Holidays Beauty Summary & more.....

Γειά σας, γειά σας!!!
Καλώς ορίσατε και καλώς σας βρήκα!!!
Διακοπές τέλος! Πίσω στην καθημερινότητα αλλά και τα δικά μας....
Εύχομαι να περάσατε όλες όμορφα, να χαλαρώσατε 
και να αναπολείτε μόνο ευχάριστες στιγμές από το φετεινό καλοκαίρι...
Εγώ φέτος δεν τριγύρισα πολύ γιατί δεν υπήρχαν αντοχές
για πολλές μετακινήσεις...
Προτίμησα να περάσω τις περισσότερες ημέρες των διακοπών μου 
στο πατρικό μου στην Καλαμάτα και μια εβδομάδα 
στο εξοχικό μας στην Μεσσηνιακή Μάνη...
Έτσι έκανα αυτές ακριβώς τις διακοπές που είχα ανάγκη.
Πολύς ύπνος, πολλές ώρες στην παραλία, καλό (και πολύ) φαγητό, 
χαλάρωση, διάβασμα 
και λίγες αλλά απολαυστικές έξοδοι με καλή παρέα...
όλα αυτά που ήθελα δηλ. μετά από ένα δύσκολο Χειμώνα. 
Όσον αφορά την beauty πλευρά των διακοπών μου,
 όπως πάντα υπερβολική είχα μαζί μου "τα πάντα όλα"
αλλά χρησιμοποίησα λίγα και καλά σε βραδινές μόνο εξόδους.
Kατά την διάρκεια της ημέρας τον πρώτο ρόλο είχαν τα αντηλιακά φυσικά...
Για τις βραδινές μου εξόδους που "σήκωναν" maquillage 
όπως θα δείτε παρακάτω ο αγαπημένος μου συνδυασμός ήταν 
το πράσινο και μωβ στα μάτια 
και ανάλογα με την διάθεση έπαιζα με διάφορα κραγιόν στα χείλη. 
Για κάλυψη όταν την έκρινα απαραίτητη χρησιμοποίησα τα παρακάτω...
 Συμπληρώνοντας με ότι μπορούσε να αναδείξει το μαύρισμά μου....


Φυσικά δεν παρέλειπα την απαραίτητη λάμψη και στο υπόλοιπο σώμα....
Λάτρεψα ακόμη πιο πολύ αυτά τα προϊόντα....
Και τα συνδύαζα με αγαπημένα αρώματα...
Ξέχασα τι θα πει θερμότητα -ήτοι πιστολάκι και straightener- για τα μαλλιά μου
και επικεντρώθηκα περισσότερο στην εντατική ενυδάτωσή τους 
με αγαπημένες μάσκες και λαδάκια καθημερινά...
και αφού τα άφηνα στο φυσικό τους ή τα μάζευα βρήκα
προϊόντα και στολίδια για holiday's looks...
Γιατί αν δεν βάλεις ένα λουλούδι στα μαλλιά στις διακοπές πότε θα το βάλεις?:P
Αυτές ήταν οι καλοκαιρινές μου διακοπές in summary κορίτσια!
Τις ευχαριστήθηκα αν και δεν θα έλεγα όχι σε μια Φθινοπωρινή απόδραση...
Να είμαστε καλά και του χρόνου και να περάσουμε εξίσου όμορφα....
à bientôt bisous

16 σχόλια:

  1. Φανταστικές φωτογραφίες!!
    Θα μείνω στις υπέροχες φωτό των διακοπών αυτή την φορά και όχι στα καλλυντικά!
    Αυτά άλλωστε τα βλεπουμε όλοοο τον υπόλοιπο χρόνο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xaxxax Σε ευχαριστώ βρε κούκλα! Είπα να εγκλιματιστώ σιγά σιγά... ;o)) XXX

      Διαγραφή
  2. Καλώς μας ήρθες λοιπόν, τις καλύτερες διακοπές έκανες νομίζω. Καλό..εγκλιματισμό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!! Ξεκούραση, χαλάρωση και ηρεμία ήθελα και ευτυχώς τα είχα όλα! Την παλεύω να εγκλιματιστώ παντού....σπίτι, δουλειά blog που θα πάει θα βρώ τον ρυθμό μου.... ;o))XXX

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραίες οι επιλογές σου !!! φιλία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. welcome back φίλη, ήταν αισθητή η απουσία σου και μας έλειψες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν πω πως δεν χαίρομαι που σας έλειψα θα είναι ψέμα...μου λείψατε και εσείς πολύ όμως!
      Σε ευχαριστώ Ελενάκι!!! ;o))XXX

      Διαγραφή
  5. Καλωσήρθες Έλενα! Μου κάνει εντύπωση το ότι χρησιμοποίησες τόσο πολλά προιόντα στις διακοπές σου, εγώ παίρνω ένα νεσεσέρ με 5-6 καλλυντικάκια και δεν τα χρησιμοποιώ κιόλας :P
    Τα προιόντα της KIKO θέλω τόσο να τα δοκιμάσω... Επίσης το body splash της Fresh Line δεν έχει βγει από την τσάντα μου, τόσο εθιστικό άρωμα που έχει η καρύδα!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σε βρήκα! Η αλήθεια είναι πως είχα πολλά περισσότερα μαζί μου και κάποια είναι μόνιμα στο πατρικό μου... Για εμένα αυτά που χρησιμοποίησα ήταν λίγα... και να σου πω την αλήθεια δεν αγοράζω καλλυντικά για να κάθονται τα αγοράζω γιατί μου αρέσει να τα χρησιμοποιώ. Το πόσα και ποια πάντα παίζει ρόλο που θα παω και πως θα κινηθώ.
      Να τα δοκιμάσεις τα KIKO αξίζουν every cent! Συμφωνώ απόλυτα για το body splash!!! ;o)) XXX

      Διαγραφή
  6. καλώς ήρθες Ελενάκι! εγώ το μόνο που έχω να πω είναι ότι το καλό φαγητό είναι και το πολύ φαγητό!!! :-P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλώς σε βρήκα Χαρά μου!!!! Πες το ψέμματα χχαχαχαχ ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. welcome back Helen! Τι τέλειες φωτογραφίες έβγαλες. .... χαίρομαι που πέρασες όμορφα και γεμισες τις μπαταρίες σου. Καλή προσαρμογή από δω και πέρα. Όσο για τα προϊόντα θα σχολιάσω αυτό που είχαμε κοινό το honey bronze από ΤΒS. Υπέροχη μυρωδιά τέλειο χρώμα κ μια απίστευτη αλλά όχι υπερβολική λάμψη. Καλό φθινόπωρο σου εύχομαι και σύντομα με νέες αποδράσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Ιριδάκι! Συμφωνούμε απόλυτα για το Honey Bronze! καλό φθινοπωράκι να έχουμε! ;o))
      Σε φιλώ ΧΧΧ

      Διαγραφή
  9. τα βλεπα στο insta και τα θαύμαζα!!!! πολύ ωραίες και οι φωτό και τα κολάζ που έφτιαξες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. βλέποντάς τα, θέλω να ξαναρθεί το καλοκαίρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool