How to spot a fake Naked U.D. palette

Γειά σας, γειά σας!!!
Όπως σας υποσχέθηκα στο Lets' talk about fakes post σήμερα θα σας πω
τι πρέπει να προσέχετε όταν αγοράζετε παλέτες της εταιρείας Urban Decay.
Καταρχήν οι πιθανότητες να αγοράσετε original προϊόντα της εταιρείας
από αμφιβόλου ποιότητας sites, το ebay, σελίδες στο Facebook, 
τον δρόμο κλπ είναι σχεδόν μηδαμινές.
Αν θέλετε λοιπόν να σας είναι αχρείαστο αυτό το post 
-χαλάλι ο κόπος μου- καλύτερα να απευθύνεστε σε γνωστά online
καταστήματα του εξωτερικού παρά σε κάθε τυχάρπαστο.
Λέω του εξωτερικού γιατί έμαθα πως τα Sephora διέκοψαν την συνεργασία 
με την εταιρεία και όπως καταλαβαίνετε μέχρι κάποιο αναλόγου κύρους
κατάστημα να ξαναέχει την αποκλειστικότητα για την Ελλάδα 
οτιδήποτε ακούτε για αποκλειστικότητες διακίνησης αυτών 
των προϊόντων στην Ελλάδα ανήκει στη σφαίρα της φαντασίας.
Επειδή εγώ έχω αγοράσει όλες τις Naked palettes μου από τα καταστήματα
 beautybay & lookfantastic δεν μπήκα καν στην διαδικασία να τις τσεκάρω
όταν τις παρέλαβα....
Αν εσείς όμως έχετε στην κατοχή σας μια Naked palette για την οποία σας
μπήκαν ψύλλοι στα αυτιά λόγω όλων όσων ακούγονται και γράφονται για
τα fake προϊόντα τις τελευταίες ημέρες ή αν θέλετε
να ενδώσετε στο να αγοράσετε μία από ebay 
-παρά τις συμβουλές μου- δείτε τουλάχιστον τι πρέπει να γνωρίζετε και να τσεκάρετε.
Naked
Real η γνωστή βελούδινη καφέ συσκευασία με τα χρυσά γράμματα μέσα σε βελούδινη 
μωβ θήκη και συνοδευόμενη από ένα travel size primer potion και όλα αυτά σε διάφανο πλαστικό.
Στην συσκευασία περιλαμβάνεται επίσης πινέλο σε μπεζ χρώμα με όμπρε τρίχωμα
Fake  όπως βλέπετε η διαφορά στη συσκευασία είναι μεγάλη.
Κυκλοφορεί σε χάρτινο κουτί χωρίς συνοδευτικά
Το χρώμα που βλέπετε είναι ενδεικτικό θα την δείτε και σε χάρτινο κουτί 
σε πιο σκούρο χρώμα.
Real Τα ονόματα των σκιών είναι γραμμένα με έντονο χρυσό χρώμα και κεντραρισμένα.
photo from here
Ενώ στην fake όπως βλέπετε τα ονόματα είναι τυπωμένα όπου να'ναι.
Real Στο πίσω μέρος έχει αυτοκόλλητο με τις πληροφορίες.
Fake οι πληροφορίες είναι γραμμένες πάνω στην παλέτα
photo from here
Επίσης η real γράφει "made in USA assembled in the Dominican Republic" 
η fake γράφει "made in Germany" 
U P D A T E
Μια αναγνώστρια μου είπε πως έχω κάνει λάθος σε ότι αφορά την πίσω πλευρά
της παλέτας. Λάθος δεν έχω κάνει, αλλά πρέπει να ξέρετε πως η εταιρεία την αλλάζει συχνά.
Δείτε λοιπόν
Η φωτό είναι από την Temptalia που δεν τίθεται θέμα αυθεντικότητας τραβηγμένη 
Ιούνιο του 2010. Είναι η πρώτη έκδοση της παλέτας με το doublended eyeliner
και δεν είχε καν κυκλοφορήσει όταν ανέβηκε η φωτο.
Όπως θα δείτε γράφει "made in USA και made in Germany"
Επίσης η φίλη μου η Στέλλα την αγόρασε το Σεπτέμβριο του 2013 από beautybay
και πάλι δεν τίθεται θέμα αυθεντικότητας. 
Γράφει όπως και η δική μου "made in USA assembled in the Dominican Republic" 
Βλέπετε την διαφορά?
Η δική μου με το αυτοκόλλητο είναι αγορασμένη Νοέμβριο του 2010.
Αν πάτε στα links που έχω τις fake φωτό θα δείτε πως οι κοπέλες έχουν την δική μου εκδοχή.
Αν έχετε και άλλες κυκλοφορίες μεταξύ 2010-2013 από αξιόπιστα sites 
 καλοδεχούμενες για να έχουμε όλες τις εκδοχές.
Real Έχει κωδικό στην αριστερή πλευρά.
Fake δεν έχει τίποτα
Real Έχει τετράγωνους μαγνήτες.
Fake Oι μαγνήτες είναι στρογγυλοί 
photo from here
Naked 2
Real σε μεταλλική συσκευασία έρχεται σε καφέ βάση συνοδευόμενη από το lip junkie στα δεξιά 
και μέσα σε διάφανο κουτί με τα χρώματα των σκιών πίσω.
Fake κυκλοφορεί σε χάρτινη συσκευασία χωρίς συνοδευτικό
Real στο πίσω μέρος  αλλά και στο πλάι της πλαστικής βάσης έχει τον ίδιο κωδικό
Real υπάρχουν 2 σημεία επαφής στην άρθρωση της παλέτας
Fake εδώ θα δείτε 3 σημεία επαφής
photo from here 
Η αληθινή είναι πιο βαριά καθώς είναι φτιαγμένη από βαρύτερο και ανθεκτικότερο υλικό.
Βέβαια αυτό είναι κάτι που μπορείτε να συγκρίνετε μόνο αν έχετε και τις δύο στα χέρια σας.
Naked 3
Real έρχεται σε χάρτινο κουτί και στα συνοδευτικά της είναι τέσσερα δείγματα του UD eyeshadow primer potion σε 4 παραλλαγές και ένα διπλό πινέλο.
Real  προσέξτε τη λεπτομέρεια στο κουτί στο πίσω μέρος.
Από το τόξο και κάτω το κουτί έχει άλλη υφή.
Επίσης δεξιά βλέπετε τον κωδικό της παλέτας
Real τον ίδιο κωδικό θα δείτε και πίσω μέρος της μεταλλικής συσκευασίας
Real προσοχή στο εσωτερικό πρέπει να δείτε αυτό το patern
Όλα τα παραπάνω που σας αναφέρω θα πρέπει να τα έχει η αντίστοιχη
U.D. Naked παλέτα σας, εκτός του ότι δεν πρέπει να απέχουν
τα χρώματα και η ποιότητα των σκιών από τις original.
Προσπάθησα να σας δώσω spots που είναι κάποιες λεπτομέρειες
που ίσως ξεφύγουν από αυτούς που τις διακινούν και έτσι να μπορέσετε
 να καταλάβετε αν έχετε original προϊόν ή όχι.
Εννοείται πως οι αντιγραφείς εξελίσσονται για να μπορούν
να πείθουν πως τα προϊόντα είναι original και όχι fake.
Βεβαίως μετά την κυκλοφορία των παλετών και μόλις άρχισαν
να γεμίζουν την αγορά οι αντιγραφές η εταιρεία έκανε κάποιες αλλαγές για να προφυλαχθεί.
πχ η δική μου Naked 2 έχει αυτοκόλλητο με τον άριθμό της γιατί είναι από
τις πρώτες που κυκλοφόρησαν....
Στην πορεία και αφού κατακλύστηκε η αγορά από fake Naked 2 ξεκίνησε να τυπώνει
τον κωδικό στο πίσω μέρος της παλέτας.
Για τον ίδιο λόγο ενώ στην αρχή έβαζαν το γράμμα πριν τον αριθμό στον κωδικό
στη συνέχεια το γράμμα ακολουθεί τον αριθμό.
Τα τελευταία νέα που κυκλοφορούν είναι πως το packaging και τα συνοδευτικά
της Naked & Naked 2 άλλαξαν.
Η Naked αντί του travel primer potion θα συνοδεύεται από το sample pack
που συνοδεύει την Naked 3. Επίσης θα έχει διπλό πινέλο σαν της Naked 2.
Η  Naked 2 δεν θα έχει πια το lip junkie αλλά θα συνοδεύεται από το ίδιο sample pack.
Το πινέλλο της παραμένει το ίδιο με της παλιάς συσκευασίας.
Την Naked 2 την βρήκα με αυτό το packaging στο Macy's  άρα δεν είναι φήμη ισχύει.
Την Naked δεν την βρήκα με το νέο packaging κάπου.
Φυσικά στο ebay έχει αρχίσει ήδη να κυκλοφορεί. :P
Ομολογώ πως αυτές οι αλλαγές δεν μου δίνουν καλή εντύπωση...
Βρίσκω βαρετό να κυκλοφορούν όλες οι Naked με τα ίδια συνοδευτικά
και καθόλου έξυπνη κίνηση από πλευράς της εταιρείας να "διευκολύνει" τους αντιγραφείς. 
Είναι πολύ πιο εύκολο όπως καταλαβαίνετε να τυπωθούν χάρτινα κουτιά
από ότι ήταν οι αρχικές συσκευασίες.
Αυτός πιστεύω πως είναι ο λόγος που η Naked 3 αντιγράφτηκε με τέτοια ταχύτητα.
Θα σας πω για ακόμη μία φορά να μην εμπιστεύεστε και δίνετε τα χρήματά σας σε απατεώνες.
Αν κάτι δεν σας πάει καλά στο site ή όπου αλλού δείτε τις παλέτες
εμπιστευθείτε το ένστικτό σας και μην κάνετε την αγορά.
Αποφύγετε να ψωνίσετε με αντικαταβολή όπως είπαμε και εδώ
Όταν βλέπετε τιμές too low to be true το πιθανότερο είναι να αγοράσετε fake προϊόντα.
Το πρώτο καμπανάκι αφού παραλάβετε κάποια από τις παλέτες πρέπει
να σας χτυπήσει αν δεν συνοδεύονται από τα extras.
Θα ήθελα εδώ να σας χτυπήσω και εγώ ένα καμπανάκι...
Σε κάποια fake προϊόντα έχουν ανιχνευτεί αρσενικό και υδράργυρος.
Αξίζει να ρισκάρετε να εισχωρήσει αρσενικό και υδράργυρος στο αίμα σας?
Αν σκέφτεστε λοιπόν "σιγά τα χρήματα που έδωσα ας είναι fake θα το χρησιμοποιήσω
και ας μην είναι αυθεντικό" σας παρακαλώ να το σκεφτείτε καλύτερα.
Προσοχή κορίτσια δεν παίζουμε με αυτά!!!
Αυτά για σήμερα....θα τα πούμε σύντομα
kisses XXX
Σημείωση για τις ανάγκες του post χρησιμοποίησα κάποιες φωτό που βρήκα
στο google γι αυτό και  έχουν λεζάντα "photo from here" με link φυσικά.
Οι δύο φωτό που δεν έχουν link είναι από site με fake προϊόντα
το οποίο δεν αναφέρω για ευνόητους λόγους...
Οι φωτό με το νέο packaging είναι από το google.

40 σχόλια:

  1. καλημέρα
    Η λεπτομερεια ειναι που κανει την διαφορα και ειδικα της UD που μπορώ να τις βρω εύκολα δεν θα ρίσκαρα να τις αγόραζα από κάπου που δεν ξέρω. δυστυχώς δεν ισχύει το ίδιο για τις Lorac.
    εκανα παραγγελια την lorac pro (μεγαλο εως τεραστιο απωθημενο) από ebay. ειπα βεβαια στον πωλητη αν ειναι fake μην χαλασουμε τις καρδιες μας και να μου το πει οσο ειναι νωρις. επιμενει οτι ειναι original.... θα δουμε....
    την αγόρασα με μεγάλη επιφύλαξη αφού πρώτα την προειδοποίησα και ήδη έχω την έρευνα μου για το πως ειναι η lorac pro σε fake εκδοση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλά ποτέ δεν θα σου απαντούσε πως έχει fake προϊόντα. Ακόμα και case να ανοίξεις θα ορκίζεται πως είναι αυθεντική. Μακάρι να είναι... Όταν την παραλάβεις έχω τα spots και την δική μου αυθεντική για να συγκρίνουμε. Ελπίζω να χρησιμοποίησες paypal.... ;o))XXX

      Διαγραφή
    2. παντα paypal. εγω την ερωτηση μου την εκανα για να ειμαι καλυμενη.
      16 ευρω εδωσα αλλα δεν θα τα χαρισω αν ειναι μαϊμουδια. το δικο σου ποστ ειδα και θυμηθηκα να την ψαξω. επειδη ερχεται απο Αγγλια θα την έχω σύντομα και σιγουρα θα σε ενημερωσω.

      Διαγραφή
    3. Κορίτσι fake θα είναι....μην ελπίζεις στο υπογράφω από τώρα. Τουλάχιστον μόλις παραλάβεις άνοιξε case για να σου κάνει refund

      Διαγραφή
  2. παρα πολυ ωραιο ποστ κ κατατοπιστικο!! εγω δεν εχω καποια urban κ λογω του δικου προυπολιγισμου δεν μπορω να την αποκτησω απο το να παρω καποια μαιμου υπαρχει και η w7 in the buff που ειναι dupe με λιγοτερα χρηματα κ απο την στιγμη που υπαρχει φτηνοτερη αναλακτικη δεν βρισκω το λογο να αγοραζεις κατι φτηνοτερο κ κατοτερο ποιοτητας εξαλλου μια παλλετα ειναι δεν ειναι ραβδος χρυσου που αν δεν την παρεις θα καταστραφεις... ηθελα να σε ρωτησω αν αυτο το σιτε http://www.ishoponline.gr/ εχει αυθεντικα προιοντα περα απο mac που εμαθα οτι δεν δινουν σε sites

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ μαζί σου!!! Από το να πάρεις fake 1000 φορές το dupe! Θα κάνω κάποια στιγμή ένα post με dupes των παλετών.... Όσο για το site αυτό επειδή έχει τα MAC δεν έχω κοιτάξει τίποτα παραπάνω δεν μου γέμισε το μάτι.... ;o))XXX

      Διαγραφή
  3. ΑνώνυμοςΜαΐου 03, 2014

    Πολύ χρήσιμη ανάρτηση!
    Βέβαια, να πω τη μαύρη μου αλήθεια, δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο να ρισκάρω κάτι από το e bay, όταν μπορώ να πετύχω καλές εκπτώσεις με κωδικούς σε τσεκαρισμένα sites οπως πχ lookfantastic κλπ. Από το e bay συνήθως αγοράζω ψιλολόγια αναλώσιμα, δύσκολα θα αγόραζα κάτι επώνυμο. Ακόμη και αν στη φωτογραφία του προϊόντος βλέπω το αυθεντικό ποιος μου εγγυάται πως αυθεντικό θα πάρω και στα χέρια μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την καλύτερη δουλειά κάνεις. Εννοείται πως στην φωτό τις περισσότερες φορές βάζουν φωτο του αυθεντικού... ;o)) XXX

      Διαγραφή
  4. Γεια σου Ελενα καλημερα(αν ερθει δυο φορες αυτο το μηνυμα ζητω συγνωμη κατι εκανα λαθος την πρωτη φορα που προσπαθησα να το δημοσιευσω αλλα δεν το ειδα στα σχολια:).
    Ηθελα να πω πως στο σημειο που συγκρινεις τις δυο τις naked 1 και γραφεις πως στην αυθεντικη πρεπει να υπαρχει ενα αυτοκολλητο με τις πληροφοριες,ενω στην απομιμηση οι πληροφοριες ειναι απευθεια τυπωμενες επανω στην παλετα,ειμαι σιγουρη πως ισχυει το ακριβως αντιστροφο ειδαλλως στη sephora πωλουν παλετες μαιμου...!Ισως αυτο που αναφερεις να ισχυε παλαιοτερα,την δικη μου την αγορασα πριν εναμιση μηνα και οι πληροφοριες ειναι τυπωμενες απευθειας απανω στην παλετα.Να σαι καλα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aπό ποια Sephora αγόρασες την Naked πριν ενάμισυ μήνα? Η δική μου παλέτα είναι αγορασμένη το 2010 αλλά εκτός αυτού δες και εδώ συγκριτικό post http://tatianahochrein.blogspot.gr/2011/12/urban-decay-naked-palettereal-vs-fake.html αλλά και εδώ http://www.theblackpearlblog.com/2012/08/urban-decay-naked-palette-and-ebay-fake.html όπως και εδώ http://www.xoxoemmy.com/how-to-tell-if-your-urban-decay-naked-is-fake/ αν δεν κατάλαβα καλά πως την πήρες από Sephora γιατί νομίζω πως δεν έχουν φέρει εδώ και καιρό στείλε μου φωτο και link από που την αγόρασες.... ;o)) XXX

      Διαγραφή
    2. Επίσης αν δεις εδώ η Temptalia που την παρουσίασε τον Ιούνιο του 2010 πριν να βγει στα μαγαζιά καν, ήταν χωρίς αυτοκόλλητο και με doublended eyeliner http://www.temptalia.com/urban-decay-naked-eyeshadow-palette-review-photos-swatches-for-fall-2010 εγώ νομίζω πως την αγόρασα Νοέμβριο του 2010 αν είχε αλλάξει packaging τότε κα μετά ξαναγύρισε στο πρώτο λόγω αντιγραφών...τι να σου πω δύσκολο.....

      Διαγραφή
  5. Ω, τί ενδιαφέρον post!!! Μπράβο, Ελενάκι!!!
    Υπέροχο το θέμα (κι ας μην έχω καμία!!!)
    :-(
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
    Καλό Σαββατοκύριακο, κούκλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Ιωάννα μου!!!! Καλό Σαββατοκύριακο!!! ;o))XXX

      Διαγραφή
  6. Την αγορασα σε καταστημα της sephora στην ιταλια τον παρασμενο μαρτιο.Εχει τον σειριακο αριθμο στο πλαι και ολα τα στοιχεια που αναφερεις για την γνησια παλετα,οποτε πρεπει να ειναι προσφατη αλλαγη αυτο με το αυτοκολλητο στο πισω μερος της παλετας,στη θεση του εχει χρυσα γραμματα οπως μπροστα.Ο συνδεσμος απο οπου την αγορασα ειναι αυτος:http://www.sephora.it/Make-up/Palette-e-Cofanetti/Occhi/Naked-Palette/P112926.Αν θες μπορω να σου στειλω φωτο απο την ιδια την παλετα οκ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προφανώς κάνουν συνέχεια αλλαγές στο packaging. Δεν έχω γράψει κάτι λάθος.
      H φίλη μου η Στέλλα την πήρε Σεπτέμβριο από το beautybay σε λίγο θα ανεβάσω φωτο για να δεις τις διαφορές.... υποθέτω πως η δική σου είναι σαν της Στέλλας. Σε ευχαριστώ

      Διαγραφή
  7. ΑνώνυμοςΜαΐου 03, 2014

    Καλησπέρα Ελενα,
    Πολύ χρησιμο το post για τις παλετες naked θα ηθελα να σε ρωτησω αν εχεις υποψιν σου μια σελιδα στο Facebook με την επωνυμια cosmetic bay ισχυρίζονται πως είναι οι μοναδικοι που εχουν τις αυθεντικες παλεττες naked και όχι μονο στην
    Ελλαδα επειδή θελω να αποκτησω.....διακαως την naked 3 αν δεν σου κανει κοπο ελεγξε την σελιδα και γραψε την γνωμη σου εμενα παντως μουφα μου φαινεται. Ευχαριστω εκ των προτερων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την σελίδα την ξέρω ήδη και έχουν ψωνίσει κοπέλες που κλαίνε τα λεφτά τους. Fake είναι για εμένα! Και ακριβά fake μάλιστα. ;o))XXX

      Διαγραφή
  8. υπερ χρησιμο ποστ-υποκλινομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Νατάσα μου!!! Φιλιά ΧΧΧ ;o))

      Διαγραφή
  9. Ωραίο post!Εννοείται ότι τα original προϊόντα έχουν την χάρη τους😋την γνησιοτητα τους,αλλα θετικά αλλα όμως λόγω υψηλών τιμών τους και της επωνυμίας τους πολλές φορές ειναι δυσκολο για μια κοπέλα να αποκτήσει ενα original προϊόν,για αυτο και έχουν βγει οι αντιγραφές και τα fake!υπάρχουν,αντιγραφές πολύ καλές!εγώ το θεωρώ λογικό και αναμενόμενο!καταλαβαίνεις απο την τιμή όταν πρόκειται να αγοράσεις κάτι που δεν είναι original!επιλογές ειναι αυτες!πρεπεινα υπάρχουν και αυτα!βεβαιως,χωρίς να προκαλούν όμως προβλήματα υγείας η μόλυνσης στις πελατισσες!εγώ κάτι που δεν κατάλαβα ειναι αυτο που γραφεις εδώ και ήθελα να σε ρωτήσω: Αξίζει να ρισκάρετε να εισχωρήσει αρσενικό και υδράργυρος στο αίμα σας? Πως ακριβως συμβαίνει αυτο?:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ωραίο post!πάντως,ειναι λογικό να υπάρχουν και fake και αντίγραφα προϊόντα για όλες τις επώνυμες μάρκες και τις ακριβές τιμές!γιατι υπάρχουν και κοπέλες που δεν έχουν τα χρήματα όσο και να θέλουν να πάρουν original!όσο ωραία και εαν ειναι τα original προϊόντα,ειναι ακριβα αντικειμενικά και πολλές δεν μπορούν να τα έχουν!οπότε!βεβαιως,θα πρέπει να μην κάνουν κακό στην υγεία μας,η τυχόν μολύνσεις!θα πρέπει να ειναι προσεγμένα!πρέπει όμως να υπάρχουν και τα fake και τα αντίγραφα λογικό!και βεβαίως,υπάρχουν αντίγραφα προϊόντα απο πολύ εξίσου καλές εταιρίες,γνωστες και πολύ πιο οικονομικές!εμπιστευτικές!αρα ειναι μια λύση αυτη!:) εγώ κάτι που δεν κατάλαβα και ήθελα να σε ρωτήσω πως γινεται ακριβως αυτο ειναι αυτο που έγραψες: Αξίζει να ρισκάρετε να εισχωρήσει αρσενικό και υδράργυρος στο αίμα σας?
    το είχα απορια!εαν θες διευκρίνησε το μου!:) ενδιαφέρον post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άλλο fake που δεν ξέρεις τι περιέχει γιατί αναφέρει τα συστατικά του original και άλλο dupe.
      Εγώ μιλάω για fakes.....Φυσικά όποιος δεν μπορεί λόγω οικονομικών να αγοράσει τα original
      μπορεί να στραφεί στα dupes.
      Tα dupes έχουν τα δικά τους συστατικά που μπορείς να ελεγξεις. Επίσης έχεις τα στοιχεία του κατασκευαστή και αυτα τα δύο είναι πολύ σημαντικά!!! Όταν κάτι περιέχει ένα βλαβερό συστατικό κάποια ποσότητα αυτού εισχωρεί στο δέρμα σου-αίμα σου. Τα δύο που ανέφερα είναι δηλητήρια που απαγορεύεται να υπάρχουν σε καλλυντικά τρόφιμα κλπ. Σε κάποια λοιπόν fakes έχουν εντοπιστεί και φυσικά αυτό είναι επικίνδυνο! ;o)) XXX

      Διαγραφή
  11. Πω πω τι έρευνα! Σ'ευχαριστούμε πολύ. Υπαρχουν τόσο ωραία dupes εκεί έξω, κι εξάλλου υπαρχουν κι οι εκπτώσεις στα μεγάλα site. Τόση φασαρία, κρίμα είναι.. Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, αλλά όταν λες τόση φασαρία τι εννοείς από πλευράς μου? ;o))XXX

      Διαγραφή
    2. Όχι από πλευράς σου βέβαια!! Εννοώ τόση φασαρία ντε και καλά να πάρω μια μούφα γιατί θέλω να λέω ότι είναι π.χ. mac, κι ας μου λένε τόσοι άνθρωποι ότι κάτι δεν πάει καλά; Έχει πάρει διαστάσεις επιδημίας, το συναντώ όλο και πιο συχνά, και νομίζω ότι ως bloggers θα είναι καλό να λαμβάνουμε υπόψη και τη γνώμη πιο έμπειρων, ή έστω να κάνουμε έρευνα ή έστω να αναγνωρίζουμε τα λάθη μας! Θα παραδεχτώ να βρει κάποια τα dupes και να βοηθήσει και τις αναγνώστριες στο κάτω κάτω. Είναι εύκολο να την πατήσεις, δε λέω, αλλά τί να κάνουμε, ειδικά εν μέσω κρίσης καλύτερα να γινόμαστε ευρηματικές κι ευέλικτες παρά ανεύθυνες. Γενικά μιλάω, όχι συγκεκριμένα, αλλά κρίμα.

      Διαγραφή
    3. Eντάξει, γιατί νόμιζα πως έγραψες πως κάναμε μεγάλο θέμα την επέλαση των fakes τώρα κατάλαβα τι εννοούσες.... Dupes έχω δώσει και εγώ πολλά από την αρχή του blog και ακόμα δίνω αν βρω κάποιο. Έχεις δίκιο η ανευθυνότητα είναι χειρότερη και από τους απατεώνες!!! ;o))XXX

      Διαγραφή
  12. Έλενα μου πολύ ωραίο post!!!Είναι πολύ καλό να γνωρίζουμε αυτές τις διαφορές!!Εγώ πριν από κανα μήνα αγόρασα για πρώτη φορά παλέττα Naked αλλά πήρα την μικρή για να δω πρώτα αν μου αρέσουν οι σκιές και έπειτα να πάω σε κάτι πιο ακριβό.Πήρα την Naked basics και πραγματικά μου αρέσουν πάρα πολύ!Φυσικά την πήρα από lookfantastic γιατί ήταν 4ευρώ πιο οικονομική από άλλα καλά site.Βέβαια η διαφορά ήταν μικρή και γνωρίζω ότι αυτό το site έχει όντως original προιόντα!!
    Να αναφέρω και φαντάζομαι ότι ήδη τις γνωρίζεις ότι και το feelunique έχει φέρει παλέττες Naked και είναι original!Οπότε όποια κοπέλα θέλει μπορεί να εμπιστευτεί και αυτό το site για original προιόντα!!
    Αυτά ελπίζω να μην σε κούρασα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ!!!
      Nαι το γνωρίζω απλώς εγώ δεν έχω ψωνίσει κάποια Naked από feelunique για αυτό δεν το ανέφερα.
      Την αγαπώ την Basics είναι η everyday palette μου!!! ;o)) XXX

      Διαγραφή
  13. Για μόλυνση στην επιδερμίδα η γενικα κάποιο πρόβλημα στο δέρμα ναι,το γνωριζω και το πιστεύω!όμως,το πως θα εισχωρήσει μια σκιά στο αίμα,μου φάνηκε απιστευτο!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κάποια μόλυνση στην επιδερμίδα η κάποιο πρόβλημα στην επιδερμίδα ξέρω ότι διαγορα τέτοια αρνητικα συστατικά μπορούν να προκαλέσουν!όμως μου έκανε εντύπωση για το πως μια σκιά μπορεί η βλαβερή τους ουσία,να εισχωρήσει στο αίμα!μου έκανε εντύπωση!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή διακρίνω μια αγωνία από την ποσότητα των μνμ σου διάβασε εδώ http://2lyk-galats.att.sch.gr/autosch/joomla15/images/stories/projects/proj_b_ydr.pdf

      Διαγραφή
  15. Γεια σου Ελενα!!! Ειναι πρωτη φπρα που διαβαζω αρθρο σου και ηταν παρα πολυ χρησιμο! Εγω θελω απεγνωσμενα τις naked και το προβλημα.μου ειναι οτι δεν μπορω να διαλεξω ποια θελω περισσοτερο! Προσφατα ανακαλυψα ενα site που εδρευει στην Πατρα και λεγεται best sell.eu! Εχει την naked 2 στα 30 ευρω! Θα ηθελα την γνωμη σου για το κατα ποσο ειναι αυθεντικη! Plus σε αυτο το site πουλανε και τις 3 naked στα 60ευρω..υποπτο κατα την γνωμη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες! Αφού το ένστικτό σου και η λογική σου σε υποψιάζουν πως κάτι τρέχει εγώ τι παραπάνω να σου πω? Είναι δυνατόν να κυκλοφορούν στην Ελλάδα αυθεντικές Naked με 60ευρώ και οι τρείς σε ένα eshop με έδρα την Πάτρα? Νομίζω σου απάντησα... ;o))XXX

      Διαγραφή
  16. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες!!! Χαίρομαι πολύ αν σε βοήθησα...και εσύ να είασαι καλά!!! ;o))XXX

      Διαγραφή
  17. το πρόβλημα του Έλληνα είναι ότι τα ξέρει άλλα.....πρώτα πρέπει να είστε σίγουρες για το τι λέτε γιατί τελικά κατέληξα ότι μετά από τόσα post ακόμα δεν ξέρετε να ξεχωρίσετε το γνήσιο με το μαϊμού....η άλλη περίμενε με 16 ευρώ να έπαιρνε lorac....ήμαρτον......σοβαρότητα 0 και θέλετε και να κρίνετε τα άλλα site..... όσο για το cosmetic bay δεν έχει naked.....παρα μόνο ανώνυμα αμερικάνικα προϊόντα.....πριν κρίνετε ρίξτε μια ματιά.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω τι έχεις διαβάσει σε άλλα posts άλλων blogs πάντως αυτά που γράφονται από εμένα σε αυτό το blog είναι διασταυρωμένα και γραμμένα με σοβαρότητα και πολύ προσεκτικά. Κρίνονται τα sites που πουλάν μαϊμούδες και προσπαθούν να πείσουν πως πουλάν αυθεντικά. Όσες αγοράζουν από απατεώνες γνωρίζοντας ακριβώς τι αγοράζουν δεν με αφορούν. Όσο για το το site που αναφέρεις είχε όλες τις naked όταν γράφτηκε το post και συνεχίζει να πουλάει fake Naked Basics καθώς και fake Stila.
      Δες εδώ http://cosmeticbay.gr/%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%8A%CF%8C%CE%BD%CF%84%CE%B1/%CE%BC%CE%B1%CE%BA%CE%B9%CE%B3%CE%B9%CE%B1%CE%B6/%CE%BC%CE%B1%CE%BA%CE%B9%CE%B3%CE%B9%CE%AC%CE%B6-%CF%80%CE%B1%CE%BB%CE%AD%CF%84%CE%B5%CF%82-%CF%83%CE%BA%CE%B9%CF%8E%CE%BD-%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CF%8E%CE%BD/results,37-36.html
      Άσε λοιπόν να κρίνουν αυτοί που ξέρουν και μάλιστα όσα γράφουν τα γράφουν επώνυμα

      Διαγραφή
  18. παρακαλώ κατεβάστε τα ψευδή post που αφορούν τον ισότοπο cosmeticbay διότι θα προβούμε σε αγωγή κατά του διαχειριστή για συκοφαντική δυσφήμηση και απώλεια εσόδων.
    περιμένουμε την άμεση ανταπόκριση σας διαφορετικά θα ζητήσουμε την άρση του απορρήτου σας από την εισαγγελία Αθηνών

    νομικό τμήμα
    IVOUGE LIMITED

    Global investment of E-Commerce
    Penhurst House,Suite 11
    352-356 Battersea Park Road
    London
    SW11 3BY
    England

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν χρειάζεται να ζητήσετε άρση απορρήτου γιατί γράφω επώνυμα. Ίσως θα έπρεπε να ενημερώσετε την εταιρεία Urban Decay πως είστε αντιπρόσωπος της στην Ελλαδα....Το θράσος σας είναι τραγικό!!!Όσο για την διαφυγή εσόδων που ισχυριζεστε από την ενημέρωση που έκανα στους αναγνώστες μου μέσω του post πραγματικά μου είναι αδιάφορη. Στείλτε μου τα documents που αποδεικνύουν πως διακινειτε γνήσια προϊόντα urban decay -γιατί όπως καταλαβαίνετε έχω επικοινωνήσει ήδη με την εταιρεία όταν γράφτηκε το post.Οι απειλές σας είναι τουλάχιστον αστείες. Eπίσης δεν αναφέρω στο post την εταιρεία σας αλλά απαντώ σε σχόλιο που την αναφέρει. Εκτός αν καταλάβατε πως το post σας αφορά για τους δικούς σας λόγους.

      Διαγραφή
  19. Καλησπέρα. Πολύ ενδιαφέρον το θέμα. Για καλή μου τύχη ψαχνόμουν να αγοράσω την παλέτα της Carli Bybel από cosmeticbay αλλά δεν μου απάντησαν ποτέ στο email μου σχετικά με την γνησιότητα των προϊόντων τους. Όχι ότι θα τους πίστευα με κλειστά τα μάτια αλλά ήθελα να δω αν θα με χειριστούν όπως χειρίστηκαν μια Ελληνίδα youtuber για να τους προβάλει στην κοινότητα του youtube. Σύμφωνα με τα παραπάνω καταλαβαίνω ότι η τακτική τους είναι οι διπλάσιες τιμές για να μην καταλαβαίνεις ότι αγοράσεις κάτι fake. Πραγματικά θέλει πολύ προσοχή κορίτσια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool