Agua de Rio & Sol de Rio by Sephora L.E.

Γειά σας, γειά σας!!!
To Sephora κυκλοφόρησε φέτος limited edition προϊόντα αφιερωμένα 
στη Βραζιλία... Viva Brazil λοπόν και πάμε να τα δούμε....
Agua de Rio L.E. set -price 17€
Το κουτί έχει την μορφή βαλίτσας και τα χρώματα και σχέδια του
παραπέμπουν σε friendship bracelets.
Agua de Rio Bubble Bath & Shower Gel
Το άρωμά του πολύ δροσερό και φρέσκο και το μπουκάλι του 
σε καλοκαιρινά χρώματα μου φτιάχνει την διάθεση
Agua de Rio Hand Wash
Ένα υγρό σαπούνι χεριών που ομολογώ με τράβηξαν τα χρώματα της συσκευασίας του
καθώς ταιριάζουν τέλεια στο μπάνιο μου.... (ναι κάνω και beauty-deco αγορές)
Δροσερό, exotic άρωμα, αλλά το point είναι η συσκευασία.
Agua de Rio Bubbly Bath Pebble
Αυτή η αναβράζουσα παστίλια ξεδιπλώνει το εξωτικό, φρουτώδες άρωμά της 
μόλις έρθει σε επαφή με το νερό και κρύβει στο κέντρο της ένα δωράκι έκπληξη
ένα friendship bracelet Agua de Rio σε χρώματα ροζ, πράσινο
ή κίτρινο....εμένα όπως βλέπετε μου έτυχε το κίτρινο, αλλά έχω πάρει και άλλες
εκτός set, οπότε ίσως μου τύχουν και άλλα χρώματα...
Επειδή δεν συνηθίζω το αφρόλουτρο το καλοκαίρι την βρήκα ιδανική για ποδόλουτρο
και προετοιμασία των ποδιών μου για pedi at home.
Sol del Rio L.E. Matte Bronzing Powder -price 17€ 
Το αγαπημένο μου από την συλλογή και αυτό που ταλαιπωρήθηκα αρκετά για να αποκτήσω...
Δείτε την συσκευασία!!! Την λάτρεψα!!! Καλοκαίρι!!!
Το μέγεθός του τιτανοτεράστιο!!!! Σε μέγεθος CD!!!
Θα κρατήσει μια ζωή....ίσως και όχι...γιατί το χρησιμοποιώ κάθε μέρα από όταν το πήρα....
Αγαπώ και την ανάγλυφη επιφάνειά του...
Δυστυχώς όμως το σχέδιο χάνεται σιγά σιγά από την χρήση....
Το χρησιμοποιώ προσεχτικά -ε είναι αρχές ακόμα- για να μη χαλάσω το σχέδιο...
Είναι ένα όμορφο matte bronzer που είναι τέλεια απόχρωση
 (για το δικό μου τόνο επιδερμίδας τουλάχιστον)
Δεν πορτοκαλίζει, δεν γκριζάρει, δεν αφήνει "λεκέ".
Είναι βελούδινο, χωρίς έντονο αποτέλεσμα, χτίζεται απίθανα
και είναι ήδη αγαπημένο μου προϊόν για το φετινό καλοκαίρι.
Δεν ξέρω αν είναι ακόμα διαθέσιμο...κάντε μια προσπάθεια αν το θέλετε
και ζητήστε να σας το κρατήσουν όταν  παραλάβουν...θα το κάνουν.
Είμαι χαρούμενη που τα απέκτησα, ειδικά το bronzer,
 από τις καλύτερες αγορές μου τελευταία.
Αυτά για σήμερα....

à bientôt bisous

To post δεν είναι διαφημιστικό είναι ενημερωτικό

6 σχόλια:

  1. To agapw to bronzer..Mas evgale thn pisth alla telika epese sta xerakia mas..hehehe Kai nai einai sigouro den 8a teleiwsei pote (e kala den kserw an sta 60-70 mou vazw akoma bronzer..hahahahaha)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άξιζε τον κόπο η ταλαιπωρία ευτυχώς! Λες να μας πάει μέχρι τα 70? χχαχαχα ;o))XXX

      Διαγραφή
  2. αχ αυτό το bronzer!
    μάλλον πρέπει να το πάρω...αλλά διστάζω γιατί έχω ήδη 6!!!
    αλλά με βλέπω να το παίρνω αν το βρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xaxaxaxa εγώ δεν θέλω να ξέρω πόσα έχω....πάντως αυτό μου αρέσει πολύ!!! Πάρτο ως επένδυση βρε!!! Είναι τιτανοτεράστιο λέμε!!!! ;o))XXX

      Διαγραφή
    2. τιτανοτεράστιο...χαχαχαχχαχα!

      Διαγραφή
    3. μα είναι!!!! όσο ένα CD φαντάσου!!!

      Διαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool