Vitamine E Aqua Boost Sorbet by The Body Shop

Γειά σας, γειά σας!!!
Να σας πω εξαρχής πως το προϊόν για το οποίο θα σας μιλήσω σήμερα
έφτασε στα χέρια μου την κατάλληλη στιγμή...
Νομίζω πως σας είχα αναφέρει πως έψαχνα μια ελαφριά ενυδατική  κρέμα προσώπου
για τους καλοκαιρινούς μήνες και αυτό που είχα στο μυαλό μου ήταν
μια κρέμα αποτελεσματική που να μην αφήνει λιπαρότητα...
Όταν δοκίμασα την Vitamine E Aqua Boost Sorbet* by The Body Shop
κατάλαβα σχεδόν αμέσως πως ήταν αυτό που ζητούσα...
Η σύνθεσή της ελαφριά, η υφή της πολύ κοντά σε gel, αλλά δεν είναι gel θυμίζει sorbet
και αφήνει πολύ ευχάριστη αίσθηση...
Με όλα τα ωφέλη της βιταμίνης Ε που έχει στα συστατικά της και βασισμένη
στην Aqua Sphere Technology περιέχει ενυδατικά μικροσφαιρίδια
(2 εκατομμύρια κάθε βαζάκι ενημερώθηκα)
που λειτουργούν ως δεξαμενές και συγκρατούν εκατοντάδες φορές το βάρος τους σε νερό.
Επίσης περιέχει βούτυρο karité και έλαιο σόγιας που θρέφουν και προστατεύουν το δέρμα.
Και αν αυτά τα έλαια σας φαίνονται πολλά και σας προβληματίζουν για το αν είναι λιπαρή
σας ενημερώνω πως η επιδερμίδα μένει απίστευτα βελούδινη και matte μετά την χρήση.
Πιστεύω πως η sorbet υφή της ευθύνεται για το ότι διεισδύει γρήγορα στο δέρμα
προσφέροντας την πολυπόθητη αίσθηση δροσιάς και ενυδάτωσης,
ενώ το δέρμα μένει απαλό και φρέσκο.
Θέλω να σας επισημάνω εδώ πως η αίσθηση που άφησε στο δέρμα μου,
η ενυδάτωση που μου πρόσφερε και το matte τελείωμά της μου θύμισαν
πολύ την αίσθηση που έχω μετά την χρήση serums.
Επειδή  εγώ τα serums -θα το έχετε καταλάβει- τα αγαπώ,
πιστεύω πως γι αυτό μου άρεσε τόσο από την  πρώτη στιγμή.
Εντάξει ήταν ένα plus το όμορφο ροζ χρώμα και η υφή sorbet δεν κρύβομαι...
όπως επίσης δεν θα σας κρύψω πως θα ήθελα να είχε διαφορετικό άρωμα...
Δεν μου είναι δυσάρεστο, αλλά η αλήθεια είναι πως θα ήθελα κάποιο πιο
λουλουδάτο, πιο φρουτένιο, κάποιο άλλο...
Το παραβλέπω όμως καθώς έχει όλα τα υπόλοιπα που έψαχνα στην ενυδατική
του φετινού καλοκαιριού...
Για μένα η αναζήτηση της ελαφριάς, ενυδατικής και όχι λιπαρής κρέμας
έφτασε στο τέλος της.... Αν ψάχνετε κάτι παρόμοιο δοκιμάστε την...
Είναι κατάλληλη για όλους τους τύπους επιδερμίδας,
κυκλοφόρησε στις 2/6 και κοστίζει 15.50€ τα 50ml.

à bientôt bisous

*PR samples
To post δεν είναι διαφημιστικό είναι ενημερωτικό

14 σχόλια:

  1. Χμμμ ενδιαφέρουσα λοιπόν και σχετικά οικονομική!!!!
    Ευχαριστούμεεεεε!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάνω στην ώρα! Σήμερα την έβλεπα κι ήμουν περίεργη. Να σαι καλά!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πριν μερικές ημέρες ήμουν στα ΤBS και τη δοκίμασα, πραγματικά ενθουσιάστηκα! Ισχύουν όσα λες, και επειδή τέτοιου είδους προϊόντα μου ταιριάζουν, σίγουρα θα την αγοράσω κάποια στιγμή :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που συμφωνούμε και που σου άρεσε! ;o))XXX

      Διαγραφή
  4. Πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση . Κρίμα που σε εμάς έκλεισε το κατάστημα ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑνώνυμοςΙουνίου 05, 2014

    Βιταμίνη Ε χρησιμοποιούσα παλαιότερα , από τις καψούλες του φαρμακείου στο γνωστό πράσινο κουτάκι, γρήγορα όμως το σταμάτησα γιατί δεν ήξερα κατά πόσο θα μπορούσε να διεισδύσει σε αυτή τη μορφή. Η κρέμα μου κίνησε το ενδιαφέρον, θα τη δοκιμάσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eγώ τις χρησιμοποιώ μια φορά την εβδομάδα βράδυ αντί για facial oil και τελευταία τις δοκίμασα στις άκρες των μαλλιών μου και μου άρεσε πολύ το αποτέλεσμα...καλά που μου το θύμισες να το αναφέρω στη weekly summary... Όταν την δοκιμάσεις να μου πεις πως σου φάνηκε... ;o))XXX

      Διαγραφή
  6. Hello Helen!!! Τι ενυδατική και δροσερή ανάρτηση. ... αν και εγώ έχω αγαπημένη κρεμουλα αλλά θέλω μία ελαφριά όπως λες για τους ζεστούς μήνες ειδικά για τον Αύγουστο που θα λείπω και η πρόταση σου είναι πολύ ενδιαφέρουσα. Σήμερα κι ολας θα παω να την δοκιμάσω. Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Ιριδάκι!!! Να μου αφήσεις εντυπώσεις εδώ αν την δοκιμάσεις... ;o))XXX

      Διαγραφή
  7. Ωραία φαίνεται! Σορμπέ αίσθηση και ματ αποτέλεσμα, σίγουρα θα είναι τέλεια για το καλοκαίρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool