Sleek New Entries

Γειά σας , γειά σας!!!
Ξέρω πως οι περισσότερες από εσάς έχετε έστω και ένα προϊόν
Sleek στην κατοχή σας...
Καθόλου παράξενο μιας και η ποιότητα σε σχέση με την τιμή τους 
είναι εντυπωσιακή....
Πριν από λίγο καιρό το site είχε έκπτωση -20% και μείωση μεταφορικών
στο μισό και ναι δεν το έχασα....
Ξαναγόρασα κάποιες παλέτες  για back up 
και κάποια νέα πραγματάκια για δοκιμή...
Δείτε λοιπόν τι πήρα...
SLEEK MAKE-UP GLORY PALETTE
 Μια επετειακή Limited Edition παλέτα που κυκλοφόρησε
λόγω των Ολυμπιακών αγώνων 2012 που έγιναν στο Λονδίνο.
Περιέχει 12 σκιές shimmery και mattes και το πρωτότυπο είναι 
πως τα ονόματά τους είναι ονόματα σταθμών του London's Underground
Η πρώτη δε σειρά της παλέτας έχει τα χρώματα ολυμπιακών μεταλλίων,
χρυσό,αργυρό και χάλκινο και η δεύτερη σειρά τα χρώματα των
ολυμπιακών κύκλων...
Απίθανο σαν σύλληψη δεν βρίσκετε???
Δεν είναι και τα πιο εύκολα χρώματα αλλά είναι ιδιαίτερη....
Η ποιότητά τους και η απόδοσή τους πολύ πολύ καλή... 
SLEEK MAKE-UP ORIGINAL PALETTE
Η παλέτα που οι περισσότερες επιλέγουν όταν πρωτοδοκιμάζουν sleek
όχι άδικα, γιατί μπορείτε να κάνετε πολλούς συνδυασμούς 
και φοριέται άνετα από το πρωί ως το βράδυ...
Με ξένισε που η sleek άλλαξε το waffle look 
που είχαν μέχρι τώρα οι σκιές της...
Λεπτομέρεια θα μου πείτε αλλά τις διαφοροποιούσε...
Πληροφορίες λένε πως το έκανε γιατί υπήρχαν παράπονα 
πως οι σκιές έσπαγαν εύκολα λόγω της ανάγλυφης επιφάνειας....
Η παλέτα αυτή εκτός από το μαύρο που πάντα είναι matte 
περιέχει 11 shimmery σκιές και αυτό  προσωπικά μου αρέσει...
Η χρωματική απόδοσή τους ευτυχώς παραμένει η ίδια...
SLEEK MAKE-UP SUNSET PALETTE
Αν και πολλοί έχουν χαρακτηρίσει αυτή την παλέτα καλοκαιρινή,
τα χρώματα της μου κάνουν πιο πολύ στα χρώματα των φθινοπωρινών φύλλων...
Περιέχει shimmery σκιές και ομολογώ πως είναι η αγαπημένη μου...
Είναι επίσης μια ιδιαίτερη παλέτα και από τις λίγες 
που κυκλοφορούν ακόμα με waffle look 
οπότε αν τη θέλετε με αυτή την εμφάνιση σπεύσατε...
SLEEK CONTOUR KIT IN LIGHT
Ένα matte bronzer πολύ ευκολοδούλευτο με ωραία χρωματική απόδοση. 
Το δε highlighter αφήνει πολύ φυσική λάμψη καθόλου κραυγαλέα.
Θεωρώ αυτό το kit ιδανικό για χειμώνα...
SLEEK MAKE-UP BLUSH IN ROSE GOLD
Σας το έχω αναφέρει ήδη πως είναι dupe του Orgasm by Nars.
Επίσης μοιάζει πολύ στο Guipure από την παλέτα 
Lace των Sleek blush by 3 που σας έχω δείξει ε δ ώ
Μου αρέσει πάρα πολύ και νομίζω πως αν διάλεγα μόνο 
ένα blush από sleek θα ήταν αυτό.
Δείτε πόσο διαφορετικό δείχνει ανάλογα με το φωτισμό...
Είναι peachy με χρυσές λάμψεις αλλά προσοχή θέλει καλή βάση
για να αναδειχθεί και να αναδείξει...
Μείνετε μακρυά του αν έχετε μεγάλους πόρους τους τονίζει πολύ!!!!
Τελευταίο άφησα κάτι που με έχει ενθουσιάσει!!!
Όσες ψωνίζετε συχνά online καλλυντικά θα ξέρετε ήδη πως ο μεγαλύτερος 
κίνδυνος να αγοράσετε λανθασμένη απόχρωση  είναι το foundation..
Βρίσκω πολύ έξυπνο πως η sleek σκέφτηκε να διαθέτει tester kits...
Για το νέο της προϊόν λοιπόν Crème To Powder
 που είναι ένα foundation με τελείωμα πούδρας ,
μπορείτε να αγοράσετε πρώτα το tester kit 3,49€ και αφού καταλήξετε 
ποιο χρώμα σας ταιριάζει περισσότερο από τις 5 αποχρώσεις της παλέτας
να αγοράσετε με σιγουριά την κατάλληλη για εσάς...
Η ποσότητα είναι αρκετή για πολλές εφαρμογές
 και έτσι θα το τεστάρετε για όλα όσα σας ενδιαφέρουν 
κάλυψη, διάρκεια κλπ... 
Αφήστε που είναι και πολύ βολικό να το έχετε
στο nessecaire σας ...
Διατίθεται σε 6 διαφορετικές αποχρώσεις και εγώ δοκίμασα την Light.
Ήδη έχω παραγγείλει το κατάλληλο για εμένα 
και θα επανέλθω με αναλυτικό review...
Αυτά λοιπόν ήταν κορίτσια όσα αγόρασα από Sleek make-up τελευταία....
Μου κόστισαν 42€ με τα μεταφορικά...
Τη θεωρώ πολύ καλή εταιρεία σε σχέση ποιότητας-τιμής
και αν μέχρι τώρα σας προβλημάτιζαν τα μεταφορικά
με τη μείωση στα 4€ θα σας έλεγα να τη δοκιμάσετε...

Kisses XXX

Το post δεν είναι διαφημιστικό είναι ενημερωτικό!!!!

25 σχόλια:

  1. Θα σε κάνω unfollow κοπελιάααα να το ξέρεις :P
    Καλοφόρετα ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @smugnificent Και εγώ unsubscribe στο you tube μόλις σε είδα!!! ;P XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλοφόρετα! πολλά πράγματα για τόσα λεφτά! πού την είχες δει την προσφορά; από newsletter? εγω δν εχω πετυχει ποτε προσφορα για sleek... μαλλον δε το εψαξα καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ℳata Πρέπει να ήταν τελευταίες ημέρες του Aυγούστου γιατί νομίζω πως έκανα την παραγγελία από Πορτογαλία... Ναι ήταν πολύ καλή προσφορά για sleek...;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Oh my God!! Τι ωραία πραγματάκια είναι αυτα που πήρες! Εγώ δεν έχω τίποτα από Sleek :( Τα μεταφορικά μου φαίνονταν αρκετά τσιμπημένα και όταν είχαν βάλει κάποια στιγμή free shipping ότι ήθελα ήταν out of stock. Αλλά που θα μου πάει...
    Κρίμα που έχασα τη προσφορά που λες!
    Με γεια σου όλα! :) xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Beautymagnets Σε ευχαριστώ βρε κούκλα!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Klaiw...!!!!thelw ki egw sleek kai akoma den exw kataferei na kanw mia paraggelia....!!!!prepei prepei!!!Ante kaloforeta oooola!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. οτι και να πει κανεις για τις παλετες sleek ειναι λιγο.εχω 2 και θελω και αλλες αλλα συγκρατουμε.μονο το ρουζ εχουμε κοινο και το αγαπω πραγματικα. πολυ ωραιες οι επιλογες σου.αυτο το tester kit φοβερο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Athina Mε την πρώτη ευκαιρία να κάνεις και άμα πετύχεις και καλή έκπτωση ακόμα καλύτερα!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Rafalena μα δεν είναι τέλειο το ρουζάκι??? και το kit ειναι πολύ βολικό και βρίσκεις την απόχρωσή σου με σιγουριά και δεν πάει χαμένο...;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είχα ακούσει ότι είχαν μειώσει τα μεταφορικά,αλλά δεν περίμενα τόσο! Είχα ακούσει τα καλύτερα,αλλά μετά το post σου στανταράκι,όλο & κάτι θα πάρω!;)

    thewillbyds.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπεροχε αγορες Ελενα!!
    Την Original,το Contour Kit και το Rosegold ουτε ξερω ποσο καιρο τα θελω! Ομως τωρα θελω κ την Sunset,εχει μερικα φοβερα χρωματα απο οτι ειδα! Ευχαριστουμε για τα swatches!
    Με γεια!
    xxx

    P.S H Sleek τελικα μειωσε κ αλλο τα μεταφορικα,πλεον ειναι αναλογως το βαρος,τελειο?? Πρεπει να παραγγειλω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @despoina s Έκανα ζημιά??? ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Artemi η sunset είναι ιδιαίτερη να την πάρεις με την πρώτη ευκαιρία... Νομίζω πως είναι fix τα μεταφορικά εμένα για αυτά με χρέωσαν 4,14€ αλλά και η μητέρα μου με την αδελφή μου που έκαναν μεγαλύτερη παραγγελία 5 παλέτες δύο blash 3 και 2 brow kits πλήρωσαν τα ίδια μεταφορικά...Πάντως από τα 9€ που ήταν είναι πολύ καλύτερα!!! ;O)) XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Lydia Δίνουμε και παίρνουμε ιδέες....;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. τι τέλεια όλα!! δεν τα γνώριζα!! να είσαι καλά Έλενα!! φαίνονται υπέροχα τα χρώματα στις σκιές! με γεια! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Η πρώτη παλέτα είναι πολύ όμορφη!Το contour kit σκεφτόμουν να το πάρω κι εγώ και αφού λες ότι είναι καλό θα το πάρω σίγουρα!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. αχχχχχχ τα θελω ολα.ειδα κι εγω οτι εχουν μειωσει τα μεταφορικα αλλα κρατιεμαι ακομη. ειναι δυσκολοι καιροι. ισως τα χριστουγεννα να παραγγειλω κατι. επισης γιατι κατι εταιριες τοσο καλες και οικονομικες κανεις δεν σκεφτεται να τις φερει στην ελλαδα??? τι ειναι αυτο το πραγμα? τρομαξε να ερθει και η nyx...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Οκ... τα λατρευω τα sleek! και παντα θελω κι αλλα κι αλλα! Aααααα και συμφωνω με το σχολιο τη smugnificent! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τις γλυκοκοιτάζω καιρό!! Ελπίζω σύντομα να καταφέρω να κάνω την πρώτη μου παραγγελία από Sleek!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Eλενα πολυ ομορφα τα πραγματακια σου, εγω δεν την ηξερα αυτη τη μαρκα...θα μπω να την τσεκαρω σιγουρα!!! φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. παρα πολυ ωραια ολα τα πραγματακια που πηρες,καλοφορετα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλά ειδικά η sunset καταπληκτική! Το contour kit και το rose gold υπέροχα, ειδικά το ρουζ αυτό το θέλω εδώ και πολύ καιρό.. Μέχρι στιγμής έχω μόνο την au naturelle και τη dark mattes v2 που είχα αγοράσει από sephora αλλά ανυπομονώ να μεγαλώσω τη συλλογή μου με sleek προϊόντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool