Rockateur Box o’ Powder by Benefit


Γειά σας, γειά σας!!!
Δεν θα κάνω καμία προσπάθεια ούτε να σας κρυφτώ ούτε να σας δικαιολογηθώ....
Το προϊόν για το οποίο θα σας μιλήσω σήμερα ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά!!!
Αναπάντεχα και ακαριαία!!!
Let's Rock Girls!!!!
Rockateur Box o’ Powder by Benefit
Όταν το πρωτοείδα μου καρφώθηκε στο μυαλό ως μια τέλεια
rose gold matte & shimmer απόχρωση που δεν περνάει απαρατήρητη...
Έπρεπε να φτάσει στα χέρια μου για να καταλήξω πως η απόχρωσή  του
δεν έχει καμία σχέση με rose gold, αλλά είναι ένα dusty rose
 με καφέ υποτόνους, που κατά την εφαρμογή βγάζει βαθύ σωμόν με shimmer.
Παρατηρήστε την ανάγλυφη επιφάνεια με το shimmer
περιμετρικά και το matte κέντρο με το ανάγλυφο Rock....
Το εντυπωσιακό shimmer θα φύγει με τις πρώτες χρήσεις,
 αλλά δεν θα είναι λιγότερο εντυπωσιακό ως χρώμα και απόδοση...
Ενώ θα μπορούσε να είναι κάλλιστα ένα blush,
για εμένα είναι ένα highlighter διαφορετικό από τις αποχρώσεις
που είχα μέχρι τώρα στην κατοχή μου...
Όχι, δεν μπορεί να αντικαταστήσει το blush
σε επιδερμίδες με την δική μου απόχρωση -medium-,
το πιθανότερο είναι πως θα είναι αόρατο σε πιο σκουρόχρωμες,
αλλά όσες είναι ανοικτόχρωμες μπορούν να έχουν ταυτόχρονα αποτέλεσμα blush+highlighter...
Πιστεύω λοιπόν πως ενδείκνυται για fair to medium τόνους επιδερμίδας
για να δώσει επιπλέον χρώμα αλλά και λάμψη -φυσικά πιο έντονη στις πρώτες χρήσεις-,
 ιδανικά πάνω από κρεμώδη blushes...
Η υφή του είναι πολύ μαλακή και γι αυτό το light hand στην εφαρμογή επιβάλλεται.
Όχι τόσο για να μειώσετε την ένταση χρώματος,
όσο για να αποφύγετε να πάρετε περισσότερο προϊόν από όσο χρειάζεστε.
Ξεκινήστε με μικρή ποσότητα στην αρχή λοιπόν και επαναλάβετε
αν θέλετε....εγώ πάντως αυτό κάνω, άλλωστε το προϊόν είναι buildable.
Ως προϊόν μου αρέσει και ως απόχρωση και ως απόδοση.
Διαφοροποιείται από τα υπόλοιπα Benefit Boxes o'powders,
πρώτον λόγω εμφάνισης, μιας και είναι το μόνο ανάγλυφο,
αλλά και χρήσης, καθώς είναι το πρώτο highlighter σε τέτοια συσκευασία.
Τι δεν μου άρεσε??? η μείωση ποσότητας γι άλλη μια φορά
από την Benefit χωρίς καμία μείωση τιμής.
Όσες έχετε στην κατοχή σας Benefit o' boxes powders
θα γνωρίζετε πως η αρχική ποσότητα των 9gr μειώθηκε
σε 8gr, αρχής γεννομένης από το Bella Bamba
και έφτασαν τώρα στα 5gr με το Rockateur χωρίς μείωση τιμής...

Η επίσημη δικαιολογία της Benefit όπως διάβασα είναι πως
"Οι μαλακές υφές μπορούν να σπάσουν αν τοποθετηθούν βαθιά σε ένα pan.
(εννοούν την συσκευασία) Το Rockateur έχει φτιαχτεί διαφορετικά
από τις άλλες πούδρες της εταιρείας και το μέγεθός του παρά
την τιμή του αποζημιώνει εκ του αποτελέσματος."
seriously??? θα πω εγώ???
Αλλά έχε χάρη που ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά...
Η τιμή του είναι στα 34€ στα sephora
και σε περίπτωση που σας αρέσει θυμηθείτε το όταν βάζει -35% στις αποκλειστικές μάρκες....
Αυτά για σήμερα...θα τα πούμε σύντομα...
Kisses XXX
To post δεν είναι διαφημιστικό είναι ενημερωτικό

14 σχόλια:

  1. εξαξρετικο review μιας ειναι στη wishlist μου,αλλα για full price ειναι υπερτιμημενο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. οι τιμες των Benefit Παρα ειναι ακριβες για την ποσοτητα...το συγκεκριμενο το ειχα δει σε μια ξενη youtuber Και δεν μου αρεσε οπως εστρωνε πανω της, αλλα τωρα που το σκεφτομαι ηταν πολυ ανοιχτοχρωμη..οποτε οπως λες και εσυ μαλλον παει σε πιο μεσαιες αποχρωσεις..Αν το βρω σε κανενα πακετακι τα χριστουγεννα θα ηθελα να το δοκιμασω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. φαίνεται πανέμορφο... αλλά είναι δυνατόν να μείωσαν τόσο την ποσότητα;; πω πω... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολύ αναλυτικό το ποστ κι ενδιαφέρουσες οι παρατηρήσεις, όπως μ' αρέσει(ς) !!
    εμενα που ειμαι ανοιχτόχρωμη μου φάνηκε κάπως έντονο και πέρα από την εντυπωσιακή όψη, δε με τράβηξε τόσο ώστε.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τέλειο αλλά τσιμπημένο θα έλεγα!!!! φιλάκια Ελενάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Theodota Banti σε ευχαριστώ πολύ χαίρομαι που σου άρεσε!!!
    Συμφωνώ απόλυτα!!! 34€ για 5gr είναι πολλά!!! ;o)) XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @vasiliki vaso η αλήθεια είναι πως αν δεν είσαι ανοικτόχρωμη ή μέχρι medium απόχρωση δεν θα φαίνεται καν... πχ εγώ είμαι σίγουρη πως το καλοκαίρι που σκουραίνω αρκετά δεν θα διακρίνεται καν πάνω μου... δες από κοντά ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @H+B δυστυχώς το έκαναν!!! :o(( XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ℳata πρέπει να το δεις στο δέρμα σου για να καταλάβεις... Διακρίνεις την απόσταση χρώματος από το κουτί στο swatch??? Δεν είναι τόσο έντονο όσο φαίνεται στη συσκευασία... Χαίρομαι που σου αρέσει (ω) χαχχαχ ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ωραίο,αλλά αυτό με τη μείωση της ποσότητας με ξένισε!!!!σκέψου να κάνεις ένα θέμα με τη συλλογή των καλλυντικών σου,θέλω σαν τρελή να τα δω!!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Χαρά Σωτηροπούλου σε ευχαριστώ, αλλά είναι δύσκολο να το κάνω με post ίσως κάνω ένα video στο κανάλι μου κάποια στιγμή... θα δούμε.... ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Από 9gr στα 5gr? Και τα 34€ σταθερα...Δυστυχώς η Benefit ξεφεύγει πολυ απο το φοιτητικο μου budget, αλλα παντα ηθελα να δοκιμασω ενα ρουζακι!!! Τα Χριστουγενα ειναι κοντα, a girl can always hope, right?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Melina φυσικά!!!! Σίγουρα να ξαναμπεί -35% μέχρι τότε.... ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool