Weekly Beauty Summary #29

Γειά σας, γειά σας!!!
Άλλη μια weekly beauty summary ετοίμασα για εσάς...
Με λίγο πιο φθινοπωρινή διάθεση....
Ο συνδυασμός που επέλεξα την περασμένη  εβδομάδα 
για κάλυψη στο πρόσωπό μου βασίστηκε σε αυτά τα δύο προϊόντα.
Για την Stay Matte Long Lasting Powder by Rimmel σας έχω μιλήσει
πολλές φορές.... λογικό γιατί στρώνει καλά σχεδόν με όλα μου τα foundations.
Αυτός είναι και ο λόγος που την έχω σε 3-4 διαφορετικές αποχρώσεις...
Η συγκεκριμένη είναι η απόχρωση 005 Silky Beige
Το Stay Matte Liquid Mousse Foundation by Rimmel
 σας το αναφέρω πρώτη φορά... 
Το έχω στην απόχρωση 200 Soft Beige και είμαι πάρα πολύ
ικανοποιημένη και με την κάλυψη,
 αλλά και με τη διάρκεια του matte αποτελέσματος. 
Το  Illuminating Touch Brightening Concealer by Collection
είναι ένα προϊόν που δεν κυκλοφορεί στην Ελλάδα.
Το δικό μου ήρθε στα χέρια μου από Λονδίνο μέσω της φίλης μου της Cel.
Δεν μου κάνει τόσο για consealer, όσο για να δίνει φως.
Την περασμένη εβδομάδα φόρεσα την απόχρωση 01 Naked..
Αν θέλετε να σας πω περισσότερα γι αυτό αφήστε comment.
Για το maquillage των ματιών μου φόρεσα μια σκιά πολύ αγαπημένη μου την
Water Eyeshadow in 200 Champagne by KIKO 
με μια λιγότερο αγαπημένη μου  την Twist Eyeshadow 
in 29 Golden Bronze by Korres μαζί κάνουν έναν συνδυασμό αξιοπρεπή
και αν με ρωτάτε την κατάσταση την σώζει η KIKO.
Βρίσκω πολύ φθινοπωρινό αυτό το Catrice Limited Edition Rocking Royals multicolor Blush C01 Punk up The Royals
και μου αρέσει πολύ το πως
δένει με το Bahama Mama Bronzer by The Balm.
Τα βαρέθηκα τα καλοκαιρινά κραγιόν και αφού δεν έχει ακόμα
χειμωνιάσει -ούτε καν φθινοπωριάσει- και ήθελα να φορέσω ένα σκούρο
κραγιόν την περασμένη εβδομάδα,
διάλεξα το Velvet Mat Lipstick 614 Dark Berry by KIKO
το οποίο όμως για πιο light αποτέλεσμα το εφάρμοσα
ταμποναριστά και μου άρεσε πάρα πολύ!!!
Το Φθινόπωρο είναι η τέλεια εποχή για να βάλετε στην ρουτίνα
περιποίησης του προσώπου σας τις face masks...
Της Apivita που σας έχω μιλήσει  ε δ ώ είναι από τις πολύ αγαπημένες μου.
Φυσικά οι μάσκες ενυδάτωσης έχουν την τιμητική τους γι
αυτό την περασμένη εβδομάδα τίμησα 3 φορές αυτήν  με θαλάσσια λεβάντα.
Τώρα δε που το καλοκαιρινό μαύρισμα αποχωρεί σιγά σιγά
άρχισα να χρησιμοποιώ και πάλι scrub προσώπου
κάτι που τους καλοκαιρινούς μήνες αποφεύγω....
Βρίσκω καλή επιλογή γι αυτή τη μεταβατική περίοδο το
Gentle Exfoliating Gel with Apricot by Apivita
αν και συνήθως προτιμώ το προϊόν να έχει μεγαλύτερους κόκκους.
Όσες έχετε ευαίσθητη επιδερμίδα θα το λατρέψετε....
Όταν σας μίλησα για τα αγαπημένα του καλοκαιριού ξέχασα να σας
αναφέρω το Silver Glow Shampoo by Jean Iver.
Είναι ένα σαμπουάν που εξουδετερώνει το "κίτρινο"
στα ξανθά μαλλιά και τους δίνει μια silver απόχρωση.
Δούλεψε και δουλεύει πολύ καλά στις ανταύγειες των μαλλιών μου
και είναι μια οικονομική επιλογή αν χρειάζεστε ένα τέτοιο προϊόν.
Εννοείται πως με την αλλαγή της εποχής αλλάζουν και οι προτιμήσεις
στα χρώματα του mani.
Το Nail Laquer by KIKO in 321 είναι
ένα γλυκό σοκολά που κερδίζει τις εντυπώσεις...
Δυό τρία φσττ έμειναν από το Jimmy Choo by Jimmy Choo
άρωμα που με συνόδεψε το καλοκαίρι, αλλά και την εβδομάδα που μας πέρασε...
Ένα δροσερό άρωμα με κεντρική νότα το σιρόπι καραμέλας.
Πολύ ευχάριστο, αλλά με καθόλου καλή διάρκεια δυστυχώς.
Αυτά ήταν όσα ξεχώρισα την προηγούμενη εβδομάδα....
à bientôt bisous

To post δεν είναι διαφημιστικό είναι ενημερωτικό

6 σχόλια:

  1. Έχω βαρεθεί κι εγώ τα κοραλί κραγιόν αλλά δε μου ταιριάζουν ακόμα τα μπορντώ οπότε έχω αγαπήσει τα μοβ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα μωβ με ψυχρή βάση δεν μου πάνε καθόλου εμένα με γκριζάρουν... για αρχή στα μπορντώ ταμποναριστά και στα φυσικά θα μείνω... ;o))XXX

      Διαγραφή
  2. μου αρέσουν όλα!!!! το stay matte το έχω και γω και είμαι ικανοποιημένη!!! πολύ ωραία χρώματα και η σκιά και τα blushes!!! όσο για το μανό είναι σούπερ το καφέ!!! τελευταία πήρα ένα μοβάκι κραγιόν κι εγώ από mac..μου φαίνεται λιγάκι έντονο, αλλά λέω να το συνηθίσω...βαρέθηκα λιγάκι τα άχρωμα!! φιλάκια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. TU!!! Το Stay matte είναι πολύ καλό για κάθε μέρα θέλω να το πάρω και άλλη απόχρωση για χειμώνα... Αν είναι με περισσότερο μπλέ δεν μου πάνε τα μωβ κραγιόν.....καλά κάνεις κάτι διαφορετικό βρε! Σε φιλώ ΧΧΧ ;o))

      Διαγραφή
  3. απορω πως δεν εχω δοκιμασει ακομα τη stay matte...απαραδεκτο..χαχα..το αρωμα ειναι υπεροχο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολυ καλή και πολύ οικονομική! Να τη δοκιμάσεις με την πρώτη ευκαιρία... Είναι όντως υπέροχο το άρωμα, αλλά δεν μου κρατάει...σε σύγκριση πάντα με τον χρόνο που μου κρατάνε συνήθως τα αρώματα... ;o))XXX

      Διαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool