Smoked Eyeshadow Palette by Urban Decay


Γειά σας, γειά σας!!!
Σήμερα θα σας μιλήσω για την 
SMOKED EYESHADOW PALETTE 
by URBAN DECAY
Έψαχνα καιρό μια παλέτα με σκούρα χρώματα και όταν είδα αυτή
 ξέροντας την ποιότητα των U.D. σκιών μπήκε αμέσως wishlist...
Τελευταία σε γιορτές επετείους κλπ η μαμά μου με ρωτάει 
"έχεις κάτι στη λίστα σου???"
(Λες και υπήρχε περίπτωση να μην είχα....;op)
έτσι με την ευκαιρία των γενεθλίων μου έγινε δική μου....
Όταν την παρέλαβα όμως ήταν ντάλα καλοκαίρι (μέσα Αυγούστου)
οπότε την είδα τη χάζεψα αλλά για να τη δοκιμάσω ούτε λόγος....
Ήρθε λοιπόν ο καιρός της και μαζί η ώρα να σας πω πως μου φάνηκε...
Συσκευασία έφτασε μέσα σε μαύρο κουτί με ανάγλυφα γράμματα, 
συσκευασμένη σε clutch zipper με 10 σκιές,
ένα Get the look book με προτάσεις step by step 
για smokey looks,
ένα luxury travel size Primer Potion (original), 
ευτυχώς στη νέα συσκευασία
και ένα eyeliner Glide on 24/7 in Perversion (έντονο μαύρο).
Περιεχόμενο.... 
Οι 8 σκιές της smoked είναι τα βασικά χρώματα του smokey μακιγιάζ...
τα 2 ανοιχτόχρωμα  Kinky και Freestyle είναι βοηθητικά...
Τα τελειώματά τους ποικίλουν....
Kinky matte τελείωμα
Freestyle  matte τελείωμα
Mushroom shimmer τελείωμα
Backdoor matte τελείωμα
Blackout matte τελείωμα
Barlust metallic τελείωμα
Rockstar shimmer τελείωμα
Evidence  satin τελείωμα
Loaded  shimmer τελείωμα
Asphalt metallic με glitter
Οι Kinky-Freestyle-Backdoor-Barlust  και  Asphalt 
κυκλοφορούν για πρώτη φορά
με τη Smoked Palette...

Swatches
 Γράφουν έντονα -ακόμα και τα mattes- χωρίς προσπάθεια με εξαίρεση το Evidence  και με κορυφή σε απόδοση το Loaded.
Η διάρκειά τους είναι πολύ καλή και δουλεύονται εύκολα...
Η άποψή μου   Δεν είναι η παλέτα που μπορείς να χρησιμοποιήσεις
κάθε μέρα ή σε κάθε έξοδό σου.
Έχει καλής ποιότητας σκιές και συνοδευτικά αναμφισβήτητα, αλλά για μένα
είναι περισσότερο συμπληρωματική των Naked και Naked 2 παρά μια παλέτα
που μπορείς να κάνεις τα πάντα αν έχεις μόνο αυτή... 
Προσωπικά δεν θα την επιθυμούσα αν δεν είχα τις άλλες δύο...
΄Ετσι και αλλιώς θεωρώ πιο απαιτητικά τα σκούρα χρώματα
ως προς την εφαρμογή και 
φυσικά σε αυτό συντελούν τα τελειώματα των σκιών...
Αυτό από μόνο του την κάνει δύσχρηστη...
Ξέρω πως τα mattes είναι απαραίτητα αλλά νομίζω πως σε εμένα 
μόνα τους παραείναι flats... 
Η σύνθεσή τους μου φάνηκε λίγο διαφορετική από των υπολοίπων
που έχω από U.D. αν και οι πληροφορίες της εταιρείας λένε
πως έχουν την ίδια σύνθεση....
Αυτό που αγαπώ στις U.D. σκιές είναι πως είναι μαλακές και απαλές (buttery)
αυτές όμως είναι λίγο ξηρές και με μεγαλύτερο κόκκο...
Μου κόστισε (στη μαμά μου ;oP...δηλ.) 
44.50€ χωρίς μεταφορικά από το BeautyBay 
Ως προς την αξία αγοράς της, εντάξει συγκρινόμενη με το να αγοράσεις
 10 U.D. μεμονωμένες σκιές έχει μικρότερο κόστος
 ακόμα και αν η ποσότητα δεν είναι full size.
Το ότι δε μαζί θα λάβετε το Primer Potion που δεν θα πάει χαμένο
και το 24/7 eyeliner που θεωρείται από τα καλύτερα
την κάνουν συμφέρουσα...
Δεν μετανιώνω που την έχω και μπορεί να τη χρησιμοποιήσω λιγότερο 
αλλά θα την ευχαριστηθώ....
Αν όμως δεν έχετε δοκιμάσει τίποτα από τη συγκεκριμένη εταιρεία
μην ξεκινήσετε από αυτή τη γνωριμία σας....
Και σας το λέω εγώ που πιστεύω πως 
οι σκιές Urban Decay είναι οι καλύτερες από όσες έχω δοκιμάσει..
(προσωπική μου άποψη...) :ο)) 
Kisses XXX
Το post δεν είναι διαφημιστικό είναι ενημερωτικό!!!!

17 σχόλια:

  1. To loaded πόσο τέλειο χρώμα?!!! Όντως σαν συμπληρωματική των άλλων κάνει αλλά έχει απίθανα χρώματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με γεια σου Έλενα!:D Πολύ ενδιαφέρουσες σκιές..!;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Daydreamer Nαι και εγώ αυτό ξεχωρίζω από όλη την παλέτα!!! Χαίρομαι που συμφωνούμε...;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @despoina s Σε ευχαριστώ πολύ!!!;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Νομίζω δε θα μπορούσα να διαβάσω καλύτερη περιγραφή! Συμφωνώ ως προς τη χρήση της,βέβαια περί ορέξεως κολακυθόπιτα :)
    Δεν αντέχω όμως πρέπει να το γράψω. Άμα τελειώσουν οι σκιές το τσαντί τους μπορεί να χρησιμοποιηθεί; Πάρα πολύ μου έχει αρέσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Ελένη Κερσένογλου missticklemepink.blogspot
    Thank U Kersen!!!! Αυτό που τελευταία βγάζεις και από τη μύγα ξύγκι με τρελαίνει!!!!XaXaxAxA ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. είναι υπέροχη παλέτα,σύντομα σου εύχομαι να αποκτήσεις και την vice palette!!!
    www.desertrose2012.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @theodota1980 Σε ευχαριστώ!!! Στο δρόμο είναι!!;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Θα με πεθάνεις κοπέλα μου το ξέρεις? Με σκοτώνεις τελείως χαχα. Τη θέλω πολύ και τη Smoked γιατί αυτά τα χρώματα χρησιμοποιώ κατά βάση περισσότερα πχ από τις Naked. Υπέροχη είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @smugnificent Έκανα ζημιά???Πάλι??? Να την πάρεις!!! Πιστεύω πως θα σου αρέσει πιο πολύ και από μένα...Sorry smug!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν θα μας αφήσεις να αγιάσουμε έτσι; Την έχω βάλει στο μάτι από το καλοκαίρι... τα χρώματα είναι πιο κοντά σε αυτά που χρησιμοποιώ παρά τα φυσικά της NAKED2. Φιλιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Marie XaXaxXA Δεν θέλω να σε τρομάξω αλλά φοβάμαι πως όχι....έρχονται χειρότερα.... ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Την έχω βάλει στο μάτι αυτή την παλέτα. Κι όπως είπες ως συμπληρωματική της Naked/ Naked 2 είναι υπέροχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ωραία χρώματα!! όπως λες συμπληρώνει τη naked πιστεύω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. εχω και αυτη και τη smoky της mufe.... τις πηρα για δωρο φετος και δεν ξέρω πια πρέπει να κρατήσω.. αν και με κόβω και τις 2.... :P ευτυχώς μου αρέσει το smoky μακιγιαζ πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool