Double Weekly Beauty Summary #19-20

Γειά σας, γειά σας!!!
Δυό εβδομάδες έχω να κάνω weekly beauty summary...
κάτι οι εκλογές, κάτι ένα μικρό παρτάκι που έκανα για την γιορτή μου
και οι ετοιμασίες γι αυτό κατέληξα να μην έχω καθόλου χρόνο...
Γι αυτό το σημερινό είναι  double weekly beauty summary...
Πάμε να δούμε λοιπόν τι ξεχώρισα τις τελευταίες δύο εβδομάδες...
Σας έχω δείξει το Soap Berry Bubble Cleanser by O& στο post για το Lucky Box #5 by Memebox.
Είναι ένα καθαριστικό προσώπου σε μορφή αφρού που απομακρύνει αποτελεσματικά
το σμήγμα ενώ κάνει απολέπιση.
Καθαρίζει απαλά, δεν ξηραίνει την επιδερμίδα μου και μου αρέσει το άρωμά του.
Δεν είναι καθαριστικό demaquillage, αλλά περιποίησης και αφήνει το δέρμα απαλό και λαμπερό.
Στα πλεονεκτήματά του επίσης πως ο αφρός του αφαιρείται εύκολα
χωρίς να χρειάζεται πολλή ώρα όπως συμβαίνει με άλλα καθαριστικά.
Για ενυδατική χρησιμοποίησα την Aqua Boost Vitamine E* by The Body Shop που ανήκει και αυτή στην σειρά Sorbet που θα κυκλοφορήσει αύριο 2/6.... αλλά δεν θα σας πω τίποτα παραπάνω
σήμερα γιατί είναι ήδη έτοιμο το post που την αφορά και θα ανέβει μέσα στην εβδομάδα.
Είχα την ευκαιρία να χρησιμοποιήσω και το Phytobaume Reparateur by Phyto*
αν και δεν το δοκιμάζα για πρώτη φορά....
Ενδιαφέρον προϊόν, αλλά θα μου επιτρέψετε να σας μιλήσω
και γι αυτό σε αναλυτικό post προσεχώς...
Η αγαπημένη μου φίλη Cel μου έστειλε δωράκια για την γιορτή μου
όλα διαλεγμένα με αγάπη. Φυσικά λοιπόν και τα χάρηκα πολύ από όταν τα παρέλαβα.
Ανάμεσά τους η Marbling Shadow by banila co. in 20 Titanic σε ένα υπέροχο χρυσομπέζ
ιδανικό για καλοκαίρι, το Great Love Extra  Bold Eyeliner by banila.co in BR01
σε ωραίο βαθύ καφέ με ενσωματωμένο smudger που το σβήνει εξαιρετικά
και το espoir Color Fit Rouge Gloss in Naughty σε φυσικό χρώμα
που με βόλεψε πολύ για καθημερινή χρήση.
Παρέλαβα όμως  και ένα ακόμη προϊόν για τα χείλη με το memebox μου
σε απόλυτα καλοκαιρινό κόκκινο κερασί χρώμα το Tonymoly delight Tony Tint #2 Red το οποίο φυσικά και με ενθουσίασε καθώς ξέρω την ποιότητα και διάρκεια των lip tints by Tonymoly
και για ακόμη μια φορά δεν διαψεύστηκα... Αξίζουν να τα δοκιμάσετε.
Αν και δε το συνηθίζω να βάζω swatches σε weekly post θα κάνω μια εξαίρεση 
σήμερα για να δείτε τις αποχρώσεις των δύο παραπάνω...
Πολύ πολύ ωραία και τα δύο!!!
Για mani έβγαλα στην επιφάνεια τα αγαπημένα μου καλοκαιρινά nailpolishes
και ένα από αυτά είναι το Erre Due Exclusive No183.
Ωραία καλοκαιρινή απόχρωση βαθύ φούξια με την διάρκεια που έχουν
τα μανώ erre due την οποία εγώ ενισχύω πάντα με Seche Vite.
Για το Moringa Body Sorbet by The Body Shop* τι άλλο να σας πω ?
Καταλάβατε πόσο ενθουσιασμένη είμαι από το post εδώ...
Υποπτεύομαι πως εθίστηκα....το αγαπώ!!!
Και θα κλείσω με ένα ακόμη δωράκι της φίλης μου Cel που λάτρεψα, αλλά όχι μόνο εγώ
μιας και όποιος το μυρίζει ξετρελαίνεται!!!
Είναι το Far Away Gold by Avon σε anniversary edition για τα 20 χρόνια κυκλοφορίας 
του γνωστού αρώματος με κύριο συστατικό την βανίλια Μαδαγασκάρης.
Αν αγαπάτε το Far Away με αυτό θα πάθετε έρωτα!!!
Η double weekly beauty summary έφτασε στο τέλος της...
Καλό μήνα και καλή εβδομάδα σε όλες!!!!
Το καλοκαίρι είναι ήδη εδώ!!!

à bientôt bisous

*PR samples
To post δεν είναι διαφημιστικό είναι ενημερωτικό

19 σχόλια:

  1. Λαχταριστό ως συνήθως! Ειδικά το Tonymoly Tint και η Marbling Shadow μου αρέσουν πολύ πολύ όπως τα βλέπω ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαρίστω!!! Είναι πολύ όμορφα και τα δύο! ;o))XXX

      Διαγραφή
  2. Glukouli, you made me so happy!!! Xairomai pou ta xrisimopoiises kai se bolepsan <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα υπήρχε περίπτωση να μη με βολέψουν?? Αφού ήταν διαλεγμένα ένα ένα!!! <3 ;o))XXX

      Διαγραφή
  3. πολύ πολύ όμορφα όλα, ζήλεψα το καθαριστικό γιατί έχω δοκιμάσει ένα παρόμοιο από Skin79 κι ήταν τέλειοοοο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη πως σε κάποιο κουτάκι θα το πετύχεις!!! Θα περιμένω την άποψή σου όταν το δοκιμάσεις.... ;o))XXX

      Διαγραφή
    2. ε ναι αφού παίρνουμε 70317 κουτιά θα τα πετύχουμε όλα κάπου :P

      Διαγραφή
  4. Axxx αχχχ τι μας κάνεις!!!!!!!!
    Θα πρέπει να περιμένω τώρα τα επόμενα ποστ για να δω τις απόψεις σου...με ενδιαφέρει αρκετά η κρεμούλα των Body shop!!
    Και πρέπει να πάω να δοκιμάσω τα sorbet!!
    υγ...Χρόνιααα πολλά!!Αν και καθυστερημένα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι μου!!! Κρατάει λένε 40 ημέρες η γιορτή οπότε μια χαρά χαχαχ
      Να τα δοκιμάσεις τα sorbets και άσε μου comment πως σου φάνηκαν...θα χαρώ
      Μέσα στην εβδομάδα θα ανέβει το review για την κρεμούλα ;o)) XXX

      Διαγραφή
  5. το Vitamin E μου κλεινει το ματι! θελω να το ναζητησω καθως και το σ[ρευ για το προσωπο-το ειχα αγορασει και παλαιοτερα και μου αρεσε πολυ. υπεροχο ποστ Ελενα μου οπως παντα, απολαμβανω και τα κειμενα αλλα και τις φωτο. φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Νατάσα μου!!! Καλά κάνει και στο κλείνει....περισσότερα στο review... ;o)) XXX

      Διαγραφή
  6. Tο μόνο που έχω δοκιμάσει από τα παραπάνω είναι η Faraway που θεωρώ ότι είναι από τα πιο ωραία αρώματα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να υποθέσω εννοείς το κλασσικό Far Away....είναι πολύ ωραίο, αλλά αυτό είναι το κάτι άλλο!!! ;o))XXX

      Διαγραφή
  7. Σε ευχαριστώ πολύ!!! ;o)) XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΑνώνυμοςΙουνίου 05, 2014

    Μου άρεσαν όλα πάρα πολύ, ειδικά τα κορεάτικα! Το βερνίκι επίσης το άκουσα ολοκάθαρα να με φωνάζει. Σημείωσα την απόχρωση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φωνές ακούω φωνές!!!! Σε ευχαριστώ Ελενάκι!!! ;o))XXX

      Διαγραφή
  9. Ελενάκι η κολώνια κρατάει? είναι ελαφριά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρατάει πολύ!!!! Δεν είναι ελαφριά αλλά πιστεύω πως θα σου αρέσει!!!! ;o))XXX

      Διαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool