Sleek I DIVINE PRIMER PALETTE

Γειά σας, γειά σας!!!
Σας έχω πει πως αγαπώ τις παλέτες της Sleek.
Τις θεωρώ πολύ καλής ποιότητας και απόδοσης χρωμάτων σκιές
σε πολύ καλή τιμή.
Σήμερα όμως θα σας μιλήσω για μια διαφορετική παλέτα Sleek την
Sleek I DIVINE PRIMER PALETTE



την οποία αγόρασα για δεύτερη φορά... (τιμή 9.99€)
Η παλέτα αποτελείται από 12 κρεμμώδεις σκιές οι περισσότερες με shimmer.
Συνοδεύεται δε από διπλό πινελάκι και όχι από το κλασσικό σφουγγαράκι.
Αν το μυαλό σας πηγαίνει σε κάτι όπως color tattoo μην βιάζεστε!!!!
Επίσης μην σας ξεγελάει που η παλέτα λέγεται primer palette...
Μην ανησυχείτε θα σας τα πω όλα...
Η παλέτα αυτή λοιπόν περιέχει 12 χρωματιστές βάσεις σκιών κατ' ουσίαν,
που για μένα δεν μπορούν να φορεθούν μόνες τους, ούτε όμως και να
αντικαταστήσουν το eyeshadow primer...
Δεν είναι καθόλου blendable κατά την εφαρμογή τους 
οπότε απαιτούν προσοχή και έτσι δεν είναι εύχρηστες...
Χρειάζονται οπωσδήποτε eyeshadow primer και αν αυτό 
το βήμα το παραβλέψετε, το μόνο που θα καταφέρετε θα είναι
να χάσετε χρόνο για να ξαναβαφτείτε πριν καν ολοκληρώσετε το maquillage σας.
Μην κοροϊδευόμαστε κορίτσια!!! οι σκιές μαζεύουν!!!
Σας το βεβαιώνω εγώ που δεν έχω καν λιπαρά βλέφαρα
φανταστείτε τι θα συμβεί σε όσες έχουν!!!
Τι μπορεί να σας προσφέρει αυτή η παλέτα???
Η πρώτη απάντηση είναι όχι πολλά...
Φυσικά όμως θα αναρωτιέστε γιατί εγώ την αγόρασα 
και μάλιστα δύο φορές???
Η πρώτη φορά λοιπόν πριν από ένα χρόνο  ήταν από καθαρή περιέργεια.
Αφού ξεπέρασα όμως την αρχική απογοήτευση για τους λόγους που σας προείπα 
βρήκα τον εξής τρόπο να την χρησιμοποιώ.
Αφού βάλω το eyeshadow Insurance από Too Faced στα βλέφαρά μου
επιλέγω το χρώμα από την eyeshadow primer palette 
που θα χρησιμοποιήσω ως βάση.
Ύστερα το συνδυάζω χρωματικά με σκιά σε σκόνη από πάνω
την οποία εφαρμόζω ταμποναριστά et voilà!!!
Τα χρώματα των σκιών σε σκόνη που επιλέγω γίνονται πιο έντονα.
Η διάρκειά τους υποβοηθούμενη από το primer εξαιρετική.
Λειτουργεί πολύ καλά επίσης και με pigments.
Συνοψίζοντας λοιπόν... αγοράστε την παλέτα αν θέλετε να έχετε
περισσότερη ένταση στις σκιές σας...
Θεωρήστε όμως δεδομένο πως η χρήση αληθινού eyeshadow primer επιβάλλεται.
Μείνετε μακρυά της αν χρειάζεστε κρεμμώδεις σκιές που σκοπεύετε
να φοράτε μόνες τους ή αν περιμένετε πως θα λειτουργήσουν
αυτές ως eyeshadow primer.
Η παλέτα αυτή δεν περιέχει τίποτα παραπάνω από χρωματιστές βάσεις σκιών...
Αυτά για σήμερα....θα τα πούμε σύντομα...
Kisses XXX

Το post δεν είναι διαφημιστικό είναι ενημερωτικό!!!!


15 σχόλια:

  1. σε ευχαριδτω για το κατατοπιστικο review,δεν μου γεμισε το ματι κ δεν θα την παρω,την θεωρω χασιμο χρονου,οταν κυκλοφορούν πιο γρηγορες κ αποτελεσματικες λύσεις. φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Theodota Banti μα αυτός είναι και ο λόγος του review!!! Να μην αγοράσεις κάτι περιμένοντας κάτι άλλο... ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυ ενδιαφερουσα αναρτηση Ελενα μου- εγω θα την τιμησω καποια στιγμη γιατι μου αρεσει να δοκιμαζω νεα προιοντα και πιστευω οτι ειναι αρεκτα προσιτη η τιμη της να την παρω εστω μια φορα να δω πως θα μου κατσει. ευχαριστουμε πολυ για τις πληροφοριες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολυ ενδιαφέρον!!! Και έτσι όπως τις χρησιμοποιείς μου φαίνεται ότι θα βολέψουν κ εμένα!! Θα τη κοιτάξω σίγουρα γιατί λατρεύω Sleek!!! Φιλία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εσύ μπορεί να μη με έβρισες, εγώ όμως θα σε βρίσω:
    Ρε κοπελιά, τί είναι αυτά που βλέπω πρωί-πρωί?
    Αυτή τη μανία σου να μας ξεσηκώνεις, δεν την καταλαβαίνω!!!
    ;-)
    Υπέροχο, όπως πάντα, το review!!!
    Καλημέρα και καλό Σαββατοκύριακο, κούκλα μου!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Natasha V να είσαι καλά σε ευχαριστώ!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Blushingloves Irene Greece για την χρήση που αναφέρω είναι ok!! γι αυτή που αναφέρουν στο site με τίποτα!!! φιλιά ΧΧΧ ;o))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @syros2js μα με τρόμαξες βρε κορίτσι γλυκό πρωί πρωί!!! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ και μακάρι να βριζόμαστε μόνο για τέτοιους λογους!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ευχαριστούμε Ελενάκι!! Να έχεις ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο!! φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Super review, as always!
    Σαν ιδέα ακούγεται τέλειο, αλλά καλά έκανες που τα ξεκαθάρισες. Μάλλον δε θα την επέλεγα, έχει πολύ καλύτερες επιλογές η Sleek για να υποκύψω!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @evonita επίσης κοριτσάκι μου!!! Εγώ σε ευχαριστώ!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Andriana V. σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!! Βεβαίως έχει πολύ καλύτερες επιλογές η sleek!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολυ καλο review.ειχα φανταστει οτι θα ειχε μονο τετοια χρηση καθως δεν φαινονται κ πολυ κρεμωδεις.οποτε λεω να παρω για αρχη αλλα προιοντα της εταιρειας οπως πχ παλετες η το face contour.ιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ καλό και κατατοπιστικό review! Φαίνεται ενδιαφέρουσα παλέτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολυ ωραιο review Ελενα...φαινονται πολυ ωραιες οι σκιες αν και δεν βαζω κρεμωδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool