KORRES SUMMER HAUL & MY FIRST IMPRESSIONS

Γειά σας, γειά σας!!!
Δεν πάει πολύς καιρός που η beauty κοινότητα "συνταράχτηκε" από τις προσφορές
σε προϊόντα KORRES που υπήρχαν online και όχι μόνο...
Επειδή θεωρώ τα προϊόντα maquillage της εταιρείας αρκετά ακριβά
στις κανονικές τους τιμές φυσικά δεν άφησα τις προσφορές να πάνε χαμένες....
Ελάτε να δείτε τι πήρα λοιπόν...
Βρήκα τα sets με 3 nail polishes το καθένα στα 6,80€,
 από 6,80€ που έχει συνήθως το ένα....nail polishe...
Τα χρώματά τους είναι όλα φορέσιμα και σε αυτή την τιμή ήταν πολύ καλό deal.
Επίσης διαπίστωσα μεγάλη βελτίωση και στην απόδοση...
set 1 Tropical Feeling
Flamingo Pink 16 / Pale Green 90 / Pastel Peach 36
set 2 Walk On The Beach
Ciel 82 / Apricot 47 / Pastel Lemon 34
set 3 Cool Nights
Pink Azalea 20 / Light Mocca 32 / Blueberry 89
***Mην ξεχνάτε πως τα sets 1 & 2 μπορείτε να τα διεκδικήσετε στο giveaway που έχω  εδώ 
Σε εξαιρετική τιμή στα 9,80€ πήρα και το set με τα 3 blush sticks.
Τρεις ευκολοφόρετες αποχρώσεις που μπορώ
να χρησιμοποιήσω σε διαφορετικά looks....
Οι αποχρώσεις είναι οι Natural-Peach-Pink.
Ωραία απόδοση καλή διάρκεια αν και εγώ τα σετάρω
 με παρόμοια χρώματα blushes σε σκόνη.
Μου φάνηκαν λίγο λιπαρά για καλοκαίρι σε σύγκριση
με άλλα κρεμμώδη ρούζ που έχω.
Αλλά αν σκεφτείτε πως 9.80€ κοστίζει το ένα υπό κανονικές συνθήκες,
επίσης πολύ καλό deal.
UPDATE 2/7 τα έβαλα στο ψυγείο και είναι πολύ καλύτερα! 
Είμαι 50%-50% γι αυτά τα δύο Twist Eyeshadows που πήρα
καλή η χρωματική τους απόδοση, αλλά από σταθερότητα έχω δοκιμάσει και
καλύτερα θα μπορούσα να τα έχω αποφύγει....ευτυχώς μου κόστισαν
μόνο 7.56€ το ένα και όχι 10.80€ που είναι η κανονική τους τιμή.
Τα χρώματα που πήρα είναι τα 46 Olive Green και το 29 Golden Bronze.
Το Golden Bronze μου αρέσει περισσότερο γιατί το Olive Green είναι λίγο θαμπό. 
Αυτό το απολεπιστικό σαπούνι KORRES το χρησιμοποιώ χρόνια
και μου κόστισε μόνο 2,40€ από 5,40€ αρχική τιμή.
Για back up το πήρα και η προσφορά ήταν πολύ καλή.
Επίσης είμαι φανατική του KORRES After Sun με Βιολογικό εκχύλισμα ενεργής Αλόης.
Μου κόστισε μόνο 6,60€ από 13,20€ κανονικής τιμής.
Αυτά πήρα κορίτσια εκμεταλλευόμενη τις online προσφορές της εταιρείας KORRES.
Τα αγόρασα από διάφορα online φαρμακεία στα οποία όμως και εξαντλήθηκαν
οπότε δεν υπάρχει λόγος να σας δώσω links....
Ελπίζω να προλάβατε και εσείς κάποια από τις προσφορές...όπως ελπίζω
να γίνονται πιο συχνά τέτοιες καλές προσφορές....
Αυτά για σήμερα

à bientôt bisous

To post δεν είναι διαφημιστικό είναι ενημερωτικό

20 σχόλια:

  1. Ζήλεψα πολύ τα σετάκια με τα βερνίκια...ωστόσο συγκρατήθηκα και πήρα το σετ με τα ρουζάκια και ομολογώ ότι μου αρέσουν πολύ αλλά και το after sun που το αγοράζω ανελλιπώς κάθε χρόνο και το υπερ-λατρεύω!! Οι Twist Eyeshadows μου άρεσαν πάρα πολύ και σαν απόδοση και σαν διάρκεια (αν και έχω λιπαρά βλέφαρα). Βάζω στη wishlist το απολεπιστικό σαπούνι και εύχομαι καλό καλοκαίρι!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι άσχημα τα ρουζάκια αλλά για χειμώνα κατά την δική μου άποψη... Ναι νομίζω πως οι Twist Eyeshadows ίσως είναι καλύτερες σε λιπαρά βλέφαρα από ότι σε κανονικά σαν τα δικά μου γιατί τις βρήκα αρκετά ξηρές.... και βέβαια πάντα παίζει ρόλο τι άλλο στην ίδια κατηγορία έχεις δοκιμάσει....συγκρινόμενες με αυτά που έχω δοκιμάσει εγώ υστερούν. Το σαπούνι είναι πάρα πολύ καλό! Αν το βρείς σε καλή τιμή άρπαξέ το!!! Καλό καλοκαίρι!!! ;o))XXX

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα!! Πήρα κι εγώ το σετάκι με τα ρουζάκια αλλά και το σετ με τα butter gloss τους.
    Έμεινα ευχαριστημένη με την τιμή και την αποδοσή τους αλλά το θέμα μου είναι, και ίσως μόνο εμένα να μου φαίνεται έτσι, ότι οι αποχρώσεις τους είναι πάρα πολύ παρόμοιες. Αν δηλαδή είχα αγοράσει ξεχωριστά ένα από αυτά τα ρουζ, δεν θα αγόραζα δεύτερο. Πάντως λιπαρά εμένα δεν μου φάνηκαν, κι έχω λιπαρό δέρμα, αλλά κι εγώ πάντα τα σετάρω από πάνω με άλλο ρουζ σε σκόνη.
    Κι εγώ θα βάλω στην wishlist μου το απολεπιστικό σαπούνι, δεν το χα ξαναδεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι βρε δεν μοιάζουν....το natural καφετίζει , το peach πορτοκαλίζει και το pink ροζίζει είναι εμφανής η διαφορά.... Εμένα μου φάνηκαν λιπαρά και δεν είμαι καθόλου λιπαρή. Ναι πιστεύω πως όλα τα κρεμμώδη θέλουν σετάρισμα... αλήθεια? κοίτα σουξέ το σαπουνάκι!!! Ίσως από τα πρωτα προϊόντα KORRES που έχω δοκιμάσει... ;o))XXX

      Διαγραφή
  3. τι όμορφα πραγματάκια! θέλω κι εγώ τα βερνίκια αλλά είμαι broke αυτή την περίοδο χιχι! Εγώ ενθουσιάστηκα με την διάρκεια των twist eyeshadows! τι πρόβλημα είχες εσυ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τις βρήκα αρκετά ξηρές.... εγώ αυτού του είδους τις σκιές τις θέλω κρεμμώδεις αλλά με διάρκεια... ;o))XXX

      Διαγραφή
    2. χμμ έχεις δίκιο αν κι εγώ ευτυχώς δεν βρήκα κανένα πρόβλημα, ίσως τα βλέφαρά μου να είναι πιο λιπαρά!
      kisses!

      Διαγραφή
  4. με γεια σου! και εγώ πήρα το σετ walk on the beach! το pastel lemon μου άρεσε πιο πολύ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως είναι ωραίο κίτρινο διακριτικό και όσο pastel πρέπει. Με δύο coats ήταν μια χαρά σε εμένα!!! Εντυπωσιακό!!! ;o))XXX

      Διαγραφή
  5. πολυ ομορφα..τα ρουζακια τα πηρα και γω..τα λατρεψα..βεβαια τωρα προτιμω ρουζ σε μορφη πουδρας..το after sun ειναι απο τα αγαπημενα μου..μαρεσει πολυ επισης εκεινο με το γιαουρτι..ειναι πολυ δροσιστικο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγά φοράω και κάποια κρεμμώδη το καλοκαίρι και τα σετάρω με ασορτί σε σκόνη... χμμμ δεν μου άρεσε αυτό με το γιαούρτι...ούτε η αντηλιακή προσώπου.... με χάλασε και η υφή τους και η μυρωδιά....;o))XXX

      Διαγραφή
  6. ΑνώνυμοςΙουλίου 01, 2014

    Όχι, πείτε μου, υπάρχει έστω και μία που δεν έχει τσιμπήσει έστω και ένα σετάκι; Σα μικρό παιδάκι περιμένω καλοκαίρι και χριστούγεννα που τα βγάζουν. Σούπερ τιμή, καλή απόδοση, στηρίζουμε και μια ελληνική εταιρεία, τι άλλο να θέλει κανείς;

    Πρόλαβα το τρίτο σετ βερνίκια και τα ρουζ. Χρησιμοποίησα μόνο τα βερνίκια ( αλήθεια το λεμονί πόσες στρώσεις χρειάζεται; ), τα ρουζ δεν πρόλαβα ακόμη. Ήθελα πολύ και τις σκιές αλλά επειδή μάλλον κατάλαβα με ποιες τις συγκρίνεις, θα το ξανασκεφτώ.

    Το σαπουνάκι ούτε και εγώ το έχω δοκιμάσει, δηλώνω φανατική του Abrador, αλλά μια δοκιμή ποτέ δεν πείραξε κανέναν :)

    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι τα σετάκια λένε πολύ!!! Καλό να στηρίζουμε τις Ελληνικές εταιρείες αλλά καλό θα ήταν επίσης να πρόσεχαν και τις τιμές τους... η συγκεκριμένη υπό κανονικές συνθήκες υπερβάλλει... Το κιτρινάκι με 2 coats σε εμένα είναι οκ! Εντυπωσιακό γιατί παλιά στα KORRES για να πετύχω την απόχρωση που ήταν στο μπουκάλι ήθελα 4 coats χαλαρά... Ναι με αυτές που κατάλαβες τις συγκρίνω...και δεν τις αγγίζουν καν.... κοίτα η bronze καλύτερη η olive green ομολογώ με χάλασε πολύ!!! Αυό το Abrador βρε Ελένη από τότε που το είχες αναφέρει το έχω ψάξει 2-3 φορές δεν κατάφερα να το βρώ...με την περιέργεια θα πάω... Φιλιά ΧΧΧ;o))

      Διαγραφή
    2. Ναι ρε συ!!! Ψάχνω μόνη μου δεν το βρίσκω....τις ρωτάω και με κοιτάνε σαν χαζές....Οκ! θα το παραγγείλω online...TU!!! <3

      Διαγραφή
  7. Ενταξει...ζηλευω ζηλευω!!Ηθελα να παραγγειλω τα ρουζακια αλλα ειχαν εξαντληθει!!
    τελεια ολα!μεγεια μεγεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι εξαφανίστηκαν αμέσως!!! Σε ευχαριστώ πολύ!!! ;o)) XXX

      Διαγραφή
  8. κ γω χάρηκα πολύ που πρόλαβα τις συγκεκριμένες προσφορές γιατί καλά τα λες, το παρακάνει κάπως με τις τιμές ο Κορρές. Όχι τόσο στα προϊόντα περιποίησης όσο στα προϊόντα μακιγιάζ. Ειδικά αν τα αγοράσεις από κανονικό φαρμακείο κι όχι online. Μεγεια, και να τα χαρείς σου εύχομαι! Εγώ ήδη το κάνω!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι στα προϊόντα maquillage όντως το παρακάνει.... θα μπορούσε να έχει πιο λογικές τιμές και φυσικά να πουλάει περισσότερο... εντός Ελλάδας έστω.... Σε ευχαριστώ ;o))XXX

      Διαγραφή
  9. Να σε ενημερώσω απλά ότι ζηλεύω αφάνταστα το πόσο τυχερή είσαι που τα βρήκες σε τέτοιες τιμές και προσφορές!!
    Η αλήθεια είναι ότι είναι λίγο ακριβούτσικα μερικά προϊόντα και πρέπει να ψάχνουμε για τέτοιες ευκαιρείς!
    Φαίνονται όλα υπέροχα!!
    Το κόλπο με το ψυγείο πολύ καλό....εγώ το χρησιμοποιώ για πολλά καλλυντικά μου το Καλοκαίρι!
    φιλιά xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως ήταν καλές προσφορές!!! Ναι το έβαλα ψυγείο γιατί τις πρώτες ημέρες φοβήθηκα πως θα λιώσει τελείως....άσε που δεν ήταν καθόλου καλό στην εφαρμογή.... Σε ευχαριστώ φιλιά ΧΧΧ ;o))

      Διαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool