3 New Memeboxes Unboxing Office Essentials-Orange Box-Global #12

Γειά σας, γειά σας!!!
Πάμε να ανοίξουμε τα 3 νέα Memeboxes που παρέλαβα...
Memebox Office Essentials 
(τα γράφω με την σειρά που εμφανίζονται)
1. Label Young ShockingToner 250ml full size $28
Είναι ένα gel που συνδυάζει toner & lotion σε ένα προϊόν.
Δε περιέχει οινόπνευμα και μπορεί να πετύχει ενυδάτωση αλλά και
εξισορρόπηση της λιπαρότητας.
Το δοκίμασα μόνο μια φορά είναι όντως ενυδατικό και δροσιστικό.
Στις οδηγίες χρήσης του γράφει πως μπορεί να αναμειχθεί με bbcream
αλλά και foundation (εντυπωσιακό!!!) δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα
θα ενημερώσω όταν το τολμήσω.
2. Very Six 6 Seconds kissing Lipgloss 10ml full size $17
Lipgloss σε tube άχρωμο που με εντυπωσίασε το ότι περιέχει propoli, μέλι & jojoba.
Είναι ενυδατικό και αφήνει ελαφριά λάμψη.
Το δοκίμασα πάνω από matte lipstick και μου άρεσε πολύ.
3. Pure Smile Refresh Tissue Citrus Punch 2 full size $3
Μαντηλάκια φρεσκαρίσματος με φρουτένιο άρωμα πρακτικά για την τσάντα.
4. Lovey Dovey Perfume Fabric Mist 60ml full size $5
Είναι ένα spray φρεσκαρίσματος ρούχων...
Μου μυρίζει ελάχιστα και φρεσκάρισμα που να με εντυπωσιάσει δεν είδα....
Πάντως για λίγα λεπτά κάτι κάνει στα ρούχα...
Η επιλογή αρώματος ήταν τυχαία ανάμεσα από 6 κακό για να το έχω στο γραφείο δεν είναι.
5. Rive Cowe Sebum Control Convenient Compact 8gr full size $14
Το προϊόν που ξεχώρισα από το κουτί... Είναι μια πούδρα που απορροφά την λιπαρότητα
και το περιττό σμήγμα από την επιδερμίδα αφήνοντάς την matte και πιο λεία.
Ενώ φαίνεται πως έχει χρώμα γίνεται ένα με το δέρμα.
6. Hope Girl 140 Super Lash Mascara 11ml full size $22
Μαύρη mascara την οποία δεν έχω ανοίξει καν ακόμα
7. Maxim Maxim Mocha Gold 2Xsamples
Αυτά δεν ξέρω με ποιό σκεπτικό μπήκαν στο κουτί πάντως μεγάλη περιέργεια
να δοκιμάσω Κορεάτικο instant coffee δεν έχω...
~~~~~~~~~~~~~~
Η ιδέα που βασίστηκε το κουτί ήταν να περιέχει τα απαραίτητα
 που μπορεί να χρειαστεί κάποια εργαζόμενη.
Κάπου το πέτυχαν κάπου το έχασαν....πάντως τα περισσότερα προϊόντα
του κουτιού θα χρησιμοποιηθούν ...
Θέλω όμως να σας πω εδώ κάτι που με εντυπωσίασε...
Κάποια στιγμή γι αυτό το κουτί ανέβασαν ένα spoiler με ένα πιο ακριβό προϊόν
που στην πορεία αντικαταστάθηκε από το Nr 4.
Επειδή είχαν δείξει άλλο προϊόν και άλλο έβαλαν τελικά στο κουτί,
έδωσαν $10 σε όσους το είχαμε παραγγείλει δηλ. ουσιαστικά
αφαίρεσαν $10 από την αξία του κουτιού.
Εγώ που το είχα αγοράσει $12.99 με τα έξοδα αποστολής χρησιμοποιώντας  memepoints
και ένα discount code τελικά μου κόστισε $2.99 και τα προϊόντα είναι
συνολικής αξίας $89. Φυσικά και είμαι πολύ ευχαριστημένη.
Memebox Colorbox #2 Orange
(τα γράφω με την σειρά που εμφανίζονται)
1. L'OCEAN Eye Shadow L-29 Pastel Orange 4gr full size $10
'Εντονα πορτοκαλί σκιά ματιών αρκετά pigmented.
2. DearBerry Flirt Lipstick 06 Million Dollar Orange 3.4gr full size $12
Πολύ ενυδατικό απλώνεται σαν βούτυρο και η απόχρωσή του είναι πορτοκαλοκόκκινη
(μου θύμισε το Lady Danger by MAC) μου αρέσει πολύ!
3. Tosowoong Bronze Spectrum Waterproof Gel Pencil #11 Sunshine 1.2gr full size $14
Το πιο εντυπωσιακό προϊόν του κουτιού!
Το χρώμα του είναι πορτοκαλί bronze πολύ καλοκαιρινό.
Πιστεύω πως θα το ευχαριστηθώ όταν μαυρίσω.
Είναι πολύ εύκολο στην εφαρμογή ως gel αδιάβροχο και φοβερά σταθερό
 σε σημείο που το αφαίρεσε μετά δυσκολίας ακόμα και το Bioderma...
4. DearBerry Today Nail Laquer 10ml full size $3
Γλυκό χρώμα αν και η απόχρωσή του μου κάνει λίγο φθινοπωρινή...
~~~~~~~~~~~~~~
Το κουτί αυτό είναι από τα "μικρά" που κοστίζουν $15 και περιέχουν 4 full size προϊόντα.
Εγώ για το συγκεκριμένο απλά εξαργύρωσα memepoints από αγορές
άλλων κουτιών και μου ήρθε free. Η αξία του κουτιού ήταν στα $39.
Memebox Global #12
(τα γράφω με την σειρά που εμφανίζονται)
1. Inter-cos Smoothe Sensitive Removal Cream 250ml full size $43
Αποτριχωτικό Spray για ευαίσθητες επιδερμίδες.
Πιστεύω πως θα είναι πρακτικό γιατί είναι spray, ελπίζω και αποτελεσματικό
θα ενημερώσω όταν το δοκιμάσω....
2. Ryo Anti-Hair Loss Treatment 50ml travel size 
Είναι ένα προϊόν ενάντια στην τριχόπτωση που παράλληλα ενδυναμώνει και
επαναφέρει σε καλή κατάσταση τα ταλαιπωρημένα μαλλιά....
Επίσης έχει ηρεμιστική και θεραπευτική δράση για το τριχωτό της κεφαλής.
Μου φάνηκε ενδιαφέρον προϊόν και θα το χρησιμοποιήσω μετά τις διακοπές
για να περιορίσω την τριχόπτωση που παραδοσιακά εμφανίζεται  το Φθινόπωρο....
3. Banilla Co. Claypatra Mineral Salt Clay Pack 12gr sample
Μια μάσκα που περιέχει 32% αλάτι από την Νεκρά θάλασσα.
Απολεπίζει και απομακρύνει το σμήγμα από τους πόρους
ενώ αφήνει το δέρμα βαθιά ενυδατωμένο και καθαρό.
Θα την δοκιμάσω και θα σας πω....
4. Plagenta White Mark Cream 15gr sample
Κρέμα κατά των ραγάδων που υπόσχεται πως τις μειώνει...
5. Plagenta White Mark Lotion, Cream, Massage Gel 3 sachets
Από την ίδια εταιρεία 3 δειγματάκια προϊόντων που συμπληρώνουν την κρέμα
6. Palan Crusence Organic Essence 120ml full size $72
Το πιο ακριβό προϊόν του κουτιού είναι προϊόν για τα μαλλιά.
Είναι leave in cream . Το δοκίμασα ήδη μου αρέσει πάρα πολύ το άρωμά του
δεν αφήνει λιπαρότητα αντιθέτως τα μαλλιά μετά την χρήση
είναι πολύ ενυδατωμένα και στιλπνά.
7. L.Vida Nail Polish 10ml full size $7
Nail polishe σε καλοκαιρινή απόχρωση με cute packaging.
Πολύ opaque και ωραίο αποτέλεσμα ακόμα και με ένα coat.
~~~~~~~~~~~~~~
Αν και το κουτί είχε 3 full size προϊόντα μόνο τα θεωρώ και τα τρία αξιόλογα
και αναλογιζόμενη πως έδωσα $16.99 για προϊόντα αξίας $130
είμαι υπερευχαριστημένη.

Αυτά ήταν τα memeboxes που παρέλαβα τελευταία κορίτσια....
Πως σας φάνηκαν???
Για όσες ενδιαφέρεστε ο κωδικός μου για $3 off  NUHJ9J ισχύει μέχρι τέλος Ιουλίου

à bientôt bisous

To post δεν είναι διαφημιστικό είναι ενημερωτικό

13 σχόλια:

  1. Agapame memebox, ola ta alla mprosta tou einai odontokremes!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Tέλεια.... το office essentials το πηρα και εγω, όχι τον καφε δεν τον δοκίμασα ακόμη αλλα η ροζ πουδριτσα ηταν επιτυχια!! Το δεύτερο πορτοκαλί κουτακι μου φάνηκε αδιάφορο για τα δικά μου γούστα αλλά το 3ο πολύ πολύ καλό! Το επόμενο μου θα είναι global!
    kisses
    Mary

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ωραία η πουδρίτσα! Το orange box όπως είπα δεν μου κόστισε τπτ και αφού ήθελα να δω και τα "μικρά" κουτιά ήταν πολύ καλή ευκαιρία. Από global είμαι κομπλέ μέχρι Οκτώβρη ;o))XXX

      Διαγραφή
  3. Απίστευτα τα memeboxes και πιο απίστευτες οι τελικές τιμές!! Να μας ενημερώνεις για κουπόνια και κωδικούς όποτε βρίσκεις, η μανία εξαπλώνεται λέμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xxaxaxax είναι να μην κάνεις την αρχή! Ενημερώνω η γυναίκα έχω βάλει τον κωδικό στο side bar εδώ και στo group από πρώτη του μήνα που μου τον στείλανε ;o))XXX

      Διαγραφή
  4. Κ εγώ παραγγείλα 2 κουτάκια κ τ περιμενω πωσ κ πωσ πολύ ωραία τ προϊόντα σ φιλία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συμφερουσες αγορες!! Πολυ θα ηθελα να τα δοκιμασω καποια στιγμη!!
    http://cremebeaute.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφέρουν έτσι και αλλιώς , αλλά αν εξαργυρώσεις memepoints δεν κοστίζουν σχεδόν τπτ... ;o))XXX

      Διαγραφή
  6. pws apoktas tosa polla points;kati kanw lathos..epishs uparxei periptwsh n perasei telwneio?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγοράζω συχνά...και παίρνω μέρος σε διαγωνισμούς τους στο FB...μέχρι τώρα έχω κερδίσει σε δύο memepoints όχι κουτιά.... κάνοντας και κάποιες συνδυαστικές αγορές κουτιών μαζεύονται.... Όχι μέχρι τώρα δεν είχα κανένα πρόβλημα... και ελπίζω να μην έχω ποτέ!!! Είναι εθισμός τα άτιμα!!! ;o))XXX

      Διαγραφή
    2. ....α και βέβαια χρησιμοποιώ discount codes σαν αυτόν που έχω δεξιά... όπως βλέπεις είναι $5...στο σύνολο με τα μεταφορικά κάνει διαφορά.... ;o))

      Διαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool