FIJIAN WATER LOTUS by The Body Shop

Ζέστη αφόρητη....Να περιμένεις την έναρξη της άδειάς σου ενώ ψήνεσαι στην πόλη...
Δεν έχω χειρότερο!!! Το μυαλό κολλημένο εκεί που θα ήθελα να ήμουν και δεν είμαι...
Απεγνωσμένες προσπάθειες για λίγη παραπάνω δροσιά πέρα από αυτή που προσφέρει
το A/C στο full... κάθε πρόταση ευπρόσδεκτη!!!
Ότι μπορεί να μου προσφέρει κάποιες στιγμές φρεσκάδας και δροσιάς
μπαίνει απευθείας στα αγαπημένα...
Το The Body Shop που ξέρει αποδεδειγμένα πως να μας τραβάει από την μύτη ξαναχτυπά...
Φτάνει στα χέρια μου ένα άρωμα νέο μμμ ακόμα και το μπουκάλι αποπνέει δροσιά
είναι το  Fijian Water Lotus Eau de Toilette* by The Body Shop. 
Το καλοκαίρι ένα άρωμα δροσερό είναι ανάγκη...
Αλλά αυτό δεν είναι μόνο ένα δροσερό άρωμα, είναι ένα διαφορετικό άρωμα....
Είναι από αυτά που εγώ συνηθίζω να λέω ιδιαίτερα....
Μισό θα σας το τεκμηριώσω...
Το άρωμα μετά την εφαρμογή εξελίσσεται βγάζει τις νότες του σιγά σιγά.
Ξεκινάει με το απαλό αισθησιακό άρωμα του  άνθους Fijian Water Lotus και του ρόδου Δαμασκού,
συνεχίζει με αυτό των εσπεριδοειδών, με κορυφαία το μανταρίνι και το κιτρώδες άρωμα της λιτσέα
και κλείνει δροσερά θυμίζοντάς μου αρκετά ανδρικό άρωμα.
Μου αρέσει η ιδέα πως ο επίλογός του είναι
η θαλασσινή αύρα αν υποθέσουμε πως μπορούμε να την αιχμαλωτίσουμε...
Αυτό που μένει είναι η αίσθηση δροσιάς, αναζωογόνησης και χαλάρωσης
αλλά σε sexy exotic version.
Στη σειρά εκτός του αρώματος υπάρχει το Fijian Water Lotus Perfume Oil*
που όπως όλες ξέρουμε χρόνια τώρα,
 αρκούν λίγες σταγόνες σε στρατηγικά σημεία για να μας συντροφεύει για ώρες....
Εγώ συχνά αναμειγνύω λίγες σταγόνες από τα perfume oils με τις αντίστοιχες body lotions.
Αυτό κάνω και με το Fijian Water Lotus Perfume Oil*.
Προσθέτω λίγες σταγόνες στο Fijian Water Lotus Body Lotion*
και έτσι ενισχύω το διακριτικό άρωμά του, ενώ απολαμβάνω την ενυδάτωσή
του και την ευπρόσδεκτη αίσθηση δροσιάς του.

To καλοκαίρι μας ενθαρρύνει να επιλέξουμε πιο εξωτικά αρώματα
που θα μας ταξιδέψουν νοητά σε απομακρυσμένα μέρη του κόσμου,
ακόμα και αν είμαστε εγκλωβισμένοι στην πόλη εν μέσω καύσωνα...
Η σειρά Fijian  Water Lotus by The Body Shop
ανήκει σε αυτή ακριβώς την κατηγορία.
Keep Calm and Fresh Girls August is loading... ;o))

à bientôt bisous

*PR samples
Θα κυκλοφορήσουν στα καταστήματα της The Body Shop στις 4 Αυγούστου 2014
Fijian Water Lotus  Eau de Toilette (50ml/20,50€)
Fijian Water Lotus  Perfume Oil (15ml/10,00€)
Fijian Water Lotus  Body Lotion (250ml/12,00€)
To post δεν είναι διαφημιστικό είναι ενημερωτικό

4 σχόλια:

  1. Τι υπέροχο ποστ !!! Με ταξιδέψε!!! Φίλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑνώνυμοςΙουλίου 31, 2014

    Με τόσο ωραία περιγραφή δεν μπορώ παρά να πάω στο body shop και να το ψάξω ;)
    Με ταξιδεύουν τα αρώματα τους στα εφηβικά μου χρόνια, τότε που μυρίζαμε όλες white musk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Ελενάκι!!! Χαχαχχα ναι ειδικά την ώρα του μαθήματος που το ανανεώναμε όλες μαζί!!!
      Ωραίες εποχές!!! ;o))XXX

      Διαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool