσω διαπίστωσα πως το προϊόν μύριζε απαίσια
-καμιά σχέση με το άρωμα moringa που αγαπώ- και είχε διαχωριστεί βγάζοντας
ένα λάδι στην επιφάνεια κάτι που δεν μου έχει ξανασυμβεί...
Δεν ξέρω αν ήταν αστοχία υλικού της συγκεκριμένης παρτίδας, αυτό που ξέρω είναι
πως δύσκολα θα το ξαναπάρω...
 Για το Nivea Conditioner σώματος  είχα εξαρχής τις αμφιβολίες μου κατά πόσο θα είναι αποτελεσματικό και δυστυχώς επιβεβαιώθηκα...Δεν μου άρεσε καθόλου η τύπου γλίτσα "ενυδάτωση"
δεν μου ταίριαξε καθόλου η διαδικασία που απαιτεί ντουζ-επάλειψη και ξανά ξέβγαλμα.
Πολύ κακό για το τίποτα. Προτιμώ να ενυδατώνω το σώμα μου αφού έχω τελειώσει
το ντουζ με το body lotion ή body butter επιλογής μου.
Η μόνη χρήση του που βρήκα για να μην πεταχτεί αχρησιμοποίητο ήταν
να το χρησιμοποιώ στην αποτρίχωση αντί για αφρό ή gel.
Έχω δοκιμάσει πολλά fragrance mists άλλων εταιρειών,
 αλλά το White Musk Libertine by The Body Shop είναι αυτό με την μικρότερη διάρκεια. 
Αν και όπως σας έχω πει εδώ το άρωμά του είναι υπέροχο ειδικά για άνοιξη και καλοκαίρι
η διάρκειά του είναι απογοητευτική και για τα χρήματά που κοστίζει ακόμη περισσότερο.
Θα το αναζητήσω σε eau de parfum ή eau de toilette,
αλλά fragrance mist της εταιρείας δεν νομίζω πως θα ξαναγοράσω...πεταμένα λεφτά.
Έχοντας δοκιμάσει και άλλα προιόντα της La Roche Posay κάποια στιγμή βρέθηκε
στο δρόμο μου το Effaclar Gel Moussant Purifiant και το αγόρασα.
 Όχι δεν έχω λιπαρό δέρμα, αλλά το κανονικό μου δέρμα γίνεται ευαίσθητο
 το καλοκαίρι λόγω ζέστης.
Κρίνοντας από την ξηρότητα που μου προκάλεσε κατακαλόκαιρο,
ίσως όσες έχετε λιπαρή επιδερμίδα να βρείτε ένα καλό καθαριστικό
που θα κρατάει την λιπαρότητα μακριά...
Σε εμένα δεν λειτούργησε και κατέληξε καθαριστικό πινέλων....
WEI Gingko Leaf Repairing Decolletage Treatment Pad
Όχι δεν υπάρχει καμία λογική γι αυτή την αγορά μου από Space NK που μου κόστισε £55
Είναι μάσκες για το ντεκολτέ και τον λαιμό που αναμφισβήτητα προσφέρουν
ενυδάτωση και λάμψη και θεώρησα πως τις χρειαζόμουν
γιατί θα πήγαινα σε μια σημαντική κοινωνική εκδήλωση....
Πολλά λεφτά για 6 μάσκες!!! Δηλώνω μετανιωμένη και guilty!!!
Ξέρετε πως αγαπώ τα προϊόντα Soap & Glory...
To Butter Body Smoothing Cream είναι το μόνο που με έχει απογοητεύσει
λόγω αρώματος από όσα έχω δοκιμάσει...
Βγαίνει πολύ η μυρωδιά του βούτυρου, αλλά όχι όπως εμένα μου αρέσει..... 
Είναι έντονη και αφήνει μια ξινίλα που με απωθεί.
Για να μην πάει χαμένο όμως το χρησιμοποιώ για την ενυδάτωση πελμάτων, φτερνών και αγκώνων, αν και ακόμα και εκεί η μυρωδιά του δεν μου είναι ευχάριστη.
Το Kiehl's Creme de Corps...
Τόσες διθυραμβικές κριτικές...και έρχομαι να ρωτήσω με απορία
Τι του βρίσκουν??? Απογοητευτικό!!!
Ειδικά σκεπτόμενη το πόσο κοστίζει απογοητευτικό δις!!!!
Δεν μου αρέσει καθόλου η μυρωδιά του και μεταξύ μας, σιγά την ενυδάτωση που προσφέρει....
Ευτυχώς που το παρέλαβα με το Glowbox Sep '13 σε travel size...γιατί το είχα wish list.
The Body Shop Almond Hand & Nail Cream 
Την αγόρασα ως εναλλακτική της The Body Shop Wild Rose Hand Cream SPF 15
που χρησιμοποιώ και αγαπώ χρόνια και δυστυχώς δεν κατάφερε να την αντικαταστήσει επάξια.
Η ελαφριά της σύνθεση δεν κάλυψε την ανάγκη ενυδάτωσης των χεριών μου.
Γι αυτό και την θεωρώ αποτυχημένη αγορά μου για την οποια μετάνιωσα.
Το Catrice Eyebrow Filler είναι η μοναδική μου  fail αγορά από Catrice μέχρι τώρα...
Τα φρύδια μου τα γεμίζω μόνο με μολύβι και δεν χρησιμοποιώ καν clear gels.
Είπα όμως να το δοκιμάσω...Το χρώμα του είναι καφέ αλλά δεν κοκκινίζει
να σας πω την αλήθεια προς το μεταλλικό καφέ κλίνει...
Το βουρτσάκι του δεν με βολεύει καθόλου και όσες φορές το έχω χρησιμοποιήσει
προτιμώ ένα κοφτό πινελάκι για την εφαρμογή.
Συμπαθητικό το αποτέλεσμά του, αλλά όχι φυσικό όπως εγώ θέλω
και σημειώστε πως δεν είναι αδιάβροχο κάτι που θεωρώ απαραίτητο
 για προϊόντα που προορίζονται γι αυτή τη χρήση.
The "Gothic Beauties" Collection by a-England 
Xmmm εδώ συνέβει το ανεξήγητο... όταν τα αγόρασα το 2012 ήταν 3 απίθανα 
nail polishes με μαύρη βάση που με είχαν ενθουσιάσει πολύ 
και  έβγαζαν το χρώμα της συσκευασίας διακριτικά μεν αλλά φαινόταν... 
Φέτος τον χειμώνα όσες φορές και να τα δοκίμασα το αποτέλεσμά τους
ήταν ένα ωραιότατο φωτεινό μαύρο....όπως βλέπετε και στην φωτό στα μπουκαλάκια
μπορείτε να διακρίνετε ποιο είναι ποιο , αλλά πείτε αλήθεια βλέπετε χρώμα στα δείγματα?
Ούτε και εγώ....για την τιμή τους στις £9/11€ έκαστο καθόλου καλή εξέλιξη....
Σε κάποια από τις βόλτες μου στο HC βρέθηκα μπροστά σε αυτά τα προϊόντα
από biolife και είπα να τα δοκιμάσω. Διάλεξα το άρωμα Magnolia γιατί το αγαπώ,
αλλά αργότερα διαπίστωσα με έκπληξη πως ενώ το body butter, το body mist,
και το scrub της σειράς μυρίζουν Magnolia το λάδι μυρίζει κάτι άλλο απροσδιόριστο,
χημικό και ενοχλητικό. Ιδιαίτερα λιπαρό επίσης είχε όλα τα εφόδια για να καταλήξει στον κάδο.
Και ενώ όπως σας είπα η μυρωδιά των υπολοίπων προϊόντων ήταν αυτή που έπρεπε
το scrub μύριζε μεν Magnolia, αλλά κόκκους είχε ελάχιστους με αποτέλεσμα να μην
δουλεύει ως scrub όπως εγώ θέλω... Αν είχε τους κόκκους που έπρεπε θα ήταν καλό...κρίμα.
#^#^^#^#^#^^#^#
Αυτά είναι τα προϊόντα που με απογοήτευσαν 
ίσως και μερικά ακόμα, αλλά κάποτε έπρεπε να κλείσει αυτό το post...
Ελπίζω να καταφέρατε να φτάσετε μέχρι το τέλος....
Όσα σας μεταφέρω είναι η προσωπική μου άποψη κατόπιν δοκιμών και χρήσης
και για ακόμη μια φορά θα σας πω, πως δεν ταιριάζουν όλα σε όλους....
Αυτά για σήμερα...μέχρι το επόμενο post
Kisses XXX

46 σχόλια:

  1. ρε συ εμένα τα gothic μου φαίνονται ακόμη :/
    από όλα όσα έδειξες γι αυτό μου φάνηκε πιο κρίμα :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαι εμένα με στεναχώρησε αυτό...σαν να έχει μείνει το χρώμα μόνο στα τοιχώματα των μπουκαλιών....δεν μπορώ να το εξηγήσω....όσο όμως και να τα ανακινήσω μαύρα βγαίνουν....δεν ξέρω τι έγινε... :o( XXX

      Διαγραφή
  2. Σε παρα πολλά θα συμφωνήσω μαζί σου... Υπέροχο post όπως πάντα άλλωστε <3 Ευχαριστούμε <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάρα πολλά πράγματα ! για τις μάσκαρες θα συμφωνήσω και εγώ (για την avon mega effects , seventeen the stylist ) είναι οι χειρότερες που έχω δοκιμάσει ποτέ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχχα μα είπα τιτανοτεράστιο!!! Έχω αποφασίσει να τα συγκεντρώνω όλα σε ένα post μια φορά τον χρόνο... Ναι ρε συ πολύ χάλια mascaras και οι δύο!!! ;o))XXX

      Διαγραφή
  4. Για τα lip butter του Κορρέ το λέω κι εγώ, χρόνια τώρα. Δελεαστικά μεν, αναποτελεσματικά δε. Ακόμη και τα sticks. Μου ξεραίνουν απίστευτα τα χείλη! Όσο για το Patisserie, πολύς χαμός στο youtube για ένα πανάκριβο lip balm στην ουσία. Ωραίο post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό...όμορφα βαζάκια, ε και? Δεν έχω δοκιμάσει τίποτα άλλο για τα χείλη εκτός από αυτά και lipglosses Korres που τα βρίσκω μέχρι συμπαθητικά... Με χαροποιεί ιδιαιτέρως που συμφωνούμε για το Patisserie! Σε ευχαριστώ! ;o))XXX

      Διαγραφή
  5. Θα συμφωνησω σε πολλα μαζι σου!!Υπεροχο ποστ
    το λατρεψα οντως τιτανοτεραστιο αλλα το διαβαζεις με μεγαλο ενδιαφερον!!
    Το μονο που θα εχουμε αντιθετη αποψη ειναι για το
    Heat spray της loreal εγω το λατρεψα μαζι με την χρηση ψαλιδιου το αποτελεσμα ειναι αψογο και μου κραταει μερες.Το μονο προβλημα ειναι οταν το ψεκαζω( στην βουρτσα και μετα στα μαλλια)προσεχω να μην πεσει προιον κατω στα πλακακια γιατι μετα το μονο σιγουρο ειναι να κανεις πατιναζ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς σε εμένα δεν δούλεψε! Για ίσιωμα το χρησιμοποίησα μόνο αλλά αυτά που γράφω στο post....
      Τα μαλλιά ισιώνουν μεν αλλά δεν κρατάνε και δεν δουλεύονται μετά....
      Ξέρω πως και άλλες κοπέλες έχουν μείνει πολύ ευχαριστημένες, ίσως έχει να κάνει με την ποιότητα και τον τύπο των δικών μου μαλλιών -κατσαρά με λεπτή τρίχα- και όντως είναι επικίνδυνο για πατινάζ χαχαχα ;o)) XXX

      Διαγραφή
    2. Όντως τεράστιο το ποστ. Δεν έχω δοκιμάσει πολλά από αυτά αλλά εμένα το καθαριστικό της la roche posae με έχει βολέψει πολύ βέβαια εγώ έχω μεικτό δέρμα με τάση ακμής οπότε καταλαβαίνω ότι σε κανονικό ή ξηρό δέρμα μπορεί να προκαλέσει τραβηγματα. Πάντως για τα λιπ μπατερ του Κορρέ συμφωνώ απόλυτα. Αλήθεια αυτό με τα βερνίκια πως έγινε;

      Διαγραφή
  6. Έλα μου ντε? και εγώ αναρωτιέμαι και η Smug που έχει τα ίδια και της είναι μια χαρά...Τι να σου πω... ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το Nivea Conditioner σώματος ήταν άθλιο πραγματικά, ήταν και στα δικά μου fails! Η βούρτσα Macadamia από την άλλη μου αρέσει πολύ και μάλιστα την ψαχνω να την κάνω δώρο σε μια φίλη μου που έχει πολύ μακρύ μαλλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ρε..ποιός νοσηρός νους το εμπνεύστηκε χαχχχα Αν σου αρέσει και την θέλεις για δώρο πάρτην από beauty bay νομίζω γύρω στα 8€ έχει τώρα με free shipping...μη δώσεις αυτά που ζητάνε εδώ...αμαρτία ;o))XXX

      Διαγραφή
  8. ΑνώνυμοςΜαΐου 17, 2014

    Συμφωνώ μαζί σου σε μερικά που έχω δοκιμάσει (Kiehl's,Korres,SEVENTEEN )
    Εμένα το spray της loreal μου άρεσε πολύ, αλλά έχω αυτό που λέει για όγκο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό δε το έχω δοκιμάσει...αλλά ξέρω πως έχει άλλη σύνθεση και προορίζεται για άλλη χρήση έτσι και αλλιώς... Τελικά βλέπω πολλές απογοητευμένες από τα Korres... ;o)) XXX

      Διαγραφή
  9. συμφωνω 100% για το διφασικο seventeen καθως και την αδιαβροχη μασκαρα, το μολυβι φρυδιων της Lancome, τα Lip butters του Korres και σε πολλα αλλα συμφωνω!
    Δειχνεις ομως και αρκετα αγαπημενα μου βεβαια και αυθορμητα θελω να ρωτησω-θα τα πεταξεις; τι λες για ενα blog sale η καποιο swap; :-) One woman's trash is another woman's treasure! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νατασάκι blog sales δεν κάνω γιατί φοβάμαι τα παρατράγουδα...πίστεψέ μου πως αν το αποφάσιζα έχω πολλά και καλύτερα από αυτά να διαθέσω, αλλά δεν είμαι και πολύ θετική να μπλέξω...
      Όσο για swap κάποια θα διαλεχτούν από την αδελφή μου και τις κολλητές...κάποια πάνε στα σκουπίδια γιατί είναι για πέταμα ή δεν περνάνε σε άλλον για ευνόητους λόγους πχ mascaras. To πιστεύω και εγώ αυτό που γράφεις και σίγουρα κάποια πράγματα που δεν λειτουργούν σε εμένα μπορεί να είναι εξαιρετικά σε κάποιον άλλον... απλά το κάνω σε στενό κύκλο ;o))XXX

      Διαγραφή
  10. αυτο το εηαιρετο ποστ αποδεικνυει περιτρανα οτι δεν εχει καμια σημασια ποσο κοστιζει ενα προιον...μπορει ανετα να βγει ακυρο! δυστυχως δεν ισχυει παντα το οτι δινεις , παιρνεις...
    θα συμφωνησω απολυτα με το κοντισιονερ σωματος και το lip pencil της avon-εχω ακριβως την ιδια αποχρωση και δεν μου αρεσε καθολου! θα διαφωνησω ομως για την mega effects,η οποια μου δινει πολυ ωραιο αποτελεσμα,- εχω βεβαια μακριες βλεφαριδες απο τη φυση μου...σιγουρα παντως θα το καταταξω στα υπερεκτικημενα προιοντα, εχουμε δοκιμασει και καλυτερες μασκαρα!
    πολλα φιλια
    κατερινα απο beautiful girls http://beautifulgirlsgroup.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνα! Εσύ είσαι από τις τυχερές με τις βλεφαρίδες σαν την αδελφή μου!!!
      Σε εμένα που δεν είμαι προικισμένη όμως αντί να μου τις βελτιώσει μου τις έκανε χειρότερες...και όπως γράφω βρήκα πολύ άβολο το βουρτσάκι γιατί μουτζουρωνόμουν...
      Πάντα θα βγαίνουν προϊόντα φούσκες που με τον καιρό θα απομυθοποιούνται....και συμφωνώ μαζί σου αυτό μπορεί να συμβεί σε φθηνά αλλά και ακριβά προϊόντα. ;o))XXX

      Διαγραφή
  11. Ωραίο ποστ όπως πάντα!Προσωπικά δεν με κούρασε καθόλου,καθώς είχε λίγα κ περιεκτικά σχόλια για το κάθε προϊόν.
    Από όλα αυτά έχω χρησιμοποιήσει μόνο το ντεμακιγιάζ της Seventeen κ προσωπικά το βρήκα ok,λειτούργησε μια χαρά σ'εμένα.Αλλά κάνω πάρα πολύ ελαφρύ μακιγιάζ,οπότε ίσως αυτό να είναι ο παράγοντας χ που διαφοροποιεί τα αποτελέσματα πάνω μου!!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Lela! Δεν αμφιβάλλω πως σε εξυπηρετεί, αλλά δεν προορίζεται για φυσικό maquillage αλλά για αδιάβροχο....Για τέτοια χρήση για εμένα σε καμία περίπτωση... ;o))XXX

      Διαγραφή
  12. Συμφωνώ απόλυτα για την avon mascara...άθλια!κάθε φορά μουτζουρώνομαι!!!!!!
    Η μάσκα 3 minute miracle δυστυχώς δεν είναι σαν αυτή που είχα δοκιμάσει από Aμερική...εκείνη ήταν εξαιρετική!
    To kiehl's δεν μου άρεσε κι εμενα ΚΑΘΟΛΟΥ!ειδικά η μυρωδιά του..και επίσης δεν είδα και κάτι διαφορετικό σε σχέση με άλλα ενυδατικά σώματος που χρησιμοποιώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέσταα! Δεν σου κρύβω πως αισθάνομαι καλύτερα που βλέπω πως πολλά από αυτά που δεν μου άρεσαν δεν άρεσαν και σε άλλες κοπέλες....να μην έχω την στάμπα της προβληματικής βρε αδερφέ...χαχχαχα ;o))XXX

      Διαγραφή
  13. Κάποια δεν τα έχω δοκιμάσει,οπότε good to keep in mind.Το conditioner Aussie το συγκεκριμένο,το πήρα αφού είχα δοκιμάσει το αντίστοιχο για βαμμένο μαλλί,και όντως δεν μου άρεσε καθόλου,δεν είδα να κάνει τίποτα.Σε αντίθεση με το Colour deep treatment το οποίο λατρεύω κι έχει ταιριάξει απίστευτα στα μαλλιά μου.
    Το body conditioner της Nivea νιετ,νάδα,μπουυυυ!
    Το eyebrow filler το χρησιμοποιώ για το απλό καθημερινό μακιγιάζ,τπτ ιδιαίτερο,δε ξέρω αν το ξαναπάρω γιατί θέλω να δοκιμάσω κι άλλα.
    Για τα gothic beauties όντως κρίμα!Εμένα ποτέ δεν έβγαιναν όπως στο μπουκάλι,αλλά όχι και εντελώς μαύρα.. :/
    Από τα lip butters του Korre δεν περίμενα τα σούπερ ουάου αποτελέσματα,οπότε για το σπίτι που λες κι εσύ καλά μου είναι.
    Οκ,δε νομίζω να ξέχασα κάτι,και σόρρυ για το huge comment,αλλά τιτανοτεράστιο ποστ ανέβασες... lol XD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xaxxaxxaax γελάω με το νιετ, νάδα μπουυυ ενώ προσπαθώ να γράψω.... Ausie έχω δοκιμάσει και άλλα, αλλά δεν θυμάμαι ποια...οπότε μάλλον neutral θα ήταν... Το catrice νάδα σε εμένα χαχχαχα....Τα gothic μεταλλάχτηκαν τι να πω?? Πρέπει να τα δε από κοντά η Smug ως ειδικός μάλλον... Σε εμένα τα korres ούτε για μέσα στο σπίτι πρέπει να κάνω scrub και να πλακωθώ στην ενυδάτωση με άλλα lip balms αν τα χρησιμοποιήσω... Τι σόρρυ βρε χαρά μου!!! Σε φιλώ ΧΧΧ ;o))

      Διαγραφή
  14. Χαίρομαι που δεν είμαι η μόνη που δεν της αρέσει το kiehl's. Απαίσια μυρωδιά του και ενυδάτωση 0. Το ίδιο ισχύει και για το Nivea Conditioner σώματος, αν και στην αρχή μου άρεσε (όταν είχε πολύ κρύο χρησιμοποιούσα και αυτό και κανονικό body lotion) τώρα είναι όντως σαν γλίτσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xaxxxax είμαστε πολλές Μαράκι! Φιλιά πολλά ΧΧΧ ;o))

      Διαγραφή
  15. Έλενα μου, διαβάζοντας το post σου, νόμιζα, ότι ήσουν στο μυαλό μου.
    Πολλά προϊόντα που επέλεξες, πραγματικά δεν άρεσαν και σε εμένα.
    Οι επιλογές σου αποδεικνύουν, ότι όσο hype/brand name/τιμή και να έχει ένα προϊόν, έαν δεν αρέσει στον καταναλώτη, είναι για τα σκουπίδια.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ! Πιστεύω πως υπάρχουν οι ίδιες πιθανότητες να απογοητευτούμε από high end brands όσο και από drugstore ..βέβαια στα highend κλαίμε περισσότερα λεφτά αλλά τι να κάνουμε όλα μέσα στο παιγνίδι είναι... ;o)) XXX

      Διαγραφή
  16. Συμφωνώ για την μάσκαρα της avon,το τζελ καθαρισμού της la roche posay και το σπρέι σώματος του body shop. Αν και εχώ μεικτή προς λιπαρή επιδερμίδα, το effacar μου ξήραινε την επιδερμίδα απίστευτα. για το σπρέι τα ίδια. στοιχίζει 12 ευρώ και η διάρκειά του 1-1,30 ώρα το πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xmmm το body mist ούτε τόσο σε εμένα...σε 30' πρέπει να ξαναψεκαστώ.... ;o))XXX

      Διαγραφή
  17. Πολύ ωραίο και πολύ χρήσιμο το post σου!!
    Μπορώ να πω πως συμφωνώ απόλυτα μαζί σου για κάποια προϊόντα μέσα από το post σου τα οποία έχω χρησιμοποιήσει και με έχουν απογοητεύσει κι εμένα.
    Για να πω την αλήθεια όμως εμένα προσωπικά το 2-Phase eye & lip remover by SEVENTEEN με έχει ικανοποιήσει αρκετά. Ίσως να έχει να κάνει και με το δέρμα...δεν ξέρω!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! Με το δέρμα δεν έχει να κάνει γιατί είναι προϊόν για αφαίρεση maquillage δεν είναι προϊόν περιποίησης για να πούμε πως δεν ταίριαξε στον τύπο της επιδερμίδας μου....
      Να έχει να κάνει με τα προϊόντα maquillage που εγώ χρησιμοποιώ γιατί είναι longlasting ίσως...αλλά και πάλι όταν ένα προϊόν προορίζεται για αδιάβροχο maquillage πρέπει να είναι αποτελεσματικό...ε αυτό δεν ήταν... ;o))XXX

      Διαγραφή
  18. Ta perissotera den ta exw dokimasei alla 8a sumfwnisw apoluta gia tin mascara tis Avon kai gia to Moringa scrub. Pantws kai ta dika mou A England einai se kali katastasi, mipws sou etuxe kako batch?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΄Εγινε όπως περιγράφω και το δικό σου Moringa?? Εγώ το έχω πάρει πολλές φορές και δεν μου είχε ξανασυμβεί....εκτός αν τα τελείωνα γρήγορα και γι αυτό... αλλά πόσο πιο γρήγορα? μέχρι μήνα αντέχουν? Δεν ξέρω τι έπαθαν τα a-England το Dorian Gray από την ίδια συλλογή είναι άψογο....το St George επίσης... δεν μπορώ να καταλάβω... ;o))XXX

      Διαγραφή
  19. Τέλειο post! Μας γλυτώνεις από έξοδα και μπελάδες. Με το Effaclar έχω απογοητευτεί κι εγώ πολύ κι έχω αρκετά λιπαρό δέρμα...
    Sandy K.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ! Ναι ε? και εγώ πίστευα πως στις λιπαρές επιδερμίδες θα είναι καλό... κρίμα! ;o))XXX

      Διαγραφή
  20. δεν εχω σχολιασει ακομα επειδη δεν ξερω τι να πρωτοσχολιάσω! επιγραμματικα, με τη μασκαρα αβον και aussie συμφωνω απόοολυτα, αλλα το ελνεττ, αχ αυτο το ελνεττ!!!!! δε μπορω να εκφρασω με λογια ποσο πολυ το αγαπω. βασικα το πηρα για το heat protection και τελικα το λάτρεψα επειδή τοσο ευκολο ξεμπέρδεμα δεν εκανα ποτε μου! τωρα που ερχεται το καλοκαιρι κ δεν τα ισιωνω πια, το βαζω και τη δευτερη μερα απο τη μεση και κάτω για αναζωογόνηση και νιωθω ότι ξαναλούστηκα! επρεπε να πλασσαρεται ως leave in conditioner για loose curls (ωραια ελληνικα). καταλαβαινω τι λες ομως. της μανα μου που ισιωνει το μαλλι καρφι σε κομμώτρια και θελει να το κραταει 4-5 μερες μεχρι την επομενη επισκεψη, δε της αρεσε. της τα κανει πολυ αναλαφρα ενω για να κρατησει το ισιωμα τοσες μερες θελει, λεει, πιο 'τραχυ' μαλλι. αναγκες, αναγκες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xaaxxax σε προβλημάτισα βρε? Εγώ όταν ισιώνω μαλλί δεν θέλω τίποτα παραπάνω από το να δουλεύεται την δεύτερη μέρα. Δηλ. αν το φτιάξω Δευτέρα να κοιμηθώ η γυναίκα το βράδυ και Τρίτη πρωί να το ξαναδουλέψω και να πάω δουλειά Τρίτη βράδυ λούσιμο. Οπότε καταλαβαίνεις πως δεν έχω παράλογες απαιτήσεις σαν αυτές που έχει και η δική μου μαμά 4-5 μέρες μαλλί κομμωτηρίου. Ε γι αυτό που εγώ θέλω εμένα δεν μου κάνει. Το μαλλί την δεύτερη ημέρα δεν δουλεύεται με τίποτα. Το δικό μου μαλλί....όλων των άλλων μπορεί να είναι μια χαρά..... ;o))XXX

      Διαγραφή
  21. αχ Ελενάκι μου πόσο μου λειψες!!!! έχω πεθάνει στο γέλιο με τις κριτικές/περιγραφές σου!!! ειδικά αυτή με το γκαζόν!!! χαχααχαχ... ευχαρσιτούμε πολύ για τις τόσο σημαντικές αυτές αναρτήσεις.. η αλήθεια είναι πως δεν έχω δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω και μάλλον - ευτυχώς θα έλεγα!!! :) φιλάκια πολλά, να περνάς όμορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που είσαι εσύ? σε σκεφτόμουν σήμερα! χαχαχχα γέλασες με την βλεφαρίδα γκαζόν? ε για γέλια και κλάμματα είναι..... Να είσαι καλά! Και να περνάς καλά.... ;o)) XXX

      Διαγραφή
  22. θα συμφωνησω με τα περισσοτερα που εχω δοκιμασει..καλα η chanel βγαζει πολλεεεες φορες μαπα προιοντα απλα και μονο για να τα κανεις συλλογη (και ξερεις οτι την αγαπω την εταιρεια).το patisserie τωρα..lustre δεν ειναι;εχω καταληξει οτι περα απο κανα 2 εντονα χρωματα που ισως να χρησιμοποιουσα δεν θα αγοραζα ποτε Lustre (mac η αλλη μου λατρεια)
    body shop τωρα..τα θεωρω γενικα πολυ κακο για το τιποτα.lush 4 ever! το aussie..πλασαρεται για μασκα ενω ειναι ενα μετριο conditioner-η μυρωδια ομως φανταστικη.τελος το elnett το αγαπω με βολεψε προσωπικα,αλλα ενταξει γουστα ειναι αυτα και πως θελει η καθεμια τα μαλλακια της!τεραστιο σχολιο και παλι :p
    φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Stella μου η Chanel πουλάει το CC και ναι έχω απογοητευτεί 9 στις 10 από ότι έχω αγοράσει για αυτό και κάνω κράτει πια...To Patisserie είναι lustre -που δεν μου αρέσουν- αλλά και πεταμένα λεφτά ως απόχρωση. Από M·A·C εγώ πια αγοράζω μόνο Amplified και matte ή retro matte. Από TBS κάποια είναι απογοητευτικά κάποια καλά αλλά αρκετά τσιμπημένα... Ναι μεταξύ των δύο Lush! To aussie όπως το λες conditioner κάτω του μετρίου. Το Elnett ξέρω πως σου αρέσει αλλά επίσης ξέρω πως έχουμε διαφορετικό μαλλί.... Μια χαρά σχόλιο!!! ;o))XXX

      Διαγραφή
  23. ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΓΙΑΤΙ ΕΝΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΥΧΕΡEΙΑ, ΘΑ ΑΓΟΡΑΖΑ ΤΟ ΜΟΛΥΒΙ ΦΡΥΔΙΩΝ ΤΗΣ LANCOME !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι κορίτσι! Στρέψου αλλού, υπάρχουν πολύ καλύτερα και φθηνότερα. ;o))XXX

      Διαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool