BIODERMA SENSIBIO H2O SOLUTION MICELLAIRE ✿Review


Γειά σας, γειά σας!!!
Σήμερα θα σας μιλήσω για το
 BIODERMA SENSIBIO H2O SOLUTION MICELLAIRE
που σας έχω δείξει ήδη ε δ ώ στα αγαπημένα Σεπτεμβρίου...
Όταν το πρωτοαντίκρυσα μου θύμισε ορό...
Έχοντας μια δυσανεξία σε οτιδήποτε ιατροφαρμακευτικό για προσωπικούς λόγους,
δεν ξανασχολήθηκα μαζί του...
Ύστερα "έπεφτα" πάνω του συνέχεια...στο you tube, σε blogs...
΄Ετσι είπα να του δώσω μια ευκαιρία...
Τι είναι ακριβώς 
Είναι ένα κολλοειδές διάφανο διάλυμα καθαρισμού που δεν χρειάζεται ξέβγαλμα,
χωρίς σαπούνι, χωρίς alcohol και άρωμα με ουδέτερο ph.
Καθαρίζει απαλά το πρόσωπο και τα μάτια
 και απομακρύνει από το πρόσωπο τα πάντα,
maquillage,λιπαρότητα,βρωμιά κλπ
Δεν τσούζει τα μάτια και είναι επίσης ενδεδειγμένο
για αδιάβροχο maquillage...
Το Bioderma H2O είναι φτιαγμένο για ευαίσθητες, 
κανονικές προς ξηρές επιδερμίδες.
Η άποψή μου
Έχοντας δοκιμάσει και κάποια άλλα είδη  για demaquillage
όπως λάδια και διφασικά -αλλά απεχθάνομαι τη λαδίλα-
με εξαίρεση ένα "πανακρίβου" λάδι από 
Shu Uemura το οποίο αγαπούσα , αλλά είμαστε σε διάσταση λόγω κρίσης...
Foam gels όσοι έχω δοκιμάσει δεν μου αφαιρούν τα πάντα 
-αν και έχω βρει κάτι νέο θα σας μιλήσω σύντομα-
και τα εύχρηστα μεν μαντηλάκια που με αφήνουν όμως με το ερωτηματικό
αν είμαι πραγματικά ok...
To BIODERMA SENSIBIO H2O SOLUTION MICELLAIRE
Nαι με εντυπωσίασε!!!!
Αν και μόνο ένα εμποτισμένο βαμβάκι δεν αρκεί και πρέπει 
να επαναλάβετε τη διαδικασία... 
και η αλήθεια είναι πως θέλει λίγη προσοχή 
γιατί τρέχει σαν νεράκι που είναι αξίζει τον κόπο!!!
Αφήνει το πρόσωπό μου απαλό και  καθαρό με αποδείξεις...
Πέρασε επιτυχώς το test "πλένω το πρόσωπό μου το πρωί και γίνομαι panda 
από τη mascara που τελικά δεν είχε φύγει ποτέ...."!!!
Ναι μου αρέσει!!! Ομολογώ ήμουν διστακτική αλλά πραγματικά μου κάνει...
Από τα λίγα προϊόντα που αναρωτιέμαι
"Καλά εγώ πως ζούσα χωρίς αυτό???"
Το αγόρασα από το Pharmacyonclick έναντι 18€
και ήδη έχω παραγείλει το δεύτερο....
Υπάρχει και σε συσκευασία των 250ml στα 13€
αλλά δεν νομίζω πως συμφέρει...εκτός αν θέλετε να το δοκιμάσετε μόνο...
Με χαλάει λίγο η εμφάνιση "φαρμάκου" της συσκευασίας
αλλά θα το ξεπεράσω....
Είναι αποτελεσματικό με αποδείξεις και γι αυτό το κατατάσσω από τώρα
στις Best Buys of 2012!!!!

Kisses XXX
U P D A T E  Μετά από υπόδειξη της Mata από το ByMataHari
το βρήκα σε εξαιρετική τιμή στο
pharmacybonus τα 500ml 10.85€ και τα 250ml 6.97€
και φυσικά στόκαρα!!!
P.S. Υπάρχει και το Bioderma SEBIUM H2O 500ml 

για λιπαρά δέρματα με τάσης ακμής
στην ίδια τιμή 18€
Θέλω να πιστεύω πως είναι το ίδιο αποτελεσματικό....

Το post δεν είναι διαφημιστικό είναι ενημερωτικό!!!!

40 σχόλια:

  1. Σκέφτομαι να το αγοράσω και εγώ αλλά...αξίζουν 18 ευρό για 500mL..;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Alexandra Alexandridou για μένα αξίζουν...αλλά αν μπορείς να βρείς κάτι πιο οικονομικό με το ίδιο αποτέλεσμα στρέψου εκεί.... ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είχα αγοράσει στο παρελθόν το Bioderma SEBIUM για λιπαρή επιδερμίδα μετα από παρότρυνση μιας φίλης συμμαθήτριας μου και έμεινα ευχαριστημένη... αλλά για τα χρήματά του (στην παρούσα οικονομική φάση) δεν θα το ξανά αγόραζα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολύ καλό,φαίνεται!!
    θα περάσω μια βόλτα απο το site που προτείνεις..
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Kορίτσια για δείτε εδω:
    http://www.bestprice.gr/search?q=bioderma+sebium+H2O+

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ΜΑΡΙΑ Π. (BeautyGirl) καταλαβαίνω....;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @myStickland νομίζω πως το site που δίνεις έχει πιο ακριβές τιμές άσε που κάποια χρεώνουν μεταφορικά....;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Bravo kai pali emena pantws me epises 8a to dokimasw !!! Pouaro... ti vrikes pali xaxxax

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Efthimia Kαλά δεν το ανακάλυψα κιόλας....lol αλλά επιβεβαιώνω πως κάνει αυτά που τάζει... αν ήξερα πως το ήθελες σήμερα παρέλαβα και άλλο...αλλά θα κάνουμε και άλλη παραγγελία...;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Poly kairo skeftomai na to agorasw. Pros to paron xrhsimopoiw mia lotion ths simple kai to gel ths Clarins alla tha ithela na to dokimasw mias kai exw akousei toso kala logia...!! thanks for the review!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. polu oreo post!


    xx
    Fashion Show by @Gs Zetis !!!
    http://fashionsugarbubbles.blogspot.gr/2012/10/fashion-show-by-gs-zetis.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πολύ ωραίο review :-) Έχω ένα μπουκάλι κάπου μαζί μου αλλά δε το χω δοκιμάσει ακόμη για να μαι ειλικρινής, ακούγεται πολύ καλό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. to site exei poluuuu kales times!pira ta 250ml me 17 euro kai ekei me 18 exei ta 500.To exo kataeuxaristithei!!Eutuxos pou mas eipes to site!thanx!filakiaaaa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Το είχα ήδη στη λίστα μου. Μετά το review σου, θα το αγοράσω σίγουρα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Oti pio wraio exw dokimasei!!!Einai pragmatika apisteuto!!!Poly wraio post!!!Filakia!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Athina Να είσαι καλά !!! Ελπίζω όταν το δοκιμάσεις να μείνεις ευχαριστημένη!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @FashionSugarBubbles Thank U doll!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @smugnificent Merci!!! Πως σου ξέφυγε?!?!? Περιμένω και τη δική σου άποψη!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @Lucy Kalagkia Αλήθεια τόση διαφορά??? Αν επιλέξεις και παράδοση Σάββατο δεν έχει μεταφορικά ανεξαρτήτως ποσού παραγγελίας ελπίζω να το είδες....;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Marie Ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη κούκλα!!!
    Ελπίζω να το ευχαριστηθείς και να μείνεις απόλυτα ικανοποιημένη!!!;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @pasx Χαίρομαι που συμφωνούμε!!! Να είσαι καλά!!!;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Από τα αγαπημένα καθαριστικά προσωπου, ιδιαίτερα για τα μάτια! Το site που αναφέρεις δε το ήξερα, θα το κοιτάξω σίγουρα αφού έχει καλές τίμες! :)xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @Beautymagnets Nομίζω πως έχει τις καλύτερες τιμές με δωρεάν μεταφορικά -Σάββατο- ανεξάρτητα από το ποσό παραγγελίας...αλλά μέχρι τώρα είναι και συνεπείς και είμαι πολύ ευχαριστημένη!!! Παρήγγειλα Παρασκευή 19.00 και Σάββατο 11.00 τα είχα σπίτι μου...Ελπίζω όσες ψωνίσετε να έχετε την ίδια εξυπηρέτηση..;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. euxaristoume gia to review!! ennoeitai pws 8a to dokimasw!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @Lydia Nα είσαι καλά!!! Μακάρι να σου ταιριάξει και εσένα...;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Εγω γενικα τα bioderma τα εχω ψηλα. Τα θεωρω πολυ καλα προιοντα. Το συγκεκριμενο δεν το εχω δοκιμασει και μου αρεσουν αυτα τα "νερακια". Στα υποψιν λοιπον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Το θελω εδω κ πολυυυυ καιρο!! Εχω μονο εναν ενδοιασμο... Εχω μικτη προς λιπαρη επιδερμιδα... Λες να πρεπει να παρω το πρασινο? Και αν ναι, το πρασινο κανει αραγε το ιδιο καλη δουλεια?? Εσυ τι τυπο δερματος εχεις???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @Christina Θα περιμενω την άποψή σου!!!;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @girl from hell Εγώ κανονικό με λίγο ξηρή T-zone το Χειμώνα...Γενικά όμως χρησιμοποιώ προϊόντα για ευαίσθητες επιδερμίδες γιατί είναι πιο ήπια... Να σε συμβουλέψω ακριβώς τι σου ταιριάζει δεν μπορώ... σκέψου τι έχει πιο πολύ ανάγκη η επιδερμίδα σου και αποφάσισε...;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Αυτά τα νεράκια εγώ πολύ τα αγαπώ. Για την ώρα έχω ένα από τα Σεφορά, πολύ βολικό με ντισπένσερ. Διάβασα ότι δεν είναι βολική η συσκευασία του, γιατί δεν το βάζεις σε ένα ντισπένσερ;
    Στην πρώτη καλή προσφορά θα το πάρω να το δοκιμάσω και εγώ και θα το βάλω στο μπουκαλάκι των Σεφορά χι χι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @Ελένη Κερσένογλου missticklemepink.blogspot Όχι δεν είναι βολικό απλά τρέχει παραπάνω...λες να είναι καλύτερα σε dispenser??? Θα το δοκιμάσω...;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. φοβερά ενδιαφέρον!!! θα το έχω στα υπόψιν!! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Στη λίστα και αυτό...Να τελειώσω τίποτα άλλο πρώτα γιατί αποθηκευτικοί χώροι γιοκ!!! ούτε καρφίτσα δε χωράει πλέον!!!!

    Ωραίο review κορίτσι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Είναι τέλειο και το άλλο για λιπαρά δέρματα!! Το έχω δοκιμάσει και είναι όντως υπέροχο :)
    Και όταν εμφάνισα ευαισθησία το χειμώνα χρησιμοποίησα και αυτό που μας παρουσίασες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καλημέρα!Εχτές πήγα στην δερματολόγο μου κι μου έδωσε δειγματάκια του καθαριστικού για λιπαρά δέρματα και της κρεμας για ανοικτούς πόρους!!Με την 1η εφαρμογή ένιωσα την επιδερμίδα μου πεντακάθαρη και δεν με έτσουξε καθόλου, πέρασα και τα μάτια μου δεν ξέρω αν κάνει....
    Μετά από έρευνα το παρήγγειλα απο το site που μας πρότεινες..13 ευρώ ..μεταφορικά δεν έχει το σάββατο που με βολεύει κιόλας..νομίζω έξω έχει 20 ευρώ..
    ένα άλλο θετικό είναι ότι παρόλο που είναι νεράκι βάζεις πολύ λίγο και κάνεις ολο το πρόσωπο..έχει νομίζω και για τα μάτια..

    xxx
    http://myvworld-vasso.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @vasso χαίρομαι που σου κάνει!! Αλλά γιατί δεν πήρες το μεγάλο 500ml με 18€??? Το γράφω και στο post συμφέρει πιο πολύ....δεν πειράζει next time...;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΑνώνυμοςΙουλίου 12, 2013

    To εχω δοκιμάσει αυτό αλλά καλύτερο μου φαίνεται το αντίστοιχο νεράκι της klorane. Έχει και χαμομήλι και μου φαίνεται ότι είναι λιγο πιο οικονομικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. @Anonymous δεν έχω δοκιμάσει κάποιο με χαμομήλι από klorane...έχω όμως δοκιμάσει το Soothing Cleansing Water with Cornflower και ήταν απαίσιο!!! Καμία σύγκριση!!! Δεν καθάριζε σχεδόν τίποτα και έτσουζε τα μάτια μου φοβερά!!! Όσο για πιο οικονομικό που λες δεν νομίζω.... το γράφω και στο update τιμών αν παίρνεις με 10.85€ τα 500ml bioderma είναι μια χάρα!!! Αν όμως σου φαίνονται αρκετά αυτά τα χρήματα για demaquillage κοίτα τα diadermine... ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. εγω την πρωτη μερα ημουν ατυχη και επεσε το μπουκαλακι κ εσπασε απο κατω ! (ειχα παρει και τα 500 ml). βεβαια το εσωσα γυρνωντας το αναποδα , αλλα γνωριζει καμια αν αυτο θα χαλασει το προιον ?γτ εξαιτιας της ρωγμης θα μπαινει αερας .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. @anonymous πως τα κατάφερες και έσπασες το πλαστικό μπουκάλι??? Νομίζω πως το καλύτερο θα ήταν να το μεταγγίσεις σε ένα αποστειρωμένο μπουκαλάκι που να κλείνει καλά. Εγώ πάντως αυτό θα έκανα...;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool