❥❥Mystic Beauty Box ® Sep ❥ Review by madeinheart

Καλησπέρα σε όλη την παρέα του elena's finds

Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη που γράφω το πρώτο guest post 
για το πρώτο Mystic Beauty Box.


Εκτός από την υπέροχη και χαρούμενη συσκευασία (φρόντισε η 'Ελενα γι' αυτό...) 
τι μυρωδιές ωραίες μπορεί να κρύβει ένα κουτάκι; 

Το πρώτο Mystic Beauty Box ήταν γεμάτο μυρωδιές από την ελληνική εταιρεία KORRES και ένα δειγματάκι από το άρωμα Eau Flirt του Harvey Prince

Ειλικρινά σας λέω έχω ερωτευτεί το αφρόλουτρο. Το δοκίμασα ήδη δύο φορές και σίγουρα θα το αγοράσω στην επόμενη εξόρμησή μου στα HC ή στο αγαπημένο μου φαρμακείο με την χαμογελαστή Ιωάννα. Το αφρόλουτρο "Γιαπωνέζικο Τριαντάφυλλοέχει ένα γλυκό και χαρακτηριστικόάρωμα (δεν είναι δυνατό). Η σύσταση του είναι κρεμώδης (μου αρέσει πολύ αυτό), καθαρίζει και ενυδατώνει την επιδερμίδα. Είναι δερματολογικά ελεγμένο και δεν περιέχει parabens.


Το άλλο προϊόν που δοκίμασα είναι το Σαμπουάν με Πρωτεΐνες Ρυζιού. Και αυτό το προϊόν το χρησιμοποίησα δυο φορές. Όπως διάβασα στην σελίδα του KORRE ενδείκνυται για λεπτά & αδύναμα μαλλιά και είναι επίσης δερματολογικά ελεγμένο. Τα δικά μου μαλλιά δεν είναι λεπτά ούτε αδύναμα, αλλά λόγω του ότι κάνω ανταύγειες ταλαιπωρούνται πολύ. Σίγουρα με δύο χρήσεις δεν έχω μια εμπεριστατωμένη άποψη, αλλά μια εικόνα την έχω. Διαπίστωσα λοιπόν ότι τα μαλλιά μου δείχνουν λαμπερά, μαλακά (στη μία χρήση δεν έβαλα ούτε κρέμα ούτε μάσκα) και οι άκρες μου φαίνονται πιο υγιής (όπως είπαμε πιο πάνω κάνω ανταύγειες). Το μόνο που δεν μου άρεσε είναι η μυρωδιά του κι αυτό γιατί προτιμώ τις πιο γλυκές μυρωδιές.

Αυτά από μένα.... Ευχαριστώ και πάλι την Έλενα, μέσα από την καρδιά μου!!! 
Καλή επιτυχία στις υπόλοιπες κοπέλες και περιμένω πως και πως να δω τι καλούδια έχει το επόμενο Mystic Beauty Box.


Πολλά φιλιά, Μαίρη!
-- 


Πολλά ευχαριστώ στη Μαίρη για το υπέροχο review!!!
Πιστεύω κάναμε την καλύτερη αρχή!!!
Να είσαι καλά κορίτσι και πάντα τυχερή στη ζωή σου!!!

Πως σας φαίνεται λοιπόν??? 
Αν σας αρέσει η ιδέα του Mystic Beauty Box 
 μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή
;o)) XXX
P.S. Όλα τα reviews των νικητριών στα Mystic Beauty Boxes
αναρτούνται όπως ακριβώς μου τα στέλνουν
χωρίς να προστεθεί ή να αφαιρεθεί
το οτιδήποτε. ;o))

12 σχόλια:

  1. πολυ ωραιο review,παντα τυχερη να εισαι Μαιρη.Ελενα πολλα μπραβο που δινεις αυτη την ευκαιρια στις αναγνωστριες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Rafalena Nα είσαι καλά κοριτσάκι μου!!!;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια και στη Μαίρη που το κέρδισε,αλλά και σε σένα Έλενα,που όπως είπε και η Ραφαλένα παραπάνω,μας δίνει τέτοια υπέροχα δώρα & ευκαιρίες!:D
    Πολύ ωραίο review Μαίρη & υπέροχο το κουτί(όπως το έκανες) Έλενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραία επιλογή δώρου.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @despoina s Σε ευχαριστώ πολύ!!! Προσπαθώ... και να ξέρετε πως ώθηση δίνει η ανταπόκρισή σας...;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Claire D. T Χαίρομαι που σου αρέσει!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μπράβο και στη Μαίρη για το Review αλλά και σε σένα Έλενα!!! πολύ όμορφη συσκευασία με όμορφα προϊόντα! :) φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τωρα αν πω οτι χαζεψα απο το ποσο περιποιηθηκες και στολισες την συσκευασια???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @evonita Eυχαριστούμε!!!;o)) XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Άννα η αλήθεια είναι πως έχω ένα κόλλημα με τις συσκευασίες...χαίρομαι που αρέσει!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπράβο!!! Μπράβο!!! Μπράβο!!!
    Στην Μαίρη για την υπέροχη περιγραφή/παρουσίαση και ασφαλώς σε εσένα για όόόλα τα... ξέρεις εσύ!!!
    ;-)
    Φιλάκια πολλά!!!
    Και πάλι μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφο review, το αφρόλουτρο "Γιαπωνέζικο Τριαντάφυλλο" από το όνομα και μόνο με ταξίδεψε! Θα το δοκιμάσω οπωσδήποτε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool