THE VICE PALETTE by URBAN DECAY


Γειά σας, γειά σας!!!
Σας έχω πει πολλές φορές πόσο αγαπώ τις σκιές URBAN DECAY
Οι παλέτες Naked και Naked 2 παραμένουν οι πιο αγαπημένες μου ever
όσες παλέτες άλλων εταιρειών και αν έχω στην κατοχή μου...
Όταν έμαθα πως θα κυκλοφορούσε μια νέα παλέτα της εταιρείας
το Φθινόπωρο η ανυπομονησία μου ήταν απερίγραπτη...
Μάλιστα η νέα παλέτα θα είχε 20 ολοκαίνουργιες ακυκλοφόρητες
σκιές και οι περισσότερες με shimmer τελείωμα...
Ε αυτό ήταν δεν έβλεπα την ώρα....
Η νέα παλέτα της Urban Decay είναι η
  VICE PALETTE
ελάτε να τη δούμε...
Όπως βλέπετε η συσκευασία της είναι διαφορετική από τις υπόλοιπες
παλέτες της  U.D...
Είναι matte mauve με ανάγλυφα τα αρχικά U.D. σε diamond cut
είναι εντυπωσιακή και πολυτελής αλλά όχι φανταχτερή
και μου αρέσει πολύ...
Το σχήμα της είναι πιο μεγάλο και τετραγωνισμένο απόλυτα λογικό
για να χωρέσουν οι 20 σκιές που περιέχει.

Ανοίγει πανεύκολα με το πάτημα ενός κουμπιού στο κάλυμμά της,
πολύ πρακτικό...
Στο εσωτερικό της ένας μεγάλος καθρέπτης πολύ εξυπηρετικός.

Συνοδεύεται από ένα συνθετικό διπλό πινέλο
Δείτε χρώματα!!!!!!!!!!!!!
Πάμε να δούμε και τα swaches???
Desperation  satin finish
Muse sparkle finish
Jagged  shimmer finish
Blitz  shimmer finish
Penny Lane  shimmer finish
Junkie shimmer
Chaos matte
Occupy  sparkle and shimmer finish
Unhinged shimmer finish
Black Market  satin
Provocateur sparkle and shimmer finish
Rapture shimmer finish
Vice shimmer finish
Noise  sparkle and shimmer finish
Armor  shimmer finish
Nevermind shimmer finish
Echo Beach shimmer finish
Anonymous  matte finish
Free Bird shimmer finish
Laced matte finish
Tι να σας πω τώρα??? Αν μου αρέσουν??? Αφού είναι γνωστό τοις πάσι
πως είμαι Urbanόπληκτη!!!!
Είναι οι αγαπημένες μου σκιές βρε κορίτσια τέλος!!!
Μου αρέσει η υφή τους , η διάρκειά τους , η συσκευασίες των παλετών 
τα πάντα όλα!!! 
Υπήρχε περίπτωση η Vice να αποτελούσε εξαίρεση??? No way!!!
Για value for money τώρα.... έχετε καταλάβει νομίζω
ήδη το σκεπτικό που λειτουργώ...
Προτιμώ να δίνω χρήματα σε παλέτες από το να τα δίνω σε singles σκιές...
Singles πια για να αγοράσω πρέπει να είναι κάτι το πολύ εξαιρετικό....
Την συγκεκριμένη την αγόρασα από το BeautyBay  52€ 
με free shipping πάντα...
Για 20 σκιές πρώτης κυκλοφορίας αυτής της ποιότητας,
σε όμορφη συσκευασία, μαζί με ένα διπλό καλής ποιότητας πινέλο
δεν είναι καθόλου άσχημα...Αντιθέτως...
Περίπου 2,5€ η σκιά!!!
Είμαι πολύ ευχαριστημένη με αυτή την αγορά μου 
και μπορώ να σας πω πως είναι η πιο ευκολοφόρετη 
από όσες παλέτες έχω αγοράσει τελευταία...
Και επειδή η αλήθεια είναι πως έχω ψιλολυσσάξει
με τις παλέτες -ναι ναι το ξέρω- lol :o)))....
άλλη μία έχω να σας δείξω και κλείσαμε για το 2012!!!!
Kisses XXX

Το post δεν είναι διαφημιστικό είναι ενημερωτικό!!!!

22 σχόλια:

  1. Σταμάτα έχω λυσσάξει κι η δική μου δεν ήρθε ακόμη από το HQhair

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιατί μας το κάνεις αυτό ήθελα να 'ξερα... Άλλος ένας λόγος για να μην ξαναεπισκευτώ το blog σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Wow! Μας ξεσήκωσες πάλι Έλενα! Αχχχχ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @smugnificent Γιατί από HQhair βρε??? Είναι πάντα πιο ακριβό στα UB!!! Μόνο για NARS βάζει καλές προσφορές... Θα έρθει και δικιά σου θέμα ημερών είναι.....;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Αναστασία Παρασκευοπούλου Ok!!! Αφήστε με μόνη με τις παλέτες μου!!! Μπουχαχα ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Beautymagnets Mία ακόμη και τελειώσαμε για 2012!!! Υπομονή...;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μου τρεχουν τα σαλακια....παω να σκουπιστω.....

    σλουρπ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. εντάξει απίθανες??? και αυτές τις θέλω!!!! χα χα χα.. τι μου κάνεις πάλι!!! με κολάζεις!!! :) φιλάκια, καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. υπέροχη παλέτα!!εγώ την πήρα από το lookfantastic (από το beautybay είχε εξαντληθεί) και ήταν σπασμένη η provocateur!!Κατά τ'άλλα είναι φανταστική!!Τελικά το beautybay είναι το πιο αξιόπιστο μέχρι στιγμής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Άννα XaXAxa Είσαι απίστευτη!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @evonita Σε καταλαβαίνω απόλυτα!!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @theodota1980 Συμφωνώ μαζί σου!!! Μέχρι τώρα είμαι πολύ ευχαριστημένη και συνήθως έχει καλύτερες τιμές από τα υπόλοιπα....;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ όμορφα χρώματα!! Με'γεια σου! Χμμ, τώρα αναρωτιέμαι ποια είναι η άλλη παλέτα... χιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @NatalieDouka Thank U!!!!
    Shhhh secret!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Tέλεια χρώματα και αυτή η παλέτα, εαν ειναι να παρω μια ποια μου προτεινεις?την ροζ εορταστικη η αυτη?Η επόμενη είναι η sexy παλετα μήπως?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Fairy {oo} Mary
    Kοίτα είναι 2 διαφορετικές παλέτες από διαφορετικές εταιρείες.
    Αν θέλεις να πάρεις περισσότερα extras την Τoo Faced... Εγώ σαν ποιότητα και υφή σκιών και μονο θα έπαιρνα UD.... Iσως έρθουν τα Χριστούγεννα στα sephora και να μπορέσεις να τις δεις από κοντά για να αποφασίσεις.... Τη Return of Sexy by Too Faced την έχω ήδη δες review εδώ.....http://elenasfinds.blogspot.gr/2012/09/the-return-of-sexy-eye-shadow-palette.html ;o)))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. χαρά στο κουράγιο σου! εγώ περνάω φάση που έχω κουραστεί από τις πολλές επιλογές χρωμάτων όταν ανοίγω μια παλέτα και βάζω συνέχεια 1-2 χρώματα μόνο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @ShoppingTherapy καλά μη φανταστείς πως βγαίνω λες και εχω παίξει paintball πριν...αλλά γενικά μου αρέσει να δοκιμάζω γιατί βαριέμαι εύκολα....;o)))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αχ βαχ... με βλεπω συντομα σε ψυχολογο να του λεω οτι βλεπω παντου παλετες, ρουζ, πινελα, κραγιον κλπ κλπ! Ειμαι καλα γιατρε μου?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. την πήρα αρχικά για δώρο και την επόμενη μέρα την πήρα και για μένα εκμεταλεύτηκα και το 35% που κάνανε στις αποκλειστικές μάρκες πέρισυ μου είχε πάρει ο αντρούλης μου για τα Χριστούγεννα το book of shadow τησ ud και το εχω ερωτευτει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool