✾SEPTEMBER FAVES✾


Γειά σας γειά σας!!!
Ο Σεπτέμβριος μας χαιρέτησε αλλά το καλοκαίρι καλά κρατεί ακόμα!!!!
Προσωπικά περιμένω πως και πως να χειμωνιάσει.
Βαρέθηκα τις ζέστες βρε παιδί μου!!!
Βαρέθηκα τα καλοκαιρινά ρούχα, παπούτσια και το maquillage d'été...
Δεν βλέπω την ώρα να φορέσω χουχουλιάρικα ρούχα,
τις καινούργιες μου μποτούλες,
να βαφτώ με  τα καινούργια μου bordeaux lipstick
και να βάψω τα νύχια μου με τα σκούρα μου βερνίκια....
Πόσο καλοκαίρι πια????
Επειδή όπως σας είπα καλοκαίρι ακόμα...
λίγες αλλαγές στα αγαπημένα μου...
Πάμε να τα δούμε???
Από τις σημαντικότερες αλλαγές οι new entries
για τον καθαρισμό προσώπου μου

BIODERMA SENSIBIO H2O
Δεν θα σας πω πολλά γιατί θα κάνω αναλυτικό review...
Μόνο αυτό...Πως ζούσα εγώ χωρίς αυτό?????
ESSENTIELLES by VICHY
Πολύ ευχαριστημένη επίσης!!!
Αφρώδης Κρέμα Καθαρισμού Προσώπου  με πολυφαινόλες τριαντάφυλλου,
 καθαρίζει και αναδεικνύει τη λάμψη της επιδερμίδας χωρίς να την ξηραίνει.
Ήρθε για να μείνει!!! Μόλις παραλάβω και τα υπόλοιπα προϊόντα
της σειράς υπόσχομαι review.
DARK SPOT CORRECTING CREAM by BIOTEN
Την έχω αγαπήσει αυτή την κρέμα!!!
Λατρεύω το άρωμά της και κάνει πολύ καλή δουλειά!!!
Σας τα έχω πεί και ε δ ώ
MOISTURE SURGE FACE SPRAY by CLINIQUE
Αγόρασα τη μικρή συσκευασία δοκιμαστικά σε πολύ καλή τιμή.
Δεν είναι το καλύτερο όλων όσων έχω δοκιμάσει,αλλά δούλεψε πολύ καλά για εμένα. 
Σετάρει το maquillage, δροσίζει και ενυδατώνει.
Δεν έχει άρωμα και τελικά προτιμώ τη πλαστική συσκευασία
από τη γυάλινη για τα προϊόντα που θέλω να έχω μαζί μου όλη μέρα...
KIKO CLEANSING FACE BRUSH
Αυτό το πολύ φθηνό βουρτσάκι με έχει βολέψει απίστευτα!!!
Μου αρέσουν πολύ τα μαξιλαράκια σιλικόνης που έχει!!!
Καθαρίζει απαλά δεν προκαλεί ερεθισμούς και μου έγινε καθημερινή συνήθεια...
HYDRA-CHRONO+
 Είναι μια ροζ κρέμα gel που ξαφνιάζει με το ιδιαίτερο χρώμα της και υφή της.
Δεν αγαπώ τα προϊόντα gel, αλλά η συγκεκριμένη έχει εμφάνιση gel 
και αίσθηση κρέμας. 
Απορροφάται αμέσως αφήνει το δέρμα απαλό και ενυδατωμένο
είναι ότι πρέπει για την επαναφορά υγρασίας στην επιδερμίδα...
Επίσης μου άρεσει πολύ το ιδιαίτερο "λουκουμένιο" άρωμα  της!!!
Πάμε στα προϊόντα σώματος.
Τώρα που το μαύρισμα αποχωρεί σιγά σιγά
προστέθηκε το scrub στην καθημερινή μου περιποίηση...Διάλεξα το 

MORINGA BODY SCRUB by THE BODY SHOP
Περιέχει σωματίδια από το φρούτο moringa σκόνη από σπόρους λωτού, θρυμματισμένα κελύφη από καρύδια και καρύδα και αλεσμένο ρύζι...
Όχι μη φοβάστε ότι είναι με πολύ μεγάλους κόκκους....
Και εγώ το φοβήθηκα στην αρχή αλλά καθαρίζει πολύ απαλά
απομακρύνει τα νεκρά κύτταρα και αφήνει
 το δέρμα λαμπερό και αρωματισμένο.... 
Για τα μαλλιά μου αυτό το μήνα αγαπημένη η
ΚΡΕΜΑ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗΣ by GARNIER
Σας έχω μιλήσει και ε δ ώ
Ναι τελικά το κίτρινο δούλεψε σε εμένα...
Στο maquillage μου πολλά καινούργια πραγματάκια πάρτε μια γεύση,
 αλλά θέλω να σας μιλήσω αναλυτικά γι αυτά...
Αγαπημένη αγορά του μήνα τα καινούργια μου hi tops shoes!!!
Υπερπαραγωγή όχι αστεία!!!;o))) Αλλά είναι τόσο άνετα βρε κορίτσια!!!
Επίσης έχω λατρέψει όλα τα καινούργια μου σκουλαρίκια
που σας έχω δείξει ε δ ώ
Αλλά έχω μια μεγαλύτερη αδυναμία σε αυτά...
Λατρεύω Javier Bardem!!!! Αφήστε που έχουν κάνει θραύση
όλοι στα αυτιά με κοιτάνε!!!!
Αρώματα  του μήνα τα 
CRYSTAL NOIR by VERCACE 
για το βράδυ, από τα πιο αγαπημένα μου αρώματα ever...
Καλοκαιρινή αγορά από τα Duty Free( ωχ! σας χρωστάω και ένα haul...)
&
 ATLAS MOUNTAIN ROSE by T.B.S.
για το πρωί, σας έχω ήδη πεί γιατί ε δ ώ
Αυτά ήταν τα αγαπημένα μου Σεπτεμβρίου κορίτσια...
Με αυτό το post κλείνει και ο κύκλος των αγαπημένων  
του μήνα για το ♥elena's finds♥...
Ξεκίνησα να κάνω monthly faves πριν από ένα χρόνο και ξέρω πως τα αγαπήσατε...
Από τον επόμενο μήνα όμως θα αντικατασταθούν από τα Entries & Empties...
Μια νέα σειρά posts που θα ανεβαίνουν κάθε τέλος του μήνα...
Ελπίζω να συνεχίσετε να τα διαβάζετε με το ίδιο ενδιαφέρον...
Θέλω να χειμωνιάσει....Ζητάω πολλά???
Tumblr_mb7csogwfx1rd6j5xo1_500_large

Kisses XXX


22 σχόλια:

  1. ποοοοο τέλειο post!!!
    Περιμένω review για το Boderma!!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν και δεν θελω καθολου να χειμωνιάσει θέλω να βάλω το δαμασκηνι μου κραγιον χωρις να με κοιτανε περιεργα! Περιμενουμε περισσοτερα για το Bioderma, υποψιαζομαι οτι ειναι κατι που θα το θελω. Αγαπημενη Bioten κρεμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλεια!!!! Συμφωνώ επιτέλους να έρθει χειμώνας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σήμερα χάιδευα το μπορντώ μου το βερνίκι και γλυκοκοιταζα το τζάκι. Φυσικά με το πρώτο κρύο θα αναπολώ το καλοκαιράκι (ναι, μια ψιλοσχιζοφρένεια την έχω). Αυτό που θέλω και εγώ να δω είναι το Bioderma, έχω διαβάσει πολλά αυτές τις μέρες και μάλλον μου φωνάζει "πάρε με , πάρε με".
    Ωραίος ο κύκλος που κλείνει, περιμένουμε με χαρά τον καινούργιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αχ τα παπουτσια τα ζηλεψα.εχω σταμπαρει και εγω ενα τετοιο ζευγαρι.θα το παρω οπωσδηποτε.καλοφορετα να ειναι και εναν ομορφο οκτωβρη να εχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Alexandra Alexandridou Σε ευχαριστώ πολύ!!!
    Θα το κάνω σύντομα!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @the-beauty-nerd στα λόγια μου έρχεσαι!!! ΧαΧα Για το Bioderma νομίζω μια δοκιμή θα σε πείσει !!! ;O))xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Ελένη Κερσένογλου missticklemepink.blogspot έτσι ακριβώς άκουσα και εγώ τη φωνή...και είναι από τις λίγες φορές που χαίρομαι πολύ για αυτό!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Rafalena σε ευχαριστώ πολύ!!! Το καλό είναι πως είναι άνετα αν και είναι ψηλά...;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Despina@MaquillageGr Nαι βρε φιλεναδίτσα το βαρέθηκα το καλοκαίρι πια... ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. πολύ ωραία τα αγαπημένα σου!!! περιμένω με αγωνία τα reviews!!! φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. xrisimopoiw to mple neraki tis bioderma kai eimai trela euxaristimeni!to eixa petuxei kai prosfora me 3 antimiseis!sto pharmacy4u katelixa 8,5 eurw!gnwrizeis an exoun alles etairies tetoio vourtsaki gia katharismo?px body shop?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @evonita σε ευχαριστώ πολύ!!! Θα τα κάνω σύντομα...;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Reaction Tα 500ml 8,5€???Eντυπωσιακό!!!!Ναι έχει και το T.B.S. είναι λίγο πιο μεγάλο χωρίς χεράκι στα 5€ το είχα και εγώ παλαιότερα...από όπου όμως και αν πάρεις να προσέξεις να είναι πολύ μαλακές οι τρίχες για να αποφύγεις
    ερεθισμούς!!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καλημερα
    στο pharmacy4u το εκανα παραγγελια προχτες τα 500ml 18 ευρω. μηπως μπερδευετε η κοπελα με τα 250 ml??? και εγω πρωτη φορα θα το δοκιμασω και περιμενω πως και πως!!!
    την σειρα απο MOrigna την θελω ολη!!! εχω μονο το αφρολουτρο αλλα θελω και τα υπολοιπα. εχει τοσο μοναδικο αρωμα!!!

    θελω κι εγω τετοια παπουτσια!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @marakicious στην ίδια τιμή το πήρα και εγώ -18€- από το Pharmacyonclick...Δεν ξέρω...πραγματικά εντυπωσιάστηκα όμως... Και εγώ θα πάρω και τα υπόλοιπα Moringa...Άμα σου αρέσουν να τα πάρεις και εσύ είναι πολύ άνετα!!!;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. elena perimenw to review gia to bioderma. einai kai gia matia?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Lydia Nαι και καθαρίζει τέλεια και το αδιάβροχο maquillage!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. κ γω θελω να χειμωνιασει επιτελους!!

    το δικο μου αγαπημενο για το μηνα που περασε ηταν σιγουρα το moringa body butter το τελειωσα σκεψου!! μα μυριζει ονειρικα!! το λατρευω!
    πολυ ωραια ολα τα προιοντα
    φιλακιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @caramellitsa αν σου πω πως όταν πήρα το scrub νόμιζα πως πήρα και το body butter...αλλά στο σπίτι είδα πως ήταν το vanilla??? lol... Θα το πάρω όμως στην επόμενη επίσκεψη...;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ωραίες επιλογές όπως πάντα αλλά ο ΧΑΒΙΕ απλά δεν υπάρχει!!!!!!!! χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @Efthimia Nαι ο καλός μου κουκλί είναι!!!;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool