This post smells lovely girls!!!


Γειά σας, γειά σας!!!
Πριν ξεκινήσω θέλω να ξεκαθαρίσω τα εξής:
Είμαι από αυτές που θεωρoύν το άρωμα απαραίτητο!!!
Από αυτές που δεν βγαίνουν από το σπίτι χωρίς αυτό 
μη σας πω , που φορούν και μέσα στο σπίτι...
Δεν μπορώ τις δυσάρεστες οσμές και ουκ λίγες φορές έχω ψεκάσει άγνωστο κόσμο...
Αν και η καθαριότητα από μόνη της έχει άρωμα που και αυτό το διακρίνω... το να το ενισχύεις
και να μυρίζεις όμορφα πρώτα σε σένα και έπειτα στους γύρω σου είναι must!!!
Εποχές δύσκολες αλλά αν ψάξεις η αγορά είναι γεμάτη με
φθηνές λύσεις.... Ελάτε λοιπόν να δούμε κάποιες....
C-THRU BLOOMING*
Nέο άρωμα της γνωστής οικονομικής σειράς αρωμάτων C-Thru φρουτένιο και γλυκό.
To C-Thru Blooming είναι ένα νεανικό girly και εντυπωσιακό άρωμα. 
Top notes: φράουλα, αχλάδι και ανανάς. 
Middle notes: άνθη πορτοκαλιάς, αγιόκλημα και τσάι. 
Base notes: σανταλόξυλο, musk και βανίλια.
Η άποψή μου: Βρίσκω αυτή τη μυρωδιά  πιο ταιριαστή για summer/spring
αλλά σίγουρα αυτό έχει να κάνει με το ότι εγώ
προτιμώ τα πιο βαριά αρώματα.
Όσες όμως ζαλίζεστε από τα βαριά και ψάχνεται μια γλυκιά μυρωδιά,
είναι μια πολύ καλή φρέσκια επιλογή.
Θα ήθελα να κρατάει λίγο περισσότερο...
B.U. FREE SPIRIT*
Eπίσης νέο άρωμα που ήρθε να προστεθεί στη σειρά αρωμάτων B.U.
Το B.U. Free Spirit είναι λουλουδένιο και φρουτώδες
ελαφρύ και ευκολοφόρετο για όλες τις ώρες...
Top notes: Αχλάδι και άνθη πορτοκαλιάς
Middle notes: Ροζ γιασεμί τριαντάφυλλο και λωτός
Base notes: Κεχριμπάρι βανίλια και musk
Η άποψή μου: Οι βασικές του νότες είναι πιο κοντά στα γούστα μου.
Επίσης η συσκευασία του με τα χαρούμενα χρώματα το κάνει διαφορετικό.... 
Ικανοποιητική η διάρκειά του με τη βανίλια να μένει παραπάνω....
HER SECRET ANTONIO BANDERAS* 
Eίναι το πρώτο άρωμα Antonio Banderas που δοκιμάζω.
To Her Secret by Antonio Banderas ομολογώ με εξέπληξε...
Ένα θηλυκό, oriental λουλουδένιο άρωμα. 
Top notes: Πορτοκάλι, grapefruit και φράουλα
Middle notes: Κρίνος, γιασεμί και πιπέρι
Base notes: Βανίλια κέδρος και δέρμα
Η άποψή μου: Το ξεχωρίζω από τα άλλα δύο...
Είναι πιο "βαρύ" αλλά και πιο αισθησιακό... 
Σε μυρωδιά και διάρκεια δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από ακριβά αρώματα...
Είναι ένα φθηνό άρωμα που έχει απόδοση ακριβού.
*U P D A T E* 7/11/2012
Στα παραπάνω προστέθηκαν άλλα δύο αρώματα που μου στάλθηκαν για δοκιμή 
από την εταιρεία Sarantis και ανήκουν στην σειρά ELODE τo

Inner Code*

Για τη γυναίκα που ακολουθεί τη μόδα, ή απλά η μόδα ακολουθεί αυτή…
Με νότες: Πορτοκάλι , φρέζια και λίτσι, μανόλια του Ωκεανού, ίριδα, 

γιασεμί, τζίντζερ, πιπέρι, κέδρο, κεχριμπάρι και το

SoLovely* 

Για τη γυναίκα που ακολουθεί τα όνειρά της, αλλά με στυλ…
Με νότεςΑφρώδη εσπεριδοειδή , μήλου  και αχλαδιού, 
γιασεμί, υάκινθο και μανόλια,αισθησιακά ξύλα, κέδρο, βανίλια και απαλό μόσχο

Η άποψή μου : Ευχάριστα και τα δύο και πολύ οικονομικά μόνο 4,95€ τα 100ml.
Πολύ καλή τιμή και δελεαστική ποσότητα δεν βρίσκετε???
Η διάρκειά τους δεν είναι ολοήμερη αλλά με αυτή την τιμή 
μπορείτε να το ανανεώνετε όποτε θέλετε...
Μεταξύ των δύο κλίνω περισσότερο προς το Inner Code και μάλλον είναι 
το κεχριμπάρι αυτό που με τραβάει πιο πολύ...
κυριολεκτικά από τη μύτη!!!!
Αξιοπρεπέστατες αγορές για να ανανεωθείτε!!!


Δεν ξέρω αν διαλέξετε να δοκιμάσετε κάποιο από τα παραπάνω
σίγουρα όμως το ωραίο και ευχάριστο άρωμα σε μια γυναίκα
Είναι must!!! 
“A woman who doesn't wear perfume has no future.” 
― Coco Chanel
Υπερβολικό??? Δεν νομίζω....

Kisses XXX
P.S. *PR SAMPLES
Ευχαριστώ πολύ, την κ. Αναστασία Κυρίτση 
και την Anthings που μου έστειλαν δωρεάν
 εκ μέρους της εταιρείας Sarantis
τα παραπάνω προϊόντα,
 δίνοντάς μου την ευκαιρία να τα δοκιμάσω
 και να σας πω την ειλικρινή άποψή μου.
Thumbs up για τις εξαιρετικές συσκευασίες!!!!
P.S. ** Οι προτεινόμενες τιμές λιανικής για τα παραπάνω προϊόντα είναι
C-THRU 
Eau De Toilette 75ml/13.5€ 
Eau De Toilette 30ml/ 6,95€,
 Deodorant Body Spray 150ml /3.95€ & Natural Spray 75ml/ 5.54€ 
B.U. FREE SPIRIT
EDT 9.20€, DEO 3.85€
HER SECRET by ANTONIO BANDERAS
EDT 19,95€

Το post δεν είναι διαφημιστικό είναι ενημερωτικό!!!!

10 σχόλια:

  1. Πολύ θα ήθελα να μας πεις πως ψεκάζεις τον άγνωστο κόσμο.. Να ακούσω τις αντιδράσεις τους...Θα είχε ολύ πλάκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Dear e-diary ΧαΧα δεν είναι δύσκολο...Πρόσεξε είμαι σε taxi κάτι δεν πάει καλά -οσμητικά- ψεκάζω το κάθισμά του και επιβιώνω...Σε λεωφορείο τις ελάχιστες φορές που μπαίνω αν νιώσω εγώ δυσφορία από τη βρώμα ας νιώσουν και οι άλλοι από το άρωμα...Ας μη μιλήσω για δοκιμαστήρια Zara κα it's a big stinking smell story....;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εμένα τα BU και τα C-THRU με ταξιδεύουν στα σχολικά μου χρόνια. Όμορφες και αγνές μυρωδιές. Το Her Secret από την άλλη, είναι πιο κοντά στα τωρινά μου γούδτα. Μου αρέσει που ειναι λίγο "βαρύ" και για τόσο οικονομικό άρωμα έχει μεγάλη διάρκεια. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Marie συμφωνώ μαζί σου αν και η γνωριμία μου με τα B.U. και C-THRU είναι σχετικά πρόσφατη... Εγώ στο σχολείο φόραγα ή μάλλον λουζόμουν με Anais... ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ήμουν και εγώ τρελλή με την Αnais στο σχολείο.... πολύ ωραίο το review και θα συμφωνήσω με την COCO, η γυναίκα ειναι...το άρωμα της.... λέω να δοκιμάσω το αισθησιακό του Banderas, είναι πολύ κοντά στις νότες που μου αρέσουν!!
    xxxxxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. συμφωνώ απόλυτα όσα λες για τος κολόνιες!!! χα χα.. κι εγώ έχω πάντα ένα Mini άρωμα στην τσάντα μου!! όσο για το bu και μένα το σχολείο μου θύμισες!! του banderas φαίνεται ενδιαφέρον!! πόσο κοστίζει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Mary εμ!! κάτι ήξερε η Coco!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @evonita Περιμένω απάντηση για τις προτεινόμενες τιμές λιανικής και μόλις τη λάβω θα κάνω update!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @evonita οι τιμές τώρα υπάρχουν στο post...;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πολύ οικονομική!! :) ευχαριστώ πολύ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool