Hair Oils by Pantene Pro V

Γειά σας, γειά σας!!!
Νομίζω οι περισσότερες από εμάς έχουμε εντάξει πια τα hair oils στην
ρουτίνα περιποίησης των μαλλιών μας....
Γι αυτό και κάθε φορά που ένα νέο κυκλοφορεί στην αγορά όλες
τρέχουμε περίεργες να το δοκιμάσουμε...
Σήμερα όμως δεν θα σας μιλήσω για ένα αλλά για δύο νέα λαδάκια
που κυκλοφόρησαν πρόσφατα στην Ελληνική αγορά και έχω δοκιμάσει...
Είναι από την εταιρεία Pantene Pro V η οποία κυκλοφόρησε ξηρά λάδια για την περιποίηση των μαλλιών μας σε δύο τύπους.
Μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε βρεγμένα ή στεγνά μαλλιά 
κατά την διάρκεια της ημέρας ή της νύχτας. 
Στόχος τους είναι να ενυδατώνουν και να προστατεύουν τα μαλλιά μας 
από την φθορά και λόγω του ότι είναι ξηρά έλαια, 
έχουν γρήγορη απορρόφηση χωρίς να αφήνουν λιπαρότητα και να βαραίνουν τα μαλλιά.
Εγώ συνήθως αυτού του είδους τα προϊόντα τα χρησιμοποιώ ή πρίν το λούσιμο
για extra λάμψη και ενυδάτωση (πολλές φορές αφήνω το προϊόν στα μαλλιά μου όλη νύχτα)
ή μετά το λούσιμο σε νωπά μαλλιά για τους ίδους λόγους, αλλά με προσοχή στην ποσότητα,
ή μετά το styling για φινίρισμα και smoothing στις άκρες των μαλλιών μου.
Επίσης προτιμώ να χρησιμοποιώ τέτοια προϊόντα όταν σηκώνω τα μαλλιά μου
για να λειάνω τις φύτρες που έχω από το να χρησιμοποιώ gel γιατί το αποτέλεσμα είναι 
περισσότερο sleek και τα μαλλιά μου δεν θαμπώνουν, αντιθέτως μένουν λαμπερά.
Πάμε να δούμε όμως και το καθένα ξεχωριστά....
PANTENE PRO V ΞΗΡΟ ΛΑΔΙ ΜΕ ΕΛΑΙΟ ARGAN 
ΓΙΑ ΑΠΑΛΑ & ΜΕΤΑΞΕΝΙΑ ΜΑΛΛΙΑ
 Χρησιμοποιώ χρόνια όλα τα προϊόντα από την σειρά για απαλά μεταξένια μαλλιά
της Pantene Pro V και φυσικά δεν θα μπορούσα να μη το δοκιμάσω.
Για μένα είναι το ιδανικό για λείανση στις άκρες, αλλά και στις φύτρες των μαλλιών μου
και είναι αυτό που χρησιμοποιώ για φινίρισμα σε στεγνά μαλλιά.
Μου αρέσει το άρωμά του, το ότι είναι λεπτόρευστο αλλά όχι δύσκολο
στην εφαρμογή γιατί δεν τρέχει και δεν μου αφήνει λιπαρότητα.
Επίσης έχω παρατηρήσει πως ακόμα και αν χρειαστεί να ξαναφορμάρω
τα μαλλιά μου μετά την χρήση είναι απαλά και λεία 
χωρίς  να επαναλάβω την εφαρμογή.
PANTENE PRO V ΞΗΡΟ ΛΑΔΙ ΜΕ VITAMINE E
Ξέροντας τις ευεργετικές ιδιότητες της vitamine E και χρησιμοποιώντας καιρό
κάψουλες vitamine E στις άκρες των μαλλιών μου με χαροποίησε ιδιαίτερα αυτό το προϊόν.
Εγώ το χρησιμοποιώ για αναδόμηση και προστασία συνήθως κατά την διάρκεια της νύχτας.
Το εφαρμόζω και την ημέρα για να φρεσκάρω τις άκρες, αλλά ομολογώ πως γι αυτή τη
χρήση όταν έχω ισιώσει τα μαλλιά μου προτιμώ το προηγούμενο.
Αν όμως τα έχω αφήσει στο φυσικό τους -σγουρά- χρησιμοποιώ  αυτό.
Θα ήθελα το συγκεκριμένο να έχει spf γιατί θα μου άρεσε να το χρησιμοποιώ
και στην παραλία....όχι πως δεν θα το κάνω, αλλά θα προτιμούσα
τα μαλλιά μου να είχαν παραπάνω προστασία.
Και τα δύο προϊόντα με άφησαν ικανοποιημένη με λίγο παραπάνω ίσως αυτό
για απαλά μεταξένια μαλλιά με λάδι Argan, γιατί γι αυτό με την vitamine E
έχω την εναλλακτική της καθαρής βιταμίνης σε κάψουλες.
Η τιμή τους κυμαίνεται στα 7.50€-8.00€/100ml.
Εσείς χρησιμοποιείτε ξηρά λαδάκια στα μαλλιά σας?

à bientôt bisous


To post δεν είναι διαφημιστικό είναι ενημερωτικό

9 σχόλια:

  1. Μόνο της nuxe εχω δοκιμάσει στα μαλλιά από ξηρά λαδάκια, και δε μου άρεσε καθόλου. Τα κανονικά όμως λάδια μαλλιών μου αρέσουν πολύ. Γι' αυτό και "φοβάμαι" να αγοράσω ξηρό λάδι για μαλλιά ξανά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν εννοείς το Nuxe Huile Prodigieuse είναι πολύ πιο λιπαρό! Το έχω δοκιμάσει και εγώ αλλά ελάχιστο στις άκρες και πριν από λούσιμο όχι για φινίρισμα....Πάντως να ξέρεις πως αν έχεις χρησιμοποιήσει λάδια στα μαλλιά καλό θα είναι να βάζεις το σαμπουάν πρώτα και μετά να τα βρέχεις....αφαιρούνται ευκολότερα.
      Μην τα φοβάσαι απλά δεν θέλουν υπερβολή στην ποσότητα.... ;o))XXX

      Διαγραφή
    2. Ναι, χρησιμοποιώ αμυγδαλέλαιο σα μάσκα/θεραπεία, ή άλλα όπως moroccanoil, extraordinary, kerastase, miraculous κι εννοείται θέλω τώρα να πάρω το macadamia.

      Διαγραφή
    3. χμμμ το Macadamia μου αρέσει λιγότερο από όλα όσα έχω δοκιμάσει...λιπαρό για μένα...

      Διαγραφή
  2. πάντα είχα την απορία για το πως πρέπει να χρησιμοποιώ τα ξηρά λάδια, πριν το λούσιμο, μετά σε βρεγμένα ή στεγνά μαλλιά κτλ! μετά κατάλαβα πως κάθε λάδι μπορεί να σου κάτσει αλλιώς ανάλογα με τη χρήση, εμένα πχ το nuxe δε μου άρεσε για τα μαλλιά, κάποια πχ της garnier μου κάθονται πιο καλά πριν το στέγνωμα, κάποια πχ kerastase για φινίριρσμα, γενικώς θέλουν πολλά πειράματα, για να βρει κάποια πως θα της ταιριάξει καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς έτσι όπως το λες!!! Το καθένα λειτουργεί καλύτερα σε συγκεκριμένη χρήση..
      χαχχχαχα Μα γι αυτό είμαστε εδώ για να πειραματιζόμαστε! ;o))XXX

      Διαγραφή
  3. egw apo ladakia gia mallia xrhsimopoiw to macadamia kai de to allazw,alla to spray oil pou einai polu elafru kai den afhnei ka8olou liparothta.exw dokimasei kai to extraordinary oil,alla htan arketa liparo gia to malli mou,to vazw san maska pleon.ki exw dokimasei na valw kai to brazil nut alla pali san maska prin to lousimo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aν σου ταίριαξε καλά κάνεις! Εμένα δεν μου κάνει...από τη σειρά αυτή μόνο η total repair mask μου άρεσε... Πιστεύω πως έχει να κάνει με τον τύπο των μαλλιών.... πχ δεν μου άρεσε το Mythic Oil που άλλες ορκίζονται στο όνομά του παίζει να είμαι και η μόνη που έχω κάνει αρνητικό review... Γενικά στα προϊόντα μαλλιών δίνω δύο ευκαιρίες. Τα δοκιμάζω όταν τα κάνω ίσια και όταν τα κάνω σγουρά αν δεν δουλέψει στη μία από τις δύο περνάω στο επόμενο ... έχει και τα καλά του αυτό γιατί δοκιμάζουμε περισσότερα προϊόντα και έχουμε να γράφουμε posts xaxxxa... ;o)) ΧΧΧ

      Διαγραφή
  4. το καλυτερο λαδι για μαλλια εβερ κ εχω δοκιμασει οτι κυκλοφορει σχεδον.....!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool